abonnement Unibet Coolblue
pi_171167308
Beste Medefokkers,

Ik ben bezig met een computerbehuizing.
Hier zat een netwerkkaart in die ik eruit gehaald heb. Nu heb ik dus een slot over.

Hoe heeft zo'n opvulplaatje. Wat is daar de benaming voor? Om de kast dus dicht te maken.

Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groeten,

GodZZila
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:31:53 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_171167447
Pci slot cover
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_171168290
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:31 schreef mstx het volgende:
Pci slot cover
Volgens mij noemen de meeste mensen het een slotplaatje. Waarom wil je die benaming weten? Als je op een beetje grote webwinkel in computeronderdelen een categorie kiest die de term ''montage'' of ''brackets'' heeft staat het er vast wel tussen. Maar de meeste computerfreaks hebben dit soort plaatjes wel in een bak liggen. Je kan ze gewoon uit een oude pc halen die je niet gebruikt.
pi_171168796
Klopt maar heb uit 20 pc's de videokaart gehaald. Had een plaatje of 15 dus mis er nog een paar

:S

quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:15 schreef dennissch het volgende:

[..]

Volgens mij noemen de meeste mensen het een slotplaatje. Waarom wil je die benaming weten? Als je op een beetje grote webwinkel in computeronderdelen een categorie kiest die de term ''montage'' of ''brackets'' heeft staat het er vast wel tussen. Maar de meeste computerfreaks hebben dit soort plaatjes wel in een bak liggen. Je kan ze gewoon uit een oude pc halen die je niet gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')