Inderdaad, sowieso altijd een goede sfeer daar. Kar vind ik iets minder boeiend, dat is sowieso hard achteruit gegaan de laatste jaren. Nu begreep ik trouwens dat Subsonic nog wel allerlei plannen heeft, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dat dakterras bij de Spieghel zat ook wel goed
Bij Vapiano zit het ook wel relaxed op het dakterras.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is de keuken daar al wat sneller? Heb geen zin om elke keer drie kwartier te wachten op m'n etenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij Vapiano zit het ook wel relaxed op het dakterras.
Hoe dan ?! Stonden er stagiaires in de keukenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Is de keuken daar al wat sneller? Heb geen zin om elke keer drie kwartier te wachten op m'n eten
Nee, maar personeel is nog niet goed ingewerkt als ik de recensies (en bijhorende reacties van Vapanio) leesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe dan ?! Stonden er stagiaires in de keuken?
O wauw wel goed vooruit gedachtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, maar personeel is nog niet goed ingewerkt als ik de recensies (en bijhorende reacties van Vapanio) leesze hebben daarnaast maar één pizza oven
Dit. Ben er niet vaak geweest, maar als ik er was, zat ik op het dakterras.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dit klopt. Ik was daar met een paar studiegenoten. Op een na bestelde iedereen pasta maar het meisje met pizza moest er een halfuur op wachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, maar personeel is nog niet goed ingewerkt als ik de recensies (en bijhorende reacties van Vapanio) leesze hebben daarnaast maar één pizza oven
Probleem is juist dat de Kar stil is blijven staan. Probeert nog steeds te teren op de doelgroep van tien, vijftien jaar geleden die inmiddels niet zo massaal meer in de stad te vinden is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef 2dope het volgende:
Kar vind ik iets minder boeiend, dat is sowieso hard achteruit gegaan de laatste jaren.
Gaat waarschijnlijk naar de Kar. Wel zonde aangezien ze net de halve sub hebben lopen verbouwen. Kar-Sub was sowieso een logischere combi dan Spieghel-Kar.quote:Nu begreep ik trouwens dat Subsonic nog wel allerlei plannen heeft, ben benieuwd.
Wel okayquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders, wat is Corpus den hoorn voor een buurt?
Hehe, ga je settelen met 1 van je fuckboys?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Prima buurt met vooral vergrijzing dat er woont. Heb er 3 jaar gewoond en was meer bejaard dan jeugd dat er woont. In ieder geval bij onsquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Ik denk dat er wel 10 winkels zijn die dit verkopen. Maar welke winkel precies, geen idee.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:11 schreef RickoKun het volgende:
Beetje een vreemde vraag, maar weten jullie of er ook een winkel in groningen (stad) is die koelers heeft voor bierflessen of blikken?
Zoen omhulsel waar je een blik of een fles in kan doen zodat het langer koud blijft in zonnige warme dagen als deze.
God ja. Gelijk heb jequote:Op zondag 11 juni 2017 16:16 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel 10 winkels zijn die dit verkopen. Maar welke winkel precies, geen idee.
Action, Hema, So-low, Sostrene Grene, Tiger store, zulk soort winkels.
Oh beter, minder verleiding tot partyparty toch. Moet even in buurt van m'n stageplek wonen.quote:Op zondag 11 juni 2017 10:29 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Prima buurt met vooral vergrijzing dat er woont. Heb er 3 jaar gewoond en was meer bejaard dan jeugd dat er woont. In ieder geval bij ons
Ghehehehquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, ga je settelen met 1 van je fuckboys?
Lol, het lijkt wel alsof je van Groningen naar de Randstad gaat verhuizen. Het is toch ongeveer 20 min. fietsen vanaf het centrum naar de zuidelijke stadsdelen?!quote:Op zondag 11 juni 2017 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh beter, minder verleiding tot partyparty toch. Moet even in buurt van m'n stageplek wonen.
[..]
Ghehehehnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |