abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 12:27:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_171268773
Voor Stefan Schipper komt een droom uit. Op zijn 47ste verjaardag fotografeert deze superfan zijn idolen: Kiss.



Hij schat het op 45 seconden. Amper een minuut krijgt Stefan Schipper om de geschminkte Gene Simmons, Paul Stanley, Tommy Thayer en Eric Singer - samen Kiss - vast te leggen. ,,Absoluut een record voor een bandshoot. Voor Metallica kreeg ik wel twee minuten."

De Vriezenvener is sinds zijn negende fan van de superband, onder meer bekend van I was made for lovin' you. Voor hun optreden in Ahoy zou hij de bandleden vijf minuten voor de lens krijgen. Zou. Het verkeer richting Rotterdam is op deze woensdag zó druk dat hij maar nipt de afgesproken tijd, zeven uur, lijkt te halen. ,,Het zal toch niet misgaan, dacht ik onderweg."

Schipper moet Kiss fotograferen voor de cover van Aardschok. Vanaf zijn vijftiende werkt hij voor de toonaangevende glossy voor hardrockfans. Door een misverstand komt Kiss niet in zijn vizier. ,,Mijn gevoel werd steeds slechter, mijn wereld stortte in."
Snel, sneller, snelst

Het wordt half negen. Schipper denkt zijn droomklus te kunnen schudden. Backstage wachten zeker 60 fans op een 'meet-and-greet'. Schipper kan wel door de grond zakken. Tot de bandmanager ingrijpt: eerst doen we de cover voor Aardschok, knauwt de Amerikaan.

Hij krijgt een hand en een 'boksje' (vuisten tegen elkaar) van de rockers. ,,Je idolen ontmoeten is lastig. Het kunnen ook klootzakken zijn." Dit vervaarlijke viertal blijkt de vriendelijkheid zelve. Gewillig laten ze zich tegen de deur naar het podium dirigeren. Beveiligers worden buiten beeld geposteerd. Stefan drukt af en af. ,,Incredible how fast you are", prijst de vaste Kiss-fotograaf. Zo snel werkt Schipper.



En Stefan Schipper ziet de hele show. ,,Geweldig." De band herdenkt de aanslag in Manchester en krijgt 10.000 woeste rockers stil. ,,Mooi dat ze dat doen."

Kiss staat dinsdag in dezelfde Arena in Manchester. En binnenkort op de cover van Aardschok.

:7 ^O^ 8-)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2017 @ 23:51:12 #2
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_171338903
En nog een goede foto geworden ook ^O^
Leuk dat het moment zélf ook is vastgelegd.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 09:01:36 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_171341978
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:51 schreef bukgeit het volgende:
En nog een goede foto geworden ook ^O^
Leuk dat het moment zélf ook is vastgelegd.
Zeker mooi :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:00:20 #4
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_171346115
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:51 schreef bukgeit het volgende:
Leuk dat het moment zélf ook is vastgelegd.
Ik dacht zonder die foto, dat Paul en Tommy even romantisch elkaars handje vasthielden. *;
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')