abonnement bol.com Unibet Coolblue
  roze maandag 22 mei 2017 @ 15:20:12 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171117929
Oké ik heb niet heel veel verstand hiervan dus vergeef mij als ik iets verkeerd zeg, hopelijk snappen jullie het.

Wij hebben hier thuis een draadloze internet router hangen (onder mijn kamer met alleen een vloer er tussen). De vorige die wij hadden viel soms uit en bleef dan ook weg, dan moest ik de router helemaal resetten. Nu hebben wij (sinds 2 maanden ofzo) een nieuwe gekocht hier omdat die oude dus vaag deed maar nu heb ik met die nieuwe dat soms wel 20 of 30 keer per dag mijn internet eruit vliegt en als ik dan heel even wacht (minuutje ofzo) dan is hij er weer. Resetten is bij de nieuwe router gelukkig niet nodig. Als hij wel werkt heb ik volledige bereik.

Maar het feit dat hij er best wel vaak uitvliegt bij mij vind ik wel irritant. De poort voor een internet kabel is kapot in mijn laptop dus ik ben afhankelijk van draadloos internet. Nu is mijn vraag ligt dit weer aan de router? Of kan dit ook aan mijn laptop liggen? Het is best wel vermoeiend dat ik regelmatig dit te zien krijg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

Ik voel ook de vraag komen: Hebben je huisgenoten hier last van? Nee want die doen veel via kabel en beneden zitten een paar mensen op een andere router. Ik ben de enige die deze draadloze internet router heel veel gebruikt. Hun hadden wel met de vorige wel dat hij soms weg viel maar zoveel problemen als ik nu heb heeft nog niemand gehad.
Your beauty never ever scared me.
pi_171117963
En heb je op zo'n moment nog wel verbinding met je router? (Streepjes wifi)?
  maandag 22 mei 2017 @ 15:21:49 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171117969
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Nu is mijn vraag ligt dit weer aan de router? Of kan dit ook aan mijn laptop liggen?
Ff checken of hij op dat moment op je telefoon ook uitvalt.
  roze maandag 22 mei 2017 @ 15:21:56 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171117976
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:21 schreef maffehenkie het volgende:
En heb je op zo'n moment nog wel verbinding met je router? (Streepjes wifi)?
Nee. Is helemaal weg. Staat dan ook een uitroepteken.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 22 mei 2017 @ 15:22:07 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171117986
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ff checken of hij op dat moment op je telefoon ook uitvalt.
Soms werkt hij daar nog wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_171118019
Hoe ver zit je van je router af? Kun je het kanaal instellen? Misschien op auto instellen? Kan zijn dat andere wifi router in de buurt op hetzelfde kanaal zit?
pi_171118100
quote:
2s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee. Is helemaal weg. Staat dan ook een uitroepteken.
Als je de laptop reboot, of opnieuw connectie maakt op dat wifi punt, nog steeds een uitroepteken?
  maandag 22 mei 2017 @ 16:01:12 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171118968
Zit jij ook wel eens beneden op die andere router? Zo ja heb je dan ook connnectieproblemen?

Maar als eerste zou ik de drivers van je wifi adapter er opnieuw opzetten. Als je via het configuratiescherm naar aparaatbeheer gaat zie je daar in het lijstje iets met netwerkadapters en daar zie je een paar aparaten staan, maak daar eens een schermafdruk van als je wil. Want het is noodzakelijk dat je de drivers al op je laptop hebt staan VOORDAT je met je wifi gaat kloten, gezien het feit dat je dan geen internet meer hebt :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171119417
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik heb niet heel veel verstand hiervan dus vergeef mij als ik iets verkeerd zeg, hopelijk snappen jullie het.

Wij hebben hier thuis een draadloze internet router hangen (onder mijn kamer met alleen een vloer er tussen). De vorige die wij hadden viel soms uit en bleef dan ook weg, dan moest ik de router helemaal resetten. Nu hebben wij (sinds 2 maanden ofzo) een nieuwe gekocht hier omdat die oude dus vaag deed maar nu heb ik met die nieuwe dat soms wel 20 of 30 keer per dag mijn internet eruit vliegt en als ik dan heel even wacht (minuutje ofzo) dan is hij er weer. Resetten is bij de nieuwe router gelukkig niet nodig. Als hij wel werkt heb ik volledige bereik.

Maar het feit dat hij er best wel vaak uitvliegt bij mij vind ik wel irritant. De poort voor een internet kabel is kapot in mijn laptop dus ik ben afhankelijk van draadloos internet. Nu is mijn vraag ligt dit weer aan de router? Of kan dit ook aan mijn laptop liggen? Het is best wel vermoeiend dat ik regelmatig dit te zien krijg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

Ik voel ook de vraag komen: Hebben je huisgenoten hier last van? Nee want die doen veel via kabel en beneden zitten een paar mensen op een andere router. Ik ben de enige die deze draadloze internet router heel veel gebruikt. Hun hadden wel met de vorige wel dat hij soms weg viel maar zoveel problemen als ik nu heb heeft nog niemand gehad.
Provider?
Merk/type wifi-router?
Plaats?
NB: er is hier vast wel een techneut die zonder wederdienst de boel wil maken.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 mei 2017 @ 16:18:45 #10
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171119430
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik heb niet heel veel verstand hiervan dus vergeef mij als ik iets verkeerd zeg, hopelijk snappen jullie het.

Wij hebben hier thuis een draadloze internet router hangen (onder mijn kamer met alleen een vloer er tussen). De vorige die wij hadden viel soms uit en bleef dan ook weg, dan moest ik de router helemaal resetten. Nu hebben wij (sinds 2 maanden ofzo) een nieuwe gekocht hier omdat die oude dus vaag deed maar nu heb ik met die nieuwe dat soms wel 20 of 30 keer per dag mijn internet eruit vliegt en als ik dan heel even wacht (minuutje ofzo) dan is hij er weer. Resetten is bij de nieuwe router gelukkig niet nodig. Als hij wel werkt heb ik volledige bereik.

Maar het feit dat hij er best wel vaak uitvliegt bij mij vind ik wel irritant. De poort voor een internet kabel is kapot in mijn laptop dus ik ben afhankelijk van draadloos internet. Nu is mijn vraag ligt dit weer aan de router? Of kan dit ook aan mijn laptop liggen? Het is best wel vermoeiend dat ik regelmatig dit te zien krijg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

Ik voel ook de vraag komen: Hebben je huisgenoten hier last van? Nee want die doen veel via kabel en beneden zitten een paar mensen op een andere router. Ik ben de enige die deze draadloze internet router heel veel gebruikt. Hun hadden wel met de vorige wel dat hij soms weg viel maar zoveel problemen als ik nu heb heeft nog niemand gehad.
Verder: facebook :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 mei 2017 @ 16:21:13 #11
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171119478
Zit er toevallig iets voor? Die van ons viel ook steeds weg... kwam door de grote vaas die er voor stond. :+
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:23:41 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171141244
Ben je er al iets verder mee gekomen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171141827
Lijkt erop dat internet voorgoed is weggevallen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:17:57 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171142672
quote:
Op zich wel een goed idee ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171154497
Heb je de digi-corder al eens uitgeschakeld en 5 minuten later weer heropgestart?
Dit kan namelijk wonderen verrichten inzake terug een normaal werkend internet te verkrijgen. Bij deze handeling kan het zijn dat je een nieuw IP adres toegewezen krijgt waardoor alle narigheid opgelost is. Zo ook af en toe de laptop of de computer volledig uitschakelen in plaats van hem telkens op slaapstand te zetten kan ook wel helpen om terug stabiel te surfen.
  roze dinsdag 23 mei 2017 @ 20:37:36 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171154581
Ik zal later even reageren. Heb er ook geen verstand verder. 😂
Your beauty never ever scared me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')