Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:04 schreef agter het volgende:
Maar als ze het nu niet hebben.. wat stel je dan voor TS?
Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
quote:Op maandag 29 mei 2017 09:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?
Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:13 schreef Ridocar het volgende:
Hebben ze hetzelfde product nieuw? Je zou kunnen vragen of ze dan die willen leveren.
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Ik heb nu twee keer een tweedekansje besteld. Maar beide zijn heel snel teruggestuurd en ik probeer het nu ook niet meer. Als CB zegt dat iets lichtbeschadigd is dan verwacht ik een lichte beschadiging en geen gehavend product.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
precies hetzelfde product?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Nee dan natuurlijk niet, maar andersom wel, dan komt de gierige Nederlander in mensen boven.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:21 schreef agter het volgende:
[..]
precies hetzelfde product?
En als jij nieuw bestelt, en ze leveren een tweedehandsje, vind je dat dan ook hetzelfde product?
bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansjequote:Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Ik zou het wel redelijk vinden. Coolblie heeft een fout gemaakt op haar site, en door alleen te stellen dat er geen produkt aanwezig is terwijl het magazijn wel vol staat met ongeopende dozen vind ik een sterk staaltje bureaucratie. laat ze maar een nieuw produkt leveren.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".quote:Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
quote:Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje
uitendelijk is alles natuurlijk 'zolang de voorraad strekt'.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
quote:Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje
Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:38 schreef Krollie het volgende:
Ze hadden ook kunnen zeggen: u heeft niks besteld meneer.
Ah ja, dit topic.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.
Het was een lege order, dan kunnen ze zeggen: foutje. Maar dat doet Coolblue niet, ze storten netjes het geld terug.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |