abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:30:20 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171206632
Ik kan nu al niet wachten op de moslimhaat die komen gaat op dit forum :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171206660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik verwacht stiekem dat je uiteindelijk wel gewoon terug komt, dus ik ben nog niet heel verdrietig haha. :)
Oh ga daarna naar Marokko voor minimaal 3 maanden en verbinding is daar altijd zwak. Dus je zult me sowieso half jaar niet meer zien hier en ik denk na zo lange tijd geen Fok ik ook de behoefte niet meer heb hier nog te posten.
pi_171206675
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kan dat niet andersom... dan pleeg je in de ramadan maar wat aanslagen.. dan hebben we de rest van het jaar rust... :7
Tja, misschien moet je het eens voorstellen?
pi_171206693
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aanslagen plegen in de ramadan is haram. :(
Dus in Syrië is ten tijde van de Ramadan wapenstilstand?
pi_171206736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ga daarna naar Marokko voor minimaal 3 maanden en verbinding is daar altijd zwak. Dus je zult me sowieso half jaar niet meer zien hier en ik denk na zo lange tijd geen Fok ik ook de behoefte niet meer heb hier nog te posten.
Fok in sommige browsers gebruikt nauwelijks data, dus moet ook met matige verbindingen wel lukken. Wat ga je nou eigenlijk precies doen in Marokko?
pi_171206784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ga daarna naar Marokko voor minimaal 3 maanden en verbinding is daar altijd zwak. Dus je zult me sowieso half jaar niet meer zien hier en ik denk na zo lange tijd geen Fok ik ook de behoefte niet meer heb hier nog te posten.
FOK!ken is in Marokko inderdaad slecht te doen :{ Hoe komt dat eigenlijk?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171206791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fok in sommige browsers gebruikt nauwelijks data, dus moet ook met matige verbindingen wel lukken. Wat ga je nou eigenlijk precies doen in Marokko?
Nou, geloof mij, internet daar is grrrrrrrrr en gaat zo snel op. Bovendien zonde van mijn tijd joh. Ik ga eerst genieten van een heleeee lange vakantie. ;)
pi_171206807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, geloof mij, internet daar is grrrrrrrrr en gaat zo snel op. Bovendien zonde van mijn tijd joh. Ik ga eerst genieten van een heleeee lange vakantie. ;)
Baan opgezegd, of onbetaald verlof? (of gewoon heel veel verlofuren nog?)
pi_171206817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Baan opgezegd, of onbetaald verlof? (of gewoon heel veel verlofuren nog?)
Opgezegd! En dan eens kijken wat er in Marokko te doen valt.
pi_171206846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:35 schreef Hallojo het volgende:

[..]

FOK!ken is in Marokko inderdaad slecht te doen :{ Hoe komt dat eigenlijk?
Ben je Mocro? Als de Marokkaanse autoriteiten eens wisten wat hier gezegd werd over Marokkanen zouden ze Fok helemaal geblokkeerd hebben, hahaha.
pi_171206867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Opgezegd! En dan eens kijken wat er in Marokko te doen valt.
Dapper. Ik wens je alle goeds. ^O^
pi_171206885
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dapper. Ik wens je alle goeds. ^O^
Dankjewel! Desnoods ga ik een baan onder mijn niveau doen. Alles beter dan hier in Nederland blijven. :) Voel me hier gewoon niet thuis. Al jaren niet. Marokko is waar ik me goed voel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2017 21:40:32 ]
pi_171206920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben je Mocro? Als de Marokkaanse autoriteiten eens wisten wat hier gezegd werd over Marokkanen zouden ze Fok helemaal geblokkeerd hebben, hahaha.
Ik ben geen Mocro maar was vorige week in Marokko.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171206926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dankjewel! Desnoods ga ik een baan onder mijn niveau doen. Alles beter dan hier in Nederland blijven. :)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het je vergaat, alleen daarom al zou ik af en toe een update waarderen.

Er zijn de afgelopen jaren heel veel hoog opgeleide Turken naar Turkije vertrokken, met name vanuit Duitsland, maar veel van hen komen toch gedesillusioneerd terug, omdat ze qua mentaliteit toch meer verwesterd waren dan dat ze zelf dachten. Wat dat betreft ben ik echt benieuwd hoe jou dat zal vergaan.

Ga je bij familie wonen?
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:42:40 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171206935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dankjewel! Desnoods ga ik een baan onder mijn niveau doen. Alles beter dan hier in Nederland blijven. :) Voel me hier gewoon niet thuis. Al jaren niet. Marokko is waar ik me goed voel.
Wat vind je van vrouwen die als daar als onderdanige slaaf gehouden worden door moslimmannen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171206951
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:41 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ben geen Mocro maar was vorige week in Marokko.
Oh ja, Fes!! Hoe was het? Vertel, wil alles weten!!! Wat vond je trouwens van Café Clock?
pi_171206957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Als de Marokkaanse autoriteiten eens wisten wat hier gezegd werd over Marokkanen zouden ze Fok helemaal geblokkeerd hebben, hahaha.
Geweldig land. _O_
pi_171206961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het je vergaat, alleen daarom al zou ik af en toe een update waarderen.

Er zijn de afgelopen jaren heel veel hoog opgeleide Turken naar Turkije vertrokken, met name vanuit Duitsland, maar veel van hen komen toch gedesillusioneerd terug, omdat ze qua mentaliteit toch meer verwesterd waren dan dat ze zelf dachten. Wat dat betreft ben ik echt benieuwd hoe jou dat zal vergaan.

Ga je bij familie wonen?
Ja, hoor je vaker, maar niet elk mens is hetzelfde. Ik heb al een periode in Marokko gewoond en dat was perfect! Ik pas me makkelijk aan zullen we maar zeggen. Eigen huis. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2017 21:45:39 ]
pi_171207009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Geweldig land. _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Geweldig land. _O_
Marokko is inderdaad geweldig.
pi_171207024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat vind je van vrouwen die als daar als onderdanige slaaf gehouden worden door moslimmannen?
Oh, dan weet jij meer dan ik hoor. Ooit in Marokko geweest? En überhaupt achter de gesloten deuren gekeken?
pi_171207026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, hoor je vaker, maar niet elk mens is hetzelfde. Ik heb al een periode in Marokko gewoond en dat was perfect! Ik pas me makkelijk aan zullen we maar zeggen. Eigen huis. ;)
Hier een interessant doku daarover.

Ga je daar als vrouw alleen wonen ja? Woont er wel familie nabij?
pi_171207039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hier een interessant doku daarover.

Ga je daar als vrouw alleen wonen ja? Woont er wel familie nabij?
Zal zo eens kijken! Ja, alleen wonen. Prima te doen hoor. :D
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:47:26 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171207045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, hoor je vaker, maar niet elk mens is hetzelfde. Ik heb al een periode in Marokko gewoond en dat was perfect! Ik pas me makkelijk aan zullen we maar zeggen. Eigen huis. ;)
Mooi dat je het daar zo naar je zin hebt :). Iedereen moet doen waar ie gelukkig van wordt. Waar ik van baal is dat sommige het dan op Nederland gaan pinnen dat ze weg gaan. We kunnen het niet iedereen tevreden maken helaas :'(. Vooral niet voor mensen die denken dat ze ook al wonen ze in hetzelfde land toch denken dat ze anders zijn vanwege het feit dat ze ook een officieel document uit een ander land hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_171207056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ja, Fes!! Hoe was het? Vertel, wil alles weten!!! Wat vond je trouwens van Café Clock?
Heerlijk gegeten in café Clock. Goeie tip was dat! Dwalen in de Medina vond ik fantastisch. Beetje jammer van de "gidsen" die je telkens de weg willen wijzen voor geld en dan boos worden als je zegt dat je dat niet wil.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:49:55 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171207101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, dan weet jij meer dan ik hoor. Ooit in Marokko geweest? En überhaupt achter de gesloten deuren gekeken?
Sorry, ik moest duidelijker zijn. Bij mijn definitie is een gedwongen huwelijk iemand in slavernij hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')