abonnement Unibet Coolblue
pi_171300072
hoi wie heeft er wel eens gehad dat je op de snelweg was en denkt : pffff wat er nu gebeurde had bijna mn dood kunnen zijn?

ja ik zat keertje bij dude in een auto en die ging opeens op de snelweg met 130 bumperkleven, maar dat niet alleen, iedereen op dat stukje weg was op dat moment ook nog eens aan het bumperkleven, mama mia dacht echt even zo van : als er nu iemand een klapband krijgt? dan zit ik dus wel midden in een giga kettingbotsing ,
pi_171300368
Liep een keer over de snelweg, ik viel niemand lastig ofzo, reed iemand me bijna dood.
Was denk ik een mongooltje oid. Of een blinde.
pi_171300559
Ik laatst appen en zo met mijn piemel sturen, ging netjes van rechterbaan naar links en zo ineens een vrachtwagen toeteren en achter mij remmen en rook enzo, stelletje mungolen. Je ziet toch dat ik naar de andere baan ga.

Lees ik achteraf dat ze op elkaar zijn geklapt achter mij, debielen. Ja en nu dood hè.... en de familie maar klagen. Maar ja hè, ik heb geen krasje hoor, dus wie zit nu fout dan?
pi_171300959
STRAKS WEER, NU AL ZENUWACHTIG
pi_171300976
Toen ik nog vaak naar festivals ging reed ik af en toe met kleurrijke figuren mee. Op de tegenliggende baan terecht komen, bij de laatste meter de afslag pas nemen, en moeten schreeuwen omdat ze niet snappen dat er ook op een snelweg afgeremd kan worden om maar eens wat op te noemen.

Nooit een ongeluk gehad gelukkig, dat heb ik alleen zelf eens voor elkaar gekregen bij m'n eigen voordeur. :')
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 29 mei 2017 @ 16:49:21 #6
344250 75020
ik weet niet beter
pi_171304070
Reed eens met een maat mee en we moesten de snelweg op. Alleen had mijn maat geen zin om de drukke lange oprit naar de snelweg incl een 180 graden bocht te nemen.
Hij sneed af over een grastalud met een helling van ca 45% met een bloedgang naar beneden en eenmaal op de snelweg trok ie aan zijn handrem om de neus de goed kant op te krijgen en stoof weg.
Mijn joint was in één ruk uitgewerkt. Ben ook nooit meer bij hem ingestapt.
  Trouwste user 2022 maandag 29 mei 2017 @ 16:52:40 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_171304139
Possetje. Geniaal weer _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171304146
Heb ik best vaak gehad ja, kan alleen geen voorbeelden bedenken ;(
pi_171326997
Ik heb 't een paar keer gehad dat ik min of meer letterlijk een seconde van de dood zat. 2 keer iets met een vrachtwagen en andere grote voertuigen zijn ook al eens voorbij gekomen.
Spannend hoor!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 15:26:53 #10
186611 Haags
pi_171327291
Als je zo gaat denken kan je beter niet in de auto stappen
Zonder wrijving geen glans
pi_171329776
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je zo gaat denken kan je beter niet in de auto stappen
Precies, durf te leven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 18:39:53 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_171331272
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 't een paar keer gehad dat ik min of meer letterlijk een seconde van de dood zat. 2 keer iets met een vrachtwagen en andere grote voertuigen zijn ook al eens voorbij gekomen.
Spannend hoor!
Ik heb het ook meegemaakt. Onnadenkend met de brommer een straat oversteken. Scheelde 2 seconden. Dronken op de fiets gevallen. Vlak voor een auto.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171332062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb het ook meegemaakt. Onnadenkend met de brommer een straat oversteken. Scheelde 2 seconden. Dronken op de fiets gevallen. Vlak voor een auto.

:P
Ik was gewoon nuchter, maar m'n remkabel brak. Nog nooit een vrachtwagen zo snel en hard zien remmen, de hele voorkant van die vrachtwagen bewoog als het ware nog een stukje vooruit in de lucht en na afloop ik en die vrachtwagenchauffeur elkaar nog 10 seconden aangestaard en paar woorden mee gewisseld. We wisten allebei wat er -bijna- gebeurd was...tering _O-
pi_171332291
Ben je lekker aan het cruisen komt er zo'n debiel ineens met 80 de linkerbaan op, als je dat niet op tijd ziet dan moet je flink remmen.

Wat mij betreft mogen ze vrouwen en bejaarden een snelweg verbod geven, het is notabene een snelweg geen sloom weg en 80 is sloom, op de snelweg moet je minstens 120 en anders heb er je niets te zoeken!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_171341237
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Liep een keer over de snelweg, ik viel niemand lastig ofzo, reed iemand me bijna dood.
Was denk ik een mongooltje oid. Of een blinde.
Daarom altijd je aloude verkeersregeltjes in acht nemen als je aan het verkeer deelneemt. Naar links en rechts kijken als je oversteekt en meer van die gein. Daarbij oversteken op een snelweg. Tja,dat is hetzelfde als sommige moeders die met een kinderwagen op een fietspad rijden en vervolgens janken als ze worden aangereden door fietsers of scooters.
pi_171341276
Ik heb een keer in een kettingbotsing gezeten, toen dacht ik inderdaad dat ik de pijp uit zou gaan.
misunderstood
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')