abonnement Unibet Coolblue
pi_171207034
ik open deze topic omdat ik terug samen ben met mijn ex vriendin

we zijn even uit elkaar geweest omdat ik veel drugs gebruikte en soms ook vreemdging

nu we terug samen zijn hebben we meer sex dan we er voor hadden nu is mijn vraag

is dit normaal als je even uit elkaar bent geweest en als je dan terug samen bent dat je dan terug

meer sex hebt dan de vorige keren

of is het misschien omdat ik bijna geen drugs meer gebruik en niet meer haar bedrieg
pi_171207130
nu kan je mooi aan rodeo sex doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_171207217
quote:
6s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:51 schreef Joene het volgende:
nu kan je mooi aan rodeo sex doen
denk je dat echt
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:55:58 #4
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_171207226
Ja, is normaal. Soort goedmaakseks.

Geen zorgen, wordt vanzelf minder
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_171207243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:55 schreef Dogs het volgende:

[..]

denk je dat echt
Neem dr doggy style , zeg dat je tijdens jullie breakup diverse chicks geneukt heb, kijk hoelang je erin blijft zitten!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_171207292
quote:
14s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:56 schreef Joene het volgende:

[..]

Neem dr doggy style , zeg dat je tijdens jullie breakup diverse chicks geneukt heb, kijk hoelang je erin blijft zitten!
ja ga ik echt doen hoor
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:26:16 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171240718
Ik ken er een die is 2 x met dezelfde vrouw getrouwd. Dus na de scheiding weer bij mekaar gekomen en weer getrouwd (was wel een Hollander).
Overigens, ook zijn tweede huwelijk met zijn vrouw is weer op een scheiding uitgelopen. Maar waarom niet, soms weet je pas wat je had als je het mist. Geef het gerust een tweede of zelfs nog meer kansen als jullie dat willen.

*; ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 28 mei 2017 @ 06:53:05 #8
396740 ReNero2
Ohw look, a flying cow!
pi_171264543
Niets mis mee, mijn eerste vriendin is ook mijn ex en mijn huidige vriendin. Nooit een ander gehad en geen behoefte aan.
Het feit dat je een mening hebt betekent nog niet dat deze ergens op gebaseerd is.
When you post one, it is tragedy. But when you post one million, it is a statistic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')