abonnement Unibet Coolblue
pi_171153282
Beste leden,

Een vriendin van mijn zusje voegde mij een paar weken terug toe op Instagram. Ik vroeg wie ze was, ze bleek dus een vriendin van mijn zusje te zijn. Ze zei dat ze de broer van haar vriendin nog niet volgde en dat wou ze graag...zoiets :P

Nu zijn we al een aantal weken verder, hebben elkaar ook op Snapchat en snappen iedere dag wel, maar meer algemene dingen, niet heel persoonlijk. Nu heb ik zelf een eigen bedrijf en had een winactie en raad eens: zij was een van de winnaars...

Nu had ze mij geappt om eea te bespreken over de prijs enzo. Het begon met "Hey ik ben ****", waarop ik zei "Heey ik ben ****". Terwijl we dat van elkaar allang wisten...daarna lachde ze heel hard en zei "Lekkerding hahahaha, had ik ook niet door :P" Ik dacht hier wel ff van woow, maar goed...wel leuk :) Nog ff verder gepraat (gefeliciteerd enzo en afgesproken over de prijs). Ze komt hem binnenkort ophalen met een vriendin (maar dat zijn dus vriendinnen van mijn zusje), dat wou ze wel graag (heb ook aangeboden om het op te sturen, maar ze wou hem wel ophalen, ze was volgende week toch in de buurt...

Op instagram liken we elkaars foto's ook iedere keer en komen er af en toe ook grappige/droge reacties naar voren..:P

vind haar best leuk en zou haar graag beter leren kennen, maar vind het best awkward omdat het een vriendin van mijn zusje is en ben daarom ook bang dat zij hierdoor zal afhaken of iets dergelijks.

Wat denken jullie wat te doen? Wat zouden jullie doen? En is dit een begin?
pi_171153928
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:54 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Hoe kom je daar achter
Het haar vragen werkt meestal het makkelijkste.
pi_171180865
Gewoon neuken debiel.
pi_171201963
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:54 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Nu heb ik zelf een eigen bedrijf en had een winactie en raad eens: zij was een van de winnaars...

Joh, wat een ongelofelijk toeval zeg :D

Was het ook toevallig nog het sexy lingeriesetje of de waardebon voor een etentje bij kaarslicht voor 2? ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')