Zo zou ik de afgelopen Giro wel willen noemen, eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giro klassementenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kondig hierbij overigens aan dat dit mijn laatste jaar zal zijn als organisator van de Wielerprono. Het is steeds lastiger te combineren met werk en daarbij vind ik het na bijna 4 jaar ook wel leuk geweest.
Indien iemand geïnteresseerd is om het over te nemen, laat het me dan weten.![]()
bedankt voor de organisatie de afgelopen 4 jaar baggerbaas
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
![]()
baggerbaas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Bedankt voor de organisatie, baggerbaas![]()
Ik mis volgens mij nog 2 punten (TOC)
187+9+8+13 = 217 punten![]()
Klopt inderdaad. Is nu aangepast.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Bedankt voor de organisatie, baggerbaas![]()
Ik mis volgens mij nog 2 punten (TOC)
187+9+8+13 = 217 punten![]()
Bedankt voor de organisatie baggerbaas! Nog even half jaartje knallenquote:Op donderdag 1 juni 2017 20:34 schreef baggerbaas het volgende:
Ik kondig hierbij overigens aan dat dit mijn laatste jaar zal zijn als organisator van de Wielerprono. Het is steeds lastiger te combineren met werk en daarbij vind ik het na bijna 4 jaar ook wel leuk geweest.
Indien iemand geïnteresseerd is om het over te nemen, laat het me dan weten.![]()
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dauphiné;
1. Chris Froome
2. Richie Porte
3. Alberto Contador
4. Alejandro Valverde
5 Dan MartinCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dauphine
1. Chris Froome
2. Alberto Contador
3. Richie Porte
4. Romain Bardet
5. Alejandro ValverdeWinnaar Wielerprono 2014, 2015![]()
1. Contador
2. Froome
3. Valverde
4. D. Martin
5. PorteEen 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |