abonnement Unibet Coolblue
pi_171125165
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

is toch logisch, je kan zelf ook googlen
Uh nee, zo werkt het niet. Jij draagt een stelling aan, jij moet die verdedigen.
quote:
Father Absence, Father Deficit, Father Hunger
The Vital Importance of Paternal Presence in Children’s Lives
Posted May 23, 2012

https://www.psychologytod(...)eficit-father-hunger

Effects on social-emotional development persist into adolescence, for which we find strong evidence that father absence increases adolescents’ risky behavior, such as smoking or early childbearing. The evidence of an effect on adolescent cognitive ability continues to be weaker, but we do find strong and consistent negative effects of father absence on high school graduation. The latter finding suggests that the effects on educational attainment operate by increasing problem behaviors rather than by impairing cognitive ability.
Dit gaat over het ontbreken van een vaderfiguur, niet van een moederfiguur.
quote:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3904543/

Growing up without a father can permanently alter the BRAIN: Fatherless children are more likely to grow up angry and turn to drugs
Canadian scientists believe growing up in a fatherless household could have a greater impact on daughters than on sons
They said growing up without a father could permanently alter the structure of the brain and produce children who are more aggressive
Dr Gabriella Gobbi of McGill University in Canada said that the main impacts were seen in the prefrontal cortex
Dit gaat ook over het ontbreken van een vaderfiguur.
quote:
Daily Mail :')
quote:
Etc, etc, etc

Maar is niet echt populaire informatie in de hedendaagse faggetry maatschappij.
Goed bewijs joh.

quote:
The clear and consistent social science consensus is
that children raised by same-sex parents fare just as
well as children of different-sex parents. This
consensus holds true across a wide range of child
outcome indicators and is supported by numerous
reliable studies, including those using nationally
representative data. The research supports the
conclusion that the extension of marriage rights to
same-sex couples has the potential to improve child
wellbeing insofar as the institution of marriage may
provide social and legal support to families and
enhance family stability, which are key drivers of
positive child outcomes. Claims by Marriage
Opponents about the wellbeing of children are
unsupported by any social science study published to
date.
Their claims neither undermine the social
science consensus nor establish a basis for upholding
the Marriage Bans.
https://www.supremecourt.(...)ical_Association.pdf

Meer info: https://thesocietypages.o(...)-time-with-children/
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171125182
TS zit blijkbaar nog in de kast, als je z'n posthistorie eens bekijkt. Blijkbaar hebben homo's hem iets misdaan.
pi_171125353
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS zit blijkbaar nog in de kast, als je z'n posthistorie eens bekijkt. Blijkbaar hebben homo's hem iets misdaan.
Parental autonomy support and discrepancies between implicit and explicit sexual identities: dynamics of self-acceptance and defense.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171125355
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Uh nee, zo werkt het niet. Jij draagt een stelling aan, jij moet die verdedigen.

[..]

Dit gaat over het ontbreken van een vaderfiguur, niet van een moederfiguur.

[..]

Dit gaat ook over het ontbreken van een vaderfiguur.

[..]

Daily Mail :')

[..]

Goed bewijs joh.

[..]

https://www.supremecourt.(...)ical_Association.pdf

Meer info: https://thesocietypages.o(...)-time-with-children/
Oh dus je denkt dat het verder niet uitmaakt voor de ontwikkeling van het brein van een mensenkind als je geen moederfiguur in de buurt hebt in de vroege stadia van het leven?

Volgens mij hebben de Commies of de Nazis ooit geëxperimenteerd met aanrakingsdeprivatie bij pasgeborenen, blijkt dat babies na 2 of 3 dagen zonder aanraking sterven, ondanks voedsel etc.

Maar je denkt verder maar wat je wil joh, interesseert mij verder niet.
pi_171125372
Overigens is het 'maar dan worden de kinderen zo gepest' echt een kul argument. Kinderen boeit dat geen ene reet, totdat één of andere randdebiel zo als zovelen hier in dit topic die datzelfde argument gebruiken hun kinderen uit gaat leggen dat de ouders van hun vriendje/vriendinnetje twee vieze mannen zijn die in elkaars bips zitten en dat allemaal vies is en niet mag. Dan wordt dat kind gepest ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 20:31:38 ]
pi_171125402
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh dus je denkt dat het verder niet uitmaakt voor de ontwikkeling van het brein van een mensenkind als je geen moederfiguur in de buurt hebt in de vroege stadia van het leven?
Ik hoef het niet te denken, ik heb er bewijs voor.
quote:
Volgens mij hebben de Commies of de Nazis ooit geëxperimenteerd met aanrakingsdeprivatie bij pasgeborenen, blijkt dat babies na 2 of 3 dagen zonder aanraking sterven, ondanks voedsel etc.
Godwin, lekker bezig.
quote:
Maar je denkt verder maar wat je wil joh, interesseert mij verder niet.
Blijkbaar wel, anders zou je nu niet meer reageren of überhaupt in dit topic posten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171125750
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoef het niet te denken, ik heb er bewijs voor.

[..]

Godwin, lekker bezig.

[..]

Blijkbaar wel, anders zou je nu niet meer reageren of überhaupt in dit topic posten.
ik ook joh, wat doe je schizoïde met mijn posts trouwens?

Male monkeys reared in isolation were nearly twice as likely to come down with physical illnesses as those reared by their mothers or with peers. They were also more than five times as likely to show stereotyped behavior, the repetitive motions similar to the rocking or head-banging seen in some cases of autism and in orphanage-reared infants. The peer-reared males were about three times more likely to engage in stereotyped behavior, compared with those raised by their mothers.

This study, he says, "shows that early life conditions critically affect adult health. Maternal attachment plays a fundamental role in shaping who we are; remove it and the harm is great."

http://healthland.time.co(...)s-child-development/
pi_171125851
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik ook joh, wat doe je schizoïde met mijn posts trouwens?

Male monkeys reared in isolation were nearly twice as likely to come down with physical illnesses as those reared by their mothers or with peers. They were also more than five times as likely to show stereotyped behavior, the repetitive motions similar to the rocking or head-banging seen in some cases of autism and in orphanage-reared infants. The peer-reared males were about three times more likely to engage in stereotyped behavior, compared with those raised by their mothers.

http://healthland.time.co(...)s-child-development/
Dus nu zijn we opeens apen? En ik dacht dat het jou niks meer boeide?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171125859
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

is toch logisch, je kan zelf ook googlen

Father Absence, Father Deficit, Father Hunger
The Vital Importance of Paternal Presence in Children’s Lives
Posted May 23, 2012

https://www.psychologytod(...)eficit-father-hunger

Effects on social-emotional development persist into adolescence, for which we find strong evidence that father absence increases adolescents’ risky behavior, such as smoking or early childbearing. The evidence of an effect on adolescent cognitive ability continues to be weaker, but we do find strong and consistent negative effects of father absence on high school graduation. The latter finding suggests that the effects on educational attainment operate by increasing problem behaviors rather than by impairing cognitive ability.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3904543/

Growing up without a father can permanently alter the BRAIN: Fatherless children are more likely to grow up angry and turn to drugs
Canadian scientists believe growing up in a fatherless household could have a greater impact on daughters than on sons
They said growing up without a father could permanently alter the structure of the brain and produce children who are more aggressive
Dr Gabriella Gobbi of McGill University in Canada said that the main impacts were seen in the prefrontal cortex

http://www.dailymail.co.u(...)ngry-turn-drugs.html

Etc, etc, etc

Maar is niet echt populaire informatie in de hedendaagse faggetry maatschappij.
Van wetenschap heb je dus ook al geen kaas gegeten, dit gaat over het ontbreken van een vader figuur, niet over een gezin met 2 vaders.

Uit persoonlijke ervaring kan ik trouwens zeggen dat de meeste homo vaders die ik ken zeer goede ouders zijn, is ook niet vreemd omdat er jaren over heen gaan om dat voor elkaar te krijgen. Kortom het is niet vreemd om te stellen dat ouders die veel bewuster met een kindwens bezig zijn ook betere ouders zullen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171125899
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

sjeez :')
Grapje maar kan jij wel tegen :P
pi_171125902
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus nu zijn we opeens apen? En ik dacht dat het jou niks meer boeide?
Als je een paragraaf verder zou lezen zou je de correlatie met mensen vinden, maar kennelijk sta je niet open voor andere informatie dan je die je eigen overtuiging bevestigt. Dat heet dogmatisch denken en maakt je een fakking noob.
pi_171125993
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Van wetenschap heb je dus ook al geen kaas gegeten, dit gaat over het ontbreken van een vader figuur, niet over een gezin met 2 vaders.

Uit persoonlijke ervaring kan ik trouwens zeggen dat de meeste homo vaders die ik ken zeer goede ouders zijn, is ook niet vreemd omdat er jaren over heen gaan om dat voor elkaar te krijgen. Kortom het is niet vreemd om te stellen dat ouders die veel bewuster met een kindwens bezig zijn ook betere ouders zullen zijn.
Nou, heb heus wel kaas gegeten, maar verder ben ik het wel met je eens hoor. Het is ook niet dat er totaal geen vrouwen in de buurt zijn van homostellen, of gozers in de buurt van lesbos, die in zekere mate aanwezig zijn tijdens de eerste 3 jaar van zo'n baby.
pi_171126046
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nou, heb heus wel kaas gegeten, maar verder ben ik het wel met je eens hoor. Het is ook niet dat er totaal geen vrouwen in de buurt zijn van homostellen, of gozers in de buurt van lesbos, die in zekere mate aanwezig zijn tijdens de eerste 3 jaar van zo'n baby.
Sterker nog, de opvoeding van kinderen word tegenwoordig in veel sterkere mate bepaald door school en opvang, wanneer zien kinderen hun ouders nu?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171126157
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je een paragraaf verder zou lezen zou je de correlatie met mensen vinden, maar kennelijk sta je niet open voor andere informatie dan je die je eigen overtuiging bevestigt. Dat heet dogmatisch denken en maakt je een fakking noob.
Je kan ook gewoon alle relevante informatie citeren in plaats van bijdehand te lopen doen. Als je het artikel (de wetenschappelijke variant) leest is de enige argumentatie dat primaten al jaren voor gedragsonderzoek worden gebruikt. Nergens staat hoe nauwkeurig eventuele analogieën zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171126447
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sterker nog, de opvoeding van kinderen word tegenwoordig in veel sterkere mate bepaald door school en opvang, wanneer zien kinderen hun ouders nu?
ook waarheid.
pi_171126517
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon alle relevante informatie citeren in plaats van bijdehand te lopen doen. Als je het artikel (de wetenschappelijke variant) leest is de enige argumentatie dat primaten al jaren voor gedragsonderzoek worden gebruikt. Nergens staat hoe nauwkeurig eventuele analogieën zijn.
blabla je praat wel maar je zegt nix
pi_171127701
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
is wel wetenschappelijk bewezen met wetenschap dat kinderen een vader & moeder figuur als archetype nodig hebben in hun (vroege) jeugd, omdat er anders (veel) grotere kans bestaat op ontsporing. Maarja. ik had een heel relaxte jeugd en ik ben ook ontspoord dus tja.
Dus al die mocro's hebben geen vader of geen moeder?
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 21:27:08 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171127738
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:44 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

Grapje maar kan jij wel tegen :P
In een grapje zit doorgaans wel een diepere kern. Zo diep als TS wel eens genomen wil worden.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_171128173
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

In een grapje zit doorgaans wel een diepere kern. Zo diep als TS wel eens genomen wil worden.
:P :D
pi_171128242
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:26 schreef julius123 het volgende:

[..]

Dus al die mocro's hebben geen vader of geen moeder?
Die hebben weer andere identiteitsissues waardoor ze crimi worden.

Verder maakt het niet zoveel uit, als er maar veul liefde is in de opvoeding van zo'n kind.
  maandag 22 mei 2017 @ 21:42:40 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171128336
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:32 schreef Lunatiek het volgende:
Het schijnt dat homo's bestaansrecht hebben in de natuur omdat het goed is voor kinderen om niet alleen een biologosche vader en moeder te hebben. Sowieso is dat concept van het kerngezin als enige opvoeder verre van ideaal.

Kan me ook iets herinneren van homovogels die lekker samen gingen broeden of zoiets. Pinguïns, flamingo's, zoiets.
Zwarte zwanen (homo paren komen daar redelijk vaak voor, uit mijn hoofd een 19% van de populatie, pin me er niet op vast) jatten eieren, of 1 van de mannetjes papt met een vrouwtje aan om zodra ze eieren heeft gelegd haar de deur te wijzen.

Tot zoverre het onnatuurlijk dat homo paren jongen opvoeden...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 22 mei 2017 @ 21:49:17 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171128596
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik ook joh, wat doe je schizoïde met mijn posts trouwens?

Male monkeys reared in isolation were nearly twice as likely to come down with physical illnesses as those reared by their mothers or with peers. They were also more than five times as likely to show stereotyped behavior, the repetitive motions similar to the rocking or head-banging seen in some cases of autism and in orphanage-reared infants. The peer-reared males were about three times more likely to engage in stereotyped behavior, compared with those raised by their mothers.

This study, he says, "shows that early life conditions critically affect adult health. Maternal attachment plays a fundamental role in shaping who we are; remove it and the harm is great."

http://healthland.time.co(...)s-child-development/
Dit gaat om zonder moeder of soortgenoten. Als je je zelf geplaatste tekst beter leest zie je bv ook peers staan...
Je nazi vb ging ook over geheel geen verzorger ipv geen moeder.

Jongen hebben een verzorger nodig bij zoogdieren, maar wie die verzorger is is minder belangrijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171132827
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

blabla je praat wel maar je zegt nix
Kan ik net zo goed van jou zeggen. Ik zou zeggen ze lees het artikel zelf. :W
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171132841
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:35 schreef Fatoeman het volgende:
Terechte topic
En wat zijn jouw redenen en argumentaties? Behalve dat je zo onzeker bent en zo diep in de kast zit dat je in Narnia bent dan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')