Waarom zou Real Navas weg doen? heeft buiten het foutje tegen Sevilla(?) een prima seizoen seizoen gedraaid.quote:Op zondag 21 mei 2017 23:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bale krijg je wel makkelijk verkocht, desnoods ruildeal met United (de Gea) /Chelsea (Hazard). Nog zo'n seizoen als dit voor Bale en je kunt hem echt bij het oud vuil zetten.
Ben ik met je eens hoor, begin van het seizoen wilde ik de Gea wel graag hebben, puur gevoel. Maar Navas zorgt er mede voor dat ze kampioen worden en in de CL finale staan. Dus vooral behouden inderdaad, al denk ik dat ze intern bij Real een kans op de Gea niet zo snel laten schieten.quote:Op zondag 21 mei 2017 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou Real Navas weg doen? heeft buiten het foutje tegen Sevilla(?) een prima seizoen seizoen gedraaid.
Zou dan wel zonde zijn om veel geld neer te leggen voor deGea.
eensquote:Op zondag 21 mei 2017 23:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
terechte kampioen
Hala Madrid![]()
Zizou![]()
![]()
Ronaldo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door chufi op 22-05-2017 02:12:24 ]
quote:Op maandag 22 mei 2017 02:18 schreef chufi het volgende:
GodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hazard zie je de helft van een seizoen ook niet. Als hij een stuk constanter zou zijn dan was hij de beste speler ter wereld.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Hazard helemaal niet zo goed al heb ik hem dit jaar niet gezien. Dus misschien is hij gegroeid
Waarom zou hij nu gaan met een dreigende transferban voor Atlético deze zomer.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Griezman naar United? Zegt dat de kans 60% is. Ik weet nog dat psvcl werd uitgelachen toen hij dat zei
Wat heeft hij daar mee te makemquote:Op maandag 22 mei 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij nu gaan met een dreigende transferban voor Atlético deze zomer.
Moet ik je dit echt uitleggen? Daarvoor heeft hij teveel binding met Atlético en de mensen in de club. Dat kan Atlético niet opvangen met een transferban ook al halen ze Lacazette. Dat zou een dolksteek in de rug van Simeone zijn. Die hebben afspraken gemaakt; nog een jaar Wanda Metropolitano. Cholo houdt er volgend seizoen ook mee op.quote:
Als hij weg wil en United dokt 80 mil dan gaat hij gewoon.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik je dit echt uitleggen? Daarvoor heeft hij teveel binding met Atlético en de mensen in de club. Dat kan Atlético niet opvangen met een transferban ook al halen ze Lacazette. Dat zou een dolksteek in de rug van Simeone zijn. Die hebben afspraken gemaakt; nog een jaar Wanda Metropolitano. Cholo houdt er volgend seizoen ook mee op.
[ afbeelding ]
Gras is groen, water is natquote:Op maandag 29 mei 2017 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valverde nieuwe trainer van Barcelona
U had dit niet verwacht
Jezus.twitter:RafaelH117 twitterde op maandag 29-05-2017 om 19:36:49Bartomeu said that Barça’s sporting director Robert Fernandez signed Valverde without speaking with the coach, only with his entourage. reageer retweet
Natuurlijk tamelijk bizar van Fernandez, maar als Valverde zou je er toch ook niet aan moeten willen beginnen als de TD niet eens met je hoeft te spreken?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus.twitter:RafaelH117 twitterde op maandag 29-05-2017 om 19:36:49Bartomeu said that Barça’s sporting director Robert Fernandez signed Valverde without speaking with the coach, only with his entourage. reageer retweet
In Nederland kan de nummer 10 promoveren en in engeland ook gewoon de nummer 6 dus heel opvallend is het niet. Al het je verder wel gelijk.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:21 schreef Dejannn het volgende:
Opvallend systeem, maar wel zo eerlijk denk ik. Dat hele play-off gebeuren is soms leuk, maar als uiteindelijk de nummer 6 promoveert die het hele verdere seizoen heeft lopen kwakkelen moet je je afvragen of daar een competitie beter van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |