abonnement Unibet Coolblue
pi_171119955
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Adoptie ook verbieden dan? Immers, als je kut / lul niet goed werkt, dan heb je dat maar gewoon te accepteren en heb je dus pech.
Adoptie kan prima in eigen land.
Alleen onder voorwaarde dat het kind op een leeftijd is dat het zelf kan beslissen of het in een homo-gezin wil opgroeien.
En als je niet geschikt wordt bevonden is dat niet voor niks.
´
  maandag 22 mei 2017 @ 16:40:21 #52
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171119964
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En de samenlevingen waarin het moederschap niet bestaat? Zijn die ook bekend?
Geen idee. Niet bij mij in ieder geval.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 mei 2017 @ 16:40:40 #53
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171119973
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En de samenlevingen waarin het moederschap niet bestaat? Zijn die ook bekend?

[..]

Ik denk dat je je eigen rationaliteit wat overschat.
En hoezo dat? Gevoelsmatig vind ik een homostel met kinderen onnatuurlijk. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat dat een onterecht gevoel is, maar het probleem met gevoel is dat je het niet kan sturen.

Net zoals dat ik het nog net even minder prettig vind als een homostel lekker staat te bekken. Ja, ook een heterostel hoef ik niet te zien bekken, maar mijn initiële reactie is nog steeds dat ik het vreemd vind. Daarna komen mijn hersenen die even komen zeggen dat dat complete bullshit is en dat ook maar mensen zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171119981
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:35 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wie is er precies 'onschuldig' dan?

Ben je niet schuldig aan het pesten van je eigen zoon / dochter als je dit aan zag komen?

Ben je niet schuldig voor het maken van je eigen keuzes? Ben je niet schuldig aan het feit dat je 'kinderen neemt' zonder gelijke kansen te creëren?
Omdat andere mensen met een bepaalde situatie niet om kunnen gaan, ben je zelf schuldig als je in die situatie terecht komt?

Sorry man, maar dat vind ik toch echt van het niveau 'dan had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken'.

En abstracter gezien ... Dat sommige mensen niet met andermans vrijheden om kunnen gaan, is geen reden om die vrijheden te beteugelen.

Als we die denkwijze doorvoeren kunnen we echt heel veel vrijheden in dit land opdoeken. Zwarte Piet, om er maar een te noemen. Of dichter bij dit onderwerp, überhaupt het recht van homo's om te trouwen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 22 mei 2017 @ 16:41:27 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171119997
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Adoptie kan prima in eigen land.
Alleen onder voorwaarde dat het kind op een leeftijd is dat het zelf kan beslissen of het in een homo-gezin wil opgroeien.
En als je niet geschikt wordt bevonden is dat niet voor niks.
Krijgen kinderen dan ook de keuze of ze willen opgroeien in een SP-gezin? Of in een christelijk gezin? Of een gezin dat samen naar de sauna gaat?
pi_171120016
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Krijgen kinderen dan ook de keuze of ze willen opgroeien in een SP-gezin? Of in een christelijk gezin? Of een gezin dat samen naar de sauna gaat?
Nee.
´
pi_171120037
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oftewel, je kunt het niet weerleggen.
Ja, dat is wat er staat.

:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171120090
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Adoptie kan prima in eigen land.
Alleen onder voorwaarde dat het kind op een leeftijd is dat het zelf kan beslissen of het in een homo-gezin wil opgroeien.
En als je niet geschikt wordt bevonden is dat niet voor niks.
Zijn punt was dat wanneer je niet op de natuurlijke manier kinderen kan krijgen, je dan zal moeten accepteren dat je geen kind kan krijgen / opvoeden.

Ik reageerde daar op door te vragen of we adoptie dan ook af moeten schaffen.

Ik heb verder geen boodschap aan jouw vermeende scepsis versus homoseksuele ouders, en dat dat een uitzonderingspositie dient te zijn waarin kleine kinderen opeens wel moeten kunnen bepalen wie hun ouders zijn. Wat op zich nogal een rare stelling is wanneer je van mening bent dat homoseksuele ouders onnatuurlijk zijn. Want welk kind kan zijn ouders wel kiezen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_171120136
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:41 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat andere mensen met een bepaalde situatie niet om kunnen gaan, ben je zelf schuldig als je in die situatie terecht komt?

Sorry man, maar dat vind ik toch echt van het niveau 'dan had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken'.

En abstracter gezien ... Dat sommige mensen niet met andermans vrijheden om kunnen gaan, is geen reden om die vrijheden te beteugelen.

Als we die denkwijze doorvoeren kunnen we echt heel veel vrijheden in dit land opdoeken. Zwarte Piet, om er maar een te noemen. Of dichter bij dit onderwerp, überhaupt het recht van homo's om te trouwen.
Natuurlijk niet.

Homo's en lesbiennes moeten geen kinderen opvoeden. Net zoals Afrikanen geen 9 kinderen moeten 'nemen' omdat 'het moet'. Je zet kinderen in een achterstandspositie. De balans is weg.

En, nee. Dat gebeurt niet als de vader in kwestie graag Croqs en een trainingsbroek draagt. :') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171120227
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Homo's en lesbiennes moeten geen kinderen opvoeden. Net zoals Afrikanen geen 9 kinderen moeten 'nemen' omdat 'het moet'. Je zet kinderen in een achterstandspositie. De balans is weg.

En, nee. Dat gebeurt niet als de vader in kwestie graag Croqs en een trainingsbroek draagt. :') :')
Ehh ... tsja. Weet niet zo goed hoe hier weer op te reageren. Ik ken jouw standpunt inmiddels, en volgens mij jij ook het mijne. Let's agree to disagree.

Enne ... Jup, mijn schuld dat we eerst een paar posts liepen te zeiken, want deze uitwisseling van meningen was gewoon meteen mogelijk geweest als ik in het begin niet zo gemeen liep te doen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 22 mei 2017 @ 16:51:16 #61
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171120271
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee.
Waarom die arbitraire grens bij homoseksualiteit neerleggen?
pi_171120293
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Homo's en lesbiennes moeten geen kinderen opvoeden. Net zoals Afrikanen geen 9 kinderen moeten 'nemen' omdat 'het moet'. Je zet kinderen in een achterstandspositie. De balans is weg.

En, nee. Dat gebeurt niet als de vader in kwestie graag Croqs en een trainingsbroek draagt. :') :')
Daar heb je opzich een punt mee, je zet de kinderen bewust ergens in een 'achterstandspositie'

Maar wat is het verschil met deze situatie:
Een man en vrouw scheiden omdat m/v erachter komt dat de andere lesbisch is. Kinderen komen bij de lesbische ouder.

Ik heb diverse stellen gezien die kinderen opvoeden, niet in omgeving maar uiteraard op bewegend beeld. Zelf zou ik niet weten waarom het niet kan. Sneu is het wel als blijkt dat de ouders er niet aan kunnen voldoen.

En wat te denken over 100 jaar als transgenders meer en meer kunnen leven? Dan krijgen we zulke situaties ook, apart blijft het wel.
pi_171120365
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Zijn punt was dat wanneer je niet op de natuurlijke manier kinderen kan krijgen, je dan zal moeten accepteren dat je geen kind kan krijgen / opvoeden.

Ik reageerde daar op door te vragen of we adoptie dan ook af moeten schaffen.

Ik heb verder geen boodschap aan jouw vermeende scepsis versus homoseksuele ouders, en dat dat een uitzonderingspositie dient te zijn waarin kleine kinderen opeens wel moeten kunnen bepalen wie hun ouders zijn. Wat op zich nogal een rare stelling is wanneer je van mening bent dat homoseksuele ouders onnatuurlijk zijn. Want welk kind kan zijn ouders wel kiezen?
Ik heb geen problemen met homoseksuele ouders. Wel met homoseksuele ouders die op deze manier aan een kind zijn gekomen, en nu dus weer af moeten staan.
En het punt dat men moet leren accepteren dat een kind willen en krijgen niet een recht is danwel vanzelfsprekend is, daar ben ik het zeer mee eens!
´
pi_171120433
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met homoseksuele ouders. Wel met homoseksuele ouders die op deze manier aan kind zijn gekomen, en nu dus wee af moeten staan.
En het punt dat men moet leren accepteren dat een kind willen en krijgen niet een recht is danwel vanzelfsprekend is, daar ben ik het zeer mee eens!
Op welke manier? Vragen aan een vrouw of ze een kind voor hen wilt dragen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_171120496
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Op welke manier? Vragen aan een vrouw of ze een kind voor hen wilt dragen?
Vragen staat vrij.
´
pi_171120853
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:52 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Maar wat is het verschil met deze situatie:
Een man en vrouw scheiden omdat m/v erachter komt dat de andere lesbisch is. Kinderen komen bij de lesbische ouder.

Dat is geen enkel probleem, die kinderen zijn dan gewend aan een 'normaal 'gezin. het kind in kwestie woont in dat geval bij alle twee de ouders. Het heeft dus geen 'twee vaders' of 'twee moeders'. Stel dat de vrouw in kwestie een vriendin zou krijgen: dan is het nog altijd 'de vriendin van je moeder'. Groot verschil.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171120899
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:49 schreef BoneThugss het volgende:
Alsof iemand abortus zou overwegen omdat z'n kind rood haar heeft. Je zet kinderen van homo-stellen al op een achterstand, dat gebeurt met een roodharig kind niet.
Je weet dat dit onzin is? Kinderen die opgroeien bij twee vaders of twee moeders doen het prima. Ze zijn zelfs gelukkiger en gezonder, dus je zou zelfs van een voorsprong kunnen spreken: OUD / Kinderen van homostellen zijn gelukkiger en gezonder

On-topic: ik zie niet in waarom je als homokoppel het kind van een leugenachtige draagmoeder en haar man zou willen opvoeden. Het is sneu dat je met lege handen staat, maar je mag aan de andere kant ook blij zijn dat jouw kind niet zo'n leugenachtige, onbetrouwbare vrouw als moeder heeft.

Uithuilen en opnieuw proberen.
pi_171120939
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je weet dat dit onzin is? Kinderen die opgroeien bij twee vaders of twee moeders doen het prima. Ze zijn zelfs gelukkiger en gezonder, dus je zou zelfs van een voorsprong kunnen spreken: OUD / Kinderen van homostellen zijn gelukkiger en gezonder

On-topic: ik zie niet in waarom je als homokoppel het kind van een leugenachtige draagmoeder en haar man zou willen opvoeden. Het is sneu dat je met lege handen staat, maar je mag aan de andere kant ook blij zijn dat jouw kind niet zo'n leugenachtige, onbetrouwbare vrouw als moeder heeft.

Uithuilen en opnieuw proberen.
Geloof ik niet in, Elf. Dat artikel is en van de Volkskrant en uit 2013. Er zijn hele andere onderzoeken die hele andere uitkomsten laten zien.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171120998
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Geloof ik niet in, Elf. Dat artikel is en van de Volkskrant en uit 2013. Er zijn hele andere onderzoeken die hele andere uitkomsten laten zien.
Kom maar met bronnen dan. Tot die tijd houd ik het erop dat het voor kinderen totaal niet schadelijk is om op te groeien bij twee vaders of twee moeders. Niks wijst op een achterstand.
pi_171121041
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kom maar met bronnen dan. Tot die tijd houd ik het erop dat het voor kinderen totaal niet schadelijk is om op te groeien bij twee vaders of twee moeders. Niks wijst op een achterstand.
Jawel, en als je even terug leest in het vorige deel had je dat zelf ook gezien.

Kom op, Elf. Ik ben beter van je gewend. Of ga jij ook al lopen ontkennen dat dit soort kinderen een grotere kans heeft om gepest te worden dan wel wel een achterstand op te lopen?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171121060
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je weet dat dit onzin is? Kinderen die opgroeien bij twee vaders of twee moeders doen het prima. Ze zijn zelfs gelukkiger en gezonder, dus je zou zelfs van een voorsprong kunnen spreken: OUD / Kinderen van homostellen zijn gelukkiger en gezonder

On-topic: ik zie niet in waarom je als homokoppel het kind van een leugenachtige draagmoeder en haar man zou willen opvoeden. Het is sneu dat je met lege handen staat, maar je mag aan de andere kant ook blij zijn dat jouw kind niet zo'n leugenachtige, onbetrouwbare vrouw als moeder heeft.

Uithuilen en opnieuw proberen.
Maar de bevruchting is toch via een andere vrouw gegaan? :? dan hoeft het kind dus geen leugenachtig mormel te worden. O-)
´
pi_171121078
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Maar de bevruchting is toch via een andere vrouw gegaan?
Dat is onder andere het 'probleem'.

Verder; Kim-Holland. _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 22 mei 2017 @ 17:29:15 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171121231
Ik kan een draagmoeder nog enigszins volgen als het om een kind voor een dierbare is. Maar als het handel zou zijn...
pi_171121242
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jawel, en als je even terug leest in het vorige deel had je dat zelf ook gezien.

Kom op, Elf. Ik ben beter van je gewend. Of ga jij ook al lopen ontkennen dat dit soort kinderen een grotere kans heeft om gepest te worden dan wel wel een achterstand op te lopen?
Ik ga niet het vorige topic teruglezen. Wijs maar aan waar het staat.

Ieder kind loopt kans om gepest te worden. Nergens blijkt dat die kinderen een achterstand oplopen. Sterker nog: er lijkt zelfs sprake te zijn van een voorsprong.

De oplossing voor het pestgedrag is trouwens niet om homo's rechten te ontnemen, maar om pesters harder aan te pakken.
pi_171121259
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat is onder andere het 'probleem'.

Verder; Kim-Holland. _O_
Tsja. dat is het risico als je illegale handel drijft.
Hooi :@
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')