abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 mei 2017 @ 02:15:31 #101
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_171263533
quote:
15s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:07 schreef Asphyx het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er nou nog wat lekkers tussen ?

Wel de lusten niet de vasten.
pi_171263543
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bedrijven buigen mee met de culturele transformatie, waarom Rutte niet? :(
Bedrijven denken dat ze belangrijker zijn dan de burger, uiteindelijk bepaalt diegene die de burger 'controleert/bestuurd' wat er gebeurd.

DE burger is de machtigste component.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171263558
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwoah verspreid zet ik mijn idee daarover wel uit altijd hoor, weet ook niet meer precies wanneer en waar, zit ook al weer bijna 16 jaar op FOK!. Kan je nog wel leuke titeltjes aanwijzen uit mij pg verder hoor met zeer interessante discussie daaromtrent. Boekwerk an sich onderhand.
Maar goed de visie die ik ontwikkel heb is dat je dat geouwehoer over joden dit en dat en moet laten varen omdat het irreëel is. Het is zo belachelijk eigenlijk dat het absurd is geworden in onze cultuur, no steeds, en in de countercultuur van de complottheoretici.
Als het niet teveel moeite zou zijn. Hoeft niet vandaag, maar als je toevallig een keer zin hebt om er eentje terug te zoeken...graag. De laatste jaren (of iig het laatste jaar) heb ik je er niet echt iets over zien uitleggen. In elk geval geen uitleg waarom er niets achter de FED en zo gezocht hoeft te worden. Wel en vooral de claim, waarop je het nu ook weer terugbrengt, dat 'het' niet iets met joden van doen heeft. Maar het opvallende, en dat kan ik mij nog goed herinneren, is dat het een keertje ging over schaduwregeringen en zo ging, zonder dat het woordje jood was gevallen, en dat je het toen ook al afwees onder het mom van; 'we gaan het niet over joden hebben'. Op voorhand al. Wellicht omdat je bang bent dat de associatie er onherroepelijk bij zou komen. Maar daarom, vanwege die op te merken neiging van je, ben ik dus bang dat je de zaak an sich, dus los van het joodse, niet (of nooit) met de juiste bril benaderd hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 02:22:39 ]
pi_171263566
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Een Denk-ringbaardje zit te zeveren over Rutte en Ramadan en dan moet je het linken aan 'joden'?

Ik denk dan eerder aan 'laten zeveren' en negeren. Die Denk-gast snapt er namelijk helemaal niets van dan.
Dat laatste was een mislukt grapje. Met genoeg creativiteit kun je overal wel verbanden tussen vinden.
pi_171263583
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bedrijven denken dat ze belangrijker zijn dan de burger, uiteindelijk bepaalt diegene die de burger 'controleert/bestuurd' wat er gebeurd.

DE burger is de machtigste component.
De AH erkent zijn (nieuwe) doelgroep gewoon. Die poogt niet de burger 'te besturen' door een ramadan-etalage op te stellen.
pi_171263622
De onderste tweet in de OP zegt alles. Die vrouw heeft de username TurkseTulp. Dat is tevens het land waar ze thuishoort.

Verder is de ramadan in Nederland op geen enkele wijze een officiële feestdag of plechtigheid die door de premier geadresseerd moet worden. De gebruikelijke slachtofferrol van moslims kenden we al; niks nieuws onder de zon.
pi_171263637
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als het niet teveel moeite zou zijn. Hoeft niet vandaag, maar als je toevallig een keer zin hebt om er eentje terug te zoeken...graag. De laatste jaren (of iig het laatste jaar) heb ik je er niet echt iets over zien uitleggen. In elk geval geen uitleg waarom er niets achter de FED en zo gezocht hoeft te worden. Wel en vooral de claim, waarop je het nu ook weer terugbrengt, dat 'het' niet iets met joden van doen heeft. Maar het opvallende, en dat kan ik mij nog goed herinneren, is dat het een keertje ging over schaduwregeringen en zo ging, zonder dat het woordje jood was gevallen, en dat je het toen ook al afwees onder het mom van; 'we gaan het niet over joden hebben'. Op voorhand al. Wellicht omdat je bang bent dat de associatie er onherroepelijk bij zou komen. Maar daarom, vanwege die op te merken neiging van je, ben ik dus bang dat je de zaak an sich, dus los van het joodse, niet (of nooit) met de juiste bril benaderd hebt.
Het topic der topics met erg veel repercussies: FB / Holocaust-ban.

Ging anderhalf jaar aan discussie aan voor af en er volgde wat op, duurde uiteindelijk 2 jaar of zo.

Verder nog veel andere pareltjes van topics over andere zaken door anderen en ook mij. Zijn an sich mooie tijden, leuke en soms kuttige discussies op FOK!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 28-05-2017 02:46:50 ]
I´m back.
pi_171263686
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het topic der topics met erg veel repercussies: FB / Holocaust-ban.

Ging anderhalf jaar aan discussie aan voor af en er volgde wat op, duurde uiteindelijk 2 jaar of zo.
Die hele door jou hoogstpersoonlijk aangenaaide "Holocaust-ban", die een aantal users toen kreeg, sloeg werkelijk als een tang op een varken. :')

Ik blijf het 'apart' vinden dat je er een voorstander van lijkt te zijn om alles ter discussie te kunnen stellen, maar tegelijk in een ouderwets linkse kramp schiet als het om joden gaat. Nogal ongeloofwaardig en vooral erg onwetenschappelijk.
pi_171263694
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Die hele door jou hoogstpersoonlijk aangenaaide "Holocaust-ban", die een aantal users toen kreeg, sloeg werkelijk als een tang op een varken. :')

Ik blijf het 'apart' vinden dat je er een voorstander van lijkt te zijn om alles ter discussie te kunnen stellen, maar tegelijk in een ouderwets linkse kramp schiet als het om joden gaat. Nogal ongeloofwaardig en vooral erg onwetenschappelijk.
Zullen we het nog even dunnetjes overdoen?
Overigens hadden die lui hun bannetje gewoon even moeten uitzingen, was gewoon een spelletje wat dat betreft imho.
Mis die lui best wel ook. En dan bedoel ik sjun & lucida.

We hebben ook enorm gelachen hier thuis hoor, hebben met lucy wel een prank willen uithalen... alleen yvonne weet daar van, maar man we hebben hier wel gegierd van het lachen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 28-05-2017 02:53:04 ]
I´m back.
  zondag 28 mei 2017 @ 02:51:48 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171263722
Moslims verdienen helemaal niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171263762
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 02:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zullen we het nog even dunnetjes overdoen?
Overigens hadden die lui hun bannetje gewoon even moeten uitzingen, was gewoon een spelletje wat dat betreft imho.
Een spelletje? Dan had Aaahikwordgek dus gewoon 100% gelijk toen hij over jou schreef:
quote:
Het gaat de entiteit niet eens om de geschiedenis, waarom zou die anders dit topic in feedback openen? Nee, hij wil de crew vertellen dat iedereen die hem tegenspreekt een ban krijgt en dat over de rug van 6 miljoen Joden, how pathetic.
Je vergeet trouwens even dat je hun een perm-ban aangenaaid had. Dus "hun bannetje even uitzingen" was er niet bij.
quote:
Ik mis die lui best wel ook. En dan bedoel ik sjun & lucida.
Daar is het nu te laat voor heh. Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet eens meer leven.

Enfin, het gaat mij er vooral om dat je er na al die jaren nog steeds hetzelfde in lijkt te staan: alles mag besproken worden, behalve enige vorm van kritiek op de joden of zelfs maar een kritische kanttekening bij wat dat volk heeft meegemaakt. Waarom eigenlijk?
pi_171263798
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Een spelletje? Dan had Aaahikwordgek dus gewoon 100% gelijk toen hij over jou schreef:

[..]
Nee, dat is onzin, ik ben dezelfde mening nog steeds toegedaan.
quote:
[..]

Daar is het nu te laat voor heh. Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet eens meer leven.
Hoezo? Zouden ze dood zijn dan?
quote:
Enfin, het gaat mij er vooral om dat je er na al die jaren nog steeds hetzelfde in lijkt te staan: alles mag besproken worden, behalve enige vorm van kritiek op de joden of zelfs maar een kritische kanttekening bij wat dat volk heeft meegemaakt. Waarom eigenlijk?
Ja, nou ja dat is wmb idd een hoax. Zoals ik al zei het is een gekke hoax, die heel gek steeds weer toch opduikt. Het lijkt wel alsof de joden, een volkje van amper 16 miljoen, idd de ultieme scapegoat is tussen gristenen en moslims. Zeker dat wat sjun & lucy probeerden duidelijk te maken: dat de Holocaust gebruikt wordt om de moslims multicultureel te laten accepteren en dat s&l in de discussie dan maar de Holocaust bagatelliseren omdat ze een gevaar zien in de islam is echt werkelijkwaar... Die Holocaust is een historisch vaststaand gegeven, daar kun je niet in gaan bagatelliseren omdat je de moslims niet leuk vindt. Snap je dat?
I´m back.
pi_171263829
quote:
Op zondag 28 mei 2017 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
(...)
Hoezo? Zouden ze dood zijn dan?
(...)
Aaahikwordgek is overleden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 03:15:36 ]
pi_171263850
quote:
6s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Aaahikwordgek is overleden, bij mijn weten.
Ja, klopt idd, in 2008. Hij had me vergeven vlak voor zijn dood. Maar dat toch weer ingetrokken. Hij was jong nog 37. Respecteerde hem wel toch uiteindelijk. Vaak zijn de mensen waar tegen je de meeste strijd hebt ook een soort vrienden van je, denk ik.

Maar s&l? Ik heb wel gezocht naar ze, af en toe. Heb in dit forum ook wel al gezegd dat ik min of meer van mening veranderd ben door IS. Niet over de Holocaust uiteraard. Maar ze zijn niet teruggekomen.
I´m back.
pi_171263865
quote:
Op zondag 28 mei 2017 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, klop idd, in 2008. Hij had me vergeven vlak voor zijn dood. Maar dat toch weer ingetrokken. Hij was jong nog 37. Respecteerde hem wel toch uiteindelijk. Vaak zijn de mensen waar tegen je de meeste strijd hebt ook een soort vrienden van je, denk ik.

Maar s&l? Ik heb wel gezocht naar ze, af en toe. Heb in dit forum ook wel al gezegd dat ik min of meer van mening veranderd ben door IS. Niet over de Holocaust uiteraard. Maar ze zijn niet teruggekomen.
Sowieso lezen die oude topics terug als vergane glorie. ;(
pi_171263872
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat is onzin, ik ben dezelfde mening nog steeds toegedaan.

[..]

Hoezo? Zouden ze dood zijn dan?

[..]

Ja, nou ja dat is wmb idd een hoax. Zoals ik al zei het is een gekke hoax, die heel gek steeds weer toch opduikt. Het lijkt wel alsof de joden, een volkje van amper 16 miljoen, idd de ultieme scapegoat is tussen gristenen en moslims. Zeker dat wat sjun & lucy probeerden duidelijk te maken: dat de Holocaust gebruikt wordt om de moslims te laten accepteren en dat ze dan maar de Holocaust bagatelliseren omdat ze een gevaar zien in de islam is echt werkelijkwaar... Die Holocaust is een historisch vaststaand gegeven, daar kun je niet in gaan bagatelliseren omdat je de moslims niet leuk vindt. Snap je dat?
Zoals ik al schreef: je zit er dus inderdaad nog op precies dezelfde ouderwets linkse, onwetenschappelijke manier in als destijds.

Ook hoe je er nu weer over schrijft is ongeveer van hetzelfde ouderwets linkse niveau als de "discussie" die destijds tot de zgn. "affaire Buikhuisen" leidde: m.b.t bepaalde onderwerpen weet Ryan3 het per definitie beter. En als je het er niet mee eens bent dan "snap je het niet", zogenaamd, en word je desnoods als staatsgevaarlijk persoon weggezet. :')
pi_171263873
quote:
6s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:21 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Sowieso lezen die oude topics terug als vergane glorie. ;(
Ja, ergens wel weer leuk toch. Leuke discussie lang geleden ook.
I´m back.
pi_171263878
Ik ben verbouwereerd. We waren tot de overeenkomst gekomen het niet over joden te hebben en dat jij in plaats daarvan een uitleg over waarom er niets in de schaduw te vinden is zou delen. Waarom kom je vervolgens in godsnaam met een (FB) topic over holocaustontkenners aanzetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 14:12:32 ]
pi_171263881
quote:
Op zondag 28 mei 2017 03:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ergens wel weer leuk toch. Leuke discussie lang geleden ook.
Het illustreert de teloorgang zo duidelijk.
pi_171263891
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef: je zit er dus inderdaad nog op precies dezelfde ouderwets linkse, onwetenschappelijke manier in als destijds.

Ook hoe je er nu weer over schrijft is ongeveer van hetzelfde ouderwets linkse niveau als de "discussie" die destijds tot de zgn. "affaire Buikhuisen" leidde: m.b.t bepaalde onderwerpen weet Ryan3 het per definitie beter. En als je het er niet mee eens bent dan "snap je het niet", zogenaamd, en word je desnoods als staatsgevaarlijk persoon weggezet. :')
Nee, dat met Buikhuizen is sws onzin, want ik geloof dat met criminaliteit wel degelijk bepaalde overerfbare of verworven defecten aan de prefrontale kwab een rol spelen. Heb ik nog discussie in die tijd gehad met OllieA, die ook net aanwezig is, volgens mij, alhoewel hij niet meer wil FOK!ken ivm de hersenen van Ulrike Meinhof. Ik zat meer dan tien jaar geleden dus al op de lijn Buikhuizen.
Mbt de Holocaust idd, volg ik de historische wetenschap gewoon, dus dan begrijp ik niet wat het probleem is.
I´m back.
pi_171263899
quote:
6s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:24 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Het illustreert de teloorgang zo duidelijk.
Moed houden, zijn nog steeds heel leuke discussies. Sommige dingen zijn wel minder, maar vooruit zo gaat het nu eenmaal.
I´m back.
pi_171263979
Ik ben inderdaad wel aangeslagen door het feit dat Rutte dit bewust nalaat. Naar begin van de ramadan zo helaas.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_171264031
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat met Buikhuizen is sws onzin, want ik geloof dat met criminaliteit wel degelijk bepaalde overerfbare of verworven defecten aan de prefrontale kwab een rol spelen. Heb ik nog discussie in die tijd gehad met OllieA, die ook net aanwezig is, volgens mij, alhoewel hij niet meer wil FOK!ken ivm de hersenen van Ulrike Meinhof. Ik zat meer dan tien jaar geleden dus al op de lijn Buikhuizen.
Het gaat me er helemaal niet om wat jij persoonlijk wel of niet gelooft. Het gaat me erom dat jij exact hetzelfde onwetenschappelijke (in mijn ogen zeer verwerpelijke) mechanisme gebruikt om bepaalde meningen uit te sluiten, als dat destijds bij de affaire Buikhuisen door de linksen werd gehanteerd om die wetenschapper de mond te snoeren.
quote:
Mbt de Holocaust idd, volg ik de historische wetenschap gewoon, dus dan begrijp ik niet wat het probleem is.
Het verbaast me niet meer dat je het niet begrijpt. Je gaat het ook nooit meer begrijpen ook, vrees ik. Dus laat maar.
pi_171264046
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:23 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben verbouwereerd. We waren tot de overeenkomst gekomen het niet over joden te hebben en dat jij in plaats daarvan een uitleg over waarom er niets in de schaduw te vinden is zou delen. Waarom kom je vervolgens in godsnaam met met een (FB) topic over holocaustontkenners aanzetten?
Topic der topics. Zijn zoveel andere interessante topics idd. Maar dit was toen even het hoogtepunt. Er was behoorlijk groot gevolg op dit topic. Mensen kregen idd een ban. Gingen klonen, werden geband, gingen door met klonen, weer geband en tot slot een permban. Men ging een eigen forum Voorbij-FOK! beginnen dat zeker paar jaar in verschillende formats doormodderde. Het waren aparte tijden.
Had ik net daarvoor alle #filo's nog tegen me in het harnas gejaagd, wat ook weer heel apart was btw. Behoorlijk wat flame topics gemaakt.
Waren wel tijden en tussendoor had je mooie discussies, opkomst Fortuyn etc.
Enfin leuke tijden, wat Treinhomo bedoelt wrs.
I´m back.
pi_171264109
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het gaat me er helemaal niet om wat jij persoonlijk wel of niet gelooft. Het gaat me erom dat jij exact hetzelfde onwetenschappelijke (in mijn ogen zeer verwerpelijke) mechanisme gebruikt om bepaalde meningen uit te sluiten, als dat destijds bij de affaire Buikhuisen door de linksen werd gehanteerd om die wetenschapper de mond te snoeren.

[..]

Het verbaast me niet meer dat je het niet begrijpt. Je gaat het ook nooit meer begrijpen ook, vrees ik. Dus laat maar.
Nee, als je de Holocaust opnieuw wil ontkennen of bagatelliseren dan ben je idd niet aan het goede adres bij mij. Verder wil ik niemand zijn stem ontnemen, alhoewel ik niet een voorstander ervan ben dat men op FOK! een vrijplaats heeft om de Holocaust een beetje te gaan lopen ontkennen dus, omdat men toevallig moslims niet zo aardig vindt. Dat kun je echt via andere argumentatie ook aannemelijk maken, behalve de obsessie die sommige mensen hebben met joden dus. Verder maak je niet echt een coherent punt imho. Tov wat daar geschiedde in dat topic ben ik idd dus niet veranderd. En ja, ik ben ook nog steeds links idd, bummer, maar ik ben wrs al vaker voor nazi uitgescholden dan jij op the internets. En ja in feite doe jij dat nu ook weer.

Voor ik het vergeet: leg jij mij nou eens uit waarom ik nog steeds onder dezelfde naam post als op 7 juli 2001, de datum waarop ik me geregd heb en jij al weer je hoeveelste usernaam en idnummer hebt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 28-05-2017 04:01:56 ]
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')