abonnement Unibet Coolblue
pi_171203338
Hoi,

1 plus 1 = ?

antwoord :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mogenlijk reacties peuters

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 mei 2017 @ 19:20:54 #2
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_171203545
Het is dat ik de hele middag al bier heb zitten drinken. Dit gegeven maakt het nog enigszins draaglijk dat ik dit topic heb geopend.
Nu hoop ik wel dat de topicstarter binnen nu en 10 minuten een gedwongen opname krijgt in een gesloten psychiatrische kliniek.
pi_171203624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:20 schreef PreiKaas het volgende:
Het is dat ik de hele middag al bier heb zitten drinken. Dit gegeven maakt het nog enigszins draaglijk dat ik dit topic heb geopend.
Nu hoop ik wel dat de topicstarter binnen nu en 10 minuten een gedwongen opname krijgt in een gesloten psychiatrische kliniek.
Hoi ik heb nix tegen bierdrinkers, maar hoe ken dat dan? Dat je op een kleuter test klikt en topic opent? Ik open helemaal nooit kleuter testen!
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:51:31 #4
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171207137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:20 schreef PreiKaas het volgende:
Het is dat ik de hele middag al bier heb zitten drinken. Dit gegeven maakt het nog enigszins draaglijk dat ik dit topic heb geopend.
Nu hoop ik wel dat de topicstarter binnen nu en 10 minuten een gedwongen opname krijgt in een gesloten psychiatrische kliniek.
TS is aspirant lid van het PBC, zijn proefverlof is helaas met complicaties slecht bevallen en daarom wordt hij ambulant begeleid door moderators van fok. Tevens heeft hij een enkelband die hij stiekem uitleent aan zijn cavia als die naar de slijterij gaat of naar zijn dealer moet om te snatsen.
:')
pi_171219376
-> ONZ
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 15:20:29 #6
186611 Haags
pi_171222351
TS is een peuter haha.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')