abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 23:16:17 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171315491
Hoihoi :W

Voor de dagelijkse scheerbeurt maak ik gebruik van een scheerapparaat. Het is een Philips Aquatouch (of zoiets) die ook waterproof is en dus onder de douche kan. Super handig natuurlijk, zeker voor het schoonmaken _O_, maar op de een of andere manier kan ik er gewoon niet mee overweg.

De groffe haartjes haalt ie altijd wel weg, maar met het fijnere werk lijkt hij toch wat meer moeite te hebben. Dit kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik weet het niet. Vaak komt het er op neer dat ik toch nog mijn Gilette Fusion uit de kast moet halen. ;(

Daar krijg ik de bende wél altijd mooi strak en glad mee. Maar die mesjes zijn zo verrekte duur. :(

Ik scheer trouwens altijd met scheerschuim. :)

Vraag 1: Heeft iemand tips voor het scheren met een apparaat of herkent iemand mijn struggles?
Vraag 2: Met enige regelmaat zie ik reclame van Boldking voorbij komen, is dat wat? :@

Greetz,
Sgt. Porkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 29 mei 2017 @ 23:20:57 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171315696
Ik gebruik boldking :) Vind het erg fijne mesjes. Ik werd een tijdje door ze getarget en kon voor een klein klein bedrag (ik geloof ¤2,-) zo'n starterssetje aanvragen en het abonnement ieder moment stopzetten. Ik geloof dat je voor een euro of vijftien de hele starterskit hebt, inclusief 4 mesjes, aftershave en een houdertje om je mesje op te hangen. Probeer het gewoon eens uit. :) Ik ben er heel tevreden mee.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 29 mei 2017 @ 23:22:51 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171315783
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gebruik boldking :) Vind het erg fijne mesjes. Ik werd een tijdje door ze getarget en kon voor een klein klein bedrag (ik geloof ¤2,-) zo'n starterssetje aanvragen en het abonnement ieder moment stopzetten. Ik geloof dat je voor een euro of vijftien de hele starterskit hebt, inclusief 4 mesjes, aftershave en een houdertje om je mesje op te hangen. Probeer het gewoon eens uit. :) Ik ben er heel tevreden mee.
Proberen kan inderdaad geen kwaad, hoe lang doe je ongeveer met de mesjes? :P (Ik kan me namelijk voorstellen dat ze wat minder lang meegaan, ze moeten toch ook geld verdienen :X )
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 29 mei 2017 @ 23:24:04 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171315835
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Proberen kan inderdaad geen kwaad, hoe lang doe je ongeveer met de mesjes? :P (Ik kan me namelijk voorstellen dat ze wat minder lang meegaan, ze moeten toch ook geld verdienen :X )
Ik scheer me ongeveer elke drie dagen en doe rustig een maand met die mesjes. _O-

Maar ik heb dan ook geen volle baard. :P Maar wel een redelijk gevoelige huid, heb een tijdje wegwerpmesjes gebruikt, een tijdje gilette en ik vind deze het fijnst en het best voor m'n huid.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 29 mei 2017 @ 23:27:38 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171315959
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:24 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik scheer me ongeveer elke drie dagen en doe rustig een maand met die mesjes. _O-

Maar ik heb dan ook geen volle baard. :P Maar wel een redelijk gevoelige huid, heb een tijdje wegwerpmesjes gebruikt, een tijdje gilette en ik vind deze het fijnst en het best voor m'n huid.
Ik ga mij ook maar eens zo'n starterssetje bestellen denk ik. Bedankt voor het delen van je ervaringen. ^O^
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 29 mei 2017 @ 23:29:11 #6
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171316010
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik ga mij ook maar eens zo'n starterssetje bestellen denk ik. Bedankt voor het delen van je ervaringen. ^O^
No problemo :) Laat even weten wat je ervan vindt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_171316092
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik ga mij ook maar eens zo'n starterssetje bestellen denk ik. Bedankt voor het delen van je ervaringen. ^O^
Ik heb een paar jaar geleden dat boldking geprobeerd en kon mij er niet mee scheren :') bleef op elk haartje haken, dus gewoon teruggegaan naar Gillette. Als je ze via internet bestelt hoeft het niet eens zo duur te zijn.

Boldking 4 mesjes ¤10

Gillette online 8 stuks voor ¤21,90 incl. verzendkosten of ¤18,75 op een website waar je vanaf ¤20 geen verzendkosten betaalt dus dan zoek je een ander drogisterij-artikel er bij uit.

paar condooms bijvoorbeeld, kom je op ¤20,12 voor acht mesjes van Gillette en drie Beppy condooms :+
  maandag 29 mei 2017 @ 23:41:06 #8
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171316359
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:32 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar geleden dat boldking geprobeerd en kon mij er niet mee scheren :') bleef op elk haartje haken, dus gewoon teruggegaan naar Gillette. Als je ze via internet bestelt hoeft het niet eens zo duur te zijn.

Boldking 4 mesjes ¤10

Gillette online 8 stuks voor ¤21,90 incl. verzendkosten of ¤18,75 op een website waar je vanaf ¤20 geen verzendkosten betaalt dus dan zoek je een ander drogisterij-artikel er bij uit.

paar condooms bijvoorbeeld, kom je op ¤20,12 voor acht mesjes van Gillette en drie Beppy condooms :+
Hehe :D
Daar zit ook wel wat in, ga eerst dit wel even proberen. Mocht het niks zijn houd ik er een mooi vaderdagscadeau aan over. :') :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 23:03:10 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171585972
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:29 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

No problemo :) Laat even weten wat je ervan vindt.
Zo, inmiddels een paar dagen verder. Ik kan er inmiddels wel een redelijk oordeel over geven en dat is dat ik er dik tevreden over ben. ^O^

De mesjes zijn goed scherp en geven een mooi glad resultaat. :Y
Wel ideaal dat de mesjes zo ver uit elkaar staan, dat maakt het schoonmaken een stukje makkelijker. :7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 19 juni 2017 @ 16:12:22 #10
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171792157
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Zo, inmiddels een paar dagen verder. Ik kan er inmiddels wel een redelijk oordeel over geven en dat is dat ik er dik tevreden over ben. ^O^

De mesjes zijn goed scherp en geven een mooi glad resultaat. :Y
Wel ideaal dat de mesjes zo ver uit elkaar staan, dat maakt het schoonmaken een stukje makkelijker. :7
Nice, goed om te horen. :) Ben er zelf ook nog steeds tevreden mee. Schoonmaken en schoon houden is inderdaad prima te doen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 19 juni 2017 @ 23:10:34 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_171801835
Kijk hier eens.

LIF / Klassiek scheren #XXII Klassiek scheren wint terrein.

Even investeren in een goed scheermes, zeep en kwast en je bent de man.

Mesjes zijn spotgoedkoop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')