abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:20:09 #1
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7308568
Ik ga dus gezellig snowboarden..
Maar ik heb dan nog een:
Broek, Schoenen (moonboots), Muts, Handschoenen & een Bril nodig.

Nu is me vraag: Volstaat een skibroek ook, is dat wel 'in' ? En wat voor bril heb je nodig bij het snowboarden? (kan je je gewone bril eronder dragen?) Wat voor muts is normaal? En welke handschoenen zijn goed?

Ik heb dus echt 0% ervaring met skieen en snowboarden, en me eerste keer wil ik niet meteen voor lul lopen

  vrijdag 13 december 2002 @ 10:24:51 #2
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_7308639
omg dat je je daar druk over maakt... stel je voor dat je mensen tegenkomt die je kennen!!! die zien gelijk dat jij het bent als je zo ingepakt de helling afkomt...


oh wacht dit is lifestyle, DE plek voor kansloze mensen die hun eigenwaarde afmeten aan de reactie van andere

ik ga snel maar weer weg hier

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:30:10 #3
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_7308719
Je doet er zelf óók aan mee hoor!
quote:
Nu ook in kerst mode

Anyway, voor snowboarden moet je echt vet relaxed gekleed zijn anders hoor je dr niet bij

Serieus: een broek met stukken op knieen en kont, omdat je anders natte knieen of kont krijgt, want je zit nogal eens op je kont of je knieen Verder gewoon een trui/jas, tis wel handig als het een beetje vrij zit
Verder een zonnebril die goed blijft zitten, en een normale skibril voor slecht weer.

Ik heb een ecthe snowboardbroek gekocht, en daarboven draag ik een fleece en een nikszeggend windjack. Goed zat.

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 13-12-2002 10:32]

From outer space
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:31:22 #4
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_7308742
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:30 schreef UTO het volgende:
Je doet er zelf óók aan mee hoor!
[..]

Anyway, voor snowboarden moet je echt vet relaxed gekleed zijn anders hoor je dr niet bij


vooral merkkleding! en het liefst zo duur mogelijk

laat dan gelijk het prijskaartje eraan zitten kunnen mensen gelijk zien wat voor belachelijke bedragen je hebt uitgegeven

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:35:37 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7308810
Of het hip en trendy is maakt natuurlijk weinig uit... als je maar lekker kan boarden.

Goede snowboardbroek (skibroeken zijn vaak wat te strak en met boarden is baggy toch wel lekker)
Ik zou wel een paar goggles kopen want als het rotweer is zie je geen fuck zonder die dingen, je hebt ze ook oversized zodat er een gewone bril onder past.
En gewoon goede handschoenen, ik vind het altijd wel handig als er zo'n zeempje op zit waar ik onder het rijden mijn bril mee schoon kan zemen.
muts en zo maakt natuurlijk geen hol uit, als je em maar mooi vindt..

Oja een goede jas is ook wel handig, echte snowboardjassen zijn het ultiemst maar onbetaalbaar (denk aan tussen de 300 en 700 euro)..
Helly Hansen's en zo doen het ook prima, of ga op zoek naar last season models ....als er maar niet te veel voering in zit want dan zweet je je een ongeluk en als ie maar wind tegenhoudt...

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 13-12-2002 10:39]

  vrijdag 13 december 2002 @ 10:37:03 #6
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7308831
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:30 schreef UTO het volgende:
Je doet er zelf óók aan mee hoor!
[..]

Anyway, voor snowboarden moet je echt vet relaxed gekleed zijn anders hoor je dr niet bij

Serieus: een broek met stukken op knieen en kont, omdat je anders natte knieen of kont krijgt, want je zit nogal eens op je kont of je knieen Verder gewoon een trui/jas, tis wel handig als het een beetje vrij zit
Verder een zonnebril die goed blijft zitten, en een normale skibril voor slecht weer.


Onder zonnebril versta je een doodnormale die je in Spanje ook draagt?
En zo''n vage ski bril, die grote duikbrillen, zijn alleen voor slecht weer?

Maar wat is uberhaupt het verschil tussen een snowbaord broek en ski broek??

  vrijdag 13 december 2002 @ 10:38:34 #7
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7308852
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:35 schreef Phat Lip het volgende:
Of het hip en trendy is maakt natuurlijk weinig uit... als je maar lekker kan boarden.

Goede snowboardbroek (skibroeken zijn vaak wat te strak en met boarden is baggy toch wel lekker)
Ik zou wel een paar goggles kopen want als het rotweer is zie je geen fuck zonder die dingen, je hebt ze ook oversized zodat er een gewone bril onder past.
En gewoon goede handschoenen, ik vind het altijd wel handig als er zo'n zeempje op zit waar ik onder het rijden mijn bril mee schoon kan zemen.
muts en zo maakt natuurlijk geen hol uit, als je em maar mooi vindt..


Okay, het verschil tussen ski en snow is dus gewoon de 'baggy' heid
Gewone handschoenen en "google's" ok.. Muts gewoon van de bristol en klaar zijn we.
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:41:27 #8
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7308906
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:38 schreef DeWaarheid het volgende:

[..]

Okay, het verschil tussen ski en snow is dus gewoon de 'baggy' heid
Gewone handschoenen en "google's" ok.. Muts gewoon van de bristol en klaar zijn we.


Nah ...ski broeken hebben ook vaak voering geloof ik en dat moet je dus NIET Hebben!..

en ik zou niet te goedkope handschoenen kopen, ze moeten wel tegen een stootje kunnen. Ik had uit nood een keer handschoenen van een tientje aan en daar kwamen mijn vingers na een uurtje of 2 al uit..

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 13-12-2002 10:42]

  vrijdag 13 december 2002 @ 10:42:40 #9
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7308929
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:41 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

Nah ...ski broeken hebben ook vaak voering geloof ik en dat moet je dus NIET Hebben!..


En waarom niet?
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:43:24 #10
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7308941
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:42 schreef DeWaarheid het volgende:

[..]

En waarom niet?


omdat je je dan de klote zweet.
  vrijdag 13 december 2002 @ 11:07:46 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7309303
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:24 schreef werkeend het volgende:
omg dat je je daar druk over maakt... stel je voor dat je mensen tegenkomt die je kennen!!! die zien gelijk dat jij het bent als je zo ingepakt de helling afkomt...


oh wacht dit is lifestyle, DE plek voor kansloze mensen die hun eigenwaarde afmeten aan de reactie van andere

ik ga snel maar weer weg hier


* KreKkeR ruikt hier frustraties...
Krekker is de bom!
  vrijdag 13 december 2002 @ 11:11:51 #12
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7309352
Ik heb een simmerstyle board broek
voor zonnig weer m'n Oakley birl, slecht weer skibril
Draag meestal gewoon dikke Oxbow trui erop (met natuurlijk wel genoeg eronder).

Vergeet btw geen goeie handschoenen, hier ABSOLUUT niet op bezuinigen!!!!!!

Wat boeit het je btw of je voor lul loopt, maten van mij kopen express knalroze lichtgevende skipakken omdat ze zo hip zijn?

Gewoon aantrekken waar je je lekker in voelt!

pi_7310584
Nou ik ben van plan gewoon m'n gaastra zeilbroek aan te trekken met 1 of 2 broeken eronder, is water en winddicht lijkt me wel prima, kga toch maar 1 weekje en daarna een paar jaar niet meer...
  vrijdag 13 december 2002 @ 22:13:29 #14
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_7322668
Je kan ook kleiding huren op de plaats van bestemming... dacht tenminste dat het kan en ik hoop het eerlijk gezegd ook wel want ik ga als het goed is in Maart snowboarden en ik heb ook geen kleding....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_7322782
hangt een beetje van het weer af, ik heb altijd waterdichte snowboard/ski broek aan, met mooi weer gewone jas en zonnebril, slecht weer een dikke jas, goggles, en beanie.

en natuurlijk altijd goeie handschoenen, niks is kutter dan natte bevroren handen.

quote:
Vergeet btw geen goeie handschoenen, hier ABSOLUUT niet op bezuinigen!!!!!!
helemaal mee eens!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')