abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 08:44:50 #1
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293591
Vorige week zag ik op de site van Coolblue een product staan, waarbij ook een zgn. tweedekansje werd aangeboden. Dat is dan een teruggestuurd product dus de verpakking is geopend maar verder krijg je wel garantie.

Dus ik bestel er eentje en reken af. Ik zie echter dat er na afrekenen nog een tweedekansje is van datzelfde product. Ik plaats nog een bestelling.

Dus vorige week krijg ik de eerste bestelling. Gisteren dacht ik, waar blijft die tweede bestelling eigenlijk? Ik kan de order wel vinden in m'n ordergeschiedenis op Coolblue maar de order zelf is leeg!

Als ik mail met klantenservice, geeft men aan dat er in het magazijn het tweedekansje toch niet is gevonden. Men heeft de order stilzwijgend ongedaan gemaakt en het geld al teruggestort. Excuses!

Dit doet toch een beetje vreemd aan. Als ik iets bestel en ook betaal, dan mag ik toch verwachten dat de koop is gesloten? Klantenservice zegt: "Helaas was het product niet vindbaar en daarom was het niet mogelijk om hem aan je te verkopen".

Maar je hebt hem toch al verkocht aan mij? Of zie ik iets over het hoofd?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:01:04 #2
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171293751
als het er niet is dan is het er niet?
pi_171293778
Maar als ze het nu niet hebben.. wat stel je dan voor TS?
Make my day!
pi_171293802
Als ze niet zouden leveren en het geld houden zou je ook niet blij zijn vermoed ik.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:07:49 #5
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293817
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:04 schreef agter het volgende:
Maar als ze het nu niet hebben.. wat stel je dan voor TS?
Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171293836
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 09:12:03 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171293864
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?
:D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171293867
https://www.coolblue.nl/algemenevoorwaarden

Een beetje joviaal opgesteld, maar de tekst die je zoekt staat bij artikel 13, lid 3
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171293875
Hebben ze hetzelfde product nieuw? Je zou kunnen vragen of ze dan die willen leveren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:15:15 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293915
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:13 schreef Ridocar het volgende:
Hebben ze hetzelfde product nieuw? Je zou kunnen vragen of ze dan die willen leveren.
Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171293936
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:20:59 #12
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171293991
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
Ik heb nu twee keer een tweedekansje besteld. Maar beide zijn heel snel teruggestuurd en ik probeer het nu ook niet meer. Als CB zegt dat iets lichtbeschadigd is dan verwacht ik een lichte beschadiging en geen gehavend product.
Tot nooit .......
pi_171293998
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
precies hetzelfde product?

En als jij nieuw bestelt, en ze leveren een tweedehandsje, vind je dat dan ook hetzelfde product?
Make my day!
pi_171294020
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:21 schreef agter het volgende:

[..]

precies hetzelfde product?

En als jij nieuw bestelt, en ze leveren een tweedehandsje, vind je dat dan ook hetzelfde product?
Nee dan natuurlijk niet, maar andersom wel, dan komt de gierige Nederlander in mensen boven.
pi_171294063
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171294070
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Ik zou het wel redelijk vinden. Coolblie heeft een fout gemaakt op haar site, en door alleen te stellen dat er geen produkt aanwezig is terwijl het magazijn wel vol staat met ongeopende dozen vind ik een sterk staaltje bureaucratie. laat ze maar een nieuw produkt leveren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:26:25 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171294079
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171294085
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
_O-
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:28:41 #19
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171294117
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
uitendelijk is alles natuurlijk 'zolang de voorraad strekt'.
Tot nooit .......
pi_171294134
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.
pi_171294176
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
:D
pi_171294289
Wees blij dat ze het geld terug hebben gestort. Ze hadden ook kunnen zeggen: u heeft niks besteld meneer. (Dat zou Coolblue overigens nooit doen.) Maar als iets er niet is, dan kunnen ze het moeilijk naar je opsturen. Bestellingen zijn mijn inziens altijd onder voorbehoud van eventuele fouten.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:40:27 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171294320
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:38 schreef Krollie het volgende:
Ze hadden ook kunnen zeggen: u heeft niks besteld meneer.
Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.
And so is the past
  maandag 29 mei 2017 @ 09:48:27 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171294483
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.
Ah ja, dit topic.

Het is inderdaad een beetje vergelijkbaar. De koop is gesloten maar de verkoopprijs is lager dan men eigenlijk wil.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171294485
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.
Het was een lege order, dan kunnen ze zeggen: foutje. Maar dat doet Coolblue niet, ze storten netjes het geld terug.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')