abonnement Unibet Coolblue
pi_171145350
Asielzoekers verkrachten 15-jarige in Oostenrijk, burgemeester wil asielzoekersopnamestop
quote:
Het Oostenrijkse stadje Tulln, een pittoresk plaatsje aan de Donau, weigert nog langer vluchtelingen en asielzoekers op te nemen sinds de verkrachting van een 15-jarige inwoonster van de stad vorige maand door hoogstwaarschijnlijk drie asielzoekers. De burgemeester besloot tot een opnamestop van alle vluchtelingen en asielzoekers, volgens eigen zeggen totdat deze verkrachtingszaak grondig is onderzocht, zo melden Oostenrijkse media.

Burgemeester Peter Eisenschenk (ÖVP) benadrukt dat het geenszins de bedoeling is om hiermee alle 157 in Tulln aanwezige asielzoekers verdacht te maken. De burgemeester zegt altijd veel te hebben gedaan voor vluchtelingen en zal zo spoedig mogelijk met het Rode Kruis, de provincie en de Oostenrijkse COA om de tafel gaan zitten om de problemen te bespreken.

“Voor mij bestaat alleen zero tolerance tegen criminele asielzoekers die hun recht op opvang misbruiken. Voor de criminelen die dit hebben gedaan zal alles wat wettelijk mogelijk is worden ingezet. Maar voor de asielzoekers die hier al zijn en niets hebben gedaan gaat de zorg gewoon door als altijd. De onschuldigen zullen niet lijden onder de schuldigen”, zo liet burgemeester Eisenschenk eerder weten.

Ondanks dat er inmiddels twee verdachten zijn aangehouden weigert de politie ook maar iets over de afkomst van de verdachte te zeggen. De Oostenrijkse politie heeft zich echter vanaf het begin van het onderzoek geconcentreerd op asielzoekers en heeft van 57 plaatselijke azc-bewoners DNA afgenomen. Media gaan er van uit dat de opgepakte verdachten ook asielzoekers zijn.

Het slachtoffer werd ’s avonds op weg naar haar ouderlijk huis achtervolgd door drie mannen. Ze werd vastgehouden en door twee mannen verkracht, terwijl een derde zijn hand over haar mond had gelegd. Nadat ze zich had weten los te worstelen kon ze vluchten om even later weer te worden gegrepen en weer te worden verkracht. Volgens de politie werd het meisje verkracht op een voetbalveld en in de tuin van een huis.
http://nieuws.tpo.nl/2017(...)elzoekersopnamestop/
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:53:59 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171145515
Hadden wij in Nederland maar zulke kordate leiders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:59:36 #4
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_171145636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hadden wij in Nederland maar zulke kordate leiders.
Precies, hier laten ze alles zo gaan. Overal een stop met die onzin, moet eens klaar zijn met al dat gezeik. :{w
't gaat
  dinsdag 23 mei 2017 @ 15:55:21 #5
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171146993
Op wat textielboeren en halal slachterijen na hebben moslims in Europa nog niemand iets positiefs gebracht.
Fade to Black
pi_171147032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:55 schreef Achterhoker het volgende:
Op wat textielboeren en halal slachterijen na hebben moslims in Europa nog niemand iets positiefs gebracht.
Wat is er positief aan een halalslachterij dan?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 15:58:01 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171147101
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:56 schreef Silven het volgende:

[..]

Wat is er positief aan een halalslachterij dan?
Meer omzet voor die bedrijven misschien?
Fade to Black
pi_171147139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:55 schreef Achterhoker het volgende:
Op wat textielboeren en halal slachterijen na hebben moslims in Europa nog niemand iets positiefs gebracht.
Hoe zijn die twee dingen precies positief?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171150674
Je verwacht het niet :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_171150964
Mama mia!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 23 mei 2017 @ 18:54:20 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171151651
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')