abonnement Unibet Coolblue
pi_171109854
Ik heb een htpc met bluetooth dongel (voor een 8bitdo sfc controller) en een bedraade xbox 360 controller

ik wil alleen een draadloze controller erbij hebben die ik ook kan gebruiken als toetsenbord/muis combi.. (en dus kan gebruiken voor simpele tekst berichten en het besturen van windows, niet om hele ingewikkelde rts'en te spelen)

zowel de 360 als de ps4 DS kunnen dit d.m.v. respectievelijk Controller companion en DS4Windows
Nou zal het grotendeels persoonlijke voorkeur zijn ben ik bang, maar toch ben ik benieuwd wat andere zouden doen:
Xbox360, PS4 of toch b.v. een XBone of een andere third party controller

waarom een controller en niet een flymouse/remote? Omdat daar ook gelijk (retroarch) games mee te spelen zijn :)
pi_171110022
Steam controller is misschien interessant.
  Eindredactie Games maandag 22 mei 2017 @ 09:08:27 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171111016
Xbox One-controller ligt mij het beste, heb relatief grote handen en met een DualShock sluiten m'n handen er net niet helemaal lekker omheen. Maar uiteindelijk is het splitting hairs, vind ze allebei erg fijn in de hand liggen.

Ik zou dan wel gaan voor de One S /Elite controller, want rubberen ondergrip. Nooit meer zweethandjes O+

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171111244
Als je echt wilt kiezen tussen een DS en Xbone controller, zou ik voor de XBone gaan. Die vind ik, met uitzondering van de Switch pro controller, het lekkerst in de hand liggen.
pi_171124801
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:29 schreef Gutanoth het volgende:
Als je echt wilt kiezen tussen een DS en Xbone controller, zou ik voor de XBone gaan. Die vind ik, met uitzondering van de Switch pro controller, het lekkerst in de hand liggen.
opzich hoef ik niet perse tussen die 2 te kiezen

een steamcontroller lijkt mij ook intressant, maar daarvan weet ik dan weer niet of ik die binnen windows als muis/toetsenbord (evt via third party applicatie) kan gebruiken (wat wel echt een vereiste is)

ps4 controller heb ik 1x in mijn hand gehad en die was beduidend kleiner tov een xbox360 controller
de XBOne heb ik nog helemaal niet kunnen proberen, idem voor steamcontroller
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')