abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171107555
Hallo,

Ik heb bovenstaande headset gekocht. Deze gebruik ik vaak op het werk op muziek te luisteren en telefoontjes aan te nemen ^O^

Nou werkt de headset goed in combinatie met mijn werktelefoon (iphone 6s), maar ik krijg geen verbinding met mijn android telefoon.

Ik heb de Moto 5G plus met android 7.0 (hiervoor had ik overigens de nexus 5x met android 7.1.2 en daar kreeg ik ook geen verbinding mee).

Wat ik al geprobeerd heb:

- Telefoon opnieuw opstarten
- Telefoon in safe modus (toen werkte het ook niet) en daarna weer opgestart
- Netwerk instellingen resetten
- Derde partij apps op de play store geprobeerd, maar ook geen effect
- Geprobeerd zonder wifi aan te hebben
- Bluetooth apps etc accu optimailzeren uitgezet via instellingen

Kortom ik weet niet meer wat ik hieraan moet doen. Het lijkt wel alsof android 7 het probleem is? Want de headset werkt dus wel gewoon met de iphone.

Hebben jullie nog ideeën?

[ Bericht 3% gewijzigd door FL_Freak op 21-05-2017 22:54:30 ]
pi_171107982
"I emailed Skullcandy customer service and after a couple of emails they told me that I can "reset" my Crusher Wireless headphones by turning them off and then holding the up and down buttons at the same time until I heard a beep."

of

"Hold the circular button for 5 seconds untill you hear ''pairing'' mode. This way you do not have to hit reset everytime you want to connect a new device. I had the same issue where once paired with Phone, could not find my PC. So as said here I reset it, but i wanted to switch back to my Phone, so i had to reset again. This had to be a mistake. So looked in the guide. There is a mode called pairing allowing you to pair to multiple devices. You can switch between devices but not connect to 2 at once. Hope this helps."
:]
pi_171108139
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:05 schreef wootahH het volgende:
"I emailed Skullcandy customer service and after a couple of emails they told me that I can "reset" my Crusher Wireless headphones by turning them off and then holding the up and down buttons at the same time until I heard a beep."

of

"Hold the circular button for 5 seconds untill you hear ''pairing'' mode. This way you do not have to hit reset everytime you want to connect a new device. I had the same issue where once paired with Phone, could not find my PC. So as said here I reset it, but i wanted to switch back to my Phone, so i had to reset again. This had to be a mistake. So looked in the guide. There is a mode called pairing allowing you to pair to multiple devices. You can switch between devices but not connect to 2 at once. Hope this helps."
Dit heeft gewerkt.

Super bedankt *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')