abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:30:02 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171243807
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:29 schreef xcachet het volgende:

[..]

Heeft onlogisch een zoon?
Ja
Oh.
pi_171243813
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ken het. Heb van m'n 7e tot m'n 29e niet in Twente gewoond, maar wilde altijd terug deze kant op komen. Gelukkig woon ik sinds 2013 weer in O+ Borne O+
Ook prima. Ben je vast wel eens tegengekomen.
Noot noot.
pi_171243815
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:26 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Als een Inso een keer in Berlijn is neem ik 'm mee naar een fistfuckfeest van en voor leernichten.. Avondje gatgapen..
Ben jij homo?
pi_171243828
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zich druk kunnen maken wat voor seksualiteit iemand anders heeft.
Behalve als je dat heel bedreigend vindt.
pi_171243830
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:29 schreef xcachet het volgende:

[..]

Heeft onlogisch een zoon?
Wij zijn allen zijn kinderen O+
pi_171243831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben jij homo?
Nee, maar ik kom wel in een veel clubs waar homo's zijn en heb het zelf ook wel eens met een man gedaan..
pi_171243842


Zouden ze dit jaar beter scoren denken jullie?
pi_171243845
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja
Wow
pi_171243847
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:31 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Nee, maar ik kom wel in een veel clubs waar homo's zijn en heb het zelf ook wel eens met een man gedaan..
Ok.
pi_171243850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga jij maar ergens anders katholiek zijn.

Wat stoot je precies zo tegen de borst van twee mensen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden?
Omdat je er niets aan hebt als samenleving. Kunnen zich niet voorplanten, daar waar de hoeksteen van de samenleving altijd het gezin is geweest. Adoptie lijkt me ook geen goede optie omdat een kind simpelweg een vader en een moeder nodig heeft. Dan gaan soms homostellen nog illegaal een draagmoeder zoeken en dan krijgen ze bizar genoeg nog hulp van de Nederlandse ambassade om dat kind mee weg te lokken.

Uiteindelijk blijkt het niet hun hind te zijn en gaan ze janken als het kind weer wegmoet dat ze geen rechten hebben, nee natuurlijk niet want het is hun kind niet want 2 mannen kunnen geen kinderen krijgen.

Dan heb je pedofilie dat veel vaker voorkomt bij homoseksuele relaties, niet dat alle homos pedofiel zijn of dat alle pedofielen homo zijn. Maar dat is het zelfde als niet alle migranten terrorist zijn, maar het brengt allemaal wel een risicofactor met zich mee.

Ook niet voor niets ging links progressief Nederland in de jaren '80 opeens openlijk over pedofilie praten toen ze de strijd gewonnen hadden qua homo-emancipatie.

Het interesseert me allemaal erg weinig wat mensen in hun thuisomgeving doen, want dat gaat mij terecht niets aan, maar het moet niet door de maatschappij als geintegreerd worden gezien of opgedrongen worden aan jonge kinderen zoals dat op Nederlandse basisscholen (en op openbare Engelse scholen) gebeurd.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_171243859
Zojuist Befbekje op de negeerlijst gezet
pi_171243861
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:31 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

Zouden ze dit jaar beter scoren denken jullie?
Welke Ingrid heeft dit nou weer op haar Facebook gedeeld?
pi_171243863
Maar als befbekje zich door een man in zn reet wil laten neuken, moet ie mooi zelf weten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_171243872
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:32 schreef xcachet het volgende:

[..]

Welke Ingrid heeft dit nou weer op haar Facebook gedeeld?
Ik ken geen Ingrid maar dat lijkt mij een zeer verstandige vrouw dan
pi_171243874
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat je er niets aan hebt als samenleving. Kunnen zich niet voorplanten, daar waar de hoeksteen van de samenleving altijd het gezin is geweest. Adoptie lijkt me ook geen goede optie omdat een kind simpelweg een vader en een moeder nodig heeft. Dan gaan soms homostellen nog illegaal een draagmoeder zoeken en dan krijgen ze bizar genoeg nog hulp van de Nederlandse ambassade om dat kind mee weg te lokken.

Uiteindelijk blijkt het niet hun hind te zijn en gaan ze janken als het kind weer wegmoet dat ze geen rechten hebben, nee natuurlijk niet want het is hun kind niet want 2 mannen kunnen geen kinderen krijgen.

Dan heb je pedofilie dat veel vaker voorkomt bij homoseksuele relaties, niet dat alle homos pedofiel zijn of dat alle pedofielen homo zijn. Maar dat is het zelfde als niet alle migranten terrorist zijn, maar het brengt allemaal wel een risicofactor met zich mee.

Ook niet voor niets ging links progressief Nederland in de jaren '80 opeens openlijk over pedofilie praten toen ze de strijd gewonnen hadden qua homo-emancipatie.

Het interesseert me allemaal erg weinig wat mensen in hun thuisomgeving doen, want dat gaat mij terecht niets aan, maar het moet niet door de maatschappij als geintegreerd worden gezien of opgedrongen worden aan jonge kinderen zoals dat op Nederlandse basisscholen (en op openbare Engelse scholen) gebeurd.
Je gooit nu wel een hele hoop dingen bij elkaar die totaal los van elkaar staan en waarvan het ene ook niet tot het andere leidt. Maargoed, wat jij gelooft is altijd waar dus ik ga geen moeite doen.

Ik ga nog even studeren. Groetjes :W
pi_171243878
lekker makkelijk als je progressieve bubbel doorbroken wordt weglopen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_171243883
In de hele wereld denken ze er op deze manier over.
Maar west-europa zal het wel beter weten.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_171243889
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als befbekje zich door een man in zn reet wil laten neuken, moet ie mooi zelf weten
Nee, zo ver kwam het niet..
pi_171243912
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker makkelijk als je progressieve bubbel doorbroken wordt weglopen.
Ik ben niet progressief. Ik vind wel dat je seksuele voorkeur er helemaal niet toe doet en dat je daar niet op afgerekend moet worden of op andere wijze allerlei bagger over je heen moet krijgen. Daar kies je namelijk niet voor en je beschadigt er andere mensen ook niet mee. In tegenstelling tot wat jij doet, jij zou deze mensen wel graag beschadigen voor iets waar ze niks aan kunnen doen.
pi_171243924
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben niet progressief. Ik vind wel dat je seksuele voorkeur er helemaal niet toe doet en dat je daar niet op afgerekend moet worden of op andere wijze allerlei bagger over je heen moet krijgen. Daar kies je namelijk niet voor en je beschadigt er andere mensen ook niet mee. In tegenstelling tot wat jij doet, jij zou deze mensen wel graag beschadigen voor iets waar ze niks aan kunnen doen.
Ik zou niemand beschadigen. Ik zou alleen de maatschappij beschermen van bepaalde beschadigende elementen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:29 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171243925
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ook prima. Ben je vast wel eens tegengekomen.
Kan best ja :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:44 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171243930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Behalve als je dat heel bedreigend vindt.
Ik snap niet wat je er bedreigend aan kan vinden. Of ze moeten jezelf lastigvallen met seksueel ongewenst gedrag
Oh.
pi_171243937
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
In de hele wereld denken ze er op deze manier over.
Maar west-europa zal het wel beter weten.
Ja en in India woont 1/3e van de wereldbevolking en daar laten ze de dode zwervers in de straatkant liggen en poepen ze in de stoepgoot. Maarja, ze zijn met zoveel dus dan zullen ze het wel beter weten. Misschien moeten wij het dan ook maar zo gaan doen, want ze hebben het daar zo goed voor elkaar. Oh nee, wacht.
pi_171243944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zou niemand beschadigen. Ik zou alleen de maatschappij beschermen van bepaalde beschadigende elementen.
Wat is er beschadigend aan twee mannen die met elkaar zoenen of getrouwd zijn?
pi_171243949
Ik heb inso opgelost voor jullie jongens. Na het zien van het gestuurde filmpje zit hij zeker een maand in verbijstering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')