Had je vorig jaar ook al niet zoiets?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn armen, benen het brand allemaal. Eerste minuten deed het heel veel pijn daarna was de pijn weg. Maar nu doet het allemaal weer heel veel pijn
Was bezig in de tuin aan het werken. Na wat verwaarlozing ben ik weer aan de slag gegaan. Door een putje in de grond ben ik gestruikeld en ben ik in de netels terecht gekomen
kutdingen
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:01 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Had je vorig jaar ook al niet zoiets?
hebben ze in hong-kong ook zulke dingenquote:
Moet je ze zelf vragenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hebben ze in hong-kong ook zulke dingen
quote:
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:32 schreef Salvad0R het volgende:
deze shit werkt op heel veel irritante shit. zoals muggebulten ontstekingen en allerlei soorten crap
[ afbeelding ]
Niet met napalm experimenterenquote:Op maandag 29 mei 2017 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze zin heb ik gisteren aan je moeder verteld.
Toen we aan het experimenteren waren met kaarsvet.
Ja ze waren helemaal platquote:
was fa2quote:Op maandag 29 mei 2017 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze zin heb ik gisteren aan je moeder verteld.
Toen we aan het experimenteren waren met kaarsvet.
weegbree erop smeren, helpt echt. kwee nie of ze dat in belgaland ook zo noemen, maar het is dit plantje:quote:Op maandag 29 mei 2017 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ze waren helemaal plat
en heb uit wraak met de spade alles eruit gestekt
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
weegbree erop smeren, helpt echt. kwee nie of ze dat in belgaland ook zo noemen, maar het is dit plantje:
[ afbeelding ]
dan moet u de volgende keer beter kijken, dat spul is een van de meest voorkomende onkruiden, groeit werkelijk overal in europaquote:Op maandag 29 mei 2017 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Helaas zie ik niet meteen zo'n plant in mijn tuin of die van de buren
tkan zijn dat ie erin staat maar het is nu donker buiten dus morgen maar eens beter kijken.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dan moet u de volgende keer beter kijken, dat spul is een van de meest voorkomende onkruiden, groeit werkelijk overal in europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |