abonnement Unibet Coolblue
pi_171261487
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171261501
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er is hier geen bewijs voor je claim te vinden. Wat ik al dacht. Het is slechts gissen.
Moslim?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171261507
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:11 schreef NgInE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben Aleviet en die vasten 3 dagen in deze maand beginnende bij de dag dat de Koran is geopenbaard.

Dit jaar ga ik proberen te vasten want ik erger mij aan mezelf dat ik 1 dag al too much vind.

#tmi.
pi_171261526
quote:
15s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Moslim?
Alhamdulillah
pi_171261551
quote:
Weinig verrassend. Ik hoorde het al aan de toon van die kerel van die moskee en hoe die daar over ''hate-crimes'' stond te praten.
pi_171261622
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die politiestaat is er allang. Waarom denk je dat hem nu 3 maanden voorwaardelijk boven het hoofd hangt? Je kan maanden vrij rond lopen als verdachte van (meervoudige) verkrachting, maar owee als je met een camera bij de rechtbank staat. Nee, dan wordt je van je bed gelicht.
Wie, die man die klaagt over het feit dat Rutte iets niet doet wat in zijn voordeel is? Dat doet Rutte bij bijna iedereen, dus dat is niet persoonlijk.
Mensen uit hun bed halen gebeurt alleen als er echt haast achter zit lijkt mij.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171261629
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:59 schreef Hamzoef het volgende:
Over (extreem rechtse) hooligans gesproken...
Ook over Tommy Robinson bestaat in Nederland niet echt een genuanceerd beeld, hij krijgt steeds meer gelijk....

Hij zit niet meer bij de European Defence League, die hij zelf heeft opgericht.
Interessante BBC docu: When Tommy met Mo (is wel te vinden op YouTube)
quote:
When Tommy Robinson, then leader of the EDL, met Mo Ansar, the Muslim who campaigned to ban the EDL, on BBC One's The Big Questions, it turned out to be the encounter that changed everything.

Ansar challenged Robinson's knowledge of Islam and offered to show him how real British Muslims live and what they actually believe in.

Following the pair as each shows the other his view of British Islam, the film reveals that Ansar was present at an EDL street protest in May and was also the first Muslim to address the EDL. It shows Robinson as he visits Walsall Mosque and meets with one of Britain's leading Muslim scholars, Shaykh Ibrahim Mogra. The former leader of the EDL also debates the burqa and niqab with Muslim politician Salma Yaqoob, and discusses the Qur'an with noted Islamic commentators including Islamic scholar Dr Usama Hasan and historian Tom Holland.

The programme uncovers the full story of how Robinson came to his decision to leave the organisation he founded; the moment he first met Maajid Nawaz from Quilliam; the counter-extremism think tank who helped facilitate his stepping down; and it questions whether this is just a change of tactics or the beginning of a new Tommy Robinson.
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:08 schreef NgInE het volgende:
De Britse en xenofobischere versie van Alex Jones!
Extremisme moet wel bestreden worden, maar het gaat te ver om te zeggen dat inwoners van Engeland ''mogelijke vijandige soldaten'' zijn.
Dat er heel wat van die "mogelijke vijandige soldaten" in de UK zijn, dan weten de veiligheidsdiensten daar ondertussen wel hoor. Ook die in Manchester was al bekend bij hun.......
quote:
Dan zijn die mensen al schuldig nog voordat er bewijs voor zo een claim is. Dan wordt je gearresteerd omdat je misschien in de toekomst een misdaad zou kunnen begaan en dan drijf je dus af naar een politiestaat.
Die enige die jammer genoeg vaak lastig gevallen word door de politie zonder reden is Tommy zelf, en soms alleen maar omdat hij ergens op straat aanwezig is.
pi_171261653
Zou dit dan de laatste aanslag geweest zijn in West-Europa? Als ras-optimist blijf ik erin geloven. Vanaf nu staan joden, christenen, moslims, ongelovigen, homo's, Hells Angels en linkse mutsen hand in hand, samen voor een betere wereld. We vieren samen het Suikerfeest en de intocht van Sinterklaas (met clownspieten, iedereen doet een beetje water bij de wijn) en we hebben het allemaal goed en zijn gelukkig saampjes.
standaarddrinker
pi_171261669
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er is hier geen bewijs voor je claim te vinden. Wat ik al dacht. Het is slechts gissen.
Je leesvaardigheid is gewoon niet goed genoeg. 17% van Europese moslims wil homoseksualiteit een misdaad maken. Imho is de politie op zoenende homo's afsturen gewelddadig. Er zijn meer dan 5 miljoen moslims in Europa dus er zijn miljoenen mensen die geweld tegen homo's ok vinden.
pi_171261682
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:18 schreef bluemoon23 het volgende:

Dat er heel wat van die "mogelijke vijandige soldaten" in de UK zijn, dan weten de veiligheidsdiensten daar ondertussen wel hoor.

[..]

Die enige die jammer genoeg vaak lastig gevallen word door de politie zonder reden is Tommy zelf, en soms alleen maar omdat hij ergens op straat aanwezig is.
Tja, hij is wel een paniekzaaier natuurlijk. Ik word al nerveus als ik naar die gast kijk, hij zou meer moeten blowen.
Ik heb geen idee hoe de aanslag in Manchester kon gebeuren, aangezien meerdere mensen de politie hadden gewaarschuwd voor die gast. Als je als politie dat soort signalen uit de omgeving van iemand opvangt, dan moet je daar vandaag de dag wel goed op reageren.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171261697
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Alhamdulillah
Superfijn voor jou, jij tolerantie pleitende broeder. ^O^

Vraagjes; waarom zijn religieuze uitingen anders dan islam verboden in het geografische hart van jouw religie?
Waarom is het voor niet-moslims verboden om mekka en medina te betreden?
Waarom worden afvalligen ter dood veroordeeld?
Waarom segregeren jullie hier?

Graag antwoord op deze prangende vragen zodat ik moslims niet meer als kut volk hoef te zien. Bvd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171261778
quote:
3s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:21 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, hij is wel een paniekzaaier natuurlijk. Ik word al nerveus als ik naar die gast kijk, hij zou meer moeten blowen.
Hij leeft er middenin, hè. Als hij met een camera naar die verkrachters toeloopt dan roepen ze tegen hem; 'Come to...bruh'. En dan kan Tommy alleen zeggen; 'I live in ...'. Wij kunnen het eea van een afstandje nuanceren, maar voor hem is dat geen optie meer; hij heeft zich, met alle risico's van dien, toegewijd aan het openbaren van alle problematiek, en ik ben hem daar meer dan dankbaar voor - en ik kan het hem daarom ook wel vergeven dat hij dingen soms wat hysterisch uitdrukt. Hij zaait daar wellicht paniek mee, maar ik geloof niet dat het geveinsd is. Hij ervaart het echt zo, denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 00:26:54 ]
pi_171261792
Hoeveel topicreports zal dit topic al gehad hebben van nazaten van NSB'ers?
standaarddrinker
  zondag 28 mei 2017 @ 00:31:22 #239
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_171261886
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit dan de laatste aanslag geweest zijn in West-Europa?
_O-


Nee, helaas.
pi_171261905
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit dan de laatste aanslag geweest zijn in West-Europa?
Hehe, nou ja, er zijn er iig alweer wat voorkomen nav de laatste politie-acties. Dat vergeten mensen ook wel eens; de gelukte aanslagen zijn maar een fractie van het geheel. Die lijstjes van *attacks last...* zouden eigenlijk verdubbeld mogen worden.
pi_171261934
Het zijn wel allemaal trieste aanslagen met bommetjes en gejatte vrachtwagens. 9/11 was de beste aanslag ever, met vliegtuigen, landmarks die instortten, alles. Sindsdien is alles maar relatief kleinschalig, 9/11 is nooit meer overtroffen. Terroristen van nu zijn paupers.
standaarddrinker
  Beste debater 2022 zondag 28 mei 2017 @ 00:34:26 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171261938
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel topicreports zal dit topic al gehad hebben van nazaten van NSB'ers?
Word je nooit moe van jezelf?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171261946
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Word je nooit moe van jezelf?
Je hebt een TR gemacht hè.
standaarddrinker
  Beste debater 2022 zondag 28 mei 2017 @ 00:35:23 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171261964
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je hebt een TR gemacht hè.
Nee, ik heb liever dat mensen zich zo openlijk uiten als mogelijk... laat zien waar we mee te maken hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171261978
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, ik heb liever dat mensen zich zo openlijk uiten als mogelijk... laat zien waar we mee te maken hebben.
Ik zit achter 7 proxies.
standaarddrinker
  zondag 28 mei 2017 @ 00:35:49 #246
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_171261980
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn wel allemaal trieste aanslagen met bommetjes en gejatte vrachtwagens. 9/11 was de beste aanslag ever, met vliegtuigen, landmarks die instortten, alles. Sindsdien is alles maar relatief kleinschalig, 9/11 is nooit meer overtroffen. Terroristen van nu zijn paupers.
Het is een beetje wachten op de next best thing. Kerncentrale e.d.
pi_171261995
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mweh. Ben fok moe merk ik. Discussies zijn zo low van niveau dat ik 9 van de 10 reacties negeer. Ze lezen wat ze willen lezen hier.
Het is ook allemaal confronterend, denk ik, als je beseft dat zelfs Tommy Robinson wel punten heeft. Ik ben een keurige nette "liberal" en in feite nog steeds, maar die mensen hebben gewoon wel punten. Het klopt wel wat ze zeggen.
I´m back.
  Beste debater 2022 zondag 28 mei 2017 @ 00:36:28 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171262001
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik zit achter 7 proxies.
Ga een hobby zoeken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171262089
Of een keertje een mooie aanslag in Nederland. In Amsterdam is het altijd megadruk, daar een paar bommetjes af laten gaan dan heb je zo een tiental dikke toeristen te pakken. Als je dan bij het Anne Frankhuis gaat schieten heb je ook een symbolische daad verricht bij een Joods icoon. Dan gaat Rutte spreken over dat we met meer zijn en dat we ons niet laten verdelen enzo en gaan we samen een minuut stilte inlassen, dat zal ze leren.
standaarddrinker
pi_171262093
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn wel allemaal trieste aanslagen met bommetjes en gejatte vrachtwagens. 9/11 was de beste aanslag ever, met vliegtuigen, landmarks die instortten, alles. Sindsdien is alles maar relatief kleinschalig, 9/11 is nooit meer overtroffen. Terroristen van nu zijn paupers.
3 torens met 2 vliegtuigen zelfs! Dat waren niet zomaar terroristen, maar islamitische magiërs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 00:43:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')