[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 19-11-2000 17:39]
MaJo
quote:
Op 19 november 2000 17:06 schreef bmfhans het volgende:
Als je die 'rrr' van ferdi niet hebt en ook niet weet dat voor hen een 'l' een 'w' is dan kun je die melige, verliefde puppy niet eens fatsoenlijk verstaan !!!!
quote:
Op 19 november 2000 schreef bmfhans het volgende in het DB-forum:.....
Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar ik heb in dit geval toch wel respect voor Koen. Die lul neukt werkelijk alles. Ik zou Mariska nog niet eens door mijn hond laten neuken, die vormeloze trut. Zelf zou ik er geen harde van kunnen krijgen. Koen dus wel. Chapeau, lul!!
.....
JA EINDELIJK....SANDRA WEG...... Die huilebalk mag van mij gelijk de weg af. Zeker nu Richard niet meer in de buurt is om te pijpen voelt ze zich nutteloos. En dat is ook zo, buiten huilen doet ze niks bijzonders
.....
Of de foto's nou echt zijn of niet,.... het idee alleen al dat je zo'n vormeloze, tietloze trut zou moeten neuken doet me al kotsen. Dan alle eer aan Koen. Die lul krijgt werkelijk van alles en iedereen een stijve. Bravo, ik zou het niet kunnen. Zelfs mijn hond niet
.....
Je hebt volkomen gelijk. Elimineren die schijnheilige EO-miep [Zoe] met haar A-model. Je zal haar vriendje maar zijn en elke dag voor lul gezet worden door de knuffelscenes met dat Belgische superwatje. Opzouten trut !!
.....Op 19 november 2000 schreef bmfhans het volgende in het BB-forum:
.....
Het zoetsappige gelul van Ferrrdi hangt me behoorlijk de strot uit. Hij wil Hieke wel versieren maar dat kan volgens hem niet. Hij komt in conflict met zijn gevoelens. DE LUL ! Hieke loopt als 'n geil hondje wat voor hem te draaien maar hij mag niet bijten. Hieke is een cockteaser, alleen die boerenlul snapt er niets van. Dergelijke trutjes moet je gewoon versieren en flink doorneuken, dan weten ze tenminste dat ze niet met zo'n watje te maken hebben dat waarschijnlijk thuis braaf op haar zit te wachten.
.....
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 19-11-2000 18:12]
KAN HIER OOK EEN SLOTJE OP!!!!!!
Als je wat te zeiken hebt over Ferdi daar is een apart Ferdi topic voor.
Dat topic-openen-om-het-topic-openen schijnt nogal cool te zijn. Nou, niet cool genoeg dus. Havoc, doe je best!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |