abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 11:10:17 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171296256
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat hoor je ook absoluut niet hè _O-

Overigens bestaan ook die dingen tegenwoordig op accu :o
Mwoa.. een decoupeerzaag op accu door een wand van een tuinhuis hoor je ook...
Ja werkelijk alles kun je met accu krijgen idd..
Een kettingzaag ook trouwens.. en werkt een stuk sneller.. helemaal met een hardmetalen ketting...
Daar zaagt de brandweer mee door damwandprofielen, kogelwerend glas, dakleer, vloerbedekking, plexiglas, aluminium, plaatstaal, rubber, rolluiken, hout met metaal.. etc..
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 11:11:27 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171296269
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nog nooit een nieuwe collega/stagiair op pad gestuurd om een fluisterschijf voor de flex te pakken?
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171296279
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nog nooit een nieuwe collega/stagiair op pad gestuurd om een fluisterschijf voor de flex te pakken?
Nee, wel om de kopermagneet bij de andere afdeling op te halen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 11:13:38 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171296311
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:12 schreef blomke het volgende:

[..]

Nee, wel om de kopermagneet bij de andere afdeling op te halen.
En dan komen ze met een wisselsyroomaccu terug :P

Genoeg offtopic trouwens ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 29 mei 2017 @ 11:14:49 #30
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171296328
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:12 schreef blomke het volgende:

[..]

Nee, wel om de kopermagneet bij de andere afdeling op te halen.
Die dan vervolgens de grap herkent en verteld dat ie even tijdelijk ergens anders ligt... enzovoort.. Tot diegene zelfs op kantoor is gaan vragen.. op zolder is gaan zoeken etc.. Of naar een leverancier is gestuurd om daar te vragen... :Y
pi_171296437
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:53 schreef oganesson het volgende:

Nou zat ik te denken wat kan je hier tegen doen? Wat kan ik aan de binnenzijde plaatsen om dit enigzins tegen te gaan. Ik dacht eerst aan een dunne metalen plaat ertegen aan schroeven maar sinds mijn cirkelzaag ooit een over het hoofd geziene spijker prachtig doormidden splijtte heb ik hier ook mijn vraagtekens bij. Een iets dikkere gaas constructie lijkt me dan al beter. Iemand advies over wat te doen met zo een houten muurtje?

Je kan een cheap ass alarminstallatie plaatsen of iets met flitslichten waarvan je de signaalkabels diagonaal (2x) over die buitenmuur spant (aan de binnenzijde). Wordt ie verbroken, dan geeft dat tenminste herrie&licht.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171297268
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tja het verschilt nogal.. ik hoef geen stukje blank metaal in mn ene hok te leggen.. in het andere hok gaat dat prima..
Over het algemeen moet je gereedschap gewoon gebruiken, stilstand is achteruitgang geldt heel erg voor gereedschap..
En je moet ook niet verwachten van een chinese steeksleutelset dat er hele goede coating op zit ofzo.. maarja daar betaal je ook minder voor..
Ben ik het wel mee eens inderdaad, daarom koop ik ook geen Chinese meuk :7
IT'er in hart en nieren
  maandag 29 mei 2017 @ 13:41:24 #33
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171299535
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:07 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens inderdaad, daarom koop ik ook geen Chinese meuk :7
Oh ik wel hoor.. is prima bruikbaar.. En er komt ook echt wel kwaliteit vandaan
Punt is dat ze alles naar wens maken en dat ze op alle mogelijke manieren geld willen verdienen..
Dus zonder een beetje kennis raad ik het af.. want troep en kwaliteit is moeilijk te onderscheiden..

Maar ik heb bijvoorbeeld een prima 3 in 1 bosmaaier, kettingzaag en 10cm takkenversnipperaar uit China.. Ik had ze gekocht met het idee dat het toch wel stuk ging.. maar om eerlijk te zijn zijn het echt prima blokjes..
Op die takkenversnipperaar zit een Honda GX imitatie van Lifan, maar die doet echt niet onder voor een Honda.. Dingetje is gewoon perfect, starten en lopen.. nu zo'n acht seizoenen.. ik had heel anders verwacht, helemaal voor dat geld..

Ik heb ook een paar verschillende ringsteeksleutel sets, daar zit troep.. maar ook prima spul tussen als ik het vergelijk met snap-on (wat de laatste jaren ook gewoon troep is met een naampje)
Het ligt heel erg aan het doel.. je ziet mij niet met een chinees bit/boorsetje, op de bosmaaier zit een westerse kwaliteitskop etc..
Maar een grote doppenset omdat ik 1 keer dop 36 nodig heb, en dat eigenlijk nooit gebruik maar toch verrekte handig is op het moment dat je het nodig hebt, is dus gewoon Chinees..

Als alles wat ik had van topmerken was, had ik miljonair moeten zijn.. maarja ik heb wel een redelijk compleet uitgeruste allroundwerkplaats waar ik eigenlijk alle voorkomende werkzaamheden kan doen..

Edit: ohja.. het ging over een tuinhuis beveiligen.. :')
pi_171299899
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor.. is prima bruikbaar.. En er komt ook echt wel kwaliteit vandaan
Punt is dat ze alles naar wens maken en dat ze op alle mogelijke manieren geld willen verdienen..
Dus zonder een beetje kennis raad ik het af.. want troep en kwaliteit is moeilijk te onderscheiden..

Maar ik heb bijvoorbeeld een prima 3 in 1 bosmaaier, kettingzaag en 10cm takkenversnipperaar uit China.. Ik had ze gekocht met het idee dat het toch wel stuk ging.. maar om eerlijk te zijn zijn het echt prima blokjes..
Op die takkenversnipperaar zit een Honda GX imitatie van Lifan, maar die doet echt niet onder voor een Honda.. Dingetje is gewoon perfect, starten en lopen.. nu zo'n acht seizoenen.. ik had heel anders verwacht, helemaal voor dat geld..

Ik heb ook een paar verschillende ringsteeksleutel sets, daar zit troep.. maar ook prima spul tussen als ik het vergelijk met snap-on (wat de laatste jaren ook gewoon troep is met een naampje)
Het ligt heel erg aan het doel.. je ziet mij niet met een chinees bit/boorsetje, op de bosmaaier zit een westerse kwaliteitskop etc..
Maar een grote doppenset omdat ik 1 keer dop 36 nodig heb, en dat eigenlijk nooit gebruik maar toch verrekte handig is op het moment dat je het nodig hebt, is dus gewoon Chinees..

Als alles wat ik had van topmerken was, had ik miljonair moeten zijn.. maarja ik heb wel een redelijk compleet uitgeruste allroundwerkplaats waar ik eigenlijk alle voorkomende werkzaamheden kan doen..

Edit: ohja.. het ging over een tuinhuis beveiligen.. :')
China ben ik een beetje voorzichtig mee maar het spul van de Lidl bijvoorbeeld is gewoon prima bruikbaar als je het niet dagelijks gebruikt, maar dit is inderdaad een beetje offtopic :P
IT'er in hart en nieren
pi_171307706
de kans lijkt mij klein dat een inbreker een zaag mee neemt op dieven pad.. zo werken inbrekers niet. die gaan nl op zoek naar iets waar ze snel in en uit kunnen..

of je moet voor 10 duizenden euro's aan festtool materiaal hebben maar dan zal ik her overwegen of niet je vriendin in het schuurtje moet.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:47:22 #36
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_171312025
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:19 schreef Nico987 het volgende:
de kans lijkt mij klein dat een inbreker een zaag mee neemt op dieven pad.. zo werken inbrekers niet. die gaan nl op zoek naar iets waar ze snel in en uit kunnen..

of je moet voor 10 duizenden euro's aan festtool materiaal hebben maar dan zal ik her overwegen of niet je vriendin in het schuurtje moet.
Mocht ik willen. Nee waarde valt erg tegen. Ik vroeg me dit gewoon af maar inderdaad de kans dat iemand dit bij heeft is klein. Tnx !
  maandag 29 mei 2017 @ 23:35:19 #37
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171316199
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:19 schreef Nico987 het volgende:
op zoek naar iets waar ze snel in en uit kunnen..
dus juist niet je vriendin achterlaten in het schuurtje.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')