abonnement Unibet Coolblue
pi_171285931
Ik kan me nog herinneren dat wanneer toen ik jong was, dat het vrij bijzonder was als het een keer warmer dan 30 graden was, dat was maar een paar x per jaar.

Nu is het nog steeds lente, zowel astronomisch als meteorologisch, en zijn er inclusief morgen al 3 dagen geweest waarop het warmer is dan 30 graden. In mei!!! Bizar gewoon.

Het moet nog zomer worden, en we hebben al 3 tropische dagen gehad.

Klacht: warme, lange dagen.
pi_171285956
Is het al eens eerder voorgekomen in Nederland dat er in mei al 3 >30 graden waren?
  zondag 28 mei 2017 @ 21:50:58 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171287154
Ik temperatuurde je moeder gister na onze date en toen meette ze zelfs 40 graden
pi_171287313
ib4 in juli 15 graden en regen
pi_171287324
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef VarkensHart het volgende:
Ik temperatuurde je moeder gister na onze date en toen meette ze zelfs 40 graden
Ik temperatuurde je oma gister na onze date, maar toen was ze net zo koud als de aarde om haar heen.
  zondag 28 mei 2017 @ 21:55:07 #6
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171287352
quote:
15s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik temperatuurde je oma gister na onze date, maar toen was ze net zo koud als de aarde om haar heen.
Dat kan goed :D
pi_171288087
quote:
15s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:24 schreef Hamzoef het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat wanneer toen ik jong was, dat het vrij bijzonder was als het een keer warmer dan 30 graden was, dat was maar een paar x per jaar.

Nu is het nog steeds lente, zowel astronomisch als meteorologisch, en zijn er inclusief morgen al 3 dagen geweest waarop het warmer is dan 30 graden. In mei!!! Bizar gewoon.

Het moet nog zomer worden, en we hebben al 3 tropische dagen gehad.

Klacht: warme, lange dagen.
Hier in het zuiden vallen de mussen in maart al van het dak.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171288928
quote:
15s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik temperatuurde je oma gister na onze date, maar toen was ze net zo koud als de aarde om haar heen.
quote:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.

Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.

Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.

Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.

Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
pi_171288976
Wacht maar tot het juli is.
  zondag 28 mei 2017 @ 23:34:02 #10
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171290815
Een goed begin is het halve werk 8-)
pi_171291476
Climate change _O_
pi_171291556
terechte klacht, we moeten voortaan pinguins i.p.v. Syriers importeren: die brengen tenminste kou met zich mee.
pi_171291578
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:05 schreef vaduz het volgende:
terechte klacht, we moeten voortaan pinguins i.p.v. Syriers importeren: die brengen tenminste kou met zich mee.
hey rooie maagd :w
pi_171291598
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:07 schreef MCH het volgende:

[..]

hey rooie maagd :w
ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
pi_171291616
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:07 schreef vaduz het volgende:

[..]

ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
dat denk jij omdat je zelluf in de war bent.
pi_171291650
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:08 schreef MCH het volgende:

[..]

dat denk jij omdat je zelluf in de war bent.
hoort wie het zegt.
pi_171291655
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

hoort wie het zegt.
:')
pi_171291667
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:10 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
slaat dat op je eigen offtopic reacties in dit topic?
pi_171291686
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:10 schreef vaduz het volgende:

[..]

slaat dat op je eigen offtopic reacties in dit topic?
Welkom op Fok!
pi_171291699
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:02 schreef MCH het volgende:
Climate change _O_
pi_171291730
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Welkom op Fok!
hoi, hebben jullie hier ook kaasstengels?

:P
pi_171291777
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:12 schreef vaduz het volgende:

[..]

hoi, hebben jullie hier ook kaasstengels?

:P
Leuke reactie weer Herman

:B
pi_171291789
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Leuke reactie weer Herman

:B
ff pissen

:P
pi_171293364
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:02 schreef MCH het volgende:
Climate change _O_
  maandag 29 mei 2017 @ 12:59:41 #25
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_171298487
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:30 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

[..]

^O^

jij hebt mijn dag weer goed gemaakt _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')