abonnement Unibet Coolblue
pi_171229349
Ach Fuchsia, wat ontzettend jammer zeg. -O-

En Donna in onzekerheid, vervelend zeg. :{

Jagar, spannend hoor!

Ik ben ook ongeduldig. :')
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:11:00 #102
208890 June.
Seriously?
pi_171236605
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:16 schreef Philomijn het volgende:
Boehh irritant Donna! Misschien even een tochtje naar het KV voor ehhh als je je zondag niet meer kan inhouden..? O-)

Fuchs, ik wens je dit perfecte cadeautje toe :* Ik hoop het echt!

June, had je al een regelmatige cyclus of nog niet?

Hier CD 21 en genoeg afleiding komende dagen. We'll see. :)
Ja, afgelopen 6 maanden regelmatig rond de 29 dagen. En nu ineens deze maand en vorige maand langer dan normaal. Frustrerend. Ik dacht dat het eerst kwam door nachtdiensten, maar deze maand weer gewoon normaal gewerkt dus dat is het ook niet.

Fuchsia wat kut.. Dan toch maar voor een vakantiebaby?

En ook Donna -O- Wordt weer tijd voor strepen!
Shine bright like a diamond.
pi_171236696
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:11 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, afgelopen 6 maanden regelmatig rond de 29 dagen. En nu ineens deze maand en vorige maand langer dan normaal. Frustrerend. Ik dacht dat het eerst kwam door nachtdiensten, maar deze maand weer gewoon normaal gewerkt dus dat is het ook niet.

Fuchsia wat kut. Dan toch maar voor een vakantiebaby?

En ook Donna -O- Wordt weer tijd voor strepen!
Misschien een bezoekje brengen aan de HA?
pi_171236735
En inderdaad er moeten weer streepjes gepiest worden. -O-

Wie zn NOD is er bijna? Heb de mijne over 7 dagen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:17:13 #105
208890 June.
Seriously?
pi_171236796
Denk niet dat het zoveel zin heeft Bella. Advies is toch om op je volgende cyclus te wachten. Of in elk geval na 4 weken.
Shine bright like a diamond.
pi_171240510
Ik denk dat heel veel vrouwen een onregelmatige cyclus hebben. Lijkt me niet dat de huisarts daar iets mee kan. Zolang je wel gewoon een cyclus hebt is het onhandig, maar staat het een zwangerschap niet in de weg.

Mijn cycli de afgelopen maanden: 30-30-26-30-34. Mijn Ovuview app heeft mijn NOD dan ook voor deze maand op 31 dagen gezet.
pi_171244197
Ik zwerf nog wel ergens rond hoor. Lees ook wel veel mee. Ik merk dat ik hier de aansluiting een beetje begin te missen en dat ik tussen twee topics in hang. Wel heel lief dat jullie aan mij denken. Ik zit weer op het wachtbankje, maar ik doe er verder niks mee. Er is een soort bezinning gekomen en wij tellen de dagen af tot september.

Wat jammer dat er weer veel meiden ongesteld zijn geworden :*
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 14:05:19 #108
382129 crew  Donna
pi_171244488
Officieel ongesteld. 33 dagen helaas, maar het is niet anders.
Weet nu wel dat ik qua eisprong kan vertrouwen op m'n afscheiding en dat vind ik wel fijn.
pi_171250460
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
Officieel ongesteld. 33 dagen helaas, maar het is niet anders.
Weet nu wel dat ik qua eisprong kan vertrouwen op m'n afscheiding en dat vind ik wel fijn.
Nu heb je geen onduidelijkheid meer, dat lijkt me ook wel fijn.
Wat goed dat je op je afscheiding kan vertrouwen. Volgende ronde dus genoeg zaadsoldaatjes klaar om dat ei te pakken :Y)
pi_171250577
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
Officieel ongesteld. 33 dagen helaas, maar het is niet anders.
Weet nu wel dat ik qua eisprong kan vertrouwen op m'n afscheiding en dat vind ik wel fijn.
Vervelend dat je ongesteld bent geworden.. wel fijn dat je op eigen lichaam kunt vertrouwen wat betreft je eisprong !

Op naar de volgende ronde.
pi_171254574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
Officieel ongesteld. 33 dagen helaas, maar het is niet anders.
Weet nu wel dat ik qua eisprong kan vertrouwen op m'n afscheiding en dat vind ik wel fijn.
Vervelend Donna :* Ik kan me zo voorstellen dat het vertrouwen in je lichaam een deuk heeft opgelopen, goed om te horen dat je op dit punt het vertrouwen wel weer hebt!
pi_171265919
Peacefull :* ik hoop dat je in sept hulp krijgt en ondertussen duim ik door voor jullie.

Donna balen zeg! :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171269338
Dikke knuffel voor fuchs, peace en donna!

Welkom nieuwe posters!

Wij hebben twee maanden pauze gehad. Morgen moet ik ongesteld worden en dan gaan we er weer voor.
Eisprong midden in de vakantie! Zou tof zijn O+
pi_171270437
Hey MLB, daar ben je weer! Hoe is de twee maanden pauze je bevallen? En hoe gaat het nu met je dochter? Is ze nu meer klaar om grote zus te worden? ;)
Ik duim voor een mooie vakantiebaby voor jullie!

Nog een verlaat welkom aan alle nieuwe posters! Dat jullie maar snel dat verlangde tweede streepje mogen piesen :)

Kirb, hoe is het met jou?
  zondag 28 mei 2017 @ 13:51:14 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171270610
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:52 schreef Missladybug het volgende:
Dikke knuffel voor fuchs, peace en donna!

Welkom nieuwe posters!

Wij hebben twee maanden pauze gehad. Morgen moet ik ongesteld worden en dan gaan we er weer voor.
Eisprong midden in de vakantie! Zou tof zijn O+
Vakantie helpt sowieso wel voor de mood :9
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_171273603
MLB :W fijne vakantie dan :9 .

Ik wacht nog op een eisprong Peace :), nu met testjes in de weer maar nog geen tweede streep. Zit nu op CD11 dus hopelijk ergens in de komende dagen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171273646
MLB fijne vakantie :9
pi_171274656
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:43 schreef Peacefulll het volgende:
Hey MLB, daar ben je weer! Hoe is de twee maanden pauze je bevallen? En hoe gaat het nu met je dochter? Is ze nu meer klaar om grote zus te worden? ;)
Ik duim voor een mooie vakantiebaby voor jullie!
Hi peace!! Twee maanden pauze was echt heerlijk. Even geen stress en onzekerheid met ovu's, verplichte nummertjes, wachtweken. Gewoon genieten van elkaar en leuke dingen doen.
Met mijn dochter gaat het goed! Zij wordt twee over een week O+
Ze zou zo'n leuke zus zijn. Ik paste vd week op de baby van een vriendin en ze was zo zorgzaam!

Hoe gaat het met jou? Kun je de moed nog vinden?
pi_171298870
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet zo goed weet wat ik zeggen moet. Ik lees al een hele poos mee en leef altijd al mee met de ups en downs in dit topic.

Mee juichen met de ups is natuurlijk niet zo moeilijk en dat doe ik graag!

De downs aan de andere kant, ik wou dat ik wat meer had te bieden dan een 'vervelend meid, sterkte!' Want achter die houterige woorden vind ik het voor alle meiden die al lang bezig zijn en moeten kloten met ovulatietesten enzo gewoon ontzettend kut!(pardon my french)
pi_171299729
Nou LMS dat is iig recht uit het hart! :) Ach er valt vaak ook niet veel te zeggen... Het idee dat mensen zich voor kunnen stellen hoe kut het moet zijn ipv "een kind maak je toch even en dat lukt jou niet..?" vind ik al genoeg en fijn.

Gek genoeg vergeet ik wel eens dat het bij anderen soms ook niet vanzelf gaat. Een teamgenootje blijkt ook al een tijdje bezig te zijn, terwijl ik vaak denk "bij anderen lukt het wel". En vrienden van ons blijken ook ih zkh te lopen.

Peace, kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je tussen de twee topics hangt. Ik heb dat ook wel eventjes gehad. Ik voel me soms te light voor het "Als..."-topic, maar voel me hier ook niet altijd op m'n plek. Ik hoop dat september heel snel komt voor jullie. :* Nog maar drie maanden... Enig idee wat dan het plan is? IUI of IVF?

MLB klinkt heerlijk die pauze!

Hart onder de riem voor fuchs en donna :*
Dit, dat, alles.
pi_171299752
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:15 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet zo goed weet wat ik zeggen moet. Ik lees al een hele poos mee en leef altijd al mee met de ups en downs in dit topic.

Mee juichen met de ups is natuurlijk niet zo moeilijk en dat doe ik graag!

De downs aan de andere kant, ik wou dat ik wat meer had te bieden dan een 'vervelend meid, sterkte!' Want achter die houterige woorden vind ik het voor alle meiden die al lang bezig zijn en moeten kloten met ovulatietesten enzo gewoon ontzettend kut!(pardon my french)
Ik merk ook dat mijn reacties vaak niet verder komen dan: 'vervelend' of 'sterkte'. Ook al ben ik één van diegenen die bezig is met ovulatietesten en waar het hele zwanger worden of blijven-circus niet gemakkelijk gaat, verder dan dat kom ik niet.

Maar misschien hoeft dat ook helemaal niet, want als ik zo'n reactie krijgt doet dat me goed. Een klein berichtje van iemand die ik totaal niet ken, op het moment dat ik dat kan gebruiken.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 13:55:09 #122
382129 crew  Donna
pi_171299912
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:49 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Maar misschien hoeft dat ook helemaal niet, want als ik zo'n reactie krijgt doet dat me goed. Een klein berichtje van iemand die ik totaal niet ken, op het moment dat ik dat kan gebruiken.
Zo is het. Het voelt ook heel fijn als mensen hier vragen hoe het gaat en of je al getest hebt enzo. Gewoon dat stukje interesse. En als er dan een reactie komt die alleen uit de letters k, u en t bestaat, dan is dat prima. Ik weet zelf ook niet altijd iets nuttigs te zeggen, maar iedere reactie is fijn.

En ik vind het soms ook lastig om me druk te maken over 2 gekke cyclussen terwijl anderen nooit een regelmatige cyclus hebben, maar iedereen heeft z`n eigen ding hier en geloof dat iedereen zich wel in elkaar kan verplaatsen ook. Heel fijn.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 13:59:51 #123
382129 crew  Donna
pi_171300022
Kom ik meteen even spuwen ook. Wat een verpest weekend hebben wij gehad.

Onze miskraam is geen geheim, maar er is een select groepje mensen dat het weet. Het gaat een ander gewoon niks aan. In april hadden we een verjaardag van m`n vriend z`n familie en zijn tante vroeg ons al regelmatig of we bijna een baby zouden krijgen. Ik reageerde dan altijd gewoon blij en enthousiast want dat leek ons zelf ook leuk natuurlijk. Op die verjaardag vroeg ze het weer en toen had ik net de miskraam gehad. Dus ik keek kwaad of verdrietig (geen idee, ik trok een hoofd), waarop ze zei; Ohhh sorry, ik zeg iets verkeerd, is er iets mis. En toen zei ik ja er is wat mis, maar het komt wel goed. Nou nogmaals kreeg ik 1000 excuses, prima, geen probleem.
Hadden we zaterdag weer een verjaardag, zegt ze ineens waar allemaal anderen bij zitten; Nou DonnaRush, is het al weer zover? Naahhh, ik zat echt met m`n mond vol tanden en werd helemaal rood, dus ik zei iets van; weet ik niet. Zegt ze; Als het zover is bel je mij als eerste he? En daarna babbelde ze door over baby's.

NEE! God m`n vriend was van binnen zo kwaad. Die is na de verjaardag eerst een rondje om gegaan, even afkoelen. Gisteren had ik er meer last van. We hebben er helemaal geen behoefte aan dat iedereen het weet en iedereen die daar zat kan ook 1+1 doen, het was behoorlijk duidelijk. Echt k.ut.
M`n vriend heeft z`n tante zonet een heel boos bericht gestuurd. Had van mij nou ook weer niet gehoeven, maar hij is zo kwaad. :{w
pi_171300131
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:59 schreef DonnaRush het volgende:
Kom ik meteen even spuwen ook. Wat een verpest weekend hebben wij gehad.

Onze miskraam is geen geheim, maar er is een select groepje mensen dat het weet. Het gaat een ander gewoon niks aan. In april hadden we een verjaardag van m`n vriend z`n familie en zijn tante vroeg ons al regelmatig of we bijna een baby zouden krijgen. Ik reageerde dan altijd gewoon blij en enthousiast want dat leek ons zelf ook leuk natuurlijk. Op die verjaardag vroeg ze het weer en toen had ik net de miskraam gehad. Dus ik keek kwaad of verdrietig (geen idee, ik trok een hoofd), waarop ze zei; Ohhh sorry, ik zeg iets verkeerd, is er iets mis. En toen zei ik ja er is wat mis, maar het komt wel goed. Nou nogmaals kreeg ik 1000 excuses, prima, geen probleem.
Hadden we zaterdag weer een verjaardag, zegt ze ineens waar allemaal anderen bij zitten; Nou DonnaRush, is het al weer zover? Naahhh, ik zat echt met m`n mond vol tanden en werd helemaal rood, dus ik zei iets van; weet ik niet. Zegt ze; Als het zover is bel je mij als eerste he? En daarna babbelde ze door over baby's.

NEE! God m`n vriend was van binnen zo kwaad. Die is na de verjaardag eerst een rondje om gegaan, even afkoelen. Gisteren had ik er meer last van. We hebben er helemaal geen behoefte aan dat iedereen het weet en iedereen die daar zat kan ook 1+1 doen, het was behoorlijk duidelijk. Echt k.ut.
M`n vriend heeft z`n tante zonet een heel boos bericht gestuurd. Had van mij nou ook weer niet gehoeven, maar hij is zo kwaad. :{w
Nee! Wat een lompe actie! Ik geef je vriend groot gelijk dat hij nog even een bericht heeft gestuurd. Wat een nare situatie voor jullie :(
pi_171301102
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:59 schreef DonnaRush het volgende:
Kom ik meteen even spuwen ook. Wat een verpest weekend hebben wij gehad.

Onze miskraam is geen geheim, maar er is een select groepje mensen dat het weet. Het gaat een ander gewoon niks aan. In april hadden we een verjaardag van m`n vriend z`n familie en zijn tante vroeg ons al regelmatig of we bijna een baby zouden krijgen. Ik reageerde dan altijd gewoon blij en enthousiast want dat leek ons zelf ook leuk natuurlijk. Op die verjaardag vroeg ze het weer en toen had ik net de miskraam gehad. Dus ik keek kwaad of verdrietig (geen idee, ik trok een hoofd), waarop ze zei; Ohhh sorry, ik zeg iets verkeerd, is er iets mis. En toen zei ik ja er is wat mis, maar het komt wel goed. Nou nogmaals kreeg ik 1000 excuses, prima, geen probleem.
Hadden we zaterdag weer een verjaardag, zegt ze ineens waar allemaal anderen bij zitten; Nou DonnaRush, is het al weer zover? Naahhh, ik zat echt met m`n mond vol tanden en werd helemaal rood, dus ik zei iets van; weet ik niet. Zegt ze; Als het zover is bel je mij als eerste he? En daarna babbelde ze door over baby's.

NEE! God m`n vriend was van binnen zo kwaad. Die is na de verjaardag eerst een rondje om gegaan, even afkoelen. Gisteren had ik er meer last van. We hebben er helemaal geen behoefte aan dat iedereen het weet en iedereen die daar zat kan ook 1+1 doen, het was behoorlijk duidelijk. Echt k.ut.
M`n vriend heeft z`n tante zonet een heel boos bericht gestuurd. Had van mij nou ook weer niet gehoeven, maar hij is zo kwaad. :{w
God, wat fucking lomp :') lekker ook dat iedereen meteen weet dat je a) een miskraam hebt gehad en b) dat jullie bezig zijn voor een baby. Bah, smakeloze actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')