abonnement Unibet Coolblue
pi_171296906
Wat een ellende ding is dat.

Ten eerste, het heeft een slome interface.

Het koppelen van de horizon aan je thuisnetwerk gaat lastig en je krijgt vaak netwerk authenticatie fout. Of een of andere foutcode 99 nog wat.

Daarbij als je via replay tv kijkt kan je de reclames niet doorspoelen van de commerciėle zenders. Dat is ansich geen probleem. Alleen is het jammer dat je ook een deel van het programma ervoor en die kan je dus ook niet doorspoelen. Doe dan op zn minst dat je kan spoelen, behalve als het reclame blok komt. Want ik snap ook wel dat die zender dit als eis stellen.

De afstandbediening is IR/RF dus een universele afstandbediening heeft maar half zijn waarde aangezien niet alle toetsen werken op IR signaal.

Nu denk je, gebruik een htpc of mediaserver. Nou gelukkig heb ik dat ook maar ik dacht laat ik eens dat replay tv gebruiken, anders eerst die aflevering downloaden enz.

Maar dat was alsnog sneller geweest omdat je dan sowieso geen reclame had.

Horizon :r
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171296960
Spannend topic.
Puntjes.
pi_171296997
Mooi verhaal
  maandag 29 mei 2017 @ 11:55:10 #4
444149 Eejit
What's the craic?
pi_171297010
Als je programma's opneemt dan kunje gewoon doorspoelen.
Tiocfaidh įr lį!
We are the pride of the North!
pi_171297014
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:47 schreef spierbal het volgende:
Wat een ellende ding is dat.

Ten eerste, het heeft een slome interface.

Het koppelen van de horizon aan je thuisnetwerk gaat lastig en je krijgt vaak netwerk authenticatie fout. Of een of andere foutcode 99 nog wat.

Daarbij als je via replay tv kijkt kan je de reclames niet doorspoelen van de commerciėle zenders. Dat is ansich geen probleem. Alleen is het jammer dat je ook een deel van het programma ervoor en die kan je dus ook niet doorspoelen. Doe dan op zn minst dat je kan spoelen, behalve als het reclame blok komt. Want ik snap ook wel dat die zender dit als eis stellen.

De afstandbediening is IR/RF dus een universele afstandbediening heeft maar half zijn waarde aangezien niet alle toetsen werken op IR signaal.

Nu denk je, gebruik een htpc of mediaserver. Nou gelukkig heb ik dat ook maar ik dacht laat ik eens dat replay tv gebruiken, anders eerst die aflevering downloaden enz.

Maar dat was alsnog sneller geweest omdat je dan sowieso geen reclame had.

Horizon :r
eens, vooral het menu is zo ziekelijk traag
pi_171297038
Ik krijg steeds 2010/2020 :') Gvd het hele zootje net laten aanleggen.
Nou zou ik weer een 4g proof kabel erbij moeten halen terwijl mijn 'oude' het nog gewoon doet.
De ene keer doet het ene kanaal het wel en dan opeens niet meer :') fuck ziggo.
pi_171297115
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik krijg steeds 2010/2020 :') Gvd het hele zootje net laten aanleggen.
Nou zou ik weer een 4g proof kabel erbij moeten halen terwijl mijn 'oude' het nog gewoon doet.
De ene keer doet het ene kanaal het wel en dan opeens niet meer :') fuck ziggo.
ik kon ook geen gebruik maken van on demand. Toen moest de hoofdaansluiting vervangen worden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171297129
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:55 schreef Eejit het volgende:
Als je programma's opneemt dan kunje gewoon doorspoelen.
Het was even een programma wat ik spontaan wilde kijken en normaliter niet kijk.

Vandaar.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171297153
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

ik kon ook geen gebruik maken van on demand. Toen moest de hoofdaansluiting vervangen worden.
Same here, ontvang en retoursignaal o.i.d. On Demand doet het hier de ene keer beter dan de andere keer. Maar goed, tenminste iets.
pi_171297166
TV kijken :')
pi_171297584
Heb al een jaar lang de horizon box + 1 extra box. Nooit geen enkel probleem gehad en werkte top. Nu sinds 2 weken nog een extra box erbij en sindsdien alleen maar ellende :'( netwerkproblemen, vastlopen, gewoon automatisch naar fabrieksinstellingen _O-

Zit er over na te denken om na een jaar zonder problemen nu Horizon op te zeggen
pi_171297640
De app werkt sowieso beter. Chromecast aan je tv hangen en klaar. :) Alleen jammer dat niet alle zenders casten ondersteunen... }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_171298003
Echt een kutding inderdaad. Maakt tering veel lawaai, is ontzettend traag. Liefst gooide ik hem op de schroot maar dan heb ik geen TV hahahaha.
U MAD?
pi_171298276
Gewoon een CI module
pi_171298322
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:21 schreef Sarasi het volgende:
De app werkt sowieso beter. Chromecast aan je tv hangen en klaar. :) Alleen jammer dat niet alle zenders casten ondersteunen... }:|
Ben eigenlijk nog geen programma tegen gekomen waar casten wel werkt.
pi_171298339
quote:
15s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben eigenlijk nog geen programma tegen gekomen waar casten wel werkt.
Youtube, uitzending gemist en Netflix :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 12:53:28 ]
pi_171298373
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:53 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Youtube, uitzending gemist en Netflix :P
Van de Ziggo app bedoel ik.

Plex, Viki enz kun je ook casten
pi_171298388
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Van de Ziggo app bedoel ik.

Plex, Viki enz kun je ook casten
oh ja die is waardeloos inderdaad. waarom werkt dat eigenlijk niet? Rechten dingetje?
pi_171298477
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:55 schreef Handleiding het volgende:

[..]

oh ja die is waardeloos inderdaad. waarom werkt dat eigenlijk niet? Rechten dingetje?
Dat is wel de melding die je krijgt maar dat is bij tot op heden bij elk programma wat ik terug wou kijken het geval.
pi_171300668
quote:
15s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben eigenlijk nog geen programma tegen gekomen waar casten wel werkt.
Oh ja, replay kan je niet casten, dat was het. Live video wel, maar replay niet. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_171300693
laat ze eerst maar eens fatsoenlijk internet fixen
pi_171302654
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh ja, replay kan je niet casten, dat was het. Live video wel, maar replay niet. :')
Wat ook zo achterlijk is van die ziggo app is dat die geen rekening houdt met de werkelijke begintijden maar met de tijden zoals ze weken van te voren al aangedragen zijn, vooral bij CC begint een programma vaak veel te vroeg of te laat.
  maandag 29 mei 2017 @ 15:58:55 #23
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171302929
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:47 schreef spierbal het volgende:
Wat een ellende ding is dat.

Ten eerste, het heeft een slome interface.

Het koppelen van de horizon aan je thuisnetwerk gaat lastig en je krijgt vaak netwerk authenticatie fout. Of een of andere foutcode 99 nog wat.

Daarbij als je via replay tv kijkt kan je de reclames niet doorspoelen van de commerciėle zenders. Dat is ansich geen probleem. Alleen is het jammer dat je ook een deel van het programma ervoor en die kan je dus ook niet doorspoelen. Doe dan op zn minst dat je kan spoelen, behalve als het reclame blok komt. Want ik snap ook wel dat die zender dit als eis stellen.

De afstandbediening is IR/RF dus een universele afstandbediening heeft maar half zijn waarde aangezien niet alle toetsen werken op IR signaal.

Nu denk je, gebruik een htpc of mediaserver. Nou gelukkig heb ik dat ook maar ik dacht laat ik eens dat replay tv gebruiken, anders eerst die aflevering downloaden enz.

Maar dat was alsnog sneller geweest omdat je dan sowieso geen reclame had.

Horizon :r
Welk gezond en nadenkend mens gebruikt die meuk die je door een provider door je strot geduwd wordt?

Omruilen voor een normaal modem, die in bridged mode laten zetten en zelf je zaken goed regelen door er een goede (wifi)-router achter te zetten. Vergeet niet de DNS servers aan te passen naar iets niet-Ziggo-erigs.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  Redactie Frontpage maandag 29 mei 2017 @ 16:44:53 #24
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_171303989
Terechte klacht. Ergste is nog als je een programma wekelijks wilt opnemen. Vink je keurig aan dat je alle afleveringen van een seizoen wilt opnemen, neemt hij die rommel niet eens op! Je moet echt elke week controleren of hij nog wel staat ingesteld :(
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_171304084
quote:
13s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:44 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht. Ergste is nog als je een programma wekelijks wilt opnemen. Vink je keurig aan dat je alle afleveringen van een seizoen wilt opnemen, neemt hij die rommel niet eens op! Je moet echt elke week controleren of hij nog wel staat ingesteld :(
iets opnemen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')