abonnement Unibet Coolblue
pi_171259558
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

bullshit
waarom?
pi_171259562
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:10 schreef maffehenkie het volgende:
Nou kijk, roken IS slecht. Voordelen wegen zeker niet op tegen de nadelen en kosten.

Maar toch..

- Het geeft me de mogelijkheid om op feestjes even naar buiten te gaan
- Rokers zijn net weer even een ander gezelschap. Niet anders-anders. Maar een andere samenstelling. Geeft weer wat andere gespreksstof. Is zeker een voordeel.
- Even naar buiten gaan is lekker. Misschien door m'n ad(h)d maar binnen altijd gekakel enzo. Te veel herrie. Ga me dan al gauw mentaal afsluiten. Als het iets rustiger is helpt dat.
- Roken geeft structuur aan je dag. Stoppen is dus idd vooral een structuur/gewoonte dingetje, veel meer dan de nicotine verslaving. Als je stopt is je structuur weg.
- Roken geeft me de kans even uit de "sleur" te gaan. I.p.v. gekke dingen doen of krassen of spiegels kapot slaan of wat dan ook ga ik roken. Niet dat roken gezond is, maar soms wel de gezonde(re) keuze afhankelijk van de alternatieven.
- Roken brengt je in een andere setting. Balkon, buiten, lucht, wind, mensen, auto's. Andere setting geeft me andere ideeën. Soms handig voor studie, of projectjes waar ik mee bezig ben.

DUS: roken is niet ALLEMAAL slecht. Als ik een week gestopt ben merk ik dat ik prima zonder kan. Maar toch, kleine trigger, en je begint weer van voor af aan.

Dat was mijn werkstuk. Zijn er nog vragen? :D
Je kunt ook naar buiten zonder te roken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:12:59 #78
138448 PeZu
Suspended animation
pi_171259566
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:10 schreef maffehenkie het volgende:
Nou kijk, roken IS slecht. Voordelen wegen zeker niet op tegen de nadelen en kosten.

Maar toch..

- Het geeft me de mogelijkheid om op feestjes even naar buiten te gaan
- Rokers zijn net weer even een ander gezelschap. Niet anders-anders. Maar een andere samenstelling. Geeft weer wat andere gespreksstof. Is zeker een voordeel.
- Even naar buiten gaan is lekker. Misschien door m'n ad(h)d maar binnen altijd gekakel enzo. Te veel herrie. Ga me dan al gauw mentaal afsluiten. Als het iets rustiger is helpt dat.
- Roken geeft structuur aan je dag. Stoppen is dus idd vooral een structuur/gewoonte dingetje, veel meer dan de nicotine verslaving. Als je stopt is je structuur weg.
- Roken geeft me de kans even uit de "sleur" te gaan. I.p.v. gekke dingen doen of krassen of spiegels kapot slaan of wat dan ook ga ik roken. Niet dat roken gezond is, maar soms wel de gezonde(re) keuze afhankelijk van de alternatieven.
- Roken brengt je in een andere setting. Balkon, buiten, lucht, wind, mensen, auto's. Andere setting geeft me andere ideeën. Soms handig voor studie, of projectjes waar ik mee bezig ben.

DUS: roken is niet ALLEMAAL slecht. Als ik een week gestopt ben merk ik dat ik prima zonder kan. Maar toch, kleine trigger, en je begint weer van voor af aan.

Dat was mijn werkstuk. Zijn er nog vragen? :D
allemaal zaken die met niet roken ook prima kunnen :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:12:59 #79
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259567
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:12 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

waarom?
voor al die punten die je noemt heb je geen sigaret nodig.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259609
Nja. Soms wel, soms niet. Vervelende is dat ik roken ook gewoon kut vind. En daarom verdiept het soms juist je kutte gevoel. zo van "kut weer pakje gekocht bah bah".

Maar er zijn voordelen. Op feestjes elk half uur naar buiten gaan zonder te roken is awkward beetje wel
pi_171259611
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:11 schreef Jayda het volgende:

[..]

2 jaar, wow! :o Ik was er wel vrij snel overheen, geloof ik. Paar maanden of zo? Alleen als ik gedronken heb, krijg ik nog (veel) zin in een sigaret. Maar ik drink nu ook niet meer heel vaak. Niet Dankzij de Brijder overigens, wat een dombo's werken daar (niet allemaal hoor, maar de doos die mij begeleidde was echt een lachertje). :|W
Ik kan nog steeds op meer dan honderd meter afstand ruiken als er gerookt wordt.
pi_171259643
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

De positieve werking van cannabis staat in ieder geval buiten kijf, het is domweg goed spul. :+
Dat van die neusshot was trouwens ook serieus. Als je zelf niet rookt, maar het effect wél een keer wilt ervaren, is het een goed alternatief.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2017 @ 23:16:04 #83
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_171259644
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:17:01 #84
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259677
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:14 schreef maffehenkie het volgende:
Nja. Soms wel, soms niet. Vervelende is dat ik roken ook gewoon kut vind. En daarom verdiept het soms juist je kutte gevoel. zo van "kut weer pakje gekocht bah bah".

Maar er zijn voordelen. Op feestjes elk half uur naar buiten gaan zonder te roken is awkward beetje wel
of je nu naar naar buiten gaat met een sig tussen je klauwen of een appel of helemaal niets, ik zie niet wat er awkward aan is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259687
Komt nog bij dat roken in bepaalde (buitenlandse) settings haast een cultuur-necessity is. Niet dat ik daarom blijf (BLEEF!!!) roken, maar daar begon het wel mee.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:17:27 #86
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259696
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:15 schreef Jayda het volgende:

[..]

Dat van die neusshot was trouwens ook serieus. Als je zelf niet rookt, maar het effect wél een keer wilt ervaren, is het een goed alternatief.
wat is dat dan? De geur opsnuiven?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259697
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds op meer dan honderd meter afstand ruiken als er gerookt wordt.
Hahaha, ik ook wel zo ongeveer, maar da's meer omdat m'n gehoor en zicht vrij slecht zijn geworden. Sindsdien is m'n reukvermogen bizar goed ontwikkeld. :+
pi_171259704
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

of je nu naar naar buiten gaat met een sig tussen je klauwen of een appel of helemaal niets, ik zie niet wat er awkward aan is.
Ja is wel waar wat je zegt misschien. Maar ik vergeet dan ook naar buiten te gaan als ik niet rook. En als er rokers zijn ga je direct meeroken. Dus dan val je weer terug
pi_171259746
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:17 schreef maffehenkie het volgende:
Komt nog bij dat roken in bepaalde (buitenlandse) settings haast een cultuur-necessity is. Niet dat ik daarom blijf (BLEEF!!!) roken, maar daar begon het wel mee.
In Syrië is roken één van de minst gevaarlijke dingen die je kunt doen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:19:18 #90
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259752
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:17 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

Ja is wel waar wat je zegt misschien. Maar ik vergeet dan ook naar buiten te gaan als ik niet rook. En als er rokers zijn ga je direct meeroken. Dus dan val je weer terug
als je vergeet om naar buiten te gaan dan is het binnen blijkbaar ook zo leuk dat je er niet eens aan denkt. Is toch goed?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259753
NIET ZO HATEN roken is slecht maar heeft echt wel voordelen gewoon vind ik niet dat het zonder roken NIET KAN! MAaar zonder roken is dat gewoon lastiger.
pi_171259772
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

In Syrië is roken één van de minst gevaarlijke dingen die je kunt doen.
Haha. Heeft me m'n enige blauwe plek daar opgeleverd :')
Achterlijk kutjournalistje mij te volgen ik roken hij janken "WANT BENZINE TANK STATION WEET IK VEEL" hij mij meppen hahaha wat een debiel :')
pi_171259796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

als je vergeet om naar buiten te gaan dan is het binnen blijkbaar ook zo leuk dat je er niet eens aan denkt. Is toch goed?
Nee binnen sluit ik me af ga ik naar dromenland zeg ik "ja amen" maar ben mentaal aan het snurken :D
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2017 @ 23:20:52 #94
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_171259798
Ieder het zijne/hare, maar ik ben een tevreden roker.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:21:12 #95
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:20 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

Nee binnen sluit ik me af ga ik naar dromenland zeg ik "ja amen" maar ben mentaal aan het snurken :D
op een feest??
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259813
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ieder het zijne/hare, maar ik ben een tevreden roker.
Geniet ervan. Ik was net als jij tot voor kort. Maar nu weet ik beter :)
pi_171259816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:17 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

Ja is wel waar wat je zegt misschien. Maar ik vergeet dan ook naar buiten te gaan als ik niet rook. En als er rokers zijn ga je direct meeroken. Dus dan val je weer terug
Gewoon niet meer naar feestjes gaan. Ben je gelijk af van dat slappe gelul rond een tafel vol kaas en worst of hippe komkommerhapjes die niet te hachelen zijn.
pi_171259827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

op een feest??
Ja juist. Te druk. Te veel. Dus afsluiten
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:21:53 #99
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171259834
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ieder het zijne/hare, maar ik ben een tevreden roker.
en pizza eter ^O^
Ik heb die bodem nog steeds niet gescoord.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171259835
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat is dat dan? De geur opsnuiven?
Ja zoiets, of dat de ander een hijs van de joint neemt, zijn/haar handen aan de zijkanten van jouw mond/neus zet (als je begrijpt wat ik bedoel, het klinkt nu heel raar :P ) en de rook langzaam uitblaast. Jij inhaleert dat vervolgens met je neus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')