het ging niet meer. samen besloten om te stoppen. toch hangen we nog een beetje aan elkaar. eigenlijk doen we er beide alles aan om elkaar in het oog te houden (ik nu eigenlijk niet meer zo erg, waarom? lees verder) waarschijnlijk heeft dit te maken met een beetje ongegronde hoop voor de toekomst
maar nu heb ik een ander ontmoet, ben net 5 weken bij mijn ex weg na 3.5 jaar relatie...
kan ik dit wel maken ?
vindt dit een moeilijk punt, we hebben eigenlijk beide "geschreeuwd" nu aan een jaar (of meer) rust toe te zijn. (misschien ook een beetje ivm. hoop etc.)
quote:p.s. ik ben niet de ex van bovenstaande
Op dinsdag 19 november 2002 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
bla bla bla...Maar goed, het is nu zover dat mn ex gek is op iemand anders, terwijl ze mij nog als vriend wil zien. Ik vind het heel moeilijk nu nog contact met haar te houden.
had me dit een week geleden voorgelegd en ik had gevonden dat ze haar maar eens flink aan moesten pakken.
Toch lijkt het erop dat mij dit ook aan het overkomen is. ben nu 5 weken (ongeveer) bij mijn vriendin weg. Heb een leuk meisje ontmoet. tsja wat nu. ergens wil ik er niet aan toegeven maar... het gebeurt je gewoon..
ik wou dat ik dit meisje een maand later tegen was gekomen (mag het dan wel van mezelf ??? )
hoeveel ruimte moeten we nemen ? mijn ex wil ook als vrienden met me verder en we zijn zelfs nog "een bep. cursus" aan het afmaken, een keer in de week tot half januarie...
word echt moeilijk volgende keer.... wel/niet zeggen kwee niet.
ga in iedergeval wel 100% openkaart spelen met het meisje dat ik ontmoet heb.
Ik kan bijna boos op mezelf worden
iig success
[edit]oops foutje, heb er overheen gelezen:)[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Runeblades op 13-12-2002 09:21]
Hoe zie het het zelf, denk je dat het wat zal worden met dit meisje. En is het nu of nooit.
quote:KonnieKipke is niet zijn ex! Het was alleen een voorbeeld
Op vrijdag 13 december 2002 07:49 schreef Runeblades het volgende:
Dus bedenk goed bij jezelf waarom het is uitgegaan met KonnieKipke
quote:daar is over nagedacht! anders zou ik er niet aan beginnen ! het is echt UIT UIT UITUIT... heel moeilijk maar 101% gegarandeerd het beste... we houden nog veel van elkaar maar zijn veeel te verschillend. als je goed past en de liefde is even weg dan kun je later weer verder. maar als je veel van elkaar houd maar het gaat niet (al redelijk lang!!) dan houd het op.
Op vrijdag 13 december 2002 07:49 schreef Runeblades het volgende:
na 1 week had ik iemand anders na een relatie van 1,5 jaar..... in het begin was het leuk met het nieuwe meisje maar daarna ben ik zelf alleen maar gaan realiseren dat ik met haar genomen heb om over m'n ex heen te komen
, het is nu inmiddels alweer uit met deze, nu is het zover dat ik m'n ex weer terug wil
. in die tijd dat ik met dit ander meisje had (4maanden) zijn m'n gevoelens alleen maar meer geworden voor m'n ex.
Dus bedenk goed bij jezelf waarom het is uitgegaan met KonnieKipke en of je nog gevoelens voor haar hebt en of jullie ooit weer bij elkaar komen ja of te nee.....iig success
en nee het is geen "ïkwilmevorigegirlvergeten"meisje.. dit is tevens de reden dat ik openkaart wil spelen.
quote:daar zit is misschien nog wel het meest mee. het zal haar pijn. veel pijn doen en da kan ik nie...
Op vrijdag 13 december 2002 07:49 schreef dfr0st het volgende:
Maar als je ervoor gaat zorg ervoor dat je ex het eerst weet en niet via via het teweten komt. Want dan zijn de poppen aan het dansen.Hoe zie het het zelf, denk je dat het wat zal worden met dit meisje. En is het nu of nooit.
quote:Daar zullen jullie dan toch echt aan moeten wennen. Je kunt moeilijk stoppen met leven omdat het verleden wel eens pijn zou kunnen doen.
Op vrijdag 13 december 2002 07:55 schreef xychix het volgende:
daar zit is misschien nog wel het meest mee. het zal haar pijn. veel pijn doen en da kan ik nie...
(moet je horen wie dit zegt ik zit met ongeveer hetzelfde
)
quote:geh, rakker van me
Op vrijdag 13 december 2002 07:51 schreef dfr0st het volgende:[..]
KonnieKipke is niet zijn ex! Het was alleen een voorbeeld
quote:dat was ook de gedachtengang die ik (topicstarter) altijd had... toch..
Op vrijdag 13 december 2002 10:08 schreef Ripley het volgende:
Ik verbaas me hier altijd over! Toen mijn relatie na drie jaar kapotging was ik daar zo stuk van dat ik er niet aan moest denken om een vaste relatie met een ander aan te gaan. Zoenen OK, maarecht om iemand geven kan ik pas nu weer denk ik, na 2 jaar. Wat niet wil zeggen dat iedereen 2 jaar moet wachten of zo, maar ook bij vorige relaties moest toch wel eerst de liefde voor mijn ex slijten (ook als ik het uit had gemaakt) en moest ik eerst weer even ruimte voor mezelf vinden voordat ik openstond voor een relatie met een ander.
"shit happens" (al ben ik er deze keer ergens ook wel blij mee )
maar ik ben nu nou eenmaal verliefd, ik had ook gedacht dat het langer zou duren maar je stuurt het niet!
alleen nu weet ik niet goed of ik hier nu blij mee moet zijn ja of nee..
zit nu al in de stress, maarja ook deze zware mededeling krijg ik ook wel weer uit mijn strot. ik hoop dat ze het een beetje goed oppakt.
quote:dus ook nog een band met ex terwijl je zo een nieuwe relatie inrolde ? hoe pakte jou ex het op toen je het vertelde ?
Op maandag 16 december 2002 10:02 schreef Faithy het volgende:
bekend verhaal...
krijg net een mail van mijn date dat ze het niet ziet zitten. ik zou nog te veel aan mijn ex hangen.
Ik heb nl. aangegeven graag die "cursus" af te willen maken. dat zag zij anders.
ik zou als zij dit wenste zeker stoppen met deze "cursus" maar dat zij nu al van mij vraagt om wijzigingen in mijn leven aan te brengen vind ik een beetje jammer. dat stoot mij vooral tegen de borst. ik wil graag weer een relatie in maar dan zonder het gevoel te hebben weer aan de ketting te liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 16-12-2002 11:09]
lijkt nu toch op te bloeien. Nu WEL los van mijn ex en de "cursus"
Ik ben nu naar schatting 4 maanden single....
maar volgensmij ook weer hopeloos verliefd.
Lekker voor je joh! doet mij tenminste goed. Ik heb net 2 jaar samengewoond, en vind nu al een meissie wel erg leuk..
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 28-02-2003 15:12]
quote:Hardstikke bedankt... Genieten van vrijgezel zijn doe ik zeker maar al die dingen kan ik ook doen binnen een relatie.
Op vrijdag 28 februari 2003 15:23 schreef HiKe het volgende:
Eest een beetje genieten van je vrijgezel zijn..en wat beurt dat beurt er toch ....als er liefde is ...dan kan je dat niet stoppen....maar doe het niet als een vervanging van iets dat je mist..(aandacht)...maar ik moet je zeggen het is verleidelijk om weer gek op iemand te worden..hmmmmm
1 night stands doe ik niet, ik heb liever een warme gemeende knuffel dan urenlange sex (zonder liefde en bedoelingen)!
Daar voel ik me wat te goed voor.
Er zijn dingen die ik de afgelopen jaren heb gemist in mijn leven en ik wil niet weer in zo'n relatie terecht komen waar we sociaal gezien beide op achteruit gaan.
We wonen 130 Km uit elkaar, ik heb wel een autootje en rijd al 300 km per dag dus wel wat gewend, maar dit zal er toch toe leiden dat ik nog vaak gewoon met mijn vrienden op stap zal gaan! Dat is het positieve, wel zal ik haar erg missen.
Ook wil ik niewe mensen blijven ontmoeten want dat is wel het leukste dat ik de afgelopen weken gedaan heb.
Ik babbel vrij makkelijk en ik spreek wekelijks nieuwe mensen, waarvan ik met ongeveer de helft nog verder contact onderhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |