Morgen weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:22 schreef ato het volgende:
Lekker weer maar ik mis een lekker mannelijk plaatje
Dealquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:33 schreef ato het volgende:
[..]
Hou ik je aan, hoeft niet zo'n gespierde hoor.
Ha ha ha. Wil iedereen te vriend houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:07 schreef Martin_marvellous het volgende:
hou het maar vooral bij de dames.![]()
dat is voor iedereen het beste
pas maar op dat je vriendjes niet beginnen met kontneuken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Wil iedereen te vriend houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Martin_marvellous op 26-08-2017 13:25:01 ]
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:13 schreef tong80 het volgende:
Vandaag & morgen
Bewolkt, geleidelijk enkele opklaringen en landinwaarts een bui
Het is bewolkt, maar van het westen uit klaart het op. Landinwaarts ontstaan er enkele lichte regenbuien, die geleidelijk naar het oosten trekken. De middagtemperaturen variëren van 20°C vlak aan zee tot 24°C in het zuidoosten. De wind draait van zuidwest naar west en is matig, vanochtend vooral in het noordoostelijk kustgebied af en toe vrij krachtig.
Komende nacht is er weinig bewolking. Plaatselijk ontstaat mist, de kans daarop is het grootst in het noorden. De minimumtemperaturen liggen tussen plaatselijk 9°C landinwaarts en 15°C aan de kust. De wind is zwak uit een zuidwestelijke richting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eng he, homo's.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:27 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
pas maar op dat je vriendjes niet beginnen met kontneuken.(maar begrijp wel wat je bedoelt )
ja, heel eng. groei eens op; wordt 'n manquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:40 schreef ato het volgende:
[..]
Eng he, homo's.
Wonderbaarlijke Martina
Pas maar op dat de kastdeuren niet dicht zitten..of 1 van je k...n.. vriendjes het niet dichtspijkert.
Ben ik al 52 jaar, wonderbaarlijke Martina.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ja, heel eng. groei eens op; wordt 'n man
Nog voorkeuren ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:48 schreef ato het volgende:
Maar einde discussie, het is de topic van Tong.
Ik durf bijna niet meer, iets wat lijkt op Collin Farell dan maarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |