abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:30:06 #176
104871 remlof
Europees federalist
pi_171132836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, van die twitterberichten zodra er iets gebeurt maar ruim voordat er iets bekend is over de aard zijn gewoon paniekzaaien. Net als mensen die dat dan gaan verspreiden, nota bene inclusief de nepfoto's. Ik vind dat een nare soort sensatiezucht.

En het valt me ook op dat het steevast dezelfde types zijn die direct moord en brand schreeuwen als er misschien wel een agent is aangevallen op de Champs-Elysees of zoiets anders vaags.
Zoals ik al zei, het is een naar trekje van met name rechtsextremisten.
pi_171132840
Laatste geruchten zijn overigens dat het gaat om een ballon die klapte bij een microfoon whehe
pi_171132868
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

wie dan
Jij, bijvoorbeeld, maar ook anderen. Lijkt er bijna op alsof je dan hoopt dat er iets heel ernstigs is. Niet voor de slachtoffers natuurlijk maar dan was je er maar mooi bij. Beste is nog als het gepleegd is door een moslim.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:31:58 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_171132874
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoe zou de NSDAP (vt) in staat zijn mensen die van iets spreken (tt) tegen de muur hadden gezet (vvt)?
In deze constructie, waarbij Kaas- iets zegt over wat een bepaalde groepering uit het verleden had gedaan met mensen die zich tegenwoordig zo gedragen, klopt het gewoon.
pi_171132884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, van die twitterberichten zodra er iets gebeurt maar ruim voordat er iets bekend is over de aard zijn gewoon paniekzaaien. Net als mensen die dat dan gaan verspreiden, nota bene inclusief de nepfoto's. Ik vind dat een nare soort sensatiezucht.

En het valt me ook op dat het steevast dezelfde types zijn die direct moord en brand schreeuwen als er misschien wel een agent is aangevallen op de Champs-Elysees of zoiets anders vaags.
Die Twitterkanalen die alles "BREAKING!!~`1" noemen. Maar goed, daar heb ik het een tijd geleden al eens uitgebreid over gehad.
pi_171132887
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:')!
Stel nou dat jij lid was van een mannenvereniging waar men sigaren rookt, wiskey's drinkt en sport kijkt. Een herensociëteit. Dan wil je ook niet ineens verplicht worden om vrouwen toe te laten.
pi_171132891
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoe zou de NSDAP (vt) in staat zijn mensen die van iets spreken (tt) tegen de muur hadden gezet (vvt)?
"De Romeinse senaat was (vt) in staat mensen te vermoorden (tt) die zich tegen de democratie uitspraken (vt)" is toch een prima zin?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:32:58 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171132895
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
journalist wierd duk retweet ook meteen zonder na te denken deze foto ivm mogelijke aanslag bij manchester
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terwijl dit zeer wss fake is
Het is idd fake, schijnt een foto van jaren geleden te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171132900
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Stel nou dat jij lid was van een mannenvereniging waar men sigaren rookt, wiskey's drinkt en sport kijkt. Een herensociëteit. Dan wil je ook niet ineens verplicht worden om vrouwen toe te laten.
Als vereniging mag je (volgens mij) ook gewoon discrimineren.

Vreemd dat dat bij een politieke organisatie kennelijk ineens niet meer mag.
pi_171132906
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Stel nou dat jij lid was van een mannenvereniging waar men sigaren rookt, wiskey's drinkt en sport kijkt. Een herensociëteit. Dan wil je ook niet ineens verplicht worden om vrouwen toe te laten.
Alleen al een politieke partij willen vergelijken met een herensociëteit getuigt van totaal onbegrip van de situatie in mijn ogen. Nee, een herensociëteit is prima, net als de ladies night in een kroeg en ga zo maar door.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:33:51 #186
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171132908
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, van die twitterberichten zodra er iets gebeurt maar ruim voordat er iets bekend is over de aard zijn gewoon paniekzaaien. Net als mensen die dat dan gaan verspreiden, nota bene inclusief de nepfoto's. Ik vind dat een nare soort sensatiezucht.

En het valt me ook op dat het steevast dezelfde types zijn die direct moord en brand schreeuwen als er misschien wel een agent is aangevallen op de Champs-Elysees of zoiets anders vaags.
Misschien dat skysherrif z'n naam kan veranderen in sensationsucht, past wat beter bij z'n karakter.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171132913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij, bijvoorbeeld, maar ook anderen. Lijkt er bijna op alsof je dan hoopt dat er iets heel ernstigs is. Niet voor de slachtoffers natuurlijk maar dan was je er maar mooi bij. Beste is nog als het gepleegd is door een moslim.
Ik geef inderdaad toe dat ik wat dat betreft wel een soort van sensatiezucht heb ja, maar dat het een moslim moet zijn maakt niet echt uit hoor.

Zat ook voor de buis gekluisterd toen Kars T gek ging doen en Breivik zijn waanbeelden in de praktijk bracht.

Natuurlijk leef ik enorm mee met de slachtoffers en zeker als je persoonlijke interviews ziet van nabestaanden vind ik er niets interessants aan, maar toch...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:34:47 #188
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171132927
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Stel nou dat jij lid was van een mannenvereniging waar men sigaren rookt, wiskey's drinkt en sport kijkt. Een herensociëteit. Dan wil je ook niet ineens verplicht worden om vrouwen toe te laten.
De samenleving is een herensociëteit? Nogal een stelling.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171132928
Weet iemand of er misschien een Stichting ter Bevordering van Extreem Slechte Voorbeelden bestaat die op het punt staat de jaarlijkse grote prijs voor het slechtste voorbeeld van het afgelopen jaar uit te reiken? Ik wil hun redactie graag van een tip voorzien.
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Stel nou dat jij lid was van een mannenvereniging waar men sigaren rookt, wiskey's drinkt en sport kijkt. Een herensociëteit. Dan wil je ook niet ineens verplicht worden om vrouwen toe te laten.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:34:52 #190
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171132931
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:31 schreef remlof het volgende:

[..]

In deze constructie, waarbij Kaas- iets zegt over wat een bepaalde groepering uit het verleden had gedaan met mensen die zich tegenwoordig zo gedragen, klopt het gewoon.
Grammaticaal is het mogelijk, maar qua zin slaat het dan nergens op. Liever een groepering die in het verleden wat zou hebben gedaan als mensen zich in het verleden zus en zo hebben gedragen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:36:15 #191
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:36:21 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171132965
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik geef inderdaad toe dat ik wat dat betreft wel een soort van sensatiezucht heb ja, maar dat het een moslim moet zijn maakt niet echt uit hoor.

Zat ook voor de buis gekluisterd toen Kars T gek ging doen en Breivik zijn waanbeelden in de praktijk bracht.

Natuurlijk leef ik enorm mee met de slachtoffers en zeker als je persoonlijke interviews ziet van nabestaanden vind ik er niets interessants aan, maar toch...
Ik ben van mening dat het live op televisie al moeilijk is om het allemaal te bevatten, laat staan als het hapsnap wordt medegedeeld op Twitter door onbekende figuren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171132969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, van die twitterberichten zodra er iets gebeurt maar ruim voordat er iets bekend is over de aard zijn gewoon paniekzaaien. Net als mensen die dat dan gaan verspreiden, nota bene inclusief de nepfoto's. Ik vind dat een nare soort sensatiezucht.

En het valt me ook op dat het steevast dezelfde types zijn die direct moord en brand schreeuwen als er misschien wel een agent is aangevallen op de Champs-Elysees of zoiets anders vaags.
Hear hear.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:37:05 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171132976
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

"De Romeinse senaat was (vt) in staat mensen te vermoorden (tt) die zich tegen de democratie uitspraken (vt)" is toch een prima zin?
Ziet er raar uit, zou jij niet liever "vermoordden" (ovt) gebruiken?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171132979
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:36 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het live op televisie al moeilijk is om het allemaal te bevatten, laat staan als het hapsnap wordt medegedeeld op Twitter door onbekende figuren.
Nou daarom heb ik meneer duk, van noort en de vlieger ook van heftige repliek gediend, dat ze zonder enige fact check zomaar die foto retweeten.
pi_171132986
Ik luister een hele collegereeks terug en die docent vergeet elke keer zijn mic aan te zetten. Elke opname begint met

"...ijkers thuis zal ik nog even de microfoon aanzetten"
"...nen herhalen zodat de mensen thuis het ook kunnen horen"
"...oor de mensen die de colleges terugluisteren"
pi_171132999
Die Trump is echt een Jan Pipo de clown he
blablablabla
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:38:53 #198
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171133000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:33 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Als vereniging mag je (volgens mij) ook gewoon discrimineren.

Vreemd dat dat bij een politieke organisatie kennelijk ineens niet meer mag.
Ze hadden het gewoon op z'n PVV's moeten aanpakken bij de SGP. Eén lid (God) die toevallig alleen mannelijke kamerleden selecteert.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171133005
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alleen al een politieke partij willen vergelijken met een herensociëteit getuigt van totaal onbegrip van de situatie in mijn ogen. Nee, een herensociëteit is prima, net als de ladies night in een kroeg en ga zo maar door.
Ik zie het verschil niet eigenlijk. Maar dat zullen jullie wel weer absurd vinden. ;(
  dinsdag 23 mei 2017 @ 00:39:25 #200
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171133008
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nou daarom heb ik meneer duk, van noort en de vlieger ook van heftige repliek gediend, dat ze zonder enige fact check zomaar die foto retweeten.
Moet je je gewoon niet mee bezighouden, dat Twitter. Gewoon je krantje lezen en Nieuwsuur kijken, das ruim voldoende.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')