abonnement bol.com Unibet Coolblue
  roze zaterdag 27 mei 2017 @ 15:34:13 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171246794
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik tref het niet. Ik zit nu in de trein en in de coupé zit een kind ook irritante geluiden te maken. Ik dacht eerst dat het gepiep van de verbinding tussen de wagons kwam, maar het is weer zo'n kutkind die het leuk vindt irritant te doen en het voor andere reizigers te verzieken. :r :r
:r :r :r
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:36:50 #27
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_171246854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terechte klacht :r

Sowieso kinderen :r :r
Aan het typen...
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 15:37:21 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_171246866
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik tref het niet. Ik zit nu in de trein en in de coupé zit een kind ook irritante geluiden te maken. Ik dacht eerst dat het gepiep van de verbinding tussen de wagons kwam, maar het is weer zo'n kutkind die het leuk vindt irritant te doen en het voor andere reizigers te verzieken. :r :r
Post er een reactie over op FOK! Dat zal 'm leren!
F.K.A. SuperwormJim
pi_171246945
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:37 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Post er een reactie over op FOK! Dat zal 'm leren!
Moeder negeert het gedrag en zit op haar smartphone te kijken. Misschien is ze wel een FOK!ster en dan zal ze zeker leren ~O>
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 15:50:34 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171247184
Kinderen :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171247257
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kinderen :r
pi_171247313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Beste buren, en omstreken 😜

De zomer komt er weer aan en dus zeggen we ‘hallo’, of eigenlijk schreeuwen we ‘hallo’, want dat is wat we doen: herrie maken.

Oké, ik zal dan ook meteen maar ‘sorry’ zeggen.

Sorry.

Ik zou een appeltaartje kunnen bakken en langs kunnen komen voor de koffie, maar ja… Je weet wel, druk, druk, druk. Kinderen hè.

Ja, ook de kinderen zijn druk, dat ben ik met je eens. Ik vind ook dat ze herrie maken, daarom zeg ik altijd: ‘herrie maken doe je maar buiten’. Scheelt toch weer een aantal decibel. En poeh! Wat kunnen die kleintjes van mij fanatiek spelen! Alsof hun leven ervan af hangt. Gelukkig is dat niet echt zo, dat zou wat zijn zeg! Maar inderdaad… ik geef het toe! Ze kunnen ook schreeuwen alsof hun leven ervan af hangt. Om over mijn geschreeuw nog maar te zwijgen.

Ik wil het toch zo aan de andere kant van de schutting even uitleggen.

We zijn geen massamoordenaars. Dat geschreeuw wat je doordeweeks rond 8.00 hoort, dat… Ja dat ben ik. Ik probeer mijn kleintjes duidelijk te maken dat ze dat ontbijt nu toch wel héél snel naar binnen moeten gaan werken. Of ik probeer het schoeisel bij ze aan te krijgen. Nee, dat valt niet mee hoor!

schoenen-aan-nu

En dat geblèr wat je tussen 17.30 uur en 18.00 uur hoort, dat zijn mijn kleintjes die iets gezonds toegediend krijgen. En nee joh, niet door een sonde, gewoon met een vork die ze nog zelf mogen vasthouden ook!

En dat avondeten van ons wordt niet vervolgd met een rituele maagden slachting voor Satans avondoffer. Nee, dat zijn mijn kleintjes die naar bed worden gebracht.

Nee, we zijn geen ontsnapte krankzinnigen. Als het mooi weer is buiten, dan zijn we blij. Dan juichen we, dan nodigen we vrienden uit om het mooie weer te vieren met een bbq of een wijntje. En wederom sorry… Onze vrienden hebben ook kinderen, sommige maken zelfs nog meer herrie! Stiekem vind ik dat wel fijn, want dan weet ik dat ik normaal ben. Of-zo-iets.

Nee, we houden ook geen rommelmarkt in de tuin. Die enorme puinhoop is van ons en eigenlijk is het de bedoeling dat we het netjes houden, we hebben alleen niet altijd de tijd om die zooi op te ruimen. Oh en die wezentjes die je rond ziet rennen, dat zijn geen schoorsteenvegers, dat zijn de kinderen. Je hoeft niet bang voor ze te zijn, ze bijten niet. Hoewel… En het zijn geen onverzorgde weeskindjes, het zijn kinderen die zichzelf hebben aangekleed en buiten zijn gaan spelen. Die vlecht? Oké, die is van gisteren.

En dan die stilte… Hoor je dat? Nee natuurlijk niet!

Ik heb mijn gezin niet ingeslikt, het is ongelofelijk maar waar: ze slapen! Het moment dat ik op de bank plof en proost op wéér een dag. Stilzwijgend kijken we nog een aflevering van onze favoriete serie op Netflix en gaan vervolgens stilletjes naar boven. Maak je geen zorgen, niet voor luidruchtige wilde seks, we weten tenslotte allemaal wat daarvan komt…

Sorry beste buren. Wij zijn zo een gezin. Een gezin dat duidelijk leeft. Maar onthoud: dit gaat voorbij.

En dan zijn jullie aan de beurt.

Bron en © een of ander Facebook bericht
Wat een stom kut excuus om én je kinderen niet op te voeden én geen appeltaart te brengen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171250732
Het was afgelopen donderdag dat er nog buurtkinderen liepen te schreeuwen ná 10 uur 's-avonds. Dus ik moest mijn slaapkamerraam dichtdoen om normaal naar bed te kunnen gaan, door dat geschreeuw én nog een barbecuelucht.
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 18:03:18 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_171250828
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 17:58 schreef Ziewel het volgende:
Het was afgelopen donderdag dat er nog buurtkinderen liepen te schreeuwen ná 10 uur 's-avonds. Dus ik moest mijn slaapkamerraam dichtdoen om normaal naar bed te kunnen gaan, door dat geschreeuw én nog een barbecuelucht.
Meid, wat errug! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze nare gebeurtenis snel achter je te laten ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_171250917
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 18:03 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Meid, wat errug! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze nare gebeurtenis snel achter je te laten ;(
Soms zij het maar zo. Ik snap niet dat ouders die kinderen zo lang op laat blijven. Juist doordat ze moe worden worden ze drukker.
pi_171251169
Kinderen die krijsen zijn irritant. Maar ook honden die janken/piepen. Vooral als de baas geen ene moer doet om de hond tot stilte te manen. In een druk restaurant... (Obelink Winterswijk, mogen honden mee naar binnen.) En het was een dobermann en die kunnen aardig hard piepen. Maar kinderen die krijsen zijn inderdaad ook heel irritant.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:11:50 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171252622
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Meh...

Irriteer me aan dit random Facebook bericht.
Dat kinderen graag spelen en broccoli als vergif kunnen zien is geen reden om te krijsen. Dat is iets wat je gewoon aan kan leren en goed voorbeeld doet volgen. Als ouders schreeuwen zullen de kinderen ook schreeuwen.

Soms heb je pech als ouder en krijst je kind toch, maar daar waar ouders ook krijsen krijg je een vicueuze cirkel. Ouders schreeuwen, kinderen schreeuwen, kinderen worden ouders die schreeuwen en hun kinderen schreeuwen weer.
Je kinderen met geschreeuw dwingen die gruwelijke groene broccoli naar binnen te werken is en niet effectief (anders is er al snel geen geschreeuw meer nodig) en overlast gevend.

Hou ermee op, leer opvoeden.
Eens
pi_171252666
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Beste buren, en omstreken 😜

De zomer komt er weer aan en dus zeggen we ‘hallo’, of eigenlijk schreeuwen we ‘hallo’, want dat is wat we doen: herrie maken.

Oké, ik zal dan ook meteen maar ‘sorry’ zeggen.

Sorry.

Ik zou een appeltaartje kunnen bakken en langs kunnen komen voor de koffie, maar ja… Je weet wel, druk, druk, druk. Kinderen hè.

Ja, ook de kinderen zijn druk, dat ben ik met je eens. Ik vind ook dat ze herrie maken, daarom zeg ik altijd: ‘herrie maken doe je maar buiten’. Scheelt toch weer een aantal decibel. En poeh! Wat kunnen die kleintjes van mij fanatiek spelen! Alsof hun leven ervan af hangt. Gelukkig is dat niet echt zo, dat zou wat zijn zeg! Maar inderdaad… ik geef het toe! Ze kunnen ook schreeuwen alsof hun leven ervan af hangt. Om over mijn geschreeuw nog maar te zwijgen.

Ik wil het toch zo aan de andere kant van de schutting even uitleggen.

We zijn geen massamoordenaars. Dat geschreeuw wat je doordeweeks rond 8.00 hoort, dat… Ja dat ben ik. Ik probeer mijn kleintjes duidelijk te maken dat ze dat ontbijt nu toch wel héél snel naar binnen moeten gaan werken. Of ik probeer het schoeisel bij ze aan te krijgen. Nee, dat valt niet mee hoor!

schoenen-aan-nu

En dat geblèr wat je tussen 17.30 uur en 18.00 uur hoort, dat zijn mijn kleintjes die iets gezonds toegediend krijgen. En nee joh, niet door een sonde, gewoon met een vork die ze nog zelf mogen vasthouden ook!

En dat avondeten van ons wordt niet vervolgd met een rituele maagden slachting voor Satans avondoffer. Nee, dat zijn mijn kleintjes die naar bed worden gebracht.

Nee, we zijn geen ontsnapte krankzinnigen. Als het mooi weer is buiten, dan zijn we blij. Dan juichen we, dan nodigen we vrienden uit om het mooie weer te vieren met een bbq of een wijntje. En wederom sorry… Onze vrienden hebben ook kinderen, sommige maken zelfs nog meer herrie! Stiekem vind ik dat wel fijn, want dan weet ik dat ik normaal ben. Of-zo-iets.

Nee, we houden ook geen rommelmarkt in de tuin. Die enorme puinhoop is van ons en eigenlijk is het de bedoeling dat we het netjes houden, we hebben alleen niet altijd de tijd om die zooi op te ruimen. Oh en die wezentjes die je rond ziet rennen, dat zijn geen schoorsteenvegers, dat zijn de kinderen. Je hoeft niet bang voor ze te zijn, ze bijten niet. Hoewel… En het zijn geen onverzorgde weeskindjes, het zijn kinderen die zichzelf hebben aangekleed en buiten zijn gaan spelen. Die vlecht? Oké, die is van gisteren.

En dan die stilte… Hoor je dat? Nee natuurlijk niet!

Ik heb mijn gezin niet ingeslikt, het is ongelofelijk maar waar: ze slapen! Het moment dat ik op de bank plof en proost op wéér een dag. Stilzwijgend kijken we nog een aflevering van onze favoriete serie op Netflix en gaan vervolgens stilletjes naar boven. Maak je geen zorgen, niet voor luidruchtige wilde seks, we weten tenslotte allemaal wat daarvan komt…

Sorry beste buren. Wij zijn zo een gezin. Een gezin dat duidelijk leeft. Maar onthoud: dit gaat voorbij.

En dan zijn jullie aan de beurt.

Bron en © een of ander Facebook bericht
Zulke ouders kunnen dus niet fatsoenlijk kinderen opvoeden
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171252821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Zulke ouders kunnen dus niet fatsoenlijk kinderen opvoeden
Het op tijd gaan slapen bijvoorbeeld. Hemelvaartsdag liepen ze om half 11 nog buiten terwijl ik al enige tijd in bed was.
pi_171252851
Gewoon dat kind pitoes laten klappen, worden ze rustig van.
pi_171253383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Gewoon dat kind pitoes laten klappen, worden ze rustig van.
Jouw usernaam :')

Moet ik meteen denken aan vrouwen die een kind niet kunnen opvoeden waardoor het zo'n kutkreng wordt
pi_171253473
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:42 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Jouw usernaam :')

Moet ik meteen denken aan vrouwen die een kind niet kunnen opvoeden waardoor het zo'n kutkreng wordt
pi_171253628
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Deze vrouw (of man?) moet serieus 's morgens schreeuwen tegen de kinderen dat ze hun ontbijt op moeten eten?! Waar is het misgegaan in die opvoeding? Als je de opvoeding goed doet hoef je niet 's morgens vroeg te gillen dat ze hun ontbijt op moeten eten. Dan volstaat een strenge stem, gevolgd door een waarschuwing. Bij niet luisteren volgt straf. Dat is opvoeden.
pi_171253702
Terechte klacht met je glutenvrije bier :')
pi_171253712
Ach vanaf een jaartje of 13 hoor je ze niet meer dan zitten ze met hun grindtegelkop in de smartphone.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171253796
Omg dat FB bericht. :') Die kinderen krijgen gewoon van huis uit mee dat het oké is om buiten ongelimiteerd te krijsen. :r
pi_171258067
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef Chai het volgende:
Omg dat FB bericht. :') Die kinderen krijgen gewoon van huis uit mee dat het oké is om buiten ongelimiteerd te krijsen. :r
Ik heb dat nooit gemogen hoor. Was ik wat luidruchtig dan kreeg ik toch wel het verzoek even wat rustiger te zijn.
pi_171258440
Ik krijg zo'n jeuk van dat Facebookbericht en als ik hem langs zie komen zit ik op mn handen om niet te reageren, want dan kan iedereen mijn tirade zien ;(
Herrie maken doe je maar buiten? Nee, flikker even een kuteind op.
Tap tap tap
pi_171258490
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:25 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit gemogen hoor. Was ik wat luidruchtig dan kreeg ik toch wel het verzoek even wat rustiger te zijn.
Wij mochten niet voor negenen naar buiten omdat de mensen onder ons ook wilden uitslapen.

Later woonde ik als puber in een woonwijk en werd ik in het weekend voortdurend om 7, 8 uur wakker van gillende kinderen in het steegje. Zodat papa en mama rustig wakker kunnen worden zeker ;(
Tap tap tap
pi_171258609
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wij mochten niet voor negenen naar buiten omdat de mensen onder ons ook wilden uitslapen.

Later woonde ik als puber in een woonwijk en werd ik in het weekend voortdurend om 7, 8 uur wakker van gillende kinderen in het steegje. Zodat papa en mama rustig wakker kunnen worden zeker ;(
Inderdaad, zeker niet vóór dat tijdstip. Maar hier dus na 10 uur 's-avonds terwijl ik al naar bed ging. Ik zo'n jaar of 8 tot 10 ouder. Ik kon moeilijk uit het raam gaan gillen dat ik al naar bed ging, dan word ik nog uitgelachen ook.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')