abonnement Unibet Coolblue
pi_171192164
Wat vinden jullie van deze poster? Simpel of juist creatief bedacht? (via omdenken.nl)

pi_171192241
Geniaal bedacht!
Want je neemt echt even de tijd om het te lezen.
pi_171192700
Het idee was leuk... 5 jaar geleden. Je neemt de tijd om te lezen maar er ging bij mij geen lampje branden van oh hey is dat ook voor mij.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_171201906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:41 schreef Monkeymind het volgende:
Geniaal bedacht!
Want je neemt echt even de tijd om het te lezen.
Ja dat vond ik ook, het is niet dat je in één oogopslag ziet waar het om gaat en het triggert wel om het dan toch te gaan lezen :)
pi_171201931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:13 schreef ._HAAK_. het volgende:
Het idee was leuk... 5 jaar geleden. Je neemt de tijd om te lezen maar er ging bij mij geen lampje branden van oh hey is dat ook voor mij.
Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat jij er weer heel anders tegenaan kijkt :) Waarom doet jou deze poster aan een idee van 5 jaar geleden lijken? Daar ben ik heel benieuwd naar, haha. :P
pi_171205389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:45 schreef Sanzi het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat jij er weer heel anders tegenaan kijkt :) Waarom doet jou deze poster aan een idee van 5 jaar geleden lijken? Daar ben ik heel benieuwd naar, haha. :P
Toen whatsapp een beetje hip werd zag je wel meer advertenties die op deze manier vormgegeven waren. Alleen die eindigden meestal met een verkopende zin, gericht op de lezer van de advertentie op straat. Dat zit er hier niet in.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_171247880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:53 schreef ._HAAK_. het volgende:

[..]

Toen whatsapp een beetje hip werd zag je wel meer advertenties die op deze manier vormgegeven waren. Alleen die eindigden meestal met een verkopende zin, gericht op de lezer van de advertentie op straat. Dat zit er hier niet in.
Aha, op die manier. Dankjewel voor het delen van je berichtje! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')