abonnement Unibet Coolblue
pi_171265208
Beste,
De laatste maand heb ik last van de symptomen zoals: overdag in slaapvallen bij ontspannende momenten, slaapverlamming (bij deze slaapverlamming vaak aan het einde ook levensechte dromen. Na deze aanvallen ben ik daarna vaak ook weer helemaal wakker. Verder word ik in de nacht vaak 1 tot 4 keer wakker, wel kom ik dan weer makkelijk in slaap. Ook heb ik last van kataplexie( dat bij hevige emoties me spieren wegvallen voor 1/2 seconden.) ook kan ik mij laatste tijd soms niet goed concentreren. verder ben ik gestopt met blowen, dit deed ik best veel, (2/4 per dag) alleen aangezien ik de symptomen van stoppen met blowen al gehad heb( hitte aanvallen, chagrijnig, niet in slaap kunnen vallen enzo.) weet ik bijna zeker dat dit het niet kan zijn. De huisarts dacht dat het mischien hier wel mee te maken had maar mij lijkt het sterk. Na wat pushen bij de huisarts heeeft hij me toch doorverwezen naar een neuroloog maar heb deze afspraak pas op 11 juli, duurt mij een beetje lang. Herkent iemand zich toevallig in mij en kan het mischien ook wat anders zijn dan narcolepsie?? Graag hoor ik reacties met eventuele opties of tips.
Mvg Quin
  zondag 28 mei 2017 @ 09:25:39 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_171265238
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 09:22 schreef Quinyyy het volgende:
verder ben ik gestopt met blowen, dit deed ik best veel, (2/4 per dag) alleen aangezien ik de symptomen van stoppen met blowen al gehad heb( hitte aanvallen, chagrijnig, niet in slaap kunnen vallen enzo.) weet ik bijna zeker dat dit het niet kan zijn.
IJzersterke logica.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Boks-Chick zondag 28 mei 2017 @ 09:27:59 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_171265260
Ik zal mijn glazen bol er even bij pakken, samen met alle glazen bollen van al onze mede FOK!kers! Dan komen we vast met het goede antwoord!

oh wacht.... :|W
lolwut
pi_171265784
Stop met koffie/caffeïne na de middag en stop met alcohol. Dat zijn de twee voornaamste slaapverstorende voedingsmiddelen

Het kan best zijn dat het afkicken van wiet nog uitwerking heeft op het slaapritme. Wiet beïnvloedt je slaapritme ook. En daarmee is het een soort slaapmiddel en alle slaapmiddelen zijn per definitie verslavend en daar moet je van afkicken. Je hebt lange tijd geblowd, dus dan kan het maar zo zijn dat je echt even tijd nodig hebt om weer normaal te slapen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 mei 2017 @ 10:17:16 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_171266079
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:02 schreef Jordy-B het volgende:
En daarmee is het een soort slaapmiddel en alle slaapmiddelen zijn per definitie verslavend en daar moet je van afkicken.
Wat?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171266247
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat?
Wiet zorgt ervoor dat je makkelijk in slaap valt. Daarmee is het een slaapmiddel. Alle slaapmiddelen zijn per definitie verslavend (omdat je lichaam afhankelijk wordt van de hulp met slapen).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 mei 2017 @ 10:26:45 #7
395200 deadprez
One more rail
pi_171266289
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

alle slaapmiddelen zijn per definitie verslavend.
Want?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171266293
Het stoppen met blowen zou wel je levensechte dromen kunnen verklaren. Stoppen met roken heeft een vergelijkbaar effect, maar bij (stoppen met) blowen vond ik dit effect zeer opvallend.

Verder laat ik het glazebollen voor dit keer aan BrandX over, daar ik helaas m'n eigen grazen bol dit weekend aan iemand had uitgeleend.

Succes TS :P
pi_171266313
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

alle slaapmiddelen zijn per definitie verslavend.
Er zijn altijd uitzonderingen. En er is een reden waarom 'alle' huidige slaapmiddelen voor gewenning zorgen. Verder bestaan er ook middelen waarvan je goed kunt slapen, maar die bijvoorbeeld meer bijwerkingen hebben dan de traditionele benzo's.
pi_171266315
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:26 schreef deadprez het volgende:

[..]

Want?
zie edit

Je wordt afhankelijk van het hulpmiddel om in slaap te komen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 mei 2017 @ 10:34:15 #11
395200 deadprez
One more rail
pi_171266422
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

zie edit

Je wordt afhankelijk van het hulpmiddel om in slaap te komen.
Ik vind het een beetje te kort door de bocht eerlijk gezegd. En het maakt alles een potentieel slaapmiddel en dus verslavend; er zijn ook een hoop mensen die een glas warme melk ( :r ) drinken om beter te kunnen slapen. Maar goed, ik snap je punt wel.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171266777
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 09:22 schreef Quinyyy het volgende:
kan het mischien ook wat anders zijn dan narcolepsie??
Op het gevaar af dat mijn glazen bol met deze hitte wat slecht is afgesteld, denk ik eerder aan hypochondrie. Het verhaal in de OP valt imho een beetje in de categorie "Ik moet wel eens een wind, ik heb bruine bonen gegeten, maar ik weet zeker dat dat er niets mee te maken heeft, kan het nog iets anders zijn dan darmkanker?"

-O-
pi_171266804
Je hebt lupus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171267128
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje te kort door de bocht eerlijk gezegd. En het maakt alles een potentieel slaapmiddel en dus verslavend; er zijn ook een hoop mensen die een glas warme melk ( :r ) drinken om beter te kunnen slapen. Maar goed, ik snap je punt wel.
en die hebben best moeite om in slaap te komen als de melk op is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171267175
Bedankt voor de reacties die serieus bedoeld waren. Ik ben een jaar geleden ook gestopt met blowen en toen had ik nergens last van, Alleen de afkickverschijnselen van blowen wat ik nu dus ook heb gehad. Na deze afkickverschijnselen kwamen pas de verschijnselen waarbij ik denk dat het bij narcolepsie hoort. als ik een beetje ga googlen zie ik nergens dat je opeens kataplexie en slaapverlammingen kan krijgen als je stopt met blowen. Nou begrijp ik wel dat me slaapritme mischien focked is en ik af en toe een slaperig kan zijn. Maar die slaapverlammingen bij bewustzijn en kataplexie opeens??
  zondag 28 mei 2017 @ 11:09:21 #16
395200 deadprez
One more rail
pi_171267180
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

en die hebben best moeite om in slaap te komen als de melk op is.
Ja, zoals ik al zei snap ik je punt, maar ik vind het een beetje devaluatie van de term 'verslaving'
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:11:09 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_171267208
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:09 schreef Quinyyy het volgende:
Bedankt voor de reacties die serieus bedoeld waren. Ik ben een jaar geleden ook gestopt met blowen en toen had ik nergens last van, Alleen de afkickverschijnselen van blowen wat ik nu dus ook heb gehad. Na deze afkickverschijnselen kwamen pas de verschijnselen waarbij ik denk dat het bij narcolepsie hoort. als ik een beetje ga googlen zie ik nergens dat je opeens kataplexie en slaapverlammingen kan krijgen als je stopt met blowen. Nou begrijp ik wel dat me slaapritme mischien focked is en ik af en toe een slaperig kan zijn. Maar die slaapverlammingen bij bewustzijn en kataplexie opeens??
Luister nou maar gewoon naar je huisarts en neuroloog en stop met googlen op je symptomen want daar komt toch altijd uit dat je kanker hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171267253
Dan noem je het afhankelijkheid. Het maakt geen verschil voor de strekking.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:13:20 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_171267261
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:12 schreef Jordy-B het volgende:
Dan noem je het afhankelijkheid. Het maakt geen verschil voor de strekking.
Akkoord.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171267264
+ als ik gewoon moe ben/ te weinig slaap heb gehad en vroeg ga slapen, slaap ik niet 10/30 minuten en voel me daarna weer prima. Maar dan slaap ik langer.
pi_171267423
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

Luister nou maar gewoon naar je huisarts en neuroloog en stop met googlen op je symptomen want daar komt toch altijd uit dat je kanker hebt.
*er kwam op mijn symptomen uit dat ik narcolepsie heb...
  zondag 28 mei 2017 @ 11:24:31 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_171267502
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:21 schreef Quinyyy het volgende:

[..]

*er kwam op mijn symptomen uit dat ik narcolepsie heb...
Dat zal allemaal best, maar dat verandert niets aan de rest van mijn post.

Wacht nou maar gewoon die afspraak met de neuroloog af, ik snap dat het kut is om daarop te wachten, maar wij kunnen je hiermee ook niet helpen verder.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171268280
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:09 schreef Quinyyy het volgende:
Bedankt voor de reacties die serieus bedoeld waren.
Geen dank ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:21 schreef Quinyyy het volgende:
*er kwam op mijn symptomen uit dat ik narcolepsie heb...
Luister naar deadprez. Want als je nog ff iets beter gaat googlen horen je symptomen bij een hersentumor. Of stress. Of aids. Of misschien gewoon heel simpel: je lichaam verzet zich tegen het gebrek aan blowen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Queller op 28-05-2017 14:50:00 ]
pi_171270048
Bedankt!! Ga ik het gewoon afwachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')