abonnement Unibet Coolblue
pi_171236964
Hey iedereen!

Ik weet niet of jullie dit nostalgisch spelletje nog kennen, maar het is terug!
De bomberman multiplayer game die jippii vroeger bracht is terug!

http://www.bomberworld.io

  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:25:09 #2
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_171237025
Dit topic moet een slotje krijgen in verband met mogelijke terrorisme.
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_171237067
Een lockje omdat je bomberman kan spelen? Dan kan je call of duty ook sluiten?
Niets mis met deze multiplayer game :)
pi_171239386
Spelen met bommen in deze tijd, grapje mag ik hopen. Misselijkmakend.
pi_171292186
Ik vind dat jullie zwaar overdrijven eerlijk gezegd. Zolang het geen alah akbar roept voor het ontploft moeten we toch met niets inzitten? Wel triestig dat zelf de terroristen jullie mindset zover krijgen, want 10 jaar terug was er zelf geen spraken van.

Het spel is vrij populair voor de moment, het is een retro bomberman classic game.
pi_171322825
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:34 schreef Michael_Wittouck het volgende:
Ik vind dat jullie zwaar overdrijven eerlijk gezegd. Zolang het geen alah akbar roept voor het ontploft moeten we toch met niets inzitten? Wel triestig dat zelf de terroristen jullie mindset zover krijgen, want 10 jaar terug was er zelf geen spraken van.

Het spel is vrij populair voor de moment, het is een retro bomberman classic game.
Ik heb een TR gemaakt, want dit gaat echt veel en véél te ver. Denk ook eens aan de anderen, TS. Bomberman, op dit moment. Kom op zeg.

Je hebt geluk dat ik de AIVD niet inschakel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171322866
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:34 schreef Michael_Wittouck het volgende:
Ik vind dat jullie zwaar overdrijven eerlijk gezegd. Zolang het geen alah akbar roept voor het ontploft moeten we toch met niets inzitten? Wel triestig dat zelf de terroristen jullie mindset zover krijgen, want 10 jaar terug was er zelf geen spraken van.

Het spel is vrij populair voor de moment, het is een retro bomberman classic game.
Hap niet zo joh :P

Bomberman _O_
pi_171323853
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:34 schreef Michael_Wittouck het volgende:
Ik vind dat jullie zwaar overdrijven eerlijk gezegd. Zolang het geen alah akbar roept voor het ontploft moeten we toch met niets inzitten? Wel triestig dat zelf de terroristen jullie mindset zover krijgen, want 10 jaar terug was er zelf geen spraken van.

Het spel is vrij populair voor de moment, het is een retro bomberman classic game.
:')
Conscience do cost.
pi_171323924
Ik speel trouwens uitsluitend super bomberman 2 op de snes (want level 7) of atomic bomberman op de pc.
Conscience do cost.
pi_171344423
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:22 schreef Michael_Wittouck het volgende:
Hey iedereen!

Ik weet niet of jullie dit nostalgisch spelletje nog kennen, maar het is terug!
De bomberman multiplayer game die jippii vroeger bracht is terug!

http://www.bomberworld.io
Deze heb je ook nog : https://gameofbombs.com/landing
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171419741
Doet het niet bij mij, ik kom in een lege room terecht.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171421500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Doet het niet bij mij, ik kom in een lege room terecht.
Ja we zijn nog volop bezig met het spel aan het maken. Maar hij (de bomberman server) is meer online dan offline hoor =) Het is en blijft een gratis bomberman multiplayer spel voor jong en oud. :)
Als de gemeenschap investeert komen er betere toepassingen en stabielere servers.

Het is actief hoor en heeft een enorme reclame boost omdat het een retro classic game is.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Deze heb je ook nog : Link verwijderd :<D
Vind het echt niet zo leuk in vergelijking met bomberworld :) Bomberworld vraagt skill en timing en had clanwars vroeger. Dit komt allemaal terug :D
pi_171421579
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:51 schreef Michael_Wittouck het volgende:

[..]

Ja we zijn nog volop bezig met het spel aan het maken. Maar hij (de bomberman server) is meer online dan offline hoor =) Het is en blijft een gratis bomberman multiplayer spel voor jong en oud. :)
Als de gemeenschap investeert komen er betere toepassingen en stabielere servers.

Het is actief hoor en heeft een enorme reclame boost omdat het een retro classic game is.

[..]

Vind het echt niet zo leuk in vergelijking met bomberworld :) Bomberworld vraagt skill en timing en had clanwars vroeger. Dit komt allemaal terug :D
Ik kwam toch echt in een lege room terecht toen ik op play as guest klikte.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171422004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik kwam toch echt in een lege room terecht toen ik op play as guest klikte.
Toen misschien, nu is er echt wel regelmatig volk :)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')