abonnement Unibet Coolblue
pi_171102772
Voordat ik begin: ik ben helemaal niet op de hoogte van auto's. Ik heb een bijna drie jaar oude Ford Focus. Ik woon in Zweden en heb daarom 5 jaar garantie op de motor. Ondanks bij de 60000km beurt kwam eruit dat de waterpomp stuk was. Die is op de garantie vervangen. De dag erna is er iemand bij een kampioenschap achteruitrijden vol in de zijkant geklapt. Helaas is de auto daardoor 2 maanden op visite geweest bij het schadeherstel bedrijf. Toen ik de auto ophaalde viel me al eens op dat het leek dat er een klein lampje brande (zeg 1 honderste seconde), na deze ene keer niet meer, dus ik dacht me vergist te hebben. Net op een kort stukje lichtte datzelfde lampje 3x achter elkaar op (op ongeveer 7km). Steeds 1 honderste seconde, te kort om goed te zien, maar ik ben er nu vrijwel zeker van dat het de olie is. Even gekeken of ik te kort olie had, maar dat is het niet.

Nu is natuurlijk de grote vraag: bij wie langsgaan. Als het een motorisch probleem is dan is het logischer om naar de dealer te gaan die de grote beurt en de motor reparatie heeft uitgevoerd. Maar ja, die zal wel zeggen dat het wel een beetje laat is en als ik zeg dat de auto behoorlijk in de kreukels heeft gelegen, dan ben ik bang dat die zegt dat ik bij het schadeherstelbedrijf moet zijn. Maar als ik het andersom doe dan ben ik bang dat het schadeherstelbedrijf zal zeggen dat het een motorisch probleem is terwijl de motor geen schade had.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 20:11:41 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_171102995
Gewoon naar de garage, een schadebedrijf doet daar niks mee.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')