abonnement Unibet Coolblue
pi_171141799
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De rot zit diep, zoals Engelen zei.

Het is niets anders dan Surinamers die maar voor Bouterse bleven stemmen. Als het schip niet gekeerd wordt dan komt die tijd ook nog wel. Dat, zoals Trump al zei, je letterlijk iemand op een vliegveld kan doodschieten zonder dat het wat doet.

Een partij die geen democratie wil, wordt ook niet bestraft en beloond volgens de regels van een democratie en rechtsstaat.
Engelen.

Die malloot die graag commentaar heeft op economische vraagstukken, er geen reet van begrijpt en als dat duidelijk is dan maar roept dat de economische wetenschap een farce is.

Kortom, de hele wereld is gek, behalve ik.

En dat soort paaljassen neem jij serieus.
pi_171141840
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik dacht bij de TT meteen "de algehele verdomming". En jawel hoor, het wordt nog meteen bevestigd ook.
Komend van een Trump supporter. Best grappig. Ik hoop dat het niet onbedoeld is. In dat geval: chapeau!
pi_171141986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je staat echt volledig buiten de realiteit als je niet ziet dat er een handvol partijen zijn die (met wisselende snelheden) de sociaal-economische standpunten en ordening onderschrijven. Het is juist dringen in de neoliberale hoek.

In de sociaal-culturele hoek buitelen ze over elkaar heen. Je bent niet aangewezen op Halbe Zijlstra.
https://joop.vara.nl/opin(...)als-je-zijlstra-hebt

Tegelijkertijd staat de FvD daar mijlenver vandaan met hun streven om energiebedrijven en andere bedrijven te nationaliseren en onder te brengen bij Der Führer.
Jij vindt alles wat jou niet aanstaat neoliberaal, dus ja, dan is het dringen geblazen. ;)
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:54:17 #79
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171142107
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij vindt alles wat jou niet aanstaat neoliberaal, dus ja, dan is het dringen geblazen. ;)
Heel grappig maar er bestaat internationale consensus over dat PVV (in feitelijk EP en TK stemgedrag), D66 en CDA daar zitten, en dan ook nog een paar clubs als PvdA die er met een half been in staan. Zeker CDA zit daar 100% sinds Balkenende.

Vwb Engelen: hij doorziet de economische turbotaal prima. Een van de redenen waarom hij zo goed is. Ik kan dit van veel SPers niet zeggen, veel doorzien die turbotaal niet 100%.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_171142324
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heel grappig maar er bestaat internationale consensus over dat PVV (in feitelijk EP en TK stemgedrag), D66 en CDA daar zitten, en dan ook nog een paar clubs als PvdA die er met een half been in staan. Zeker CDA zit daar 100% sinds Balkenende.

Vwb Engelen: hij doorziet de economische turbotaal prima. Een van de redenen waarom hij zo goed is. Ik kan dit van veel SPers niet zeggen, veel doorzien die turbotaal niet 100%.
Bij wie bestaat die consensus?

En Engelen is een idioot. Ik heb wel eens met hem gesproken. Tijd die ik ook nooit meer terugkrijg. Verschrikkelijk figuur die gewoon heel kundig is in zijn domheid met de juiste woorden te verbergen, maar als je wel verstand van zaken heb prik je daar volledig doorheen.

Hij doet mij denken aan een specifieke forummer hier. (daarmee doel ik niet op jou, het schiet even door mijn hoofd)
pi_171142350
Ik blijf voornamelijk stemmen op VVD vanwege mensen als Klopkoek eerlijk gezegd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171142401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik blijf voornamelijk stemmen op VVD vanwege mensen als Klopkoek eerlijk gezegd.
Klopkoek, blijf posten!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:30:00 #83
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171142964
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopkoek, blijf posten!
ThePlaneteer is een Geenstijl fanboy, heeft ze te vuur en te zwaard verdedigd. Dat zegt genoeg. Geenstijl heeft heel duistere drijfveren van haat, hebzucht, angst en afgunst.

Basketbal avatar: als een sport een macho cultuur en 'dog mentality' heeft, dan is het die bedachte en nepsport wel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_171143042
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

ThePlaneteer is een Geenstijl fanboy, heeft ze te vuur en te zwaard verdedigd. Dat zegt genoeg. Geenstijl heeft heel duistere drijfveren van haat, hebzucht, angst en afgunst.

Basketbal avatar: als een sport een macho cultuur en 'dog mentality' heeft, dan is het die bedachte en nepsport wel.
Iedere stem is welkom. Ook die van jou.
pi_171149880
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat verklaart de verschuiving in stemgedrag? Zijn er meer Domme Klootzakken bijgekomen?
De VVD is een soort D66 verworden; een partij voor weg kijkers en vluchters. De rekening voor hen -en de andere out of date partijen- komt zeker. Ik denk dat een nieuwe partij in een keer voor een politieke land-slide gaat zorgen zoals in Frankrijk.
pi_171151978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:22 schreef visbox het volgende:

[..]

De VVD is een soort D66 verworden; een partij voor weg kijkers en vluchters. De rekening voor hen -en de andere out of date partijen- komt zeker. Ik denk dat een nieuwe partij in een keer voor een politieke land-slide gaat zorgen zoals in Frankrijk.
Zoiets is hier met de LPF al eens gebeurd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_171160914
Nederland vergrijst en de babyboomers hebben het goed, dus die stemmen sowieso VVD, de jongeren daarentegen hebben de toekomst zo wordt ze dat beloofd, dus ook die willen graag snel rijk worden dus VVD. realiteit begint pas in te dalen, dat je het niet zult maken zo rond de 30e of men heeft dan helemaal geen geloof meer in de politiek, dus die blijven thuis dat zie je ook vaak bij linkse stemmers en een andere groep gaat protest stemmen.
pi_171162131
Zo voert de VVD dus campagne, eerst zeggen dat we door het goede handelen van onze regering een begrotingsoverschot hebben van 10 miljard. En na de verkiezingen hebben we magisch ineens een begrotingstekort van 1 miljard.De VVD kan echt toveren met cijfers. De VVD heeft een nieuw soort 1000 euro belofte uitgevonden en we zijn er met zijn allen weer ingetuind haha.

Dus mijn vraag is: was de 10 miljard waar de VVD en PVDA zo trots op waren niet gewoon een goedkope campagnetruc om ons op het verkeerde spoor te zetten en ons te laten denken dat de VVD goed op ons geld heeft gepast.
pi_171162279
Dit heeft er ook mee te maken:

http://www.rijnlandmodel.(...)goisme_altruisme.htm

Zie 1e alinea. Zij geloven dit.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171162772
Het is wel populair aan het worden om de politiek de schuld te geven van de ellende die je toch echt zelf moet oplossen.

Bill Maher had er afgelopen vrijdag een mooi segment over, de populariteit van superhero films maakt dat mensen tegenwoordig wachten op een superhero die alles in één keer op gaat lossen. Terwijl de mensen toch echt zelf in actie moeten komen om problemen op te lossen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:29:29 #91
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171163266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:56 schreef VEM2012 het volgende:
Het is wel populair aan het worden om de politiek de schuld te geven van de ellende die je toch echt zelf moet oplossen.

Bill Maher had er afgelopen vrijdag een mooi segment over, de populariteit van superhero films maakt dat mensen tegenwoordig wachten op een superhero die alles in één keer op gaat lossen. Terwijl de mensen toch echt zelf in actie moeten komen om problemen op te lossen.
Geef het even door aan de man van Edith Schippers.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_171164191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:56 schreef VEM2012 het volgende:
Het is wel populair aan het worden om de politiek de schuld te geven van de ellende die je toch echt zelf moet oplossen.
Alles is eigen verantwoordelijkheid en (dus) eigen schuld van het individu. Bedoel je dat zo?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171165759
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Geef het even door aan de man van Edith Schippers.
Sander is al op de hoogte.
pi_171165861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:10 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Alles is eigen verantwoordelijkheid en (dus) eigen schuld van het individu. Bedoel je dat zo?
Nee, niet alles en ook zeker niet individu (dat hangt van het probleem af).

Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat we met zijn allen de maatschappij vormen. Wil je veranderingen, dan is eens per vier jaar een hokje rood maken wel erg mager. De grootste veranderingen in de maatschappij kwamen van mensen die zich verenigden en daarmee invloed uit konden oefenen.

En ja, natuurlijk moet je ook op individueel niveau voor jezelf zorgen. Maar dat is zeker niet de kern van mijn betoog. De kern is dat afwachten tot een ander de problemen op gaat lossen niet productief is.
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:24:36 #95
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171167277
quote:
15s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
Want HRA.
ja iedereen draait het om die paar honderd euro leensubsidie

verder zal het worst zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:23:21 #96
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171168421
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Basketbal avatar: als een sport een macho cultuur en 'dog mentality' heeft, dan is het die bedachte en nepsport wel.
Uw analyses van users op basis van hun avatars is immer correct.
Maar basketball is bij uitstek een sport voor de onderdrukten; sociale huurders in de projects en kinderen van gebroken gezinnen spelen het. Ook zorgt de salary cap en de draft-methode voor een meer egalitaire verdeling van talent dan bij het "winner takes all" voetbal.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171168751
On-topic graag heren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:41:15 #98
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171168875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:37 schreef Bart2002 het volgende:
On-topic graag heren.
Kom anders zelf nog eens met een theorietje. Of zie jij basketbal niet als een sociaal construct, bedacht door de neoconservatieve en neoliberale heersende klasse, bedoeld om de arme mensen te onderdrukken en de illusie voor te houden dat door hard te werken maatschappelijk succes mogelijk is?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171168941
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kom anders zelf nog eens met een theorietje. Of zie jij basketbal niet als een sociaal construct, bedacht door de neoconservatieve en neoliberale heersende klasse, bedoeld om de arme mensen te onderdrukken en de illusie voor te houden dat door hard te werken maatschappelijk succes mogelijk is?
Haha. Dat zegt Kloppeviend toch? Wat een heerlijke vent.

Edit: Excuus, ik dacht dat ik me in de SC bevond..
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:49:49 #100
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171169120
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha. Dat zegt Kloppeviend toch? Wat een heerlijke vent.

Edit: Excuus, ik dacht dat ik me in de SC bevond..
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg iets heel anders.

Overigens ontken ik niet dat de avatar van GSbrder een veel duidelijkere boodschap heeft.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')