abonnement Unibet Coolblue
pi_171240736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:26 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Twee gevalletjes van er brand licht, maar er is niemand thuis ......
Dombo en zijn Shovel *O*
SOONY
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:28:02 #27
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_171240737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:03 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
En met hetzelfde doekje wordt straks zeker de vloer, de tafel, de keuken en weet ik veel wat niet meer, schoongemaakt ? ......
pi_171240811
Beau gaat fietsen met happy hardcore gazallig :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_171240858
Voor het eerst in zijn leven dat Chip een vloer poogt te dweilen? :|W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_171240928
Raggen met CHIPZ tandenborstel
SOONY
pi_171240961
Jeroen is kampioen in het ontduiken van werk. Zodra iedereen start met opruimen of een of andere voorbereiding gaat hij sporten of moet plotseling zg. Iets afmaken of hij gaat zg. Depri op gitaar tokkelen. Die 80 uur werken buiten is denk ik 8 uur werken en 72 uur geen tijd hebben en rondlummelen. Die 40 vrouwen en dagelijks pompen zal ook wel hoofdzakelijk in zijn hoofd afspelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171240975
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:45 schreef Injetta het volgende:
Jeroen is kampioen in het ontduiken van werk. Zodra iedereen start met opruimen of een of andere voorbereiding gaat hij sporten of moet plotseling zg. Iets afmaken of hij gaat zg. Depri op gitaar tokkelen. Die 80 uur werken buiten is denk ik 8 uur werken en 72 uur geen tijd hebben en rondlummelen. Die 40 vrouwen en dagelijks pompen zal ook wel hoofdzakelijk in zijn hoofd afspelen.
:D _O-
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_171240976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor het eerst in zijn leven dat Chip een vloer poogt te dweilen? :|W
Volgens mij doet alles daar voor het eerst in zijn leven. Die heeft niet eens een kop koffie ooit gezet...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171240988
NEEEEE BILLY JIJ NAAKT VINDT NIET IEDEREEN LEUK!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171240998
Wie liet er nu weer zo'n smerige boer?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241009
Hoe laat gaat Kevin zijn gay aapdansen doen? Dan zorg ik dat ik wat anders te doen heb. :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:45 schreef Injetta het volgende:
Jeroen is kampioen in het ontduiken van werk. Zodra iedereen start met opruimen of een of andere voorbereiding gaat hij sporten of moet plotseling zg. Iets afmaken of hij gaat zg. Depri op gitaar tokkelen. Die 80 uur werken buiten is denk ik 8 uur werken en 72 uur geen tijd hebben en rondlummelen. Die 40 vrouwen en dagelijks pompen zal ook wel hoofdzakelijk in zijn hoofd afspelen.
Wie weet heeft die jongen wel een burn out. Als je op zijn website kijkt heeft hij diverse bedrijfs auto s in bezit en die krijg je niet van rondlummelen
pi_171241028
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:28 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

En met hetzelfde doekje wordt straks zeker de vloer, de tafel, de keuken en weet ik veel wat niet meer, schoongemaakt ? ......
De puni van Bil?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241043
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:49 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Wie weet heeft die jongen wel een burn out. Als je op zijn website kijkt heeft hij diverse bedrijfs auto s in bezit en die krijg je niet van rondlummelen
Echt?? Misschien is er dan zoiets aan de hand want hij er komt geen reet uit zijn handen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:54:37 #40
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_171241069
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:49 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Wie weet heeft die jongen wel een burn out. Als je op zijn website kijkt heeft hij diverse bedrijfs auto s in bezit en die krijg je niet van rondlummelen
Ik heb idée dat hij wil uigestemd wordt,hij doet alles voor! :)
pi_171241074
Kev moet iets anders aan dan dat losse shirt dat hij altijd aan heeft. De tweeling zegt dat het niet kan als zij zo sexy zijn en hij met dat losse shirt. Hij trekt nu iets zwarts aan...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241077
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:51 schreef Injetta het volgende:

[..]

Echt?? Misschien is er dan zoiets aan de hand want hij er komt geen reet uit zijn handen.
Klopt en opdrachten komen ook niet binnen. dat demotiveerd hem natuurlijk ook.
En ook het onrecht en het gevoel dat hij er niet bijhoord en steeds moet vechten voor een plaats bij de 15 te mogen horen zal ook niet bevordelijk zijn voor werklust. Hij weet dat hij weer veel stemmen zal krijgen.
pi_171241103
Vanavond dat dansen :') man man man x 500
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_171241126
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:55 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Klopt en opdrachten komen ook niet binnen. dat demotiveerd hem natuurlijk ook.
En ook het onrecht en het gevoel dat hij er niet bijhoord en steeds moet vechten voor een plaats bij de 15 te mogen horen zal ook niet bevordelijk zijn voor werklust. Hij weet dat hij weer veel stemmen zal krijgen.
Maar die opdrachten die hij kreeg in het begin heeft hij zelf wel verpest omdat hij het maar niet afmaakte. Verder is zijn lichtontvlambare karakter en onbehouwen botte sexistische gedrag naar vrouwen ook niet echt bevorderlijk om erbij te horen...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241167
Romy is bang dat haar kleding 'ordi' is... zegt degene die de helft van de tijd half naakt als een tippelhoertje erbij loopt. :X
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171241173
Hopelijk zit PB klaar

Seksuele spanning tussen de tweeling mag ook niet meer *)
SOONY
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:02:48 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171241176
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:55 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Klopt en opdrachten komen ook niet binnen. dat demotiveerd hem natuurlijk ook.
En ook het onrecht en het gevoel dat hij er niet bijhoord en steeds moet vechten voor een plaats bij de 15 te mogen horen zal ook niet bevordelijk zijn voor werklust. Hij weet dat hij weer veel stemmen zal krijgen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171241183
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:02 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk zit PB klaar
[ afbeelding ]
Voor 'n postzegel van tinypic?
pi_171241187
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:59 schreef Injetta het volgende:

[..]

Maar die opdrachten die hij kreeg in het begin heeft hij zelf wel verpest omdat hij het maar niet afmaakte. Verder is zijn lichtontvlambare karakter en onbehouwen botte sexistische gedrag naar vrouwen ook niet echt bevorderlijk om erbij te horen...
Ik vind Bas veel seksistischer, het is bij de vrouwen ook net wie het zegt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_171241193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik vind Bas veel seksistischer, het is bij de vrouwen ook net wie het zegt
"Train jij je tieten?"
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')