http://hlj.com/product/TAM74035quote:
Ah ok bedankt, ik zal weleens kijken voor een betere maar voor nu probeer ik het een beetje budget te houden. Ik geef echt te makkelijk geld uit de laatste wekenquote:Op maandag 3 juli 2017 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Die Xuron zijn op zich een vrij standaard budgetknipper.
Als ze duurder zijn zijn de bekjes vaak wat dunner, scherper, en passen ze nauwkeuriger op elkaar.
Je knip wordt cleaner.
Maar niets dat niet met een beetje poetswerk met korrel 400 -> 1000 -> 2000 weg te werken is. Met een scalpel kan je ook je knip wat opschonen.
Die goedkope dingen knippen ook gewoon hoor. Maar ze worden over het algemeen sneller bot en zijn dikker. Moet je oppassen dat je niet te dicht bij de onderdelen knipt, want dan vervorm je het plastic.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah ok bedankt, ik zal weleens kijken voor een betere maar voor nu probeer ik het een beetje budget te houden. Ik geef echt te makkelijk geld uit de laatste weken![]()
Zal wel grof zijn...quote:Op maandag 3 juli 2017 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Van de week ga ik dit eens proberen denk ik:
klik
Soms is een stokje prettiger dan een papiertje denk ik.
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2017 03:49 schreef Faxie het volgende:
2e Deel van het achterlijf is klaar. Dryfitje.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik krijg het niet passend, misschien hebben jullie een idee waar ik de mist in ga?Dat gaat vaak ook wat moeilijk. Eerst voor of achterkant vasthaken, dan zijkanten eroverheen buigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik krijg het niet passend, misschien hebben jullie een idee waar ik de mist in ga?Wat Faxie onder je al zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet ook niet te gemakkelijk gaan en het is voor de eerste maal best eng maar als je het met een beetje beleid doet komt het best wel in orde.
Zo'n body kan best wel wat hebben.
Je interieur vind ik trouwens goed gelukt,top!
M'n stash is ook weer wat groter geworden..was weer bij Mega Aviation voor wat los spul en kwam weer met "iets" meer terug...zucht.
De ruimte in de kast is dus nou te klein.
Een goede vriend van mijn vriendin was laatst jarig en was een modelbouwer vroeger,net een kleine gekregen dus heb hem 1 uit mijn voorraad gegeven om zich aan te ergeren.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 16:57:16 ]
quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:28 schreef Charged het volgende:
[..]
Wat Faxie onder je al zegt.
Het moet ook niet te gemakkelijk gaan en het is voor de eerste maal best eng maar als je het met een beetje beleid doet komt het best wel in orde.
Zo'n body kan best wel wat hebben.
Je interieur vind ik trouwens goed gelukt,top!
M'n stash is ook weer wat groter geworden..was weer bij Mega Aviation voor was los spul en kwam weer met "iets" meer terug...zucht.
De ruimte in de kast is dus nou te klein.
Een goede vriend van mijn vriendin was laatst jarig en was een modelbouwer vroeger,net een kleine gekregen dus heb hem 1 uit mijn voorraad gegeven om zich aan te ergeren.![]()
Ik heb t gezien. Het mag hoor, maar alleen in dit topicquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef Charged het volgende:
De kist waar ik nou mee bezig ben...hmm,zal eerst eens een modje hier vragen of het mag,blote tetten op het staartvlak,het is een echte KLu kist,maar goed,geen zin in een note.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t gezien. Het mag hoor, maar alleen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |