abonnement Unibet Coolblue
pi_171294657
Uit een Belgisch nieuwsartikel:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170528_02901834?utm_source=fok

“Hij mag extra uitrusten omdat hij de ramadan volgt? Dat wil ik niet.” In meer dan de helft van de bedrijven willen werknemers niet dat hun baas rekening houdt met collega’s die de ramadan volgen, zo blijkt uit een onderzoek van het Neutraal Syndicaat van Zelfstandigen. Bedrijfsleiders zijn ook minder flexibel dan een jaar geleden. “Het ligt blijkbaar te gevoelig”, zegt Christine Mattheeuws van het NSZ.
Zo’n 800.000 moslims zijn dit weekend met de ramadan gestart. Tot 24 juni mogen ze van zons­opgang tot zonsondergang niet eten en drinken. En dat heeft zijn impact op de werkvloer, zegt het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen, dat 462 bazen van ­kleinere bedrijven bevroeg. “Waar moslims in dienst zijn, volgen ­zeven op de tien de ramadan”, ­aldus Christine Mattheeuws van het NSZ. “Dat merken bedrijfsleiders. Zeven op de tien zeggen dat moslimmedewerkers in die vasten­periode minder alert en fit zijn.”

Dat leidt tot ­onbegrip en frustratie. “51 procent krijgt van zijn personeel negatieve reacties over collega’s die de ramadan volgen.”

Niet erg inschikkelijk

Erg inschikkelijk zijn bedrijven nochtans niet: amper 6 procent staat extra pauzes toe. 22 procent laat moslims hun lunchpauze overslaan (omdat ze toch niet mogen eten) en laat hen vroeger naar huis gaan. “Het jaar voordien was dat respectievelijk 11 en 35 procent”, zegt Mattheeuws. “We merken dat het gevoeliger ligt, door de aanslagen. Het heeft het ­begrip fel doen slinken.”

“Ik denk niet dat dit rechtstreeks te linken is aan de aanslagen”, zegt filosoof Maarten ­Boudry. “Ik vind het een begrijpelijke frustratie, als een collega meer pauzes krijgt dan jij omdat hij zelf beslist heeft om een dag niet te eten. Ik begrijp ook de ­bazen die niet te ver willen gaan in die flexibiliteit. Je kan redelijke concessies doen, zoals ­halalmaaltijden in de kantine als er veel moslims werken. Maar lichter werk afdwingen op basis van je religieuze keuze, kan niet. Dan kan ik zeggen dat ik voor mijn eigen religie elke dag moet roken aan mijn bureau.”
-------------

Vandaag is de eerste werkdag. Hoe gaat het bij jou op het werk? Hebben je collega's die aan de Ramadan doen, lichter werk? Extra pauze?
Wat vind je daarvan?
Is het goed om er rekening mee te houden, of juist niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 29-05-2017 10:04:26 ]
Make my day!
pi_171294703
Hier werken geen moslims.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_171294730
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:58 schreef dimmak het volgende:
Hier werken geen moslims.
_O_
pi_171294748
Weinig moslims (alleen Yapı Kredi in de toren) en in het restaurant hebben ze vaak bacon, etc. Echt top.
pi_171294792
Ik heb ook geen collega's die Moslim zijn, dus geen idee.
pi_171294835
quote:
Op aangepast!
Make my day!
pi_171294950
Bij een vorige baan had ik wel een collega die Moslim was, een superdikke gozer was het. Ik was benieuwd hoe dat zou gaan tijdens de Ramadan, maar hij deed er niet aan mee want het was medisch niet verantwoord ofzo.
Maar elke middag gefrituurde zooi naar binnen werken is wel medisch verantwoord kennelijk :')
  maandag 29 mei 2017 @ 13:25:34 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171299130
In de meeste bedrijven waar ik werkte werd er gewoon rekening mee gehouden. Dat leidt tot een wederzijds geven en nemen, zo is het bijv. na het suikerfeest altijd heerlijk om baklava getrakteerd te krijgen voor het hele bedrijf, en in 2 van de bedrijven waar ik werkte was het met kerst altijd hoogseizoen. Dus dan zaten de Nederlanders lekker aan het kerstdiner en de moslim-medewerkers namen wat extra diensten zodat de productie toch door kon draaien :).

PS: Als je een moslimcollega hebt vraag hem dan eens om in de pauze te trakteren op shoarma van de turkse slager. Da's veeeeel lekkerder dan de shoarma die je in de shoarmatent krijgt :).
Wat hebben we genoten :9
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171300439
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:25 schreef Maanvis het volgende:
In de meeste bedrijven waar ik werkte werd er gewoon rekening mee gehouden. Dat leidt tot een wederzijds geven en nemen, zo is het bijv. na het suikerfeest altijd heerlijk om baklava getrakteerd te krijgen voor het hele bedrijf, en in 2 van de bedrijven waar ik werkte was het met kerst altijd hoogseizoen. Dus dan zaten de Nederlanders lekker aan het kerstdiner en de moslim-medewerkers namen wat extra diensten zodat de productie toch door kon draaien :).

PS: Als je een moslimcollega hebt vraag hem dan eens om in de pauze te trakteren op shoarma van de turkse slager. Da's veeeeel lekkerder dan de shoarma die je in de shoarmatent krijgt :).
Wat hebben we genoten :9
Jammer dat ik geen moslimcollega heb anders ging ik subiet om shoarma vragen.
  maandag 29 mei 2017 @ 14:19:43 #11
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171300517
Ach ja, je hebt ook collega's die roken die daardoor meer pauze opnemen. En er zijn collega's die vaker ziek zijn per jaar.
Zo kan je wel bezig blijven. Wat boeit dit nou op jaarbasis.
pi_171305576
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Bij een vorige baan had ik wel een collega die Moslim was, een superdikke gozer was het. Ik was benieuwd hoe dat zou gaan tijdens de Ramadan, maar hij deed er niet aan mee want het was medisch niet verantwoord ofzo.
Maar elke middag gefrituurde zooi naar binnen werken is wel medisch verantwoord kennelijk :')
Zeker vanwege diabetes.

Bij ons werken er niet veel, wel zeker 1 iemand maar zij is nu zwanger dus zal wel een vrijstelling hebben vermoed ik.
Overigens onzin om extra pauze te geven. Je kiest er zelf voor en het gaat niet om een erkende feestdag ofzo.
pi_171306566
Bij mij werkt er 1 moslima die nu ook aan de ramadan doet. Ze werkt gewoon door, valt er niemand mee lastig, en er is dan ook gewoon volledig begrip voor. Het lijkt me behoorlijk zwaar, zeker met deze lange warme dagen, dus is het ook logisch als je af en toe ff een wegtrekkertje hebt en minder alert bent. Ik heb zelf na een flinke lunch vaak al een dipje.
pi_171307427
Het lijkt me vooral lastig in fysieke beroepen.
En gevaarlijk misschien ook.
Make my day!
pi_171307469
Bijna niemand heeft islamitische collega's, omdat die mensen simpelweg geen moeite doen om te werken (uitzonderingen daargelaten en zeer vereerd).
Laten we wel eerst samen vaststellen dat geloof, cq een oppergod, niet bestaat. Hoe denkt men daarover? Dan is de discussie over een ramadan een stuk makkelijker.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171307603
Ik vind mensen die geloven erg gevaarlijk, persoonlijk. wie weet wat ze nog meer geloven..
Mensen die je zo makkelijk van de wijs kan brengen..
Maargoed dat betekent dus dat 75 % van de wereldbevolking zo raar nadenkt...dat zijn wel zorgelijke cijfers..
Het voordeel is is dat christelijke mensen verlicht zijn. Verlicht van geweld etcetera en het op te lossen met menselijk verstand. Dat gedeelte heeft de islam heel duidelijk overgeslagen. Het zijn vaak een stel domme ezels die tegen je aanblaten en je met de dood bedreigen. Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen : deze mongolen hebben niets te zoeken in Nederland. Ze mogen van mij hun koran heel diep in hun reet douwen.
MOORDENAARS!
Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog sterven om dat achterlijke geloof ?

[ Bericht 22% gewijzigd door DoubleUU op 29-05-2017 19:23:44 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171307909
Als je een moslim met ballen bent dan zeg je dikke doei tegen je geloof en word je een vrij mens
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171308083
Wat als je voor je geloof elke dag ramadan moet houden ?
pi_171308191
Op mijn afdeling is het verboden om tijdens de ramadan te eten, behalve op daarvoor aangewezen plaatsen. Drinken mag, maar onopvallend en geen dranken met die geuren.
pi_171308682
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:38 schreef Drug het volgende:
Op mijn afdeling is het verboden om tijdens de ramadan te eten, behalve op daarvoor aangewezen plaatsen. Drinken mag, maar onopvallend en geen dranken met die geuren.
:D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171308735
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:38 schreef Drug het volgende:
Op mijn afdeling is het verboden om tijdens de ramadan te eten, behalve op daarvoor aangewezen plaatsen. Drinken mag, maar onopvallend en geen dranken met die geuren.
Donder op joh :')
Ik klap gewoon mn boterham met salami naar binnen naast de enige moslim doe er nog werkt. De anderen zijn ontslagen omdat ze dingen gejat hebben.
pi_171308819
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:15 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind mensen die geloven erg gevaarlijk, persoonlijk. wie weet wat ze nog meer geloven..
Mensen die je zo makkelijk van de wijs kan brengen..
Maargoed dat betekent dus dat 75 % van de wereldbevolking zo raar nadenkt...dat zijn wel zorgelijke cijfers..
Het voordeel is is dat christelijke mensen verlicht zijn. Verlicht van geweld etcetera en het op te lossen met menselijk verstand. Dat gedeelte heeft de islam heel duidelijk overgeslagen. Het zijn vaak een stel domme ezels die tegen je aanblaten en je met de dood bedreigen. Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen : deze mongolen hebben niets te zoeken in Nederland. Ze mogen van mij hun koran heel diep in hun reet douwen.
MOORDENAARS!
Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog sterven om dat achterlijke geloof ?
Ik vind mensen zoals jij gevaarlijk.
pi_171308844
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:59 schreef isax het volgende:

[..]

Ik vind mensen zoals jij gevaarlijk.
Dan ben je vast erg gelovig :) Ik vind het sneu voor je dat je het geloof nodig hebt om het leven door te komen. Blijkbaar ben je te dom om zelfstandig door het leven te gaan, dat zie je heel vaak bij gelovige mensen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171308896
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dan ben je vast erg gelovig :) Ik vind het sneu voor je dat je het geloof nodig hebt om het leven door te komen. Blijkbaar ben je te dom om zelfstandig door het leven te gaan, dat zie je heel vaak bij gelovige mensen.
tering wat een kneus ben jij :')
pi_171308901
quote:
Op maandag 29 mei 2017 19:33 schreef 2600 het volgende:
Wat als je voor je geloof elke dag ramadan moet houden ?
Dan ga je nachtdiensten werken.
Probleem opgelost.
pi_171308905
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:56 schreef julius123 het volgende:

[..]

Donder op joh :')
Ik klap gewoon mn boterham met salami naar binnen naast de enige moslim doe er nog werkt. De anderen zijn ontslagen omdat ze dingen gejat hebben.
wat zeg je allemaal :')
pi_171308925
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:02 schreef Drug het volgende:

[..]

tering wat een kneus ben jij :')
Heel veel mensen zijn het eens met mij, maar durven niets te zeggen omdat er van die gelovige mongolen rondlopen die zo een mes in je mik steken :P Islam: geloof van de vrede. Ik zeg : ideologie van Satan.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171308974
Islamietjes mogen zich heel hard schamen voor hun achterlijkheid.
Nederland is al helemaal verneukt.
De jeugd van tegenwoordig lijkt wel marokkaans maar blijkt nederlands te zijn...wtf.
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb die ik deze onzin in stuur. Je bent ook niet goed bij je hoofd als je dat wel doet.
Of je moet heel strak en strikt zijn dan lukt het misschien nog..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171309167
Niemand durft ook te reageren, gore schijt islam. BAH!
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171309249
We hebben een tumor in Europa en die heet Islam.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171309301
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:38 schreef Drug het volgende:
Op mijn afdeling is het verboden om tijdens de ramadan te eten, behalve op daarvoor aangewezen plaatsen. Drinken mag, maar onopvallend en geen dranken met die geuren.
Dit verzin je toch?
pi_171309354
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Dit verzin je toch?
Wat is dat voor onzin?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171309397
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Dit verzin je toch?
Zo zie je hoever islamisering doorwerkt, zolang bestuurders maar dom genoeg zijn.
Die zien alleen maar dollartekens.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171309724
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dan ben je vast erg gelovig :) Ik vind het sneu voor je dat je het geloof nodig hebt om het leven door te komen. Blijkbaar ben je te dom om zelfstandig door het leven te gaan, dat zie je heel vaak bij gelovige mensen.
Gast, wat ben jij toch dom. Je moeder had jou moeten aborteren.
pi_171309775
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Dit verzin je toch?
Ik druk me natuurlijk wat gechargeerd uit, maar we vragen dit inderdaad wel van het personeel.
pi_171309800
Heb geen moslims als collega's. Wel Urkers, Friesen en ééntje uit Staphorst.
Ik weet niet wat erger is :'(
pi_171310440
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:32 schreef GM78 het volgende:
Heb geen moslims als collega's. Wel Urkers, Friesen en ééntje uit Staphorst.
Ik weet niet wat erger is :'(
marokkanen zijn gezellig
pi_171310600
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

marokkanen zijn gezellig
Mijn ervaring is anders :X
pi_171310673
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:25 schreef Maanvis het volgende:
PS: Als je een moslimcollega hebt vraag hem dan eens om in de pauze te trakteren op shoarma van de turkse slager. Da's veeeeel lekkerder dan de shoarma die je in de shoarmatent krijgt :).
Wat hebben we genoten :9
Je mag daar als niet-moslim ook gewoon naar binnen hoor, het is geen Mekka.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171310701
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:57 schreef GM78 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders :X
bedoel niet de straatratten.
pi_171312094
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:02 schreef Drug het volgende:

[..]

wat zeg je allemaal :')
Dat ze er verdomme zelf voor kiezen :')
Waarom zou ik dan niet mogen eten in hun buurt?
pi_171312825
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:49 schreef julius123 het volgende:

[..]

Dat ze er verdomme zelf voor kiezen :')
Waarom zou ik dan niet mogen eten in hun buurt?
niemand zegt dat het niet mag, en in mijn ervaring zijn moslims de laatste die dat zouden zeggen. maar het kost nauwelijks moeite om gewoon een beetje lief te zijn voor elkaar toch
pi_171314431
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dan ben je vast erg gelovig :) Ik vind het sneu voor je dat je het geloof nodig hebt om het leven door te komen. Blijkbaar ben je te dom om zelfstandig door het leven te gaan, dat zie je heel vaak bij gelovige mensen.
jezus ben je zwakbegaafd ofzo? :')
wat een aannames.
ik ben fucking atheïstisch, betekend niet dat ik geen respect heb voor gelovige.

een persoon die haat zaait uit naam van de islam is geen islamiet, dat is een extremist. Als je dat niet kan zien is er iets mis met je.
pi_171314711
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:46 schreef isax het volgende:

een persoon die haat zaait uit naam van de islam is geen islamiet, dat is een extremist. Als je dat niet kan zien is er iets mis met je.
Euhmmmm de koran staat VOL met teksten over het afslachten van ongelovigen, dus het is erg simpel...

Islam = extremisme.
pi_171314889
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:46 schreef isax het volgende:

een persoon die haat zaait uit naam van de islam is geen islamiet, dat is een extremist. Als je dat niet kan zien is er iets mis met je.
Dan is de schrijver van de koran een vreselijke extremist denk ik.

kijk maar :

2:7.
God straft de ongelovigen
2:8.
Ongelovigen zijn bedriegers en misleiden zichzelf
2:10.
Niet-moslims hebben een ziekte in hun hart. God zal hun straffen!
2:17.
Een ongelovige gelooft niet omdat God hem verblindt
2:39.
Wie niet gelooft zal branden!
2:90.
Wie twijfelt of God wel of niet bestaat wordt gefolterd
2:61
Joden zijn slecht. Ze hebben profeten gedood en niet gedaan wat God wilde.
2:65.
Wie werkt op de sabbath is een verachte aap.
2:85.
Wie de koran maar gedeeltelijk gelooft zal naar de hel gaan.
2:88.
Ongelovigen zijn vervloekt
2:89.
Wie zijn geloof verliest vanwege niet vervulde gebeden wordt vervloekt
2:96.
Joden hebben te veel begeertes en daarom gaan ze naar de hel.
2:98.
God is de vijand van iedereen die niet moslim is
2:99.
Ongelovigen zien geen tekenen van God omdat ze zijn wetten overtreden
2:104.
Ongelovigen worden gestraft
2:114.
Wie het verheerlijken van God tegenwerkt gaat naar de hel
2:120.
Joden en Christenen zijn niet te vertrouwen.
2:121.
Niet-moslims zijn verliezers
2:126.
Niet gelovigen worden door God voor de gek gehouden als ze het even goed hebben, daarna branden ze toch lekker in de hel
2:130.
Alleen dwazen wenden zich van het geloof af want moslims hebben gelijk
2:159.
Iedereen die de tekenen van God niet wil zien wordt vervloekt
2:161.
Ongelovigen worden niet alleen door God , maar ook door de engelen en alle mensen vervloekt
2:162.
Ongelovigen zullen vervloekt blijven, hoe lief en aardig ze ook zijn
2:165.
Iedereen die een voorwerpt aanbidt (dus ook een crucifix, een boeddhabeeld, een televisie, een grote zwarte steen of een amulet) wordt gestraft door God .
2:171.
Ongelovigen zijn doof, stom en blind.
2:175.
Wie zich niet wil laten leiden door God zal lekker in de hel worden gegooid.
2:178.
Een moslim die iemand heeft vermoord kan door middel van boetedoeningen vergeven worden door God .
2:190.
Dood iedereen die tegen moslims strijd. Verdedig je geloof tot de dood. Ga daarmee door totdat iedereen moslim is. Als de tegenpartij ophoudt met strijden, hou dan ook op.
2:206.
De trots van de ongelovige zal hem aansporen tot het plegen van nog meer zondes, maar hij zal toch in de hel terechtkomen, en dat is lekker puh.
2:217
Een afvallige zal branden in de hel
2:221.
Huw geen anders- of ongelovigen. Je kan beter een slaaf nemen dan je te verlagen tot een dergelijk huwelijk.
2:254.
Ongelovigen zijn onrechtvaardig
2:257.
Ongelovigen hebben duivels als vrienden
2:264.
Ongelovigen die schenken doen dat alleen maar om op te vallen. Ze hebben geen macht over wat zij verdienen en worden niet door God gesteund.
3:10.
Ook de kinderen en bezittingen van ongelovigen zijn brandstof voor de hel.
3:12.
Het is de plicht van de moslim om ongelovigen de hel toe te wensen.
3:21.
Het is de plicht van de moslim om andersgelovigen (waaronder joden) en ongelovigen te vertellen dat ze gefolterd gaan worden.
3:23.
Joden en Christenen die de koran afwijzen doen dat omdat ze hebben verzonnen dat ze maar heel even zullen branden in de hel.
3:28.
Wordt geen vriendjes met ongelovigen want zij zijn eng.
3:32.
God vindt ongelovigen niet lief
3:56
God straft ongelovigen niet alleen na hun leven maar ook tijdens hun leven! En God zal hun ook niet helpen. Lekker puh.
3:73.
Alleen moslims zijn te vertrouwen
3:76.
God houdt alleen van mensen die bang voor hem zijn.
3:85.
Alle niet-moslims gaan naar de hel.
3:87.
En ongelovigen worden ook nog eens vervloekt door alle engelen en mensen. (Ongelovigen zijn nl. geen mensen)
3:91.
Het maakt niet uit hoeveel ongelovigen betalen om zich af te kopen, al financieren ze de Westermoskee. Ze zullen branden in de hel!
3:106.
Op de dag van het oordeel zal het gezicht van de ongelovige eruit zien als die van zwarte piet.
3:116.
God pleurt ook alle kinderen en bezittingen (dus ook als ze de koran bezitten) van ongelovigen in de hel. Lekker puh!
3:118.
Wordt geen vriendjes met niet-moslims. Niet-moslims houden namelijk van leedvermaak (ze lijken wat dat betreft wel wat op God )
3:130.
Moslims die rente ontvangen moeten bang zijn voor God want ze zouden wel eens in hetzelfde vuur kunnen belanden als de ongelovige.
3:149.
Wie een ongelovige gehoorzaamt kan in de hel terechtkomen
3:151.
Maak ongelovigen bang.
3:176.
Treur niet om ongelovigen. Ze kunnen God toch niets doen. Integendeel. God gaat hen straffen!
3:177.
God is niet bang voor de ongelovige, God zal de ongelovige straffen
3:178.
De reden waarom God ongelovigen een onbekommerd leven laat leiden is omdat hij ze daarna nog meer kan straffen.
3:181.
Wie de macht van God onderschat, brandt in de hel.
3:183.
Joden hebben tegen de zin van God profeten gedood
3:187.
Joden hebben het verbond met God verbroken omdat ze op gewin uit waren.
3:196.
Trek je niets aan van eventuele voorspoed bij ongelovigen, ze gaan toch naar de hel.
4:14.
Wie God niet gehoorzaamt wordt gestraft.
4:18.
God vergeeft alleen degenen die berouw tonen én geloven.
4:25.
Wie wegens geldgebrek geen 'gewone' gelovige vrouw kan huwen mag trouwen met een slavin. Mits deze gelovig is natuurlijk.
4:37.
Wie zijn rijkdommen verbergt voor God zal gestraft worden. Ongelovigen ook.
4:38.
Wie zijn geld aan zichzelf besteedt en niet in God of het einde der tijden gelooft wordt gestraft.
4:42.
De Laatste Dag zal voor ongelovigen verschrikkelijk zijn
4:46.
Joden rukken de woorden van God uit hun verband en God heeft hen daarom vervloekt
4:48.
Wie iets of iemand gelijkstelt met God (bv Jezus = God) begaat een grote zonde
4:50.
Joden en Christenen verdraaien de waarheid over God , het zijn leugenaars en God heeft ze daarom vervloekt.
4:55.
Joden en Christenen die voorkomen dat anderen moslim worden gaan naar de hel.
4:56.
Als bij ongelovigen de huid is weggebrand in de hel, dan komt er een nieuwe huid voor in de plaats zodat ze voortdurend pijn zullen hebben. Slim van God !
4:60.
Wie Mohammed niet als de boodschapper van God wil zien, is verleid door Satan.
4:63.
Wend je af van degene die niet gelooft
4:74.
Wie vecht voor God vecht tegen Satan, die de ongelovigen steunt. Wie sterft in de strijd voor God zal worden beloond.
4:82.
Ongelovigen denken niet na over de koran. Ze kunnen daarin geen tegenstrijdigheden ontdekken terwijl dat het bewijs is dat het van God afkomstig is! (in werkelijkheid barst de koran van de tegenstrijdigheden)
4:84.
Strijd voor de islam en God zal de macht der ongelovigen beperken
4:89.
Als een vriend eerst voor God wil werken maar daarna vijandig is jegens de islam, moet je hem doden.
4:92.
Een moslim mag geen andere moslim doden. Als het echter per ongeluk was, dan ga je vrijuit door een slaaf af te kopen of door twee manden te vasten. Ongelovigen doden is dus kennelijk niet zo erg.
4:101.
Ongelovigen zijn de vijanden van moslims.
4:102.
Hou je wapens in de gaten, want ongelovigen zullen ze pikken en tegen je gebruiken. God heeft snode plannen bedacht voor de ongelovigen.
4:104.
Wees sterk bij het vervolgen van de ongelovigen.
4:115.
Wie kritiek heeft op Mohammeds autoriteit zal in de hel worden gegooid.
4:119.
Ongelovigen snijden oren van vee af en bederven de schepping maar belanden toch in de hel.
4:137.
Wie twijfelt aan het geloof is gedoemd.
4:138.
Zeg tegen ongelovigen dat ze gestraft zullen worden
4:139.
Maar geen vrienden met ongelovigen. God is een betere keuze.
4:140.
Huichelaars en ongelovigen gaan naar de hel
4:141.
Als ongelovigen een strijd winnen, dan zegt dat niets, God rekent toch met ze af op de dag des oordeels.
4:144.
Wordt geen vrienden van ongelovigen
4:145.
Ongelovigen zullen branden in de hel, niemand zal hen helpen.
4:150.
Wie niet God en zijn boodschappers volgt wacht een vernederende straf
4:160.
Joden worden gestraft door God omdat ze rente vragen
4:168.
Ongelovigen gaan voor een lange tijd naar de hel
5:5
Al het werk dat ongelovigen is vergeefs want ze gaan toch naar de hel.
5:10
Ongelovigen gaan naar de hel
5:12.
Joden rukken de woorden van God uit hun verband en zijn delen van Allahs woorden vergeten. Daarom zijn ze oneerlijk en is hun hart verhard.
5:14.
Omdat Christenen een deel van Allahs woorden zijn vergeten streden zij onderling en zullen ze ook in de hel belanden.
5:17.
Christenen zijn godslasteraars omdat ze Jezus gelijkstellen aan God.
5:33.
Dood iedereen die oorlog tegen de moslims voert, hak handen en voeten af en gooi ze uit het land. Ze gaan naar de hel.
5:36.
Ongelovigen kunnen hun lot (enkele reis hel) niet vermijden.
5:41.
God zal degene die het bestaan van God willen testen (naast joden en ongelovigen) naar de hel sturen.
5:45.
Wie geen wraak neemt volgens het primitieve oog om oog principe is onrechtvaardig
5:51.
Maak geen vrienden met joden en christenen. Dat zijn volken in overtreding.
5:57
Maak geen vrienden met joden, christenen of ongelovigen
5:59.
Joden en Christenen haten moslims omdat moslims in God geloven.
5:60.
God heeft van joden apen, zwijnen en duivelsdienaren gemaakt.
5:63.
Joden doen slechte dingen zoals het veroorzaken van oorlogen, daarom heeft God joden niet lief.
5:66.
De joden en christenen hebben de Torah en het evangelie niet toegepast en zijn daarom slecht.
5:67.
Ongelovigen krijgen geen steun van God
5:68.
Joden moeten de wetten van de Torah beter naleven
5:69.
Alleen joden en christenen die in God en de Laatste Dag geloven hebben niets te vrezen
5:70.
De joden behandelden sommige profeten als leugenaars en probeerden hen te doden
5:71.
Wat God ook deed, de joden bleven blind en doof voor God
5:72.
Christenen zijn godslasteraars en branden in de hel omdat ze geloven dat Jezus God is.
5:73.
Christenen zijn godslasteraars en branden in de hel omdat ze in de drieeenheid (vader, heilige geest, zoon) geloven.
5:78.
Ook David (joden, christenen) en Jezus (christenen) vervloekten ongelovigen.
5:80.
Joden en Christenen maken vrienden met ongelovigen maar zullen daarvoor gestraft worden, want dat is niet wat God wil dat ze doen.
5:81.
Wie vrienden wordt met ongelovigen is God ongehoorzaam
5:82.
Joden zijn het meest vijandig tegenover moslims, christenen iets minder
5:86.
Ongelovigen branden in de hel
5:90.
Wie wijn drinkt, gokt, andere goden aanroept of zich bezighoudt met toverstokjes (Harry Potter?) wordt door satan verleid.
6:27. Ongelovigen branden in de hel en zijn leugenaars.
6:30. Ongelovigen worden gestraft, ook al zien ze God pas na hun dood.
6:49. Wie niet gelooft is ongehoorzaam en zal gestraft worden
6:68. Luister niet naar kritiek op de koran
6:70. Ongelovigen krijgen een kokend hete drank over zich heen gegoten
6:93. Wie zegt te spreken uit naam van God zal gestraft worden
6:106. Vermijd andersgelovigen.
6:110. Wie voorheen niet in God geloofde zal blijven dwalen
6:111. Ongelovigen zijn blind en onwetend
6:113. Wie niet gelooft in een hiernamaals zal daar gestraft worden
6:157. Wie de koran niet wil lezen zal worden gestraft
7:27 Ongelovigen zijn vrienden van de duivel
7:37. Wie Gods bestaan niet wil zien zal worden gestraft
7:38. Niet-moslims worden dubbel zo zwaar gestraft in de hel
7:40. Ongelovigen zijn schuldig, onrechtvaardig en gaan naar de hel
7:50. Ongelovigen zullen vanuit de hel vergeefs smeken om water
7:51. Wie het geloof niet serieus neemt gaat naar de hel
7:59. God verzoop ongelovigen in de zondvloed
7:78. God trof ongelovigen met aardbevingen
7:80. God straft een volk dat homosexualiteit tolereert
7:90. God straft een ongelovig volk met aardbevingen
7:96. God straft alle bewoners van steden waar goddelozen wonen
7:101. Ongelovigen zullen worden gestraft
7:107. Wie Gods tekenen niet wil zien zal worden gestraft.
7:139. Alle niet-moslims zullen worden vernietigd door God
7:166. God noemt joden apen en zal ze martelen tot de dag der opstanding
7:177. niet-islamitische volkeren zullen branden in de hel
7:182. Ongelovigen worden geleidelijk aan aangepakt op een manier dat ze niet verwachten.
7:186. Ongelovigen moeten het zonder gids doen en raken de weg kwijt
8:12. Onthoofdt en slaat de toppen van de vingers van ongelovigen af
8:14. Ongelovigen branden in de hel
8:17. De moslim doodde hen (de ongelovigen) niet, maar God doodde hen
8:22. God ziet niets goeds in doven en stommen, anders maakte hij ze niet doof
8:32. God straft ongelovigen pas na hun leven, hij laat zich niet testen
8:36. Ongelovigen proberen het geloof van moslims met geld af te kopen maar zullen in de hel worden geworpen.
8:39. Bestrijd ongelovigen totdat iedereen moslim is
8:41. Een deel van de oorlogsbuit die van ongelovigen is ontvreemd is voor God .
8:50. Van ongelovigen zullen de gezichten en ruggen verbrand worden
8:52. God strafte de Egyptenaren omdat ze ongelovig waren
8:55. Ongelovigen zijn erger dan beesten
8:57. Verjaag ongelovigen, God haat ze.
8:59 Ongelovigen zijn achterlijk
8:65 Moslims zijn tien keer zo sterk dan ongelovigen als God ze wil steunen, anders dubbel zo sterk.
8:73. Ongelovigen veroorzaken problemen
9:1 God zal ongelovigen vernederen
9:3 Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf
9:5 Andersgelovigen zonder berouw moeten gedood worden, bekeerlingen mogen blijven leven
9:7 Omdat andersgelovigen slecht zijn moeten ze niets hebben van moslims
9:12 Als ongelovigen de islam smaden, dan moeten ze bestreden worden
9:17 Ongelovigen kunnen geen moskee onderhouden
9:19 andersgelovigen die drank geven aan bedevaartgangers of een moskee bezoeken zijn onrechtvaardig
9:23 Verstoot ongelovige familieleden
9:24. moslims moeten meer van God houden dan van hun familie
9:26 God straft ongelovigen
9:28 andersgelovigen zijn onrein en mogen geen moskee betreden
9:29 Bestrijd christenen en joden die geen belasting betalen
9:30 God vervloekt joden en christenen
9:32 Ongelovigen zullen tevergeefs God bestrijden
9:34 Rijke priesters en monniken die niets aan God geven zullen een pijnlijke straf krijgen
9:35 Ongelovigen krijgen brandmerken op hun voorhoofd, zijden en rug
9:36 Bestrijd andersgelovigen zoals zij u bestrijden
9:49 Ongelovigen gaan naar de hel
9:52 Moslims mogen God een handje helpen bij het straffen van ongelovigen
9:63 De vijanden van God branden in de hel
9:67 Huichelaars, moslims die ongehoorzaam zijn aan God en ongelovigen branden in de hel.
9:73 Ongelovigen en huichelaars moeten bestreden worden voordat ze in de hel branden
9:74 Ongelovigen branden in de hel en zullen tijdens hun leven geen vrienden of helpers hebben.
9:80 God luistert niet naar niet-moslims
9:84 Bid niet voor een niet-moslim. Ga niet naar de begrafenis van een niet-moslim. Negeer de wezen van niet-moslims
9:94 Bekeerde niet-moslims die dat deden om hun eigen leven te sparen zijn onrein
9:97 De woestijnnomaden zijn de ergste ongelovigen. (Dus Nederlanders vallen wel mee)
9:107 Wie het ongeloof verbreidt is een leugenaar.
9:109 andersgelovigen gaan naar de hel
9:111 Torah, Bijbel en Koran roepen op om te vechten tot de dood voor God
9:113 Andersgelovige familieleden mogen niet gesteund worden en gaan naar de hel
9:123 Bestrijdt ongelovigen
10:4 Ongelovigen krijgen een drank van kokend water en een pijnlijke straf
10:7 Wie tevreden is met dit leven zonder geloof zal branden in de hel
10:13 God heeft al heel wat ongelovigen vernietigd
10:17 Het is onrechtvaardig skeptisch te zijn
10:45 niet-moslims zullen boeten
10:68 Christenen worden zwaar gestraft
10:73 God liet alle anders- en ongelovigen verdrinken tijdens de zondvloed
10:88 God geeft de farao eerst rijkdom om ze vervolgens te vernietigen wegens ongeloof
10:95 Niet-moslims wacht een straf
11:17 Niet moslims zullen branden
11:39 niet-moslims worden gestraft
11:42 Met de zondvloed werden de ongelovigen verdronken (inclusief ongelovige zuigelingen)
11:48 Niet-moslims wacht een pijnlijke straf
13:5 Wie in reïncarnatie gelooft gaat met een keten om de hals naar de hel
13:18 niet-moslims gaan naar de hel
13:33 Wie meer dan één god aanbidt wordt tijdens het leven gestraft en gaat daarna naar de hel
14:2 Ongelovigen worden gestraft
14:21 Volgelingen van niet-islamitische leiders gaan naar de hel
14:22 Wie niet God heeft gevolgd, heeft satan gevolgd.
14:30 Wie meer goden aanbidt gaat naar de hel
15:2 Ongelovigen zal het spijten dat ze geen moslim zijn
15:42 Wie dwaalt gaat naar de hel
16:22 Wie niet in het hiernamaals gelooft is arrogant en heeft wat te verbergen
16:26 God vernietigt de gebouwen van andersgelovigen
16:27 Andersgelovigen zullen vergeefs hun goden aanroepen
16:28 Ongelovigen gaan naar de hel
16:39 Ongelovigen liegen
16:60 Wie niet in een hiernamaals gelooft is slecht
16:62 Ongelovigen gaan naar de hel
16:63 Andersgelovigen zijn de vriend van satan en branden in de hel
16:88 Ongelovigen krijgen dubbele straf
16:94 Niet-moslims worden gestraft
16:106 Ex-moslims krijgen een grote straf
16:118 Joden zijn onrechtvaardig
17:8 De hel is een kerker voor ongelovigen
17:10 Wie niet gelooft in het hiernamaals wordt gestraft
17:16 God heeft hele steden en generaties uitgemoord
17:18 Ongelovigen branden in de hel
17:39 Wie in meer dan één God gelooft, brandt in de hel
17:45 God maakt ongelovigen blind en doof voor de koran
17:49 Ongelovigen veranderen na de dood in steen of ijzer
17:58 Op de Dag der Opstanding worden alle steden vernietigd
17:97 Het vuur waarin ongelovigen branden wordt aangewakkerd door moslims
18:26 God is tegen democratie
18:29 Ongelovigen krijgen een douche van gesmolten lood
18:52 Christenen en hindoestanen branden in de hel
18:57 God maakt wie de 'tekenen' vergeet doof en blind
18:100 Ongelovigen zien de hel
18:102 Ongelovigen branden in de hel
18:104 Ook ongelovigen die goed werk verrichten branden in de hel
19:35 Wie gelooft dat Jezus een zoon van God is gaat naar de hel
19:73 God heeft vele rijke en mooie ongelovigen gedood
19:83 De ongelovigen worden gesteund door duivels en zullen branden in de hel
20:48 Ongelovigen worden gefolterd
20:127 Ongelovigen branden in de hel
21:6 God heeft alleen steden van ongelovigen vernietigd
21:26 Christenen gaan naar de hel
21:39 Ongelovigen zullen branden
21:97 Ongelovigen zijn brandstof voor de hel
22:9 Ongelovigen zijn arrogant en zullen branden
22:15 Wie denkt dat de profeet niet door God wordt gesteund moet zelfmoord plegen.
22:19 Ongelovigen krijgen in de hel gewaden van vuur, kokende douches en ijzeren roedes
22:25 Wie mensen afhoudt van de islam zal worden gestraft
22:51 Wie de koran matigt, gaat naar de hel
22:55 Ongelovigen worden gestraft voor hun twijfel
22:57 Wie de tekenen niet ziet zal gestraft worden
22:72 Ongelovigen zullen branden
23:74 Wie niet in een hiernamaals gelooft gaat naar de hel
23:117 Wie ook andere goden aanbidt wordt gestraft
24:57 Wie niet gelooft gaat naar de hel
24:62 Alleen moslims zijn gelovigen.
25:11 Wie niet in de Laatste Dag gelooft, gaat naar de hel.
25:26 De laatste dag zal voor ongelovigen moeilijk zijn
25:36 Volkeren die de tekenen van God niet zagen, zijn door God vermoord
25:52 Bestrijd ongelovigen
26:200 Ongelovigen zondigen en worden gestraft
26:213 Andersgelovigen worden gestraft
26:224 Dichters trekken ongelovigen aan
27:4 Wie niet in een hiernamaals gelooft brandt in de hel.
28:62 Andersgelovigen worden gestraft.
28:86 Steun ongelovigen nooit
29:23 Geen genade voor ongelovigen
29:25 Andersgelovigen branden in de hel
29:49 Wie de tekenen niet ziet is onrechtvaardig
29:52 Niet-moslims zijn verliezers
29:53 De ongelovigen zullen onverwacht worden gestraft.
29:64 Leven stelt niets voor.
29:68 Niet-moslims gaan naar de hel
30:16 Niet-moslims worden gestraft
30:45 God houdt niet van ongelovigen
30:57 Geen genade voor ongelovigen
30:59 God sluit de harten van ongelovigen
31:6 Wie spot met de islam zal gestraft worden
31:23 Heb geen medelijden met ongelovigen, zij worden gestraft
32:20 Wie zich niet onderwerpt gaat naar de hel
32:22 Wie de tekenen niet ziet zal worden gestraft
32:30 Negeer ongelovigen
33:1 De profeet negeert ongelovigen
33:8 Ongelovigen worden gestraft
33:18 Wie zich afzijdig van oorlog houdt zal vruchteloos zijn.
33:25 God steunt gelovigen in oorlog
33:48 Gehoorzaam ongelovigen niet
33:57 Wie God lastig valt wordt tijdens en na het leven vervloekt
33:64 Ongelovigen branden in de hel
33:68 Straf ongelovige leiders extra zwaar
33:73 Niet islamitische priesters en monniken worden gestraft
34:5 Wie de profeet bekritiseerd wordt gestraft
34:8 Wie niet in een hiernamaals gelooft wordt gestraft
34:33 Ongelovigen gaan zware kettingen dragen
34:38 Kritiek op de koran wordt gestraft
34:51 Geen genade voor ongelovigen
35:7 Wie niet gelooft, wordt gestraft
35:26 Ongelovigen worden afgekeurd
35:36 Ongelovigen branden in de hel
35:37 Ongelovigen zijn boosdoeners en ondankbaar
35:39 Ongelovigen verliezen
36:6 Ongelovigen krijgen een ijzeren band om de nek
36:9 God heeft ongelovigen verblind zodat ze niet meer kunnen geloven
36:63 Ongelovigen gaan naar de hel
37:35 Ongelovigen worden gestraft
37:82 Ongelovigen verdronken in de zondvloed
37:127 Ongelovigen worden gestraft
37:136 God doodde iedereen in Sodom
38:2 Ongelovigen hebben niets om trots op te zijn
38:3 God heeft veel ongelovigen vernietigd
38:8 Andersgelovigen worden gestraft
38:14 God heeft nog meer ongelovigen vernietigd
38:26 Wie niet doet wat God zegt wordt gestraft
38:27 Ongelovigen zouden denken dat het leven zinloos is
39:8 Ongelovigen branden in de hel
39:13 Wie God niet gehoorzaamt wordt gestraft
39:22 Niet-moslims dwalen
39:25 Wie voor de profeet leefden werden gestraft
39:26 God vernederde niet-moslims ook tijdens hun leven
39:32 Wie liegt over God (kan dat?) is onrechtvaardig en komt in de hel terecht
39:54 Wie zich niet onderwerpt aan God wordt gestraft
39:56 God heeft geneg tekenen gegevens, wie die niet ziet wordt gestraft
40:60 Gebeden worden verhoord, maar wie niet bid gaat naar de hel.
40:63 Wie geen tekenen ziet, is door God afgeleid
40:70 Wie de koran verwerpt zal worden gesleept met boeien en kettingen in kokend water, en daarna in het vuur worden gegooid.
40:76 Ongelovigen branden in de hel
40:84 Geen genade voor de ongelovigen in de hel
41:6 Andersgelovigen zijn schandalig
41:19 De oren, ogen en huid van de vijanden van God zullen in de hel getuigenis afleggen
41:27 Ongelovigen worden gestraft
41:28 Ongelovigen branden in de hel
41:40 Wie de tekenen van God niet ziet gaat naar de hel
41:50 Ongelovigen worden gestraft
42:16 Afvalligen worden gestraft
42:26 Ongelovigen worden gestraft
42:44 Ongelovigen zijn onrechtvaardig en branden in de hel
43:36 Ex-moslims krijgen de duivel als metgezel
43:88 Ongelovigen zullen hun dwaling gaan beseffen
44:10 Ongelovigen zullen op de laatste dag omhult worden door een pijnlijke damp
44:54 Gelovigen krijgen mooie meisjes, ongelovigen laaiend vuur
45:7 Ongelovigen zijn leugenaars die een grote straf zullen krijgen
45:11 Wie de tekenen van God niet ziet wordt gestraft
45:31 Wie geen moslim wordt is arrogant
45:32 Wie niet zeker is van de islam gaat naar de hel
45:35 Wie de tekenen van God bespot brandt in de hel
46:20 Ongelovigen branden in de hel omdat ze arrogant zijn
46:33 Wie niet gelooft dat God doden kan laten herrijzen, brandt in de hel.
47:1 Het werk van niet-moslims zal vruchteloos zijn
47:3 Ongelovigen volgen een leugen
47:4 In oorlog moeten ongelovigen vastgebonden worden in de nek worden getroffen. Martelaars die strijden tegen ongelovigen gaan naar het paradijs
47:8 Het werk van ongelovigen is vruchteloos
47:9 Ongelovigen haten God
47:10 God heeft vroeger alle ongelovigen vernietigd.
47:11 Ongelovigen worden niet beschermd
47:12 Ongelovigen eten als vee en zullen in de hel belanden
47:25 Het werk van ex-moslims zal vruchteloos zijn
47:32 Het werk van ongelovigen zal vruchteloos zijn
47:34 Ongelovigen worden niet vergeven door God
48:6 Andersgelovigen hebben boze gedachten en zullen gestraft wordendoor God.
48:13 Niet-moslims branden in de hel
48:16 Wie niet wil vechten voor de islam gaat naar de hel.
48:17 Wie zich van de islam afkeert, zal gestraft worden.
48:25 God zal ongelovigen straffen
48:28 God zal de islam laten zegevieren
48:29 Moslims moeten hard optreden tegen ongelovigen.
50:26 Wie in andere goden dan in God gelooft, zal gemarteld worden.
51:10 Wie twijfelt over de Laatste Dag, gaat naar de hel.
51:44 Wie een gebod van God overtreedt kan door de bliksem worden getroffen en zich daar niet tegen beschermen.
51:60 Ongelovigen gaan flink balen op de Laatste Dag
52:7 Wie de islam heeft verloochend brand in de hel.
52:18 Moslims gaan niet naar de hel, de rest wel.
53:29 Negeer niet-moslims
53:47 Niet-moslims branden in de hel
54:34 De inwoners van sodom werden door stenen gestraft vanwege hun ongeloof
55:43 Wie niet in de hel gelooft, zal erin tussen vuur en stoom rondjes lopen
56:51 Ongelovigen gaan gif eten en kokend water drinken
56:92 Wie de islam heeft verloochend brandt in de hel.
57:13 Ongelovigen worden gestraft.
57:15 Ongelovigen branden in de hel
57:19 Niet-moslims gaan naar de hel.
58:4 Ongelovigen worden pijnlijk gestraft
58:5 Ongelovigen zullen worden gestraft
58:8 Wie de profeet niet gehoorzaamt zal branden in de hel.
58:14 Wie vrienden wordt met niet-moslims zal worden gestraft
58:16 Wie bevriend is met niet-moslims gaat naar de hel.
58:20 Wie God of de profeet tegenwerkt wordt vernederd
59:2 God heeft de ongelovigen gestraft door hen uit hun huizen te zetten.
59:11 Ongelovigen onder de 'mensen van het Boek' zijn leugenaars.
59:13 Niet-moslims vrezen moslims meer dan God.
59:17 Niet-moslims branden met satan in de hel.
60:1 Wordt geen vrienden met niet-moslims
60:9 Biedt geen vriendschap aan aan niet-moslims.
60:13 Wordt geen vrienden met niet-moslims
61:7 Liegen over God is het ergste wat je kan doen
61:9 De islam zal zegevieren over alle andere godsdiensten.
62:5 Joden die de wetten van de Torah niet naleven zijn ezels en krijgen geen steun van God .
63:1 Joden zijn als aangeklede stukken hout, gereed om te branden, dit zijn uw vijanden.
63:6 God zal de joden niet leiden.
64:5 Ongelovigen werden vroeger gestraft, dus wees gewaarschuwd.
64:10 Ongelovigen gaan naar de hel
65:8 Vele steden zijn verwoest door God omdat ze niet volgzaam waren.
66:9 De profeet moet ongelovigen bestrijden die naar de hel gaan.
67:6 Ongelovigen gaan naar de hel.
67:28 Ongelovigen wacht een pijnlijke straf
68:8 Gehoorzaam geen niet-moslims
68:15 Wie zegt dat de koran een fabel is zal gebrandmerkt worden op de neus.
69:30 Ongelovigen worden geketend en in de hel geworpen.
70:6 Ongelovigen worden gestraft
71:1 Het volk van Noach werd gestraft
71:26 Het nageslacht van ongelovigen is onzedelijk en ondankbaar.
72:14 Wie zich niet onderwerpt aan de islam is brandstof voor de hel.
72:17 Wie niet denkt aan God wordt gestraft
72:23 Niet-moslims gaan naar de hel
73:11 Ongelovigen krijgen zware boeien, vuur en verstikkend voedsel.
74:9 De laatste dag zal niet makkelijk zijn voor ongelovigen
74:31 Ongelovigen dwalen
76:4 Ongelovigen branden in de hel
76:24 Ongelovigen moet je niet gehoorzamen
77:15 Ongelovigen gaan heel veel spijt krijgen
78:21 Ongelovigen gaan kokend water en een stinkende vloeistof in de hel drinken.
78:40 Ongelovigen zullen wensen dat ze stof waren geweest.
79:36 Wie voor het leven kiest in plaats van de islam gaat naar de hel.
80:41 Ongelovigen zijn slecht en branden in de hel
83:10 Ongelovigen zullen op de Dag des Oordeels in de hel branden
83:36 Ongelovigen worden gestraft
84:21 Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf
86:16 Ongelovigen krijgen een tijdje uitstel
88:23 Ongelovigen en afvalligen worden gestraft
89:11 God heeft ongelovige steden gestaft
90:19 Ongelovigen zullen worden omringd door vuur.
92:14 Wie de islam loochent brandt in de hel.
95:4 God laat mensen zelf vervallen tot het allerlaagste.
96:13 Zoek en verraad ongelovigen
98:6 De Christenen en joden die de profeet niet erkennen zijn de slechtste der schepselen en gaan naar de hel.
pi_171315579
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef 2600 het volgende:

[..]

Euhmmmm de koran staat VOL met teksten over het afslachten van ongelovigen, dus het is erg simpel...

Islam = extremisme.
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar
overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.


tis maar hoe je het leest, in ieder gelovig boek staan verses over gebruik van geweld voor het geloof. zo staat er in het oude testament dat israeliers iedereen af moeten maken en het nieuwe testament zegt dat jezus zei dat hij geen vrede kwam brengen maar een zwaard.

maar goed deze discussie heeft geen zin want jullie "moslim haters" zijn net zo extremistisch in je denkwijze.
pi_171315740
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:18 schreef isax het volgende:

[..]

En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar
overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.


tis maar hoe je het leest, in ieder gelovig boek staan verses over gebruik van geweld voor het geloof. zo staat er in het oude testament dat israeliers iedereen af moeten maken en het nieuwe testament zegt dat jezus zei dat hij geen vrede kwam brengen maar een zwaard.

maar goed deze discussie heeft geen zin want jullie "moslim haters" zijn net zo extremistisch in je denkwijze.
lol.... 1 quote ( zonder nummer van het vers ) tegenover honderden die geweld prediken...

Moslim is een geloof van geweld, en nooit van vrede.
pi_171315785
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:18 schreef isax het volgende:

[..]

En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar
overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.


tis maar hoe je het leest, in ieder gelovig boek staan verses over gebruik van geweld voor het geloof. zo staat er in het oude testament dat israeliers iedereen af moeten maken en het nieuwe testament zegt dat jezus zei dat hij geen vrede kwam brengen maar een zwaard.

maar goed deze discussie heeft geen zin want jullie "moslim haters" zijn net zo extremistisch in je denkwijze.
...en hoeveel christenen zie jij die zelfmoordaanslagen plegen op het moment?
pi_171316216
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:22 schreef 2600 het volgende:

[..]

lol.... 1 quote ( zonder nummer van het vers ) tegenover honderden die geweld prediken...

Moslim is een geloof van geweld, en nooit van vrede.
lol ik ben niet zo'n mafkees zoals jij dat ik even 100 nietszeggende zooi ga posten omdat je dat snel kon kopiëren.
hier is je nummer: 2:190
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:22 schreef 2600 het volgende:

[..]

...en hoeveel christenen zie jij die zelfmoordaanslagen plegen op het moment?
christenen zijn op dit moment rustig maar gebeurd ook:
https://en.wikipedia.org/(...)_Parenthood_shooting

in myanmar worden moslims afgemaakt door boeddhisten omdat hun een minderheid zijn trouwens.
dat alles terwijl wij hier boeddhisme zien als het geloof van de vrede. het zijn er ook niet een paar trouwens die worden afgemaakt, neen het zijn er honderden.

dus extremisten zijn extremisten die zich verschuilen achter een geloof.
pi_171316279
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:35 schreef isax het volgende:

[..]

lol ik ben niet zo'n mafkees zoals jij dat ik even 100 nietszeggende zooi ga posten omdat je dat snel kon kopiëren.
hier is je nummer: 2:190

[..]

christenen zijn op dit moment rustig maar gebeurd ook:
https://en.wikipedia.org/(...)_Parenthood_shooting

in myanmar worden moslims afgemaakt door boeddhisten omdat hun een minderheid zijn trouwens.
dat alles terwijl wij hier boeddhisme zien als het geloof van de vrede. het zijn er ook niet een paar trouwens die worden afgemaakt, neen het zijn er honderden.

dus extremisten zijn extremisten die zich verschuilen achter een geloof.
En iedereen die gelooft in de koran predikt terreur, zo simpel is het.

Moest trouwens lachen om je moordende boedhisten, die heb ik nog niet gezien in het nieuws.
pi_171316572
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:38 schreef 2600 het volgende:

[..]

En iedereen die gelooft in de koran predikt terreur, zo simpel is het.

Moest trouwens lachen om je moordende boedhisten, die heb ik nog niet gezien in het nieuws.
is weinig lachwekkend. ga er maar eens over lezen, daar worden gewoon hele dorpen uitgemoord.

en jij kent geen moslims dan.
pi_171316737
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:49 schreef isax het volgende:

[..]

is weinig lachwekkend. ga er maar eens over lezen, daar worden gewoon hele dorpen uitgemoord.

en jij kent geen moslims dan.
Noem eens 1 dorp ?

En ik ken veel moslims, ik zie ze bij iedere aanslag.
pi_171316799
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:55 schreef 2600 het volgende:

[..]

Noem eens 1 dorp ?

En ik ken veel moslims, ik zie ze bij iedere aanslag.
http://www.independent.co(...)-warns-a7561711.html
lees dat maar.
pi_171316886
quote:
heb jij ook gelezen ?

Wat verwacht je als moslims een dorp binnenvallen en eisen dat iedereen zich bekeert ?
Normale mensen nemen dat niet.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:01:27 #55
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171316921
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:15 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind mensen die geloven erg gevaarlijk, persoonlijk. wie weet wat ze nog meer geloven..
Mensen die je zo makkelijk van de wijs kan brengen..
Maargoed dat betekent dus dat 75 % van de wereldbevolking zo raar nadenkt...dat zijn wel zorgelijke cijfers..
Het voordeel is is dat christelijke mensen verlicht zijn. Verlicht van geweld etcetera en het op te lossen met menselijk verstand. Dat gedeelte heeft de islam heel duidelijk overgeslagen. Het zijn vaak een stel domme ezels die tegen je aanblaten en je met de dood bedreigen. Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen : deze mongolen hebben niets te zoeken in Nederland. Ze mogen van mij hun koran heel diep in hun reet douwen.
MOORDENAARS!
Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog sterven om dat achterlijke geloof ?
Doe eens een beetje normaal joh
pi_171317237
Ik heb vrijwel bij elke werkgever collega's gehad die moslim zijn. Op het moment dat ze mogen eten wordt dat geregeld en gaan ze lekker eten :) In tegenstelling tot stoere praat online heb ik er nog nooit iemand wat over horen zeggen.
pi_171317672
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:11 schreef DoubleUU het volgende:
Bijna niemand heeft islamitische collega's, omdat die mensen simpelweg geen moeite doen om te werken (uitzonderingen daargelaten en zeer vereerd).
Laten we wel eerst samen vaststellen dat geloof, cq een oppergod, niet bestaat. Hoe denkt men daarover? Dan is de discussie over een ramadan een stuk makkelijker.
Gast :') Echt. Stop.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:47:32 #58
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171317827
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:15 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind mensen die geloven erg gevaarlijk, persoonlijk. wie weet wat ze nog meer geloven..
Mensen die je zo makkelijk van de wijs kan brengen..
Maargoed dat betekent dus dat 75 % van de wereldbevolking zo raar nadenkt...dat zijn wel zorgelijke cijfers..
Het voordeel is is dat christelijke mensen verlicht zijn. Verlicht van geweld etcetera en het op te lossen met menselijk verstand. Dat gedeelte heeft de islam heel duidelijk overgeslagen. Het zijn vaak een stel domme ezels die tegen je aanblaten en je met de dood bedreigen. Als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen : deze mongolen hebben niets te zoeken in Nederland. Ze mogen van mij hun koran heel diep in hun reet douwen.
MOORDENAARS!
Hoeveel onschuldige burgers moeten er nog sterven om dat achterlijke geloof ?
:')

Neem jij lekker je egocentrische momentje om lekker AL je persoonlijke gedachtes en meningen te ventileren over moslims hier nu, pak je kans.
Hoe oud? 15?


OT: de hele dag niets eten, met deze temperaturen.. kom op. Dan geen begrip hebben dat het af en toe effe wat minder gaat of je effe een momentje rust nodig hebt slaat nergens op.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 30 mei 2017 @ 02:18:21 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171318496
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Je mag daar als niet-moslim ook gewoon naar binnen hoor, het is geen Mekka.
Klopt, maar ik voel toch een drempel aangezien men daar niet als voertaal NL heeft :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171319119
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:38 schreef Drug het volgende:
Op mijn afdeling is het verboden om tijdens de ramadan te eten, behalve op daarvoor aangewezen plaatsen. Drinken mag, maar onopvallend en geen dranken met die geuren.
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand zegt dat het niet mag, en in mijn ervaring zijn moslims de laatste die dat zouden zeggen. maar het kost nauwelijks moeite om gewoon een beetje lief te zijn voor elkaar toch
:')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171319128
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:11 schreef DoubleUU het volgende:
Bijna niemand heeft islamitische collega's, omdat die mensen simpelweg geen moeite doen om te werken (uitzonderingen daargelaten en zeer vereerd).
Laten we wel eerst samen vaststellen dat geloof, cq een oppergod, niet bestaat. Hoe denkt men daarover? Dan is de discussie over een ramadan een stuk makkelijker.
rot op, racist.
Ik heb meerdere moslim collega's, baan op hbo niveau dus geen fysiek werk. Ze slaan pauze over
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:36:48 #62
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171319153
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:11 schreef DoubleUU het volgende:
Bijna niemand heeft islamitische collega's, omdat die mensen simpelweg geen moeite doen om te werken (uitzonderingen daargelaten en zeer vereerd).
Laten we wel eerst samen vaststellen dat geloof, cq een oppergod, niet bestaat. Hoe denkt men daarover? Dan is de discussie over een ramadan een stuk makkelijker.
Hoe bekrompen ben jij, dan? :')

Edit: na je andere reacties te hebben gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je niet bekrompen bent, maar gewoon achterlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door arvensis op 30-05-2017 07:43:13 ]
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:43:20 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171319182
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

rot op, racist.
Ik heb meerdere moslim collega's, baan op hbo niveau dus geen fysiek werk. Ze slaan pauze over
Dat mag niet. In Nederland moet je verplicht pauze nemen na 5 uur werken. Ook al eet je dan niets, je moet wel met werken stoppen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 07:52:44 #64
186611 Haags
pi_171319229
Snap ik wel
Zonder wrijving geen glans
pi_171319266
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

:')
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:31 schreef Drug het volgende:

[..]

Ik druk me natuurlijk wat gechargeerd uit, maar we vragen dit inderdaad wel van het personeel.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:16:48 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319425
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:11 schreef DoubleUU het volgende:
Bijna niemand heeft islamitische collega's, omdat die mensen simpelweg geen moeite doen om te werken (uitzonderingen daargelaten en zeer vereerd).

Is ook :') .

Ik denk dat menig moslim in Nederland harder werkt dan jij ooit zult kunnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171319482
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:00 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
Wat jij wil. Ik vind het achteruitgang, idiocracy.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171319567
Moslim collega's? Ik werk nu 'al' 15 jaar, maar dat begrip ken ik niet.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:30:03 #69
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171319596
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
Moslim collega's? Ik werk nu 'al' 15 jaar, maar dat begrip ken ik niet.
Normale mensen noemen ze gewoon 'collega's'.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:31:33 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319610
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
Moslim collega's? Ik werk nu 'al' 15 jaar, maar dat begrip ken ik niet.
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Normale mensen noemen ze gewoon 'collega's'.
Of, als ze echt per se op geloof willen onderscheiden: 'moslimcollega's'. Maar waarom zou je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171319684
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat jij wil. Ik vind het achteruitgang, idiocracy.
Beetje rekening houden met elkaar is idioot ja? What happened to common courtesy ;(
pi_171319701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:37 schreef Drug het volgende:

[..]

Beetje rekening houden met elkaar is idioot ja? What happened to common courtesy ;(
Het is hier geen Amerika.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:41:52 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319724
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:39 schreef WodanIsGroot het volgende:

Het is hier geen Amerika.
Want in Nederland houden we van nature geen rekening met elkaar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:43:29 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171319747
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb vrijwel bij elke werkgever collega's gehad die moslim zijn. Op het moment dat ze mogen eten wordt dat geregeld en gaan ze lekker eten :) In tegenstelling tot stoere praat online heb ik er nog nooit iemand wat over horen zeggen.
Precies. En een dienst ruilen voor bijvoorbeeld het Suikerfeest vondt ik nooit een probleem.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_171319788
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want in Nederland houden we van nature geen rekening met elkaar?
Dat je er geen term in het Nederlands voor kan bedenken zegt toch al genoeg.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:46:51 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171319805
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:55 schreef 2600 het volgende:

[..]
En ik ken veel moslims, ik zie ze bij iedere aanslag.
Zou ik toch even langs gaan bij een oogarts.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:46:59 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319807
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:45 schreef WodanIsGroot het volgende:

Dat je er geen term in het Nederlands voor kan bedenken zegt toch al genoeg.
Normale beleefdheid.
Maar zo te lezen is elke vorm van beleefdheid je vreemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171319818
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Normale beleefdheid.
Maar zo te lezen is elke vorm van beleefdheid je vreemd.
Wat gemeen.
pi_171319820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:37 schreef Drug het volgende:

[..]

Beetje rekening houden met elkaar is idioot ja? What happened to common courtesy ;(
Opnieuw weer rekening houden met achterhaalde conservatieve religieuze tradities is achteruitgang.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171319844
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Opnieuw weer rekening houden met achterhaalde conservatieve religieuze tradities is achteruitgang.
Waarom?
pi_171319846
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:41 schreef Copycat het volgende:

Want in Nederland houden we van nature geen rekening met elkaar?
Nee, Al sinds de jaren 60 waren we onverschillig.

Het interesseerde niemand wat de ander deed, zolang je er geen last van had.
Hele straten die een andere auto gingen kopen, omdat die van de buurman ineens groter leek te zijn.
Gordijntjes half dicht tegen inkijk, maar voor controle op de buitenwereld, en maar klagen onder elkaar.

Maar met de komst van 'social' media is het bereik ineens zoveel groter, en moet de mening gedeeld worden.
De onverschilligheid is alleen maar erger, maar ook de afgunst naar de buren ( die nu OOK op 100'en kilometers verder weg wonen ) is toegenomen.
Men wil maar op die mooie meid van Instagram lijken, of dezelfde auto als die acteur...

Nederland was NOOIT tolerant
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:50:13 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171319849
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Opnieuw weer rekening houden met achterhaalde conservatieve religieuze tradities is achteruitgang.
Eerder een vorm van beleefdheid. En wat achterhaalde religie aangaat? De SGP en ChristenUnie bestaan helaas nog. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:51:26 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:49 schreef PestPiloot het volgende:

Nee, Al sinds de jaren 60 waren we onverschillig.

Het interesseerde niemand wat de ander deed, zolang je er geen last van had.
Hele straten die een andere auto gingen kopen, omdat die van de buurman ineens groter leek te zijn.
Gordijntjes half dicht tegen inkijk, maar voor controle op de buitenwereld, en maar klagen onder elkaar.

Maar met de komst van 'social' media is het bereik ineens zoveel groter, en moet de mening gedeeld worden.
De onverschilligheid is alleen maar erger, maar ook de afgunst naar de buren ( die nu OOK op 100'en kilometers verder weg wonen ) is toegenomen.
Men wil maar op die mooie meid van Instagram lijken, of dezelfde auto als die acteur...

Nederland was NOOIT tolerant
Ik ruik de verzuurde spruitjeslucht om je heen. Gekukkig zijn mijn ervaringen anders, heel anders. Een stuk minder grauw en grijs ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:51:47 #84
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171319867
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:49 schreef PestPiloot het volgende:

[..]

Nee, Al sinds de jaren 60 waren we onverschillig.

Het interesseerde niemand wat de ander deed, zolang je er geen last van had.
Hele straten die een andere auto gingen kopen, omdat die van de buurman ineens groter leek te zijn.
Gordijntjes half dicht tegen inkijk, maar voor controle op de buitenwereld, en maar klagen onder elkaar.

Maar met de komst van 'social' media is het bereik ineens zoveel groter, en moet de mening gedeeld worden.
De onverschilligheid is alleen maar erger, maar ook de afgunst naar de buren ( die nu OOK op 100'en kilometers verder weg wonen ) is toegenomen.
Men wil maar op die mooie meid van Instagram lijken, of dezelfde auto als die acteur...

Nederland was NOOIT tolerant
Wat eerder is misgegaan dat men goedkope en vooral domme arbeidskrachten nodig had en men tot op heden eigenlijk niets heeft gedaan aan opleiding en integratie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:53:27 #85
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171319882
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ruik de verzuurde spruitjeslucht om je heen. Gekukkig zijn mijn ervaringen anders, heel anders. Een stuk minder grauw en grijs ook.
Ik denk dat er eerder is bedoeld dat men tolerant is zolang het maar iets oplevert.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_171319890
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Normale beleefdheid.
Maar zo te lezen is elke vorm van beleefdheid je vreemd.
Badum tsss
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:56:13 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171319905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:53 schreef Megumi het volgende:

Ik denk dat er eerder is bedoeld dat men tolerant is zolang het maar iets oplevert.
Ja, en ook dat vind ik een zurige spruitjeslucht verspreiden. Een mij onbekende lucht, gelukkig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171319906
Ik ben moslima en heb geen directe moslim collega's. Die werken dan ook niet volgens sommigen.


;(
pi_171319968
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Zeker vanwege diabetes.

Zou kunnen. We vonden het allemaal wel jammer, want hij was altijd erg vocaal over het feit dat hij praktiserend moslim was en we waren allemaal benieuwd of hij het vol zou gaan houden om niet te eten overdag.
Achteraf hadden we beter moeten weten.
pi_171319986
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:31 schreef Drug het volgende:

[..]

Ik druk me natuurlijk wat gechargeerd uit, maar we vragen dit inderdaad wel van het personeel.
Maar het AD raadt juist iets heel anders aan!!
pi_171320062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat vooruitgang is individuele vrijheden ipv collectieve verplichtingen. Omdat vooruitgang is dat religie een persoonlijke overtuiging is ipv een collectief verschijnsel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171320107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar het AD raadt juist iets heel anders aan!!
o shit :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Omdat vooruitgang is individuele vrijheden ipv collectieve verplichtingen. Omdat vooruitgang is dat religie een persoonlijke overtuiging is ipv een collectief verschijnsel.
Vind jij. Zonder het te onderbouwen. Goed verhaal.
pi_171320141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eerder een vorm van beleefdheid. En wat achterhaalde religie aangaat? De SGP en ChristenUnie bestaan helaas nog. :D
Die waren we dan ook aan het uitfaseren, helaas hebben die door de polarisatie weer wat meer aanhang gekregen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171320146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:14 schreef Drug het volgende:

[..]

o shit :D

[..]

Vind jij. Zonder het te onderbouwen. Goed verhaal.
Als wij onze onzin moesten onderbouwen op Fok zou heel Fok niet bestaan.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:20:36 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171320191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat eerder is misgegaan dat men goedkope en vooral domme arbeidskrachten nodig had en men tot op heden eigenlijk niets heeft gedaan aan opleiding en integratie.
Da's ook nagenoeg onmogelijk. Die mensen, vooral de vrouwelijke aanhang, kunnen niet eens Turks schrijven laat staan dat we ze allemaal Nederlands zouden moeten leren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171320294
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:14 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit :D
[..]
Vind jij. Zonder het te onderbouwen. Goed verhaal.
Ik kan het prima onderbouwen, maar voor de meeste progressieven mensen is dat algemene kennis.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171320383
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik kan het prima onderbouwen, maar voor de meeste progressieven mensen is dat algemene kennis.
Prima onderbouw die poep van jou eens met valide bronnen.
pi_171320437
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima onderbouw die poep van jou eens met valide bronnen.
Kan je ooit een keer normaal reageren of zit je in een constante situatie van boosheid. Ik begin mij een beetje zorgen over je te maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171320556
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kan je ooit een keer normaal reageren of zit je in een constante situatie van boosheid. Ik begin mij een beetje zorgen over je te maken.
Geen boosheid, hoor. Meer verbazing om jouw enorme achterlijkheid.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:52:12 #100
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_171320653
Bij mijn vorige werkgever zeiden de meeste moslims dat ze te moe waren om het fysieke gedeelte van het werk te doen en mochten ze over t algemeen de hele dag het niet fysieke gedeelte doen terwijl dat normaal gewoon verdeeld werd.
Het leverde enige frustratie op bij de meeste mensen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_171320711
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
Geen boosheid, hoor. Meer verbazing om jouw enorme achterlijkheid.
Dit bedoel ik dus. Ik kan mij verlagen tot jouw niveau, maar heb daar nu niet zo'n zin in, ben in een vrolijke bui :D

Have fun vandaag....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171320734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Ik kan mij verlagen tot jouw niveau, maar heb daar nu niet zo'n zin in, ben in een vrolijke bui :D

Have fun vandaag....
Hahaha ja idd, want jouw niveau is supppeeeerrrr hoog en de mijne echt superrrrrr laag.
pi_171320784
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hahaha ja idd, want jouw niveau is supppeeeerrrr hoog en de mijne echt superrrrrr laag.
Mag je wel kauwgum tijdens die ramadan?
pi_171320836
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik kan het prima onderbouwen, maar voor de meeste progressieven mensen is dat algemene kennis.
lol
pi_171320847
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:03 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Mag je wel kauwgum tijdens die ramadan?
Nee, maar wel kauwgom.
pi_171320870
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, maar wel kauwgom.
Oke
pi_171320963
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:46 schreef isax het volgende:

[..]

een persoon die haat zaait uit naam van de islam is geen islamiet, dat is een extremist. Als je dat niet kan zien is er iets mis met je.
Beweren dat het geen moslim is toont wel wat naïviteit aan. Het is een moslim extremist, maar zeker wel een moslim of islamiet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:24:33 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171321074
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Bij mijn vorige werkgever zeiden de meeste moslims dat ze te moe waren om het fysieke gedeelte van het werk te doen en mochten ze over t algemeen de hele dag het niet fysieke gedeelte doen terwijl dat normaal gewoon verdeeld werd.
Het leverde enige frustratie op bij de meeste mensen.
Gelukkig hebben wij onder de rivieren geen last van spruitjeslucht :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171321112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij onder de rivieren geen last van spruitjeslucht :)
Ik wel hoor, mijn buren zijn gek op spruitjes.
pi_171321210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij onder de rivieren geen last van spruitjeslucht :)
Wat is er mis met spruitjeslucht -O-

Wild met gestoofde peertjes, aardappelpurree en spruitjes vind ik nog altijd prima te happen :9
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:05:39 #111
46794 Berkery
Fat bastard
pi_171321788
Hier lagen ooit halal frikandellen in de kantine bij de lunch, tijdens de ramadan. Liep niet heel hard.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:15:48 #112
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171335009
Geen moslims bij op het werk.

Er zou (en terecht) ook geen rekening mee worden gehouden.

Niet vreten? Dat is je eigen keuze.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_171335408
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef Kerplunk het volgende:
Geen moslims bij op het werk.

Er zou (en terecht) ook geen rekening mee worden gehouden.

Niet vreten? Dat is je eigen keuze.
Maar goed. Als je in de bouw zit of ander 'gevaarlijk' werk waar oplettendheid van belang is, kan ik me voorstellen dat niet eten wel effect heeft.
Make my day!
pi_171335859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's ook nagenoeg onmogelijk. Die mensen, vooral de vrouwelijke aanhang, kunnen niet eens Turks schrijven laat staan dat we ze allemaal Nederlands zouden moeten leren :).
kunnen =/= willen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:23:40 #115
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171336778
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef agter het volgende:

[..]

Maar goed. Als je in de bouw zit of ander 'gevaarlijk' werk waar oplettendheid van belang is, kan ik me voorstellen dat niet eten wel effect heeft.
Als het voor gevaarlijke situaties zorgt > ontslag.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:41:53 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171337318
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

kunnen =/= willen
ze komen uit bergdorpen waar het leeuwendeel analfabeet is of was toen ze er weggingen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171341192
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:33 schreef 2600 het volgende:
Wat als je voor je geloof elke dag ramadan moet houden ?
Dat ben je een Jood want die hebben de meeste 'feest' dagen van alle religies. Bomendag, dit dag...

Echt. Wij hadden er zo eentje in de jaren 80 die doelbewust het Jodendom aannam om zich te kunnen drukken. Hij moest en zou zich enkele malen per dag zich onttrekken aan werk omdat zijn rabbijn zei dat hij zijn Geloof moest belijden. Personeelseten moest anders,anders at hij niet en hij moest een eigen ruimte hebben waar hij alleen kon zijn en waar hij dan kon bidden. Op een bepaalt moment zorgde ik dat hij in de koelcel zijn 'gebed' kon doen want dat was de enige plek die vrij was. :7 Mijnheer nam na verloop van tijd ontslag en is daarna nergens meer in Rotterdam aan de bak gekomen kreeg ik te horen via via. 2 Jaar geleden is hij overleden 45 jaar oud,moederziel alleen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 07:38:02 ]
pi_171341228
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze komen uit bergdorpen waar het leeuwendeel analfabeet is of was toen ze er weggingen.
Dus kunnen ze in de bewoonde wereld, die waar ze nu wonen, prima leren lezen en schrijven in de door hun gewenste taal. :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:48:46 #119
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171341301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze komen uit bergdorpen waar het leeuwendeel analfabeet is of was toen ze er weggingen.
Betekent dat dat ze dom zijn?
Protège moi de mes désirs.
pi_171357418
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:54 schreef 2600 het volgende:

[..]

Euhmmmm de koran staat VOL met teksten over het afslachten van ongelovigen, dus het is erg simpel...

Islam = extremisme.
Jij snapt het.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171357490
er bestaat niet zo iets als een gematigde moslim. je hebt mensen die nauwelijks moslim zijn, en dus ver verwesterd, wat we met zijn allen toejuichen, wat een heeul heul heul heul klein groepje is, je hebt ook bijna 70% van die mensen die dolblij is met IS. Als je bronnen wilt, google maar, het heeft in alle kranten gestaan.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171357556
Nonnen werden vroeger belachelijk gemaakt en dat is reden waarom je er tegenwoordig zo weinig ziet... kan dat niet met moslims? verdienen die ineens een andere aanpak?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171357599
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Betekent dat dat ze dom zijn?
Niet kunnen lezen kan je wel relateren aan IQ ja.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171357692
deel van het intellectueel vermogen verkrijg je toch door te lezen, in de westerse wereld in ieder geval..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:21:11 #125
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171418672
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:19 schreef ErkendFokker het volgende:
Ach ja, je hebt ook collega's die roken die daardoor meer pauze opnemen. En er zijn collega's die vaker ziek zijn per jaar.
Zo kan je wel bezig blijven. Wat boeit dit nou op jaarbasis.
Dit.

Vieze rokers met hun stinkadem zijn mij meer last dan enig moslim in de buurt
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:30:33 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171498558
Sowieso is het wel lekker hygiënisch, zo'n hoofddoek.
Met een moslima als kantinejuffrouw heb je nooit meer een haar in je lunch!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:31:12 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171498571
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:04 schreef DoubleUU het volgende:
er bestaat niet zo iets als een gematigde moslim. je hebt mensen die nauwelijks moslim zijn, en dus ver verwesterd, wat we met zijn allen toejuichen, wat een heeul heul heul heul klein groepje is, je hebt ook bijna 70% van die mensen die dolblij is met IS. Als je bronnen wilt, google maar, het heeft in alle kranten gestaan.
90% van de kranten vertelt leugens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:31:55 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171498589
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:06 schreef DoubleUU het volgende:
Nonnen werden vroeger belachelijk gemaakt en dat is reden waarom je er tegenwoordig zo weinig ziet... kan dat niet met moslims? verdienen die ineens een andere aanpak?
Dezelfde mensen die vroeger hun kinderen door een non met gewaad lieten opleiden gaan nu klagen als er een hoofddoekdrager bij hun kleinkind voor de klas staat :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171498692
Mijn collega die dagelijks tegenover mij zit is Moslim en nu bezig met de Ramadan. Hij is de hele dag kots moe, komt niets uit zijn handen en zegt geen woord.

Gezellig :)

Maar ik probeer er toch een klein beetje rekening mee te houden door niet te eten voor zijn neus.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:38:14 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171498796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
Mijn collega die dagelijks tegenover mij zit is Moslim en nu bezig met de Ramadan. Hij is de hele dag kots moe, komt niets uit zijn handen en zegt geen woord.

Gezellig :)

Maar ik probeer er toch een klein beetje rekening mee te houden door niet te eten voor zijn neus.
hoax
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171498985
:')________
pi_171499006
Is anale seks trouwens haram? Want dan heeft visje mooi pech.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:50:30 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171499074
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Is anale seks trouwens haram? Want dan heeft visje mooi pech.
Lurkjerot een optie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171499401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lurkjerot een optie?
Is toch geen antwoord op mijn vraag man :')
Maar ik heb gegoogled: het is haram.
Lekker voor je dan :D
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:54 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171499484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:03 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Is toch geen antwoord op mijn vraag man :')
Maar ik heb gegoogled: het is haram.
Lekker voor je dan :D
Schaap of Varken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171499538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Schaap of Varken?
Maanvis.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:11:52 #137
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171499691
Hier werken geen moslims, en ook al zouden ze er wel werken ga ik er geen rekening mee houden en vreet ik gewoon mn eten op waar ze naast zitten. Als je dat niet bevalt rot je maar terug
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:12:56 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171499721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hier werken geen moslims, en ook al zouden ze er wel werken ga ik er geen rekening mee houden en vreet ik gewoon mn eten op waar ze naast zitten. Als je dat niet bevalt rot je maar terug
:') niet weten dat die mensen hier geboren zijn...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:15:27 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171499775
Iemand die zijn eten opvreet.
Ik ga dan ook wel even elders zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:21:01 #140
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171499922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:') niet weten dat die mensen hier geboren zijn...
In NL heb je Christendom en Katholiek. geen islam.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:22:39 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171499977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

In NL heb je Christendom en Katholiek. geen islam.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:23:11 #142
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171499995
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')
:')
pi_171500264
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Copycat het volgende:
Iemand die zijn eten opvreet.
Ik ga dan ook wel even elders zitten.
Inderdaad belachelijk, je eten opvreten :?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:34:05 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171500302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:33 schreef truthortruth het volgende:

Inderdaad belachelijk, je eten opvreten :?
Dieren en onbeschaafde patjepeeërs vreten. Normale mensen eten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:36:35 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171500375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

In NL heb je Christendom en Katholiek. geen islam.
In welk Europees land woonde Jezus?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171500381
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef Copycat het volgende:
Dieren en onbeschaafde patjepeeërs vreten. Normale mensen eten.
Je kan ook honger hebben...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:37:05 #147
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171500389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In welk Europees land woonde Jezus?
Boeie ben niet gelovig
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:38:05 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171500421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:36 schreef truthortruth het volgende:

Je kan ook honger hebben...
Ja, en dan eet je om je honger (trek) te stillen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171500433
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ja, en dan eet je om je honger (trek) te stillen.
Ik dacht dat het ook stond voor gulzig eten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:39:23 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171500456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef truthortruth het volgende:

Ik dacht dat het ook stond voor gulzig eten.
Schrokken bedoel je wellicht. Maar ook dat is iets waar met name varkens patent op hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171500504
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schrokken bedoel je wellicht. Maar ook dat is iets waar met name varkens patent op hebben.
Even vandale gekeken;
quote:
Betekenis ' vreten '
vre·ten (vrat, heeft gevreten)
1
(van mensen; vulgair) gulzig of veel eten
2
(van dieren) eten
Beetje vulgair wel of het moet dus heel veel zijn...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171513387
Over een paar weken lacht iedereen hier om.
Net zoals de zwartepietendiscussie. Die ellende begint ook weer over vijf maanden. Dan heb je een maand lang geschreeuw en dan zijn we weer vriendjes.
Ik heb trouwens helemaal geen woord gehoord van mijn Marokkaanse collega's over mijn koffiedrink-gedrag en mijn gevreet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171513433
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:59 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dan is de schrijver van de koran een vreselijke extremist denk ik.

kijk maar :

2:7.
God straft de ongelovigen
2:8.
Ongelovigen zijn bedriegers en misleiden zichzelf
2:10.
Niet-moslims hebben een ziekte in hun hart. God zal hun straffen!
2:17.
Een ongelovige gelooft niet omdat God hem verblindt
2:39.
Wie niet gelooft zal branden!
2:90.
Wie twijfelt of God wel of niet bestaat wordt gefolterd
2:61
Joden zijn slecht. Ze hebben profeten gedood en niet gedaan wat God wilde.
2:65.
Wie werkt op de sabbath is een verachte aap.
2:85.
Wie de koran maar gedeeltelijk gelooft zal naar de hel gaan.
2:88.
Ongelovigen zijn vervloekt
2:89.
Wie zijn geloof verliest vanwege niet vervulde gebeden wordt vervloekt
2:96.
Joden hebben te veel begeertes en daarom gaan ze naar de hel.
2:98.
God is de vijand van iedereen die niet moslim is
2:99.
Ongelovigen zien geen tekenen van God omdat ze zijn wetten overtreden
2:104.
Ongelovigen worden gestraft
2:114.
Wie het verheerlijken van God tegenwerkt gaat naar de hel
2:120.
Joden en Christenen zijn niet te vertrouwen.
2:121.
Niet-moslims zijn verliezers
2:126.
Niet gelovigen worden door God voor de gek gehouden als ze het even goed hebben, daarna branden ze toch lekker in de hel
2:130.
Alleen dwazen wenden zich van het geloof af want moslims hebben gelijk
2:159.
Iedereen die de tekenen van God niet wil zien wordt vervloekt
2:161.
Ongelovigen worden niet alleen door God , maar ook door de engelen en alle mensen vervloekt
2:162.
Ongelovigen zullen vervloekt blijven, hoe lief en aardig ze ook zijn
2:165.
Iedereen die een voorwerpt aanbidt (dus ook een crucifix, een boeddhabeeld, een televisie, een grote zwarte steen of een amulet) wordt gestraft door God .
2:171.
Ongelovigen zijn doof, stom en blind.
2:175.
Wie zich niet wil laten leiden door God zal lekker in de hel worden gegooid.
2:178.
Een moslim die iemand heeft vermoord kan door middel van boetedoeningen vergeven worden door God .
2:190.
Dood iedereen die tegen moslims strijd. Verdedig je geloof tot de dood. Ga daarmee door totdat iedereen moslim is. Als de tegenpartij ophoudt met strijden, hou dan ook op.
2:206.
De trots van de ongelovige zal hem aansporen tot het plegen van nog meer zondes, maar hij zal toch in de hel terechtkomen, en dat is lekker puh.
2:217
Een afvallige zal branden in de hel
2:221.
Huw geen anders- of ongelovigen. Je kan beter een slaaf nemen dan je te verlagen tot een dergelijk huwelijk.
2:254.
Ongelovigen zijn onrechtvaardig
2:257.
Ongelovigen hebben duivels als vrienden
2:264.
Ongelovigen die schenken doen dat alleen maar om op te vallen. Ze hebben geen macht over wat zij verdienen en worden niet door God gesteund.
3:10.
Ook de kinderen en bezittingen van ongelovigen zijn brandstof voor de hel.
3:12.
Het is de plicht van de moslim om ongelovigen de hel toe te wensen.
3:21.
Het is de plicht van de moslim om andersgelovigen (waaronder joden) en ongelovigen te vertellen dat ze gefolterd gaan worden.
3:23.
Joden en Christenen die de koran afwijzen doen dat omdat ze hebben verzonnen dat ze maar heel even zullen branden in de hel.
3:28.
Wordt geen vriendjes met ongelovigen want zij zijn eng.
3:32.
God vindt ongelovigen niet lief
3:56
God straft ongelovigen niet alleen na hun leven maar ook tijdens hun leven! En God zal hun ook niet helpen. Lekker puh.
3:73.
Alleen moslims zijn te vertrouwen
3:76.
God houdt alleen van mensen die bang voor hem zijn.
3:85.
Alle niet-moslims gaan naar de hel.
3:87.
En ongelovigen worden ook nog eens vervloekt door alle engelen en mensen. (Ongelovigen zijn nl. geen mensen)
3:91.
Het maakt niet uit hoeveel ongelovigen betalen om zich af te kopen, al financieren ze de Westermoskee. Ze zullen branden in de hel!
3:106.
Op de dag van het oordeel zal het gezicht van de ongelovige eruit zien als die van zwarte piet.
3:116.
God pleurt ook alle kinderen en bezittingen (dus ook als ze de koran bezitten) van ongelovigen in de hel. Lekker puh!
3:118.
Wordt geen vriendjes met niet-moslims. Niet-moslims houden namelijk van leedvermaak (ze lijken wat dat betreft wel wat op God )
3:130.
Moslims die rente ontvangen moeten bang zijn voor God want ze zouden wel eens in hetzelfde vuur kunnen belanden als de ongelovige.
3:149.
Wie een ongelovige gehoorzaamt kan in de hel terechtkomen
3:151.
Maak ongelovigen bang.
3:176.
Treur niet om ongelovigen. Ze kunnen God toch niets doen. Integendeel. God gaat hen straffen!
3:177.
God is niet bang voor de ongelovige, God zal de ongelovige straffen
3:178.
De reden waarom God ongelovigen een onbekommerd leven laat leiden is omdat hij ze daarna nog meer kan straffen.
3:181.
Wie de macht van God onderschat, brandt in de hel.
3:183.
Joden hebben tegen de zin van God profeten gedood
3:187.
Joden hebben het verbond met God verbroken omdat ze op gewin uit waren.
3:196.
Trek je niets aan van eventuele voorspoed bij ongelovigen, ze gaan toch naar de hel.
4:14.
Wie God niet gehoorzaamt wordt gestraft.
4:18.
God vergeeft alleen degenen die berouw tonen én geloven.
4:25.
Wie wegens geldgebrek geen 'gewone' gelovige vrouw kan huwen mag trouwen met een slavin. Mits deze gelovig is natuurlijk.
4:37.
Wie zijn rijkdommen verbergt voor God zal gestraft worden. Ongelovigen ook.
4:38.
Wie zijn geld aan zichzelf besteedt en niet in God of het einde der tijden gelooft wordt gestraft.
4:42.
De Laatste Dag zal voor ongelovigen verschrikkelijk zijn
4:46.
Joden rukken de woorden van God uit hun verband en God heeft hen daarom vervloekt
4:48.
Wie iets of iemand gelijkstelt met God (bv Jezus = God) begaat een grote zonde
4:50.
Joden en Christenen verdraaien de waarheid over God , het zijn leugenaars en God heeft ze daarom vervloekt.
4:55.
Joden en Christenen die voorkomen dat anderen moslim worden gaan naar de hel.
4:56.
Als bij ongelovigen de huid is weggebrand in de hel, dan komt er een nieuwe huid voor in de plaats zodat ze voortdurend pijn zullen hebben. Slim van God !
4:60.
Wie Mohammed niet als de boodschapper van God wil zien, is verleid door Satan.
4:63.
Wend je af van degene die niet gelooft
4:74.
Wie vecht voor God vecht tegen Satan, die de ongelovigen steunt. Wie sterft in de strijd voor God zal worden beloond.
4:82.
Ongelovigen denken niet na over de koran. Ze kunnen daarin geen tegenstrijdigheden ontdekken terwijl dat het bewijs is dat het van God afkomstig is! (in werkelijkheid barst de koran van de tegenstrijdigheden)
4:84.
Strijd voor de islam en God zal de macht der ongelovigen beperken
4:89.
Als een vriend eerst voor God wil werken maar daarna vijandig is jegens de islam, moet je hem doden.
4:92.
Een moslim mag geen andere moslim doden. Als het echter per ongeluk was, dan ga je vrijuit door een slaaf af te kopen of door twee manden te vasten. Ongelovigen doden is dus kennelijk niet zo erg.
4:101.
Ongelovigen zijn de vijanden van moslims.
4:102.
Hou je wapens in de gaten, want ongelovigen zullen ze pikken en tegen je gebruiken. God heeft snode plannen bedacht voor de ongelovigen.
4:104.
Wees sterk bij het vervolgen van de ongelovigen.
4:115.
Wie kritiek heeft op Mohammeds autoriteit zal in de hel worden gegooid.
4:119.
Ongelovigen snijden oren van vee af en bederven de schepping maar belanden toch in de hel.
4:137.
Wie twijfelt aan het geloof is gedoemd.
4:138.
Zeg tegen ongelovigen dat ze gestraft zullen worden
4:139.
Maar geen vrienden met ongelovigen. God is een betere keuze.
4:140.
Huichelaars en ongelovigen gaan naar de hel
4:141.
Als ongelovigen een strijd winnen, dan zegt dat niets, God rekent toch met ze af op de dag des oordeels.
4:144.
Wordt geen vrienden van ongelovigen
4:145.
Ongelovigen zullen branden in de hel, niemand zal hen helpen.
4:150.
Wie niet God en zijn boodschappers volgt wacht een vernederende straf
4:160.
Joden worden gestraft door God omdat ze rente vragen
4:168.
Ongelovigen gaan voor een lange tijd naar de hel
5:5
Al het werk dat ongelovigen is vergeefs want ze gaan toch naar de hel.
5:10
Ongelovigen gaan naar de hel
5:12.
Joden rukken de woorden van God uit hun verband en zijn delen van Allahs woorden vergeten. Daarom zijn ze oneerlijk en is hun hart verhard.
5:14.
Omdat Christenen een deel van Allahs woorden zijn vergeten streden zij onderling en zullen ze ook in de hel belanden.
5:17.
Christenen zijn godslasteraars omdat ze Jezus gelijkstellen aan God.
5:33.
Dood iedereen die oorlog tegen de moslims voert, hak handen en voeten af en gooi ze uit het land. Ze gaan naar de hel.
5:36.
Ongelovigen kunnen hun lot (enkele reis hel) niet vermijden.
5:41.
God zal degene die het bestaan van God willen testen (naast joden en ongelovigen) naar de hel sturen.
5:45.
Wie geen wraak neemt volgens het primitieve oog om oog principe is onrechtvaardig
5:51.
Maak geen vrienden met joden en christenen. Dat zijn volken in overtreding.
5:57
Maak geen vrienden met joden, christenen of ongelovigen
5:59.
Joden en Christenen haten moslims omdat moslims in God geloven.
5:60.
God heeft van joden apen, zwijnen en duivelsdienaren gemaakt.
5:63.
Joden doen slechte dingen zoals het veroorzaken van oorlogen, daarom heeft God joden niet lief.
5:66.
De joden en christenen hebben de Torah en het evangelie niet toegepast en zijn daarom slecht.
5:67.
Ongelovigen krijgen geen steun van God
5:68.
Joden moeten de wetten van de Torah beter naleven
5:69.
Alleen joden en christenen die in God en de Laatste Dag geloven hebben niets te vrezen
5:70.
De joden behandelden sommige profeten als leugenaars en probeerden hen te doden
5:71.
Wat God ook deed, de joden bleven blind en doof voor God
5:72.
Christenen zijn godslasteraars en branden in de hel omdat ze geloven dat Jezus God is.
5:73.
Christenen zijn godslasteraars en branden in de hel omdat ze in de drieeenheid (vader, heilige geest, zoon) geloven.
5:78.
Ook David (joden, christenen) en Jezus (christenen) vervloekten ongelovigen.
5:80.
Joden en Christenen maken vrienden met ongelovigen maar zullen daarvoor gestraft worden, want dat is niet wat God wil dat ze doen.
5:81.
Wie vrienden wordt met ongelovigen is God ongehoorzaam
5:82.
Joden zijn het meest vijandig tegenover moslims, christenen iets minder
5:86.
Ongelovigen branden in de hel
5:90.
Wie wijn drinkt, gokt, andere goden aanroept of zich bezighoudt met toverstokjes (Harry Potter?) wordt door satan verleid.
6:27. Ongelovigen branden in de hel en zijn leugenaars.
6:30. Ongelovigen worden gestraft, ook al zien ze God pas na hun dood.
6:49. Wie niet gelooft is ongehoorzaam en zal gestraft worden
6:68. Luister niet naar kritiek op de koran
6:70. Ongelovigen krijgen een kokend hete drank over zich heen gegoten
6:93. Wie zegt te spreken uit naam van God zal gestraft worden
6:106. Vermijd andersgelovigen.
6:110. Wie voorheen niet in God geloofde zal blijven dwalen
6:111. Ongelovigen zijn blind en onwetend
6:113. Wie niet gelooft in een hiernamaals zal daar gestraft worden
6:157. Wie de koran niet wil lezen zal worden gestraft
7:27 Ongelovigen zijn vrienden van de duivel
7:37. Wie Gods bestaan niet wil zien zal worden gestraft
7:38. Niet-moslims worden dubbel zo zwaar gestraft in de hel
7:40. Ongelovigen zijn schuldig, onrechtvaardig en gaan naar de hel
7:50. Ongelovigen zullen vanuit de hel vergeefs smeken om water
7:51. Wie het geloof niet serieus neemt gaat naar de hel
7:59. God verzoop ongelovigen in de zondvloed
7:78. God trof ongelovigen met aardbevingen
7:80. God straft een volk dat homosexualiteit tolereert
7:90. God straft een ongelovig volk met aardbevingen
7:96. God straft alle bewoners van steden waar goddelozen wonen
7:101. Ongelovigen zullen worden gestraft
7:107. Wie Gods tekenen niet wil zien zal worden gestraft.
7:139. Alle niet-moslims zullen worden vernietigd door God
7:166. God noemt joden apen en zal ze martelen tot de dag der opstanding
7:177. niet-islamitische volkeren zullen branden in de hel
7:182. Ongelovigen worden geleidelijk aan aangepakt op een manier dat ze niet verwachten.
7:186. Ongelovigen moeten het zonder gids doen en raken de weg kwijt
8:12. Onthoofdt en slaat de toppen van de vingers van ongelovigen af
8:14. Ongelovigen branden in de hel
8:17. De moslim doodde hen (de ongelovigen) niet, maar God doodde hen
8:22. God ziet niets goeds in doven en stommen, anders maakte hij ze niet doof
8:32. God straft ongelovigen pas na hun leven, hij laat zich niet testen
8:36. Ongelovigen proberen het geloof van moslims met geld af te kopen maar zullen in de hel worden geworpen.
8:39. Bestrijd ongelovigen totdat iedereen moslim is
8:41. Een deel van de oorlogsbuit die van ongelovigen is ontvreemd is voor God .
8:50. Van ongelovigen zullen de gezichten en ruggen verbrand worden
8:52. God strafte de Egyptenaren omdat ze ongelovig waren
8:55. Ongelovigen zijn erger dan beesten
8:57. Verjaag ongelovigen, God haat ze.
8:59 Ongelovigen zijn achterlijk
8:65 Moslims zijn tien keer zo sterk dan ongelovigen als God ze wil steunen, anders dubbel zo sterk.
8:73. Ongelovigen veroorzaken problemen
9:1 God zal ongelovigen vernederen
9:3 Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf
9:5 Andersgelovigen zonder berouw moeten gedood worden, bekeerlingen mogen blijven leven
9:7 Omdat andersgelovigen slecht zijn moeten ze niets hebben van moslims
9:12 Als ongelovigen de islam smaden, dan moeten ze bestreden worden
9:17 Ongelovigen kunnen geen moskee onderhouden
9:19 andersgelovigen die drank geven aan bedevaartgangers of een moskee bezoeken zijn onrechtvaardig
9:23 Verstoot ongelovige familieleden
9:24. moslims moeten meer van God houden dan van hun familie
9:26 God straft ongelovigen
9:28 andersgelovigen zijn onrein en mogen geen moskee betreden
9:29 Bestrijd christenen en joden die geen belasting betalen
9:30 God vervloekt joden en christenen
9:32 Ongelovigen zullen tevergeefs God bestrijden
9:34 Rijke priesters en monniken die niets aan God geven zullen een pijnlijke straf krijgen
9:35 Ongelovigen krijgen brandmerken op hun voorhoofd, zijden en rug
9:36 Bestrijd andersgelovigen zoals zij u bestrijden
9:49 Ongelovigen gaan naar de hel
9:52 Moslims mogen God een handje helpen bij het straffen van ongelovigen
9:63 De vijanden van God branden in de hel
9:67 Huichelaars, moslims die ongehoorzaam zijn aan God en ongelovigen branden in de hel.
9:73 Ongelovigen en huichelaars moeten bestreden worden voordat ze in de hel branden
9:74 Ongelovigen branden in de hel en zullen tijdens hun leven geen vrienden of helpers hebben.
9:80 God luistert niet naar niet-moslims
9:84 Bid niet voor een niet-moslim. Ga niet naar de begrafenis van een niet-moslim. Negeer de wezen van niet-moslims
9:94 Bekeerde niet-moslims die dat deden om hun eigen leven te sparen zijn onrein
9:97 De woestijnnomaden zijn de ergste ongelovigen. (Dus Nederlanders vallen wel mee)
9:107 Wie het ongeloof verbreidt is een leugenaar.
9:109 andersgelovigen gaan naar de hel
9:111 Torah, Bijbel en Koran roepen op om te vechten tot de dood voor God
9:113 Andersgelovige familieleden mogen niet gesteund worden en gaan naar de hel
9:123 Bestrijdt ongelovigen
10:4 Ongelovigen krijgen een drank van kokend water en een pijnlijke straf
10:7 Wie tevreden is met dit leven zonder geloof zal branden in de hel
10:13 God heeft al heel wat ongelovigen vernietigd
10:17 Het is onrechtvaardig skeptisch te zijn
10:45 niet-moslims zullen boeten
10:68 Christenen worden zwaar gestraft
10:73 God liet alle anders- en ongelovigen verdrinken tijdens de zondvloed
10:88 God geeft de farao eerst rijkdom om ze vervolgens te vernietigen wegens ongeloof
10:95 Niet-moslims wacht een straf
11:17 Niet moslims zullen branden
11:39 niet-moslims worden gestraft
11:42 Met de zondvloed werden de ongelovigen verdronken (inclusief ongelovige zuigelingen)
11:48 Niet-moslims wacht een pijnlijke straf
13:5 Wie in reïncarnatie gelooft gaat met een keten om de hals naar de hel
13:18 niet-moslims gaan naar de hel
13:33 Wie meer dan één god aanbidt wordt tijdens het leven gestraft en gaat daarna naar de hel
14:2 Ongelovigen worden gestraft
14:21 Volgelingen van niet-islamitische leiders gaan naar de hel
14:22 Wie niet God heeft gevolgd, heeft satan gevolgd.
14:30 Wie meer goden aanbidt gaat naar de hel
15:2 Ongelovigen zal het spijten dat ze geen moslim zijn
15:42 Wie dwaalt gaat naar de hel
16:22 Wie niet in het hiernamaals gelooft is arrogant en heeft wat te verbergen
16:26 God vernietigt de gebouwen van andersgelovigen
16:27 Andersgelovigen zullen vergeefs hun goden aanroepen
16:28 Ongelovigen gaan naar de hel
16:39 Ongelovigen liegen
16:60 Wie niet in een hiernamaals gelooft is slecht
16:62 Ongelovigen gaan naar de hel
16:63 Andersgelovigen zijn de vriend van satan en branden in de hel
16:88 Ongelovigen krijgen dubbele straf
16:94 Niet-moslims worden gestraft
16:106 Ex-moslims krijgen een grote straf
16:118 Joden zijn onrechtvaardig
17:8 De hel is een kerker voor ongelovigen
17:10 Wie niet gelooft in het hiernamaals wordt gestraft
17:16 God heeft hele steden en generaties uitgemoord
17:18 Ongelovigen branden in de hel
17:39 Wie in meer dan één God gelooft, brandt in de hel
17:45 God maakt ongelovigen blind en doof voor de koran
17:49 Ongelovigen veranderen na de dood in steen of ijzer
17:58 Op de Dag der Opstanding worden alle steden vernietigd
17:97 Het vuur waarin ongelovigen branden wordt aangewakkerd door moslims
18:26 God is tegen democratie
18:29 Ongelovigen krijgen een douche van gesmolten lood
18:52 Christenen en hindoestanen branden in de hel
18:57 God maakt wie de 'tekenen' vergeet doof en blind
18:100 Ongelovigen zien de hel
18:102 Ongelovigen branden in de hel
18:104 Ook ongelovigen die goed werk verrichten branden in de hel
19:35 Wie gelooft dat Jezus een zoon van God is gaat naar de hel
19:73 God heeft vele rijke en mooie ongelovigen gedood
19:83 De ongelovigen worden gesteund door duivels en zullen branden in de hel
20:48 Ongelovigen worden gefolterd
20:127 Ongelovigen branden in de hel
21:6 God heeft alleen steden van ongelovigen vernietigd
21:26 Christenen gaan naar de hel
21:39 Ongelovigen zullen branden
21:97 Ongelovigen zijn brandstof voor de hel
22:9 Ongelovigen zijn arrogant en zullen branden
22:15 Wie denkt dat de profeet niet door God wordt gesteund moet zelfmoord plegen.
22:19 Ongelovigen krijgen in de hel gewaden van vuur, kokende douches en ijzeren roedes
22:25 Wie mensen afhoudt van de islam zal worden gestraft
22:51 Wie de koran matigt, gaat naar de hel
22:55 Ongelovigen worden gestraft voor hun twijfel
22:57 Wie de tekenen niet ziet zal gestraft worden
22:72 Ongelovigen zullen branden
23:74 Wie niet in een hiernamaals gelooft gaat naar de hel
23:117 Wie ook andere goden aanbidt wordt gestraft
24:57 Wie niet gelooft gaat naar de hel
24:62 Alleen moslims zijn gelovigen.
25:11 Wie niet in de Laatste Dag gelooft, gaat naar de hel.
25:26 De laatste dag zal voor ongelovigen moeilijk zijn
25:36 Volkeren die de tekenen van God niet zagen, zijn door God vermoord
25:52 Bestrijd ongelovigen
26:200 Ongelovigen zondigen en worden gestraft
26:213 Andersgelovigen worden gestraft
26:224 Dichters trekken ongelovigen aan
27:4 Wie niet in een hiernamaals gelooft brandt in de hel.
28:62 Andersgelovigen worden gestraft.
28:86 Steun ongelovigen nooit
29:23 Geen genade voor ongelovigen
29:25 Andersgelovigen branden in de hel
29:49 Wie de tekenen niet ziet is onrechtvaardig
29:52 Niet-moslims zijn verliezers
29:53 De ongelovigen zullen onverwacht worden gestraft.
29:64 Leven stelt niets voor.
29:68 Niet-moslims gaan naar de hel
30:16 Niet-moslims worden gestraft
30:45 God houdt niet van ongelovigen
30:57 Geen genade voor ongelovigen
30:59 God sluit de harten van ongelovigen
31:6 Wie spot met de islam zal gestraft worden
31:23 Heb geen medelijden met ongelovigen, zij worden gestraft
32:20 Wie zich niet onderwerpt gaat naar de hel
32:22 Wie de tekenen niet ziet zal worden gestraft
32:30 Negeer ongelovigen
33:1 De profeet negeert ongelovigen
33:8 Ongelovigen worden gestraft
33:18 Wie zich afzijdig van oorlog houdt zal vruchteloos zijn.
33:25 God steunt gelovigen in oorlog
33:48 Gehoorzaam ongelovigen niet
33:57 Wie God lastig valt wordt tijdens en na het leven vervloekt
33:64 Ongelovigen branden in de hel
33:68 Straf ongelovige leiders extra zwaar
33:73 Niet islamitische priesters en monniken worden gestraft
34:5 Wie de profeet bekritiseerd wordt gestraft
34:8 Wie niet in een hiernamaals gelooft wordt gestraft
34:33 Ongelovigen gaan zware kettingen dragen
34:38 Kritiek op de koran wordt gestraft
34:51 Geen genade voor ongelovigen
35:7 Wie niet gelooft, wordt gestraft
35:26 Ongelovigen worden afgekeurd
35:36 Ongelovigen branden in de hel
35:37 Ongelovigen zijn boosdoeners en ondankbaar
35:39 Ongelovigen verliezen
36:6 Ongelovigen krijgen een ijzeren band om de nek
36:9 God heeft ongelovigen verblind zodat ze niet meer kunnen geloven
36:63 Ongelovigen gaan naar de hel
37:35 Ongelovigen worden gestraft
37:82 Ongelovigen verdronken in de zondvloed
37:127 Ongelovigen worden gestraft
37:136 God doodde iedereen in Sodom
38:2 Ongelovigen hebben niets om trots op te zijn
38:3 God heeft veel ongelovigen vernietigd
38:8 Andersgelovigen worden gestraft
38:14 God heeft nog meer ongelovigen vernietigd
38:26 Wie niet doet wat God zegt wordt gestraft
38:27 Ongelovigen zouden denken dat het leven zinloos is
39:8 Ongelovigen branden in de hel
39:13 Wie God niet gehoorzaamt wordt gestraft
39:22 Niet-moslims dwalen
39:25 Wie voor de profeet leefden werden gestraft
39:26 God vernederde niet-moslims ook tijdens hun leven
39:32 Wie liegt over God (kan dat?) is onrechtvaardig en komt in de hel terecht
39:54 Wie zich niet onderwerpt aan God wordt gestraft
39:56 God heeft geneg tekenen gegevens, wie die niet ziet wordt gestraft
40:60 Gebeden worden verhoord, maar wie niet bid gaat naar de hel.
40:63 Wie geen tekenen ziet, is door God afgeleid
40:70 Wie de koran verwerpt zal worden gesleept met boeien en kettingen in kokend water, en daarna in het vuur worden gegooid.
40:76 Ongelovigen branden in de hel
40:84 Geen genade voor de ongelovigen in de hel
41:6 Andersgelovigen zijn schandalig
41:19 De oren, ogen en huid van de vijanden van God zullen in de hel getuigenis afleggen
41:27 Ongelovigen worden gestraft
41:28 Ongelovigen branden in de hel
41:40 Wie de tekenen van God niet ziet gaat naar de hel
41:50 Ongelovigen worden gestraft
42:16 Afvalligen worden gestraft
42:26 Ongelovigen worden gestraft
42:44 Ongelovigen zijn onrechtvaardig en branden in de hel
43:36 Ex-moslims krijgen de duivel als metgezel
43:88 Ongelovigen zullen hun dwaling gaan beseffen
44:10 Ongelovigen zullen op de laatste dag omhult worden door een pijnlijke damp
44:54 Gelovigen krijgen mooie meisjes, ongelovigen laaiend vuur
45:7 Ongelovigen zijn leugenaars die een grote straf zullen krijgen
45:11 Wie de tekenen van God niet ziet wordt gestraft
45:31 Wie geen moslim wordt is arrogant
45:32 Wie niet zeker is van de islam gaat naar de hel
45:35 Wie de tekenen van God bespot brandt in de hel
46:20 Ongelovigen branden in de hel omdat ze arrogant zijn
46:33 Wie niet gelooft dat God doden kan laten herrijzen, brandt in de hel.
47:1 Het werk van niet-moslims zal vruchteloos zijn
47:3 Ongelovigen volgen een leugen
47:4 In oorlog moeten ongelovigen vastgebonden worden in de nek worden getroffen. Martelaars die strijden tegen ongelovigen gaan naar het paradijs
47:8 Het werk van ongelovigen is vruchteloos
47:9 Ongelovigen haten God
47:10 God heeft vroeger alle ongelovigen vernietigd.
47:11 Ongelovigen worden niet beschermd
47:12 Ongelovigen eten als vee en zullen in de hel belanden
47:25 Het werk van ex-moslims zal vruchteloos zijn
47:32 Het werk van ongelovigen zal vruchteloos zijn
47:34 Ongelovigen worden niet vergeven door God
48:6 Andersgelovigen hebben boze gedachten en zullen gestraft wordendoor God.
48:13 Niet-moslims branden in de hel
48:16 Wie niet wil vechten voor de islam gaat naar de hel.
48:17 Wie zich van de islam afkeert, zal gestraft worden.
48:25 God zal ongelovigen straffen
48:28 God zal de islam laten zegevieren
48:29 Moslims moeten hard optreden tegen ongelovigen.
50:26 Wie in andere goden dan in God gelooft, zal gemarteld worden.
51:10 Wie twijfelt over de Laatste Dag, gaat naar de hel.
51:44 Wie een gebod van God overtreedt kan door de bliksem worden getroffen en zich daar niet tegen beschermen.
51:60 Ongelovigen gaan flink balen op de Laatste Dag
52:7 Wie de islam heeft verloochend brand in de hel.
52:18 Moslims gaan niet naar de hel, de rest wel.
53:29 Negeer niet-moslims
53:47 Niet-moslims branden in de hel
54:34 De inwoners van sodom werden door stenen gestraft vanwege hun ongeloof
55:43 Wie niet in de hel gelooft, zal erin tussen vuur en stoom rondjes lopen
56:51 Ongelovigen gaan gif eten en kokend water drinken
56:92 Wie de islam heeft verloochend brandt in de hel.
57:13 Ongelovigen worden gestraft.
57:15 Ongelovigen branden in de hel
57:19 Niet-moslims gaan naar de hel.
58:4 Ongelovigen worden pijnlijk gestraft
58:5 Ongelovigen zullen worden gestraft
58:8 Wie de profeet niet gehoorzaamt zal branden in de hel.
58:14 Wie vrienden wordt met niet-moslims zal worden gestraft
58:16 Wie bevriend is met niet-moslims gaat naar de hel.
58:20 Wie God of de profeet tegenwerkt wordt vernederd
59:2 God heeft de ongelovigen gestraft door hen uit hun huizen te zetten.
59:11 Ongelovigen onder de 'mensen van het Boek' zijn leugenaars.
59:13 Niet-moslims vrezen moslims meer dan God.
59:17 Niet-moslims branden met satan in de hel.
60:1 Wordt geen vrienden met niet-moslims
60:9 Biedt geen vriendschap aan aan niet-moslims.
60:13 Wordt geen vrienden met niet-moslims
61:7 Liegen over God is het ergste wat je kan doen
61:9 De islam zal zegevieren over alle andere godsdiensten.
62:5 Joden die de wetten van de Torah niet naleven zijn ezels en krijgen geen steun van God .
63:1 Joden zijn als aangeklede stukken hout, gereed om te branden, dit zijn uw vijanden.
63:6 God zal de joden niet leiden.
64:5 Ongelovigen werden vroeger gestraft, dus wees gewaarschuwd.
64:10 Ongelovigen gaan naar de hel
65:8 Vele steden zijn verwoest door God omdat ze niet volgzaam waren.
66:9 De profeet moet ongelovigen bestrijden die naar de hel gaan.
67:6 Ongelovigen gaan naar de hel.
67:28 Ongelovigen wacht een pijnlijke straf
68:8 Gehoorzaam geen niet-moslims
68:15 Wie zegt dat de koran een fabel is zal gebrandmerkt worden op de neus.
69:30 Ongelovigen worden geketend en in de hel geworpen.
70:6 Ongelovigen worden gestraft
71:1 Het volk van Noach werd gestraft
71:26 Het nageslacht van ongelovigen is onzedelijk en ondankbaar.
72:14 Wie zich niet onderwerpt aan de islam is brandstof voor de hel.
72:17 Wie niet denkt aan God wordt gestraft
72:23 Niet-moslims gaan naar de hel
73:11 Ongelovigen krijgen zware boeien, vuur en verstikkend voedsel.
74:9 De laatste dag zal niet makkelijk zijn voor ongelovigen
74:31 Ongelovigen dwalen
76:4 Ongelovigen branden in de hel
76:24 Ongelovigen moet je niet gehoorzamen
77:15 Ongelovigen gaan heel veel spijt krijgen
78:21 Ongelovigen gaan kokend water en een stinkende vloeistof in de hel drinken.
78:40 Ongelovigen zullen wensen dat ze stof waren geweest.
79:36 Wie voor het leven kiest in plaats van de islam gaat naar de hel.
80:41 Ongelovigen zijn slecht en branden in de hel
83:10 Ongelovigen zullen op de Dag des Oordeels in de hel branden
83:36 Ongelovigen worden gestraft
84:21 Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf
86:16 Ongelovigen krijgen een tijdje uitstel
88:23 Ongelovigen en afvalligen worden gestraft
89:11 God heeft ongelovige steden gestaft
90:19 Ongelovigen zullen worden omringd door vuur.
92:14 Wie de islam loochent brandt in de hel.
95:4 God laat mensen zelf vervallen tot het allerlaagste.
96:13 Zoek en verraad ongelovigen
98:6 De Christenen en joden die de profeet niet erkennen zijn de slechtste der schepselen en gaan naar de hel.
Heb jij dit allemaal even uitgezocht. :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171513751
Weer die domme plakwerk _O-
pi_171517357
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoax
Hoezo?
pi_171517655
Het zou helpen wanneer de ramadammers ' s nachts normaal eten ipv 3 kilo suiker per persoon. Zijn ze ook minder moe.
pi_171517743
quote:
Op dinsdag 6 juni 2017 15:36 schreef Maanvis het volgende:
In welk Europees land woonde Jezus?
Het schijnt dat-ie een tijdje in Düsseldorf ondergedoken heeft gezeten.
pi_171517807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In welk Europees land woonde Jezus?
Frankrijk volgens sommige dromers. En hij zou de stamvader zijn van de Merovingians
http://genesis6conspiracy.com/chapter-65-the-merovingians/
pi_171522438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:27 schreef thekolere het volgende:
Het zou helpen wanneer de ramadammers ' s nachts normaal eten ipv 3 kilo suiker per persoon. Zijn ze ook minder moe.
Suiker krijg je juist energie van?
pi_171522816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:54 schreef Sigaartje het volgende:
Over een paar weken lacht iedereen hier om.
Net zoals de zwartepietendiscussie. Die ellende begint ook weer over vijf maanden. Dan heb je een maand lang geschreeuw en dan zijn we weer vriendjes.
Ik heb trouwens helemaal geen woord gehoord van mijn Marokkaanse collega's over mijn koffiedrink-gedrag en mijn gevreet.
Eet jij zo vulgair?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171525219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Eet jij zo vulgair?
Ik eet zonder mes en vork op het werk. Pak boterhammen dus. Maar ik sloot aan bij de eerder gehanteerde termen hier.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171525389
quote:
4s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

Suiker krijg je juist energie van?
Eh nee, daar word je moe van.

Ik vind het ook een raadsel dat hele suikerfeest. Zoet hoort bij kinderen. Een feestmaal bestaat meestal uit veel vlees en salades.

Even over het korangebeuren hiervoor:
Ik reageerde op die enorme opsomming. Die opsomming is op zich niet nodig, maar goed. Ik had de Koran ook zelf in huis (had dus, ik heb hem weggegooid) naast de Bijbel. De Bijbel is ook geen braaf boek, laten we elkaar geen mietje noemen. Het Oude Testament staat vol met bloederige taferelen en vrouwonvriendelijke passages. Dat is niet echt om als Christen of Jood trots op te zijn. Het Nieuwe testament weerlegt echter het Oude Testament en laat een heel andere God zien. Ik ga hierbij niet in op wat mensen geloven of niet, puur op de inhoud.

Het verschil met de Koran is echter dat de God van de Koran verschrikkelijk wraakzuchtig is op gebied van geloof. Op het kinderlijke af. Ik heb niet alles gelezen, maar wel het meeste totdat ik er misselijk van werd. Het gaat de hele tijd zo door van: als je niet gelooft dan zal God dit en dat, de meest vreselijke dingen. Als kers op de taart wordt zeer regelmatig geschreven: als je niet gelooft zal God een zaadje in je ziel leggen dat je nooit meer zult geloven dus dat je hoe dan ook de meest vreselijke dingen zal staan te wachten.

Wie de schrijver is van deze teksten, het zal wel, maar dit zijn geen teksten van een barmhartig God.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171535538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
Mijn collega die dagelijks tegenover mij zit is Moslim en nu bezig met de Ramadan. Hij is de hele dag kots moe, komt niets uit zijn handen en zegt geen woord.

Gezellig :)

Maar ik probeer er toch een klein beetje rekening mee te houden door niet te eten voor zijn neus.
Ik eet maar 1 x per dag en dat is vaak savonds, ik doe dus al mijn leven lang ramadan. Waar had ie allemaal last van zei je ? Aanstelleritus vooral?
Als de ramadan voorbij is kunnen we grote dingen verwachten? Is dat wat 'ie zegt?
Je zal maar NIET eten om iets wat NIET bestaat....dan ben je wel echt ver heen.
Westerlingen zijn wat dat betreft een stuk slimmer, wij kennen ook een vastenperiode en een suikerfeest, maar het vasten is al snel afgeschaft en het suikerfeest noemen we carnaval :P
Overigens krijgt niemand vrij voor carnaval.

[ Bericht 4% gewijzigd door DoubleUU op 07-06-2017 21:28:58 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171536111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Eh nee, daar word je moe van.

Ik vind het ook een raadsel dat hele suikerfeest. Zoet hoort bij kinderen. Een feestmaal bestaat meestal uit veel vlees en salades.

Even over het korangebeuren hiervoor:
Ik reageerde op die enorme opsomming. Die opsomming is op zich niet nodig, maar goed. Ik had de Koran ook zelf in huis (had dus, ik heb hem weggegooid) naast de Bijbel. De Bijbel is ook geen braaf boek, laten we elkaar geen mietje noemen. Het Oude Testament staat vol met bloederige taferelen en vrouwonvriendelijke passages. Dat is niet echt om als Christen of Jood trots op te zijn. Het Nieuwe testament weerlegt echter het Oude Testament en laat een heel andere God zien. Ik ga hierbij niet in op wat mensen geloven of niet, puur op de inhoud.

Het verschil met de Koran is echter dat de God van de Koran verschrikkelijk wraakzuchtig is op gebied van geloof. Op het kinderlijke af. Ik heb niet alles gelezen, maar wel het meeste totdat ik er misselijk van werd. Het gaat de hele tijd zo door van: als je niet gelooft dan zal God dit en dat, de meest vreselijke dingen. Als kers op de taart wordt zeer regelmatig geschreven: als je niet gelooft zal God een zaadje in je ziel leggen dat je nooit meer zult geloven dus dat je hoe dan ook de meest vreselijke dingen zal staan te wachten.

Wie de schrijver is van deze teksten, het zal wel, maar dit zijn geen teksten van een barmhartig God.
En dus kan er geen God bestaan, en ook al zou deze bestaan, dan was "God" dusdanig wreed dat je zoiets niet moet willen vereren. Is dat een goede conclusie?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171536147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik eet maar 1 x per dag en dat is vaak savonds, ik doe dus al mijn leven lang ramadan.
nee debiel, want jij drinkt gewoon de hele dag
pi_171536177
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee debiel, want jij drinkt gewoon de hele dag
Je mag tijdens het vasten ook gewoon water drinken hoor..anders zou je massale doden hebben in dubai en such.
Wel grappig dat een atheïst iemand anders uitlegt hoe de koran de regels uitlegt.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171541743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]


Wel grappig dat een atheïst iemand anders uitlegt hoe de koran de regels uitlegt.
wel grappig dat een racist iemand anders uitlegt hoe de Koran regels uitlegt
pi_171541759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:33 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

En dus kan er geen God bestaan, en ook al zou deze bestaan, dan was "God" dusdanig I wreed dat je zoiets niet moet willen vereren. Is dat een goede conclusie?
Ja.
pi_171542392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je mag tijdens het vasten ook gewoon water drinken hoor..anders zou je massale doden hebben in dubai en such.
Wel grappig dat een atheïst iemand anders uitlegt hoe de koran de regels uitlegt.
Nee dat mag niet
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:34:16 #170
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171542762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je mag tijdens het vasten ook gewoon water drinken hoor..anders zou je massale doden hebben in dubai en such.
Wel grappig dat een atheïst iemand anders uitlegt hoe de koran de regels uitlegt.
:')
Protège moi de mes désirs.
pi_171542856
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee dat mag niet
Maar dan ga je toch gruwelijk uit je bek meuren?
misunderstood
pi_171542989
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:40 schreef DKS het volgende:

[..]

Maar dan ga je toch gruwelijk uit je bek meuren?
Weet niet
pi_171580435
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wel grappig dat een racist iemand anders uitlegt hoe de Koran regels uitlegt
Grappig hoe snel iemand de racisme-kaart trekt. Beetje last van oikofobie?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171580490
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee dat mag niet
Dan hebben bepaalde moslims tegen mij gelogen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171580526
Maar goed het schijnt tegenwoordig om de interpretatie te gaan van het geloof, God mag weten hoeveel dat er zijn..
Frappant is wel dat "orthodoxe" moslims seculiere moslims nep-moslims noemen en andersom. Zal wel te maken hebben met die interpretaties....
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171581494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:10 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Grappig hoe snel iemand de racisme-kaart trekt. Beetje last van oikofobie?
hoezo snel? Ik heb genoeg bagger op NWS van je gelezen
pi_171581535
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoezo snel? Ik heb genoeg bagger op NWS van je gelezen
Bagger? Volgens mij is het vrij correct wat ik type. Ik zie in ieder geval het tegenbewijs niet geleverd worden.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_171581642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bagger? Volgens mij is het vrij correct wat ik type. Ik zie in ieder geval het tegenbewijs niet geleverd worden.
dat komt door dat bord voor je kop
pi_171581661
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat komt door dat bord voor je kop
Oke verlicht me dan:) Tell me whats right.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  zaterdag 10 juni 2017 @ 07:31:12 #180
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_171589928
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dieren en onbeschaafde patjepeeërs vreten. Normale mensen eten.
Dan ken je mij niet!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')