Ok, kill it with fire.quote:Op maandag 22 mei 2017 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geloof ik een lichte aanval van verliefdheid. Irritant!
Not mine.quote:
Niet doen danquote:
Hele spontane date net voor hij op vakantie ging, direct raak direct en nu lichte paniek.quote:Op maandag 22 mei 2017 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet doen dan
T mooie weer is zeker gestart?
Hoe lang is ie weg?quote:Op maandag 22 mei 2017 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hele spontane date net voor hij op vakantie ging, direct raak direct en nu lichte paniek.
Maar zelfs al wéét je dat paniek geen nut heeft, steekt het toch elke keer de kop opquote:Op maandag 22 mei 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe lang is ie weg?
Tot die tijd 0,0 nut voor paniek.
Dat is het ook gewoon. Het brein wil duidelijkheid en dat is er momenteel niet.quote:Op maandag 22 mei 2017 10:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar zelfs al wéét je dat paniek geen nut heeft, steekt het toch elke keer de kop op
Stom brein.
O dat ken ik welquote:Op maandag 22 mei 2017 10:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon. Het brein wil duidelijkheid en dat is er momenteel niet.
Ja heb er ook last van haha. Wil eigenlijk Rez citeren om te zeggen dat ik jelly ben dat 'ie gwn in het park kan werken.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:14 schreef G-Pier het volgende:
Nee Kaas, geen opklikdas vandaag!
Ps. Kan je niet citeren vanuit een ander topic.
Gebeurd om de zoveel jaar een keer. Totaal onverwachts vaak en blijheid en droefheid wisselen dan in rap tempo af.quote:
Ik strik ze 1x goed en laat hem dan zo.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:28 schreef G-Pier het volgende:
Opklikdassen zijn wel echt chill. Geen gedoe met strikken en niemand kan je wurgen
Maar vertel. Hoe, wat, waar, wanneer, wie.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gebeurd om de zoveel jaar een keer. Totaal onverwachts vaak en blijheid en droefheid wisselen dan in rap tempo af.
Daarom, beter vroegtijdig een spuitje bij t kind zetten.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gebeurd om de zoveel jaar een keer. Totaal onverwachts vaak en blijheid en droefheid wisselen dan in rap tempo af.
Is "jelly" slang voor jaloers, toevallig?quote:Op maandag 22 mei 2017 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja heb er ook last van haha. Wil eigenlijk Rez citeren om te zeggen dat ik jelly ben dat 'ie gwn in het park kan werken.
Must be jelly, coz jam don't shake!quote:Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is "jelly" slang voor jaloers, toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |