Zonder toestemming van Ad moet je dat absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:31 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand me het adres van Ad Dm'en? (nee geen foute intenties)
Ik heb net een broodje hamburger op. Helemaal "be like Ad". Maar wel zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga vanavond friet, twee porties, want bij Kwalitaria krijg je er twee voor de prijs van één (actie) met twee gehaktballen eten.
De tandenstokertjes heb ik al.
Ik kan ook heel ver gaan. Een handdoek over mijn bovenlichaam kan nog, maar ik ga niet op de bank liggen eten. Daarvoor ben ik te trots. Ik eet ook met mes en vork. En ik scheur ook geen zak open aan twee kanten en kijk ook geen tv tijdens het eten. Ik doe er wel mayonaise of satesaus bij.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje hamburger op. Helemaal "be like Ad". Maar wel zelfgemaakt.
hoe wilt hij anders kaarten krijgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zonder toestemming van Ad moet je dat absoluut niet doen.
Het is niet anders, maar adressen zijn vertrouwelijk.quote:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje hamburger op. Helemaal "be like Ad". Maar wel zelfgemaakt.
Helemaal mee eens. Maar goed Ad zet zijn hele hebben en houden op YouTube, dus dan is het natuurlijk niet heel opmerkelijk dat je geen controle meer hebt. Daarom is het heel dubbel dat hij klaagt over het niet krijgen van kaarten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is niet anders, maar adressen zijn vertrouwelijk.
Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand hier mijn adres kent en die geeft aan iemand anders, ook al is het zo goed bedoeld. Dat doe je niet.
Je hoort zelf controle te hebben op je eigen gegevens.
Nee ik eet wel aan tafel. Met mes en vork want anders vallen mijn uien er tussen uit. En ik eet nooit uit een zak, ook geen chips. Gruwel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook heel ver gaan. Een handdoek over mijn bovenlichaam kan nog, maar ik ga niet op de bank liggen eten. Daarvoor ben ik te trots. Ik eet ook met mes en vork. En ik scheur ook geen zak open aan twee kanten en kijk ook geen tv tijdens het eten. Ik doe er wel mayonaise of satesaus bij.
Sorry Ad.
Mee eensquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is niet anders, maar adressen zijn vertrouwelijk.
Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand hier mijn adres kent en die geeft aan iemand anders, ook al is het zo goed bedoeld. Dat doe je niet.
Je hoort zelf controle te hebben op je eigen gegevens.
Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:04 schreef Barrah het volgende:
[..]
Gewoon "Ad Looij, Zevenbergen" er op schrijven. Post doet de rest wel.
Ja eentje maar, dan zit ik vol. Zelfs geen frites erbij.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Eentje maar?
Ad kan er gemakkelijk drie op.
waarom zou je commisie delen met die lutsers?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:05 schreef chroestjov het volgende:
Is Patreon niets voor Ad? Daarmee kan hij structurele maandelijkse donaties binnen hengelen alsof het niets is.
Misschien maar aan Ad vragen wat dat is?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:11 schreef Sigaartje het volgende:
Huh???
![]()
https://www.clubheld2016.(...)reniging-zevenbergen
Hoe ironisch wil je het hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:11 schreef Sigaartje het volgende:
Huh???
![]()
https://www.clubheld2016.(...)reniging-zevenbergen
Kunstwerkje toch!quote:
Vrijwel elke dienst rekent commissies, PayPal ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
waarom zou je commisie delen met die lutsers?
Rabobank rekent niets voor inkomende SEPA transacties. Beter geeft Ad gewoon zijn rekeningnummer.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vrijwel elke dienst rekent commissies, PayPal ook.
Rekeningnummer delen is vragen om gedonder met automatische incasso en identiteitsfraude.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Rabobank rekent niets voor inkomende SEPA transacties. Beter geeft Ad gewoon zijn rekeningnummer.
Nee want je betaald al voor het pakket als geheel, bij PayPal betaal je per transactie. Of betaald de verkopende partij het.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Rabobank rekent niets voor inkomende SEPA transacties. Beter geeft Ad gewoon zijn rekeningnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |