Oh wat super fijn!!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:10 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Uitslagen waren goed
Ze willen nu alleen nog even bloedonderzoek doen om te kijken of er geen functies worden verstoord.
Donderdag hoor ik meer, zoo opgelucht!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:10 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Uitslagen waren goed
Ze willen nu alleen nog even bloedonderzoek doen om te kijken of er geen functies worden verstoord.
Donderdag hoor ik meer, zoo opgelucht!
Heel fijn dat er niks is aangetroffen Logi. Ik kan me goed voorstellen hoe opgelucht je bent.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:43 schreef Logician2.0 het volgende:
Even een geweldige update![]()
23 juli zijn mijn baarmoeder, baarmoedermond en eileiders verwijderd.
Dit omdat ik uit het niets interne bloedingen kreeg. Ik was ineens 40% van mijn bloed verloren![]()
Dus met spoed alles er uit.
Ik ben nu aan het herstellen, en dat gaat gelukkig goed!
En vandaag dan eindelijk het verlossende telefoontje gehad.
Er zijn geen kankercellen of restanten in de baarmoeder, baarmoedermond of eileiders gevonden![]()
4 sept heb ik de laatste controle en als dat allemaal goed is, dan mogen we de laatste 3jr eindelijk gaan afsluiten.
Enorm blij en opgelucht!![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel fijn dat er niks is aangetroffen Logi. Ik kan me goed voorstellen hoe opgelucht je bent.
Dat gezegd hebbend, doe je wel rustig aan? 40% van je bloed verliezen en zo'n heftige operatie is ook niet niks. Neem je tijd om het allemaal af te sluiten
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat een ontzettend goed nieuws! Jemig, wat een periode is dat geweest zeg. Wat moeten jullie opgelucht zijn!
En 40%, wattefak? Shit, daa zal je nu wel beroerd van zijn, of..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |