abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:52:59 #1
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171154983
Herkent iemand dit? ben ik naief?

Nou had ik laatst voor het allereerst een Tinderdate, ik had mijzelf voorgenomen om geen tinder account aan te maken want het idee dat je geforceerd met vreemde mensen praat zonder dat je ze ziet stond mij niet aan bovendien raak ik snel verveeld van random gesprekken (ben even het woord kwijt hoe je dit ook al weer noemt) en val ik echt op iemands mimiek en uitstraling.
Toch maar een account aangemaakt omdat ik teveel binnen zit en niet veel mannen ontmoet. In eerste instantie heel leuk maar al snel weer verveeld en uitgekeken totdat ik een leuke match had met een jongen waarmee het gesprek leuk liep, kort erop nummer uitgewisseld en 3 weken later afgesproken.
De date was leuk wij hebben veel gelachen gesproken, het klikte in mijn ogen en ik voelde mij enorm aangetrokken tot hem, zo erg dat ik in zijn bed belanden en er ook bleef slapen.
Allemaal heel leuk alleen het contact de dagen erna werd minder en merkte ik weinig interesse van zijn kant. Ik ben ook niet iemand die dan actie onderneemt of hem dan vraagt waarom hij niet meer terugappt, voor mij is geen bericht slecht bericht en voel ik mij zo stom om dat te doen omdat ik niet achter iemand aan wil lopen of een last zijn voor diegene. Een paar dagen erna stuurde hij een berichtje met sorry ik heb het zo druk gehad en bla bla..maar verder toont hij geen interesse meer, ik vind het niet erg als je het druk hebt en echt niet dat ik dan van je verwacht dat je opeens een relatie of iets dergelijks wilt/hebt met mij na een leuke avond+seks(trouwens zijn penis was dun en klein dat wil ik hem eigenlijk vertellen haha) maar ik had miss iets meer waardering gewild of is dit naief? Ik heb tinder ook gelijk verwijderd en de reden dat ik dit nu schrijf is omdat ik twijfel zal ik dit aan hem vertellen of het erbij laten? had ik niet gelijk seks moeten hebben? maar dan denk ik ja we zijn geen 16 meer en als het goed voelde dan voelde het goed, en nogmaals ik romantiseer deze jongen niet maar ben toch wel gekwetst of iets dergelijks...

Ik ben 27 jaar(heel lang in een relatie geweest dus het daten is nieuw voor mij) en hij was 32

xx
pi_171155278
Je weet dat tinder gewoon draait om sexdates en klaar is kees.

Je was te makkelijk, hij heeft je geneukt, spanning weg, next.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171155352
He's just not into you. Helaas pindakaas.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:09:08 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171155527
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:52 schreef Castycasty het volgende:
(trouwens zijn penis was dun en klein dat wil ik hem eigenlijk vertellen haha)
Hoezo cliché. :D.

Dat hij geen tweede keer wil zegt ook genoeg over jou lijkt mij... :').
And so is the past
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:10:56 #5
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171155589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Je weet dat tinder gewoon draait om sexdates en klaar is kees.

Je was te makkelijk, hij heeft je geneukt, spanning weg, next.
Nee wist ik echt niet, weet ik nu wel en dat geeft ook niet dat de spanning weg is etc. maar het is meer dat hij daar niet eerlijk over is en er omheen draait.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:12:19 #6
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171155640
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Hoezo cliché. :D.

Dat hij geen tweede keer wil zegt ook genoeg over jou lijkt mij... :').
Dit is sarcastisch bedoelt om mijzelf beter te laten voelen :) niet dat het werkt
Maar ja dat kan niet iedereen past bij iedereen qua seks
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 21:19:42 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171155835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:10 schreef Castycasty het volgende:

[..]

Nee wist ik echt niet, weet ik nu wel en dat geeft ook niet dat de spanning weg is etc. maar het is meer dat hij daar niet eerlijk over is en er omheen draait.
Maar heb je die zogenaamde eerlijkheid dan echt nodig? Of is het gewoon stiekem vooral dat je een beetje pissed off bent? Want geen bericht = slecht bericht voor jou, en in dit soort gevallen klopt dat ook wel, want als hij hoteldebotel van je was geweest dan had het niet uit gemaakt hoe druk hij was geweest.

Overigens is 'druk zijn' echt de grootste bullshit reden die er bestaat. Wat, je hebt geen 30 sec op een dag om even een berichtje te typen? Je bent echt CON TI NUE bezig op een dag en als je dan thuis komt dan slaap je voor je je kussen raakt? :D

Bullshit. Hij heeft je vol kunnen duwen en nu ben je niet meer interessant, behalve wellicht als ie even te lang naar zijn zin niks te poppen heeft, dan weet wel.

Maar, zoals ik al zei, gaat het je echt verder helpen als je de woordjes uit zijn mond hoort? Ik bedoel, het is nu ook al wat het is, ook al heeft hij het niet letterlijk uitgesproken. Acties zeggen veel meer dan woorden, dus je antwoord heb je al.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:28:12 #8
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171156139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar heb je die zogenaamde eerlijkheid dan echt nodig? Of is het gewoon stiekem vooral dat je een beetje pissed off bent? Want geen bericht = slecht bericht voor jou, en in dit soort gevallen klopt dat ook wel, want als hij hoteldebotel van je was geweest dan had het niet uit gemaakt hoe druk hij was geweest.

Overigens is 'druk zijn' echt de grootste bullshit reden die er bestaat. Wat, je hebt geen 30 sec op een dag om even een berichtje te typen? Je bent echt CON TI NUE bezig op een dag en als je dan thuis komt dan slaap je voor je je kussen raakt? :D

Bullshit. Hij heeft je vol kunnen duwen en nu ben je niet meer interessant, behalve wellicht als ie even te lang naar zijn zin niks te poppen heeft, dan weet wel.

Maar, zoals ik al zei, gaat het je echt verder helpen als je de woordjes uit zijn mond hoort? Ik bedoel, het is nu ook al wat het is, ook al heeft hij het niet letterlijk uitgesproken. Acties zeggen veel meer dan woorden, dus je antwoord heb je al.
De eerlijkheid nu niet meer nodig want ik weet wel hoe het zit maar ik ben wel vooral pist ja, maar ook omdat ik het dus nooit had meegemaakt en ik dacht ja 1 leuke avond kan wel en ik moet leven en gek doen maar de na smaak was wel zuur ja haha.

Mee eens te druk is ook onzin en mij ziet hij niet meer terug hoor! maar er blijft iets in mij knagen omdat ik hem wel leuk vond
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:32:30 #9
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_171156263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Je weet dat tinder gewoon draait om sexdates en klaar is kees.

Je was te makkelijk, hij heeft je geneukt, spanning weg, next.
Tinder is ook gewoon wat je er zelf van maakt. Ik ken er genoeg (en heb zelf ook) die via Tinder gewoon een serieuze relatie hebben gevonden...

Maar als je zelf zo snel, zonder uit te spreken waar je naar op zoek bent, met iemand in bed duikt dan loop je de kans dat het ook daarbij blijft.

TS, blijf gewoon lekker tinderen maar heb wat meer terughoudendheid of wees duidelijk in wat je zoekt en dan is het helemaal geen verkeerde app. En laat deze gast gewoon lekker links liggen, het is hem niet maar je bereikt er niks mee als je hem over deze onbenulligheden gaat vertellen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:35:28 #10
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171156348
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

Tinder is ook gewoon wat je er zelf van maakt. Ik ken er genoeg (en heb zelf ook) die via Tinder gewoon een serieuze relatie hebben gevonden...

Maar als je zelf zo snel, zonder uit te spreken waar je naar op zoek bent, met iemand in bed duikt dan loop je de kans dat het ook daarbij blijft.

TS, blijf gewoon lekker tinderen maar heb wat meer terughoudendheid of wees duidelijk in wat je zoekt en dan is het helemaal geen verkeerde app. En laat deze gast gewoon lekker links liggen, het is hem niet maar je bereikt er niks mee als je hem over deze onbenulligheden gaat vertellen.
Bedankt voor je bericht, hier kan ik wat mee :) zal idd eerst zelf moeten nadenken wat ik wil of wat ik zoek.
  FOK!mycroftheld dinsdag 23 mei 2017 @ 21:42:57 #11
128465 verified  bondage
pi_171156578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:35 schreef Castycasty het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht, hier kan ik wat mee :) zal idd eerst zelf moeten nadenken wat ik wil of wat ik zoek.
Tinder is ook maar één van de zoveel, ik heb het zelf in een ver verleden gebruikt maar vond het niets. Er zijn imo veel betere apps en sites voor het vinden van serieuze dates. Een goede site werkt adhv het invullen van vragen etc en bepaald matches op basis van de antwoorden op die vragen. Vind ik zelf stukken beter werken dan het beperkte Tinder.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:48:26 #12
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171156729
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:42 schreef bondage het volgende:

[..]

Tinder is ook maar één van de zoveel, ik heb het zelf in een ver verleden gebruikt maar vond het niets. Er zijn imo veel betere apps en sites voor het vinden van serieuze dates. Een goede site werkt adhv het invullen van vragen etc en bepaald matches op basis van de antwoorden op die vragen. Vind ik zelf stukken beter werken dan het beperkte Tinder.
Dank! zal er wel een keer naar kijken ;)
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:51:15 #13
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_171156821
Ga je hem nog wel vertellen dat zijn piemel dun en klein is?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:52:56 #14
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171156875
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:51 schreef The_Verve het volgende:
Ga je hem nog wel vertellen dat zijn piemel dun en klein is?
hahaha nee, zijn piemel was goed hoor maar ik wil hem gewoon pijn doen
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:54:42 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171156937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:52 schreef Castycasty het volgende:

[..]

hahaha nee, zijn piemel was goed hoor maar ik wil hem gewoon pijn doen
Waarom? Je had toch een leuke avond?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 21:55:05 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171156958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:52 schreef Castycasty het volgende:

[..]

hahaha nee, zijn piemel was goed hoor maar ik wil hem gewoon pijn doen
Ja, dat is dus nogal sneu. Hij heeft je niet gedwongen ofzo he, jij hebt zelf je benen uit elkaar gedaan, want dat wilde je maar al te graag. Dat je er nu niet mee kunt omgaan dat hij jou niet wil en hem daarom 'pijn' wil doen door iets te roepen wat dan ook nog eens schijnbaar niet waar is is nogal...triest.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:56:13 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171156995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is dus nogal sneu. Hij heeft je niet gedwongen ofzo he, jij hebt zelf je benen uit elkaar gedaan, want dat wilde je maar al te graag. Dat je er nu niet mee kunt omgaan dat hij jou niet wil en hem daarom 'pijn' wil doen door iets te roepen wat dan ook nog eens schijnbaar niet waar is is nogal...triest.
Alsof die gast het ook maar iets kan schelen. Ze zet ook zichzelf gewoon compleet voor lul.

Hihaho.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!mycroftheld dinsdag 23 mei 2017 @ 22:00:03 #18
128465 verified  bondage
pi_171157121
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alsof die gast het ook maar iets kan schelen. Ze zet ook zichzelf gewoon compleet voor lul.

Hihaho.
Tuurlijk kan dat hem niets schelen. Hoppa, zak leeg, volgende.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:05:54 #19
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171157297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is dus nogal sneu. Hij heeft je niet gedwongen ofzo he, jij hebt zelf je benen uit elkaar gedaan, want dat wilde je maar al te graag. Dat je er nu niet mee kunt omgaan dat hij jou niet wil en hem daarom 'pijn' wil doen door iets te roepen wat dan ook nog eens schijnbaar niet waar is is nogal...triest.
Dat wilde ik zeker al te graag, heb daar verder ook geen probleem mee! wel het feit dat die het niet eerlijk zegt en weinig man genoeg is.
De reden dat ik het hier op forum zet is omdat ik hem dit natuurlijk niet zal vertellen snap ie?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:39:33 #20
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171158408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:05 schreef Castycasty het volgende:

[..]

Dat wilde ik zeker al te graag, heb daar verder ook geen probleem mee! wel het feit dat die het niet eerlijk zegt en weinig man genoeg is.
De reden dat ik het hier op forum zet is omdat ik hem dit natuurlijk niet zal vertellen snap ie?
27 zei je he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:42:03 #21
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_171158486
Doe niet zo onzeker man. :')

En schijnbaar vind je hem nog wel leuk, anders had je het je allemaal niet zo aangetrokken. Je kunt ook zelf initiatief nemen om nog een keer af te spreken he? Dat hoeft niet allemaal vanuit zijn kant te komen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:06:15 #22
465334 Castycasty
Fam&friends lover
pi_171159285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doe niet zo onzeker man. :')

En schijnbaar vind je hem nog wel leuk, anders had je het je allemaal niet zo aangetrokken. Je kunt ook zelf initiatief nemen om nog een keer af te spreken he? Dat hoeft niet allemaal vanuit zijn kant te komen.
Ja ik vind hem leuk ja, het is dubbel hij heeft aangegeven te willen afspreken maar ik ben een soort van boos/gekwetst? ik weet het zelf niet eens dus heb ik maar gezegd dat ik even tijd nodig had om na te denken.
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 23:20:43 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171159743
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alsof die gast het ook maar iets kan schelen. Ze zet ook zichzelf gewoon compleet voor lul.

Hihaho.
Ik heb t dan ook niet over hem, maar over haar :)
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:04:31 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171164027
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:00 schreef bondage het volgende:
Tuurlijk kan dat hem niets schelen. Hoppa, zak leeg, volgende.
Het kan natuurlijk ook dat het een man van vlees en bloed is, met emoties die even valide zijn als die van TS.

Zomaar een gedachte.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:13:11 #25
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_171164253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:06 schreef Castycasty het volgende:

[..]

Ja ik vind hem leuk ja, het is dubbel hij heeft aangegeven te willen afspreken maar ik ben een soort van boos/gekwetst? ik weet het zelf niet eens dus heb ik maar gezegd dat ik even tijd nodig had om na te denken.
Lang niet gedate zei je? Ik zou zeggen: welkom in die wereld. Waar mensen soms enkel willen neuken, je met mooie praatjes in bed lullen en niet bellen of willen afspreken ondanks dat ze dat wel gezegd hebben. Hopelijk ben je op je 27e oud en wijs genoeg om het kaf van het koren te scheiden. Zo niet (en dat blijkt wel) dan ga je dat heel snel leren. Date er nog maar een paar meer, er blijft er vanzelf één hangen. Deze echter, kun je schrappen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')