abonnement Unibet Coolblue
pi_171515867
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er is ook een filmpje dat die reporter terugkeert naar Mosul en de familie bezoekt waar ze hebben geschuild. Het huis van de buren dat werd gebombardeerd zat vol met burgers.
tja...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171515895
QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 22:18:52 SE. #Damascus: pro-Regime forces took over Tell Abed from #FSA. reageer retweet
Charles_Lister twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 20:44:34 Wow - the U.S. struck pro-#Assad forces again near al-Tanf in #Syria earlier today. A group of “60 soldiers” was targeted reageer retweet
de kneuzen gaan ook weer eens iets doen...

QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 23:28:04 #Daraa: #FSA & Hauran groups under Southern Front banner declared general mobilization to counter-pro-Regime forces in #Daraa. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171516220
IS pakt weer nieuwe strategische posities terug in west Mosul en voert zelfs een aanval uit in de Tawra wijk die volledig onder controle staat van Iraakse troepen.
pi_171521801
nice :9

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 07-06-2017 om 12:36:14 S. #Syria: US-led Coalition carried out yesterday multiple airstrikes on #Iran|ian-led forces heading to Al-Tanf. https://t.co/DG37keBPwF reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171521878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:08 schreef JubaUrbicus het volgende:
IS pakt weer nieuwe strategische posities terug in west Mosul en voert zelfs een aanval uit in de Tawra wijk die volledig onder controle staat van Iraakse troepen.
vechten tegen de bierkaai :B :B :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:17:41 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171522575
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:45 schreef Slayage het volgende:
nice :9

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 07-06-2017 om 12:36:14 S. #Syria: US-led Coalition carried out yesterday multiple airstrikes on #Iran|ian-led forces heading to Al-Tanf. https://t.co/DG37keBPwF reageer retweet
Amerika :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171522700
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:17 schreef Szura het volgende:

[..]

Amerika :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:34:18 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171531988
Lijkt erop alsof ze Arak eerst gaan passeren via de noordzijde:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171532562
Crisis in Irak kan ook weer gaan oplaaien.

Koerden gaan 25 september een referendum houden voor onafhankelijkheid

AFP twitterde op woensdag 07-06-2017 om 18:20:02 #BREAKING Iraqi Kurds to hold independence referendum on September 25: statement reageer retweet
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:48:58 #135
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171534496
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:17:55 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171539241
@USEmbassySyria
Yesterday, @Coalition destroyed pro-Syrian regime forces that advanced inside the well-established de-confliction zone in southern #Syria.

@USEmbassySyria
Despite previous warnings, pro-regime forces entered agreed-upon de-confliction zone, posing a threat to @Coalition & partner forces. #Tanf

@USEmbassySyria
.@Coalition forces have been operating in #Tanf area for many months, training & advising Syrian partner forces engaged in fight agnst ISIS.

@USEmbassySyriw
.@Coalition doesn't seek to fight regime or pro-regime forces but remains ready to defend itself if they refuse to vacate deconfliction zone

@USEmbassySyria
.@Coalition calls on all parties in southern #Syria to focus on #defeatingISIS, which is the greatest threat to regional+worldwide security.

1. Tanf behoort niet tot die zones
2. Je bent illegaal op Syrisch grondgebied
3. 'US Embassy Syria' :') :')

[ Bericht 42% gewijzigd door Szura op 07-06-2017 23:28:23 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171539576
Misschien moeten ze Deir ez-Zor wat meer aandacht geven want het schijnt daar momenteel niet zo goed te gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171540852
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:51 schreef Nintex het volgende:
Crisis in Irak kan ook weer gaan oplaaien.

Koerden gaan 25 september een referendum houden voor onafhankelijkheid

AFP twitterde op woensdag 07-06-2017 om 18:20:02 #BREAKING Iraqi Kurds to hold independence referendum on September 25: statement reageer retweet
dapper
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171540874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:32 schreef HSG het volgende:
Misschien moeten ze Deir ez-Zor wat meer aandacht geven want het schijnt daar momenteel niet zo goed te gaan.
ow?

ouch...

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 07-06-2017 om 22:13:04 S. #Syria: aftermath of US-led airstrikes on #Iran|ian-led militias N. of Al-Tanf. Scores of vehicles incl. Gvozdikas & Shilka destroyed. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171540894
Pro-Assad alliance threatens to hit U.S. positions in Syria

quote:
A military alliance fighting in support of President Bashar al-Assad threatened on Wednesday to hit U.S. positions in Syria, warning its "self-restraint" over U.S. air strikes would end if Washington crossed "red lines".

The threat marks an escalation of tensions between the United States and the Syrian government and its backers over control of Syria's southeastern frontier with Iraq, where Washington has been training Syrian rebels at a base inside Syrian territory as part of its campaign against Islamic State.

The area is seen as crucial to Assad's Iranian allies and could open an overland supply route from Tehran to Iraq, Syria and Lebanon - the "Shi'ite crescent" of Iranian influence that is a major concern to U.S.-allies in the region.

Tensions have been growing in southeastern Syria over the last several weeks. The United States launched air strikes on Tuesday against what it said were pro-government forces who it said posed a threat to U.S. and U.S.-backed forces in the area, the second such air strike in three weeks.

The statement from the pro-Assad alliance was issued in the name of the "commander of the operations room of the forces allied to Syria", and was circulated by a military news unit run by the Lebanese group Hezbollah, one of Assad's military allies.

The statement did not spell out whether Russia, Assad's most powerful ally, was a signatory. Speaking in Baghdad, a U.S. envoy said the United States was counting on regular contacts with Moscow to help avoid a conflict with pro-Damascus forces in the southeastern region known as the Badia.

Separate remarks by Syria's foreign ministry, carried by state TV, warned of the "dangers of escalation" and demanded the U.S. coalition stop strikes on Syrian soil.

The statement from the "allies of Syria" said attacks on U.S. forces could be carried out with "different missile and military systems, in the light of the deployment of American forces in the region".

"America knows well that the blood of the sons of Syria, the Syrian Arab Army, and its allies is not cheap, and the capacity to strike their positions in Syria, and their surroundings, is available when circumstances will it," the statement said.

It added that the silence of "the allies of Syria" thus far was "an exercise in self-restraint" to allow for "other solutions". "This will not last if America goes further, and crosses the red lines," it said.

In an apparent message to show the capabilities of Damascus backer Iran, Hezbollah aired what it said was footage taken undetected by an Iranian drone of a U.S. drone flying over southeastern Syria.
https://www.reuters.com/a(...)ia-usa-idUSKBN18Y17H
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:59:47 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171542386
Muhaysni blijkbaar een paar kogels geïncasseerd ergens in Idlib. Dadelijk wordt ie nog gedood door z'n zogenaamde bondgenoten :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171544544
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:59 schreef Szura het volgende:
Muhaysni blijkbaar een paar kogels geïncasseerd ergens in Idlib. Dadelijk wordt ie nog gedood door z'n zogenaamde bondgenoten :').
KARMA >:)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171544728
They described severing ties with Qatar as an “oppressive siege.”

“Muslim nations reject siege against a Muslim nation,” the religious leader for Al-Nusra, Al-Qaeda’s branch in Syria, Abdullah al-Muhaysini, said.

Muhaysini, who was hosted several times on the Qatari Al-Jazeera Channel, added: “To our brothers in Qatar, it is only enough for us here in Syria that we hear Syrian elderlies praying for you; it is a message for everyone who stand with the oppressed.”

Muhaysini’s relationship with Qatar began when he was imam of Qatar’s mosque in Mecca. He later lived in Qatar and in 2012 he participated in the second conference of the Association of Muslim Scholars in Doha.
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:59:03 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171554618
VS vernietigt weer materiaal van SAA ten noorden van Tanf met luchtaanvallen. :')

En owee als Rusland een basis in Oekraïne zou opzetten en luchtaanvallen ging uitvoeren op Oekraïense militairen...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171554910
vvanwilgenburg twitterde op donderdag 08-06-2017 om 08:26:52 BREAKING: ANHA news agency now confirms Syrian government 'launched an attack' with heavy weapons on SDF south of M… https://t.co/PMjKyLH6Aj reageer retweet
SAA valt SDF aan, hoogstwaarschijnlijk om de Amerikanen dwars te zitten wegens hun beleid tegen de pro SAA milities die richting de grens met Irak gaan en waarvan Amerika vandaag voor de 3e keer luchtaanvallen tegen heeft uitgevoerd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:11:15 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171558489
SAA heeft de SDF-linies tussen Tabqa en Maskanah bereikt. Tijd om ze daar te omzeilen en te voorkomen dat ze veel verder het land intrekken op orders van de Amerikanen, dat zou de weg naar Deir ez-Zor bemoeilijken. En geen onderlinge gevechten aub, er zijn al genoeg vijanden. Tijd om richting Deir ez-Zor te gaan en samen het grootste deel van Syrië te runnen.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171560816
Azodiac83 twitterde op donderdag 08-06-2017 om 22:24:19 Gen. Bagheri,Iran Chairman of Joint Chief of Staff says"world will soon witness largest op. against #ISIS. 73 F-4Ph… https://t.co/evePvlgspY reageer retweet
pi_171564855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
vvanwilgenburg twitterde op donderdag 08-06-2017 om 08:26:52 BREAKING: ANHA news agency now confirms Syrian government 'launched an attack' with heavy weapons on SDF south of M… https://t.co/PMjKyLH6Aj reageer retweet
SAA valt SDF aan, hoogstwaarschijnlijk om de Amerikanen dwars te zitten wegens hun beleid tegen de pro SAA milities die richting de grens met Irak gaan en waarvan Amerika vandaag voor de 3e keer luchtaanvallen tegen heeft uitgevoerd.
Kijken wat het sdf gaat doen wanneer de assadisten hen toch niet zo goed gezind zijn omdathet hen niet uitkomt en hoe de Amerikanen gaan reageren wanneer hun proxys operatie s het echt lastig begint te krijgen. Ene moment/regio sta je schouder aan schouder met elkaar en even verderop zit je elkaar te dwarsbomen. Wat een conflict :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171564862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Szura het volgende:
En geen onderlinge gevechten aub, er zijn al genoeg vijanden.
Vooruit dan maar. Omdat je het zo lief vraagt :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')