abonnement Unibet Coolblue
pi_171306908
Hi iedereen!

Ik zal niet de enige zijn met een gezonde hekel aan hoe Facebook nieuwe functies implementeert, maar ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Sinds kort laat Facebook (bijna) geen comments meer zien in de mobiele app of browser. Inderdaad bijna, want ik zie nog wel geposte plaatjes als reactie, evenals emoticons. Maar, 'normale' reacties, dus gewoon tekst, zijn niet meer te zien onder posts van pagina's (dus niet van vrienden).

Oftewel:

Albert Heijn heeft een post in mijn timeline, en Facebook geeft aan dat er 10.000 likes en 1000 reacties zijn. Wanneer ik op de reacties klik, zie ik er maar drie: twee mensen die in een comment met een emoticon reageren (dus niet via de like-opties) en een kattenplaatje. De andere 9997 reacties zijn gewoon niet zichtbaar.

Vraag:

Hoe kan ik in hemelsnaam gewoon weer reacties zien? Ik wil gewoon lezen wat mensen zeggen. Alvast bedankt!
Assassin stabs you in your back.
pi_171307039
Gaat het dan om gesponsorde posts?
pi_171307117
Waarschijnlijk heb je topreacties o.i.d. aanstaan. Probeer eens te veranderen naar topreacties (ongefilterd). Daarnaast geeft hij "geweldig" en dat soort likes ook als een reactie aan volgens mijn.
pi_171307133
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat het dan om gesponsorde posts?
Nee, letterlijk alle. Mijn eigen gelikete pagina's, posts geliket door vrienden, posts met reacties van vrienden, alles. Opeens sinds 2 weken ofzo, ben er nu wel klaar mee.
Assassin stabs you in your back.
pi_171307208
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Waarschijnlijk heb je topreacties o.i.d. aanstaan. Probeer eens te veranderen naar topreacties (ongefilterd). Daarnaast geeft hij "geweldig" en dat soort likes ook als een reactie aan volgens mijn.
Helpt helaas niet, maar thanks voor je input!
Assassin stabs you in your back.
pi_171308586
Facebook opruimen lost al je problemen op.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_171310093
Hou je er rekening mee dat reactions en comments 2 verschillende dingen zijn?

Hier wat meer informatie over reactions https://newsroom.fb.com/n(...)-available-globally/
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_171310187
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:40 schreef RPG het volgende:
Hou je er rekening mee dat reactions en comments 2 verschillende dingen zijn?

Hier wat meer informatie over reactions https://newsroom.fb.com/n(...)-available-globally/
Jazeker, dat is het probleem of punt ook niet. Ik zie gewoon nergens meer comments met geschreven tekst. Niet bij de Speld, niet bij Albert Heijn, niet bij de pagina van Formula 1. Alleen maar emoticons (dus niet likes/reactions) of plaatjes in comments.
Assassin stabs you in your back.
pi_171310898
Ik ervaar het ook maar vaak met opnieuw opstarten van de app is het verholpen bij mij
pi_171340985
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:51 schreef Chinless het volgende:
Facebook opruimen lost al je problemen op.
Mwah. Kan handig zijn voor contacten die ver weg zitten of die je in geen eeuwen hebt gezien, maar dat 24/7 wat sommigen doen is totaal zinloos en tijdrovend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')