abonnement Unibet Coolblue
pi_171306139
quote:
Golfer Tiger Woods is in de nacht van zondag op maandag gearresteerd wegens rijden onder invloed. De 41-jarige Amerikaan werd enkele uren later vrijgelaten uit de gevangenis van Palm Beach, melden lokale media in Florida.

De voormalig nummer één van de wereld onderging afgelopen april opnieuw een rugoperatie en kan voorlopig niet deelnemen aan golftoernooien. Woods werd aangehouden op de Military Trail in Jupiter, waar hij een huis heeft.
http://www.ad.nl/show/tig(...)er-invloed~aa7e7b8c/

Hoe diep kan je zinken. :{



[ Bericht 6% gewijzigd door superniger op 29-05-2017 18:36:24 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 mei 2017 @ 19:11:19 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171307456
Die foto _O-

Goed van het padje af.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171307487
Als iemand toch een puinhoop van zijn fantastische leven (tenminste, zo leek het) heeft gemaakt, is hij het wel zeg :D
pi_171308409
Dikke kop zeg.

Topsporter af. Dat is wel helder.
  maandag 29 mei 2017 @ 20:59:15 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171310645
Te snel te veel roem en geld. Daar kunnen veel mensen niet mee omgaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171373347
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:59 schreef LXIV het volgende:
Te snel te veel roem en geld. Daar kunnen veel mensen niet mee omgaan.
Klopt. En de oorzaak dáárvoor is de (voor mij onbegrijpelijke) fascinatie voor topsport. Ik ken een aantal facebook-kennissen wier bijdrage vaak bestaat uit bewondering van een elf-koppig verwend snotapenteam. Of dat nu Feyenoord is, Twente, of Schalke.
Zie Kluivert, zie Kieft, die turner van Gelder etc. Als dat ophoudt houdt deze ellende van foute economie ook op. Maar ja, het plebs heeft nu eenmaal behoefte aan "brood en spelen".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_171373605
pi_171373673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Klopt. En de oorzaak dáárvoor is de (voor mij onbegrijpelijke) fascinatie voor topsport. Ik ken een aantal facebook-kennissen wier bijdrage vaak bestaat uit bewondering van een elf-koppig verwend snotapenteam. Of dat nu Feyenoord is, Twente, of Schalke.
Zie Kluivert, zie Kieft, die turner van Gelder etc. Als dat ophoudt houdt deze ellende van foute economie ook op. Maar ja, het plebs heeft nu eenmaal behoefte aan "brood en spelen".
Inderdaad, want bij niet-topsporters die te snel te rijk te zijn geworden, is dit nooit gebeurd..
pi_171373735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Inderdaad, want bij niet-topsporters die te snel te rijk te zijn geworden, is dit nooit gebeurd..
Ik zie Bill Gates wel iets verstandiger met zijn centen omspringen.
Bij de normale economie wordt geld geïnvesteerd in een deugdelijk product waar vraag naar is. Hun rijkdom is hun activa in kennis en productiemiddelen. Daar blijft men op gefocused. Meer rijkdom gaat weer naar nieuwe kennis en investeringen. Bij die voetballers komt de rijkdom direct in cash op hun bankrekening. Zij hoeven dat geld niet te investeren in nieuwe technieken voor het nemen van een strafschop of een revolutionair verrassend één-tweetje.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')