abonnement Unibet Coolblue
pi_171244098
Er zat me toch een dikke bromvlieg hier joh echt niet normaal. Maargoed. Heb electrische mepper gepakt en dat beest flink gegrild.

Meestal gril ik dan nog even door, dan komt er zo'n rookwolkje af. Dan weet je zeker dat hij dood is. Maar het ruikt niet altijd heel lekker. Is het eigenlijk veilig die dampen in te ademen?

Thanks :)

ps
Ik ben namelijk gestopt met roken dus wil niet de ene slechte gewoonte voor de andere inruilen
pi_171246608
hoi een bepaalde geurmolecuul kan zich diep en diep en diep nestellen ergens in het gedeelte tussen je neus reuk flappen en ook je hersens penetreren, de geurmolecuul blijft daar dan zitten en dat kan jaren of decenia lang zijn, en komt dan opeens vrij precies op een moment dat je er net geen zin in hebt, bijv tijdens het beffen op tijdens het toetje na het eten met kerst!

Ergo : nooit inademen dus, tenzijn je geen keuze hebt,

maar elk nedeel heeft ook een voordeel, als iemand nu ooit aan je vraagt hoe een gebraden bromvlieg ruikt dan kan jij daar mooi een essaytje over typen. en dan zullen mensen erg blij met jouw zijn omdat jij iets weet wat zij niet weten,.
pi_171246964
Vreemd luchtje aan deze situatie dus. Thanks posse.

Maar mag slotje, ik rook weer dus vraag is niet meer relevant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')