Ik heb zelf dat goedkope ikea matras liggen voor een DIY projectje. Ik kan je vertellen dat dat schuimrubber niet zo stevig is.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:27 schreef Hamzoef het volgende:
Nu zag ik dat je bij de Ikea voor een paar tienjes als een matras koopt. Ik kan me niet voorstellen dat je daar fatsoenlijk op kunt slapen, maar zou het als basis van een stoelkussen kunnen dienen? Wat denken jullie?
Die zijn qua afmeting niet geschikt helaas, toch bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zoek eens op palletkussens of je dat wat lijkt? Ook niet zo duur.
Kijk, dit soort first hand experience zocht is. Jammer, ik dacht een goede goedkope methode gevonden te hebben, maar het zal wel niet voor niets zijn, dat dit weinig gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:23 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat goedkope ikea matras liggen voor een DIY projectje. Ik kan je vertellen dat dat schuimrubber niet zo stevig is.
Daarbij is het niet vlak, maar heeft het de structuur van die geluidsdemping matten van de bouwmarkt.
Dus bank-kussens zou ik er neit van maken...
Je bedoelt die schuimplaten? Die zijn wel erg duur hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:44 schreef Puala het volgende:
Je kan trouwens bij de hornbach ook kussens kopen om zelf hoezen omheen te maken
http://www.hornbach.nl/sh(...)rtikeloverzicht.htmlquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die zijn qua afmeting niet geschikt helaas, toch bedankt voor de tip.
[..]
Kijk, dit soort first hand experience zocht is. Jammer, ik dacht een goede goedkope methode gevonden te hebben, maar het zal wel niet voor niets zijn, dat dit weinig gebruikt wordt.
[..]
Je bedoelt die schuimplaten? Die zijn wel erg duur hoor.
Maar 5cm is toch wel erg dun?quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.hornbach.nl/sh(...)rtikeloverzicht.html
Ik weet niet wat je verwacht van de vulling voor een kussen van 50x80x5 cm. Maar ik vind 12,95 niet duur. Als je dat wel vind zou ik het opgeven als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |